sobota 11. března 2017

Nákupy & novinky březen

Myslím, že nastal zase ten správný čas mrknout na aktuální i chystané kosmetické novinky. Je toho zase hodně, objevují se jarní kolekce a je také spousta zajímavých novinek v drogeriích, takže bez dalšího okecávání pojďme mrknout, na co se můžete těšit :)


Lush má kromě úplně čerstvé velikonoční kolekce i dva další nové produkty. Sprchový gel Plum Rain a ústní vodu v tabletkách. Sprcháč voní božsky po švestkách a tabletky jsou zase praktická věc do kabelky nebo na cesty.



Nová Peach kolekce od Too Faced obsahuje povedené i méně povedené produkty. A těmi méně povedenými jsou pro mě olejové lesky na rty. Jednak mi tedy olejové nepřijdou a jsou to pro mě spíše obyčejné lesky na rty, ale co mi vadí asi úplně nejvíce, je jejich silná parfemace. Tahle novinka mě tedy nechala úplně chladnou a za sebe bohužel doporučit nemůžu ani z důvodu cena-výkon.



Ecotools Make up brush cleansing cloths (25ks) jsou vlhčené čistící ubrousky na čištění štětců. Za balení zaplatíte 199 Kč a koupíte je v DM drogerii, na kupkosmetiku.cz nebo babybaby.cz. Budou asi spíše pro nějakého vizážistu, než pro běžného uživatele, protože ubrousky pořádné mytí štětců nenahradí a zároveň je asi škoda použít jeden ubrousek na otření dvou štětců, které třeba člověk zrovna potřebuje.



Rimmel a jeho nová limitka ve spolupráci s Ritou Orou se barevně celkem vyvedla a obsahuje samé bestsellery. Najdete v ní černou řasenku Extra super lash (69Kč), šedý lak na nehty 60s. Super shine (59Kč), šedo-stříbrnou tužku na oči Shadow stick (129Kč), rudou rtěnku Lasting finish (99Kč) a pudr Stay Matte (99Kč).




Vůně od Michaela Korse jsou moje srdcovka (nejvíc pak moje milovaná Glam Jasmine) a jestli jste nad jejich koupí třeba nějaký čas uvažovaly, tak by vás teď mohlo potěšit, že k jejich nákupu v parfumeriích Marionnaud dávají kabelku MK jako dárek. Tu jsem vám celou ukazovala ZDE a protože mi na ní přišlo hodně dotazů, ale ne všechny z vás mě sledují i na Instagramu, tak vám ji ukážu ještě i tady :)


Essence pravidelně 2x za rok provádí update svého stojanu a i tentokrát se objevila spousta novinek. Nové jsou např. refily stínů, které si můžete plnit do paletek podle svých preferencí. Essence jde s beauty trendy a tak mezi novinkami nechybí ani duhový rozjasňovač nebo cushion oční linky. Komplet všechny produkty můžete omrknout ZDE.



V aktuální limitované kolekci Work it out od M.A.C najdete i tři Fix+ spreje v cestovním balení s vůní kokosu, růže a levandule. Klasická verze je bez vůně a pokud si na Fix+ ujíždíte a chcete vyzkoušet jednu z nových verzí, tak za sebe můžu doporučit kokos, pro který jsem si nakonec došla. Výhoda menšího balení je to, že je jednak vychází fajn cenově (275 Kč) a také když si člověk není jistý, jestli je to produkt pro něj, tak ho v případě nezdaru nemusí mrzet, že si koupil plné balení.



I letos má Sephora nový bronzující Sun disk, který je super obří a vydrží vám asi až do smrti. Kombinuje tři matné i třpytivé odstíny, které by měly dodat trochu toho opálení vaší tváři.


L´Oreal od začátku roku jede a má samé lákavé novinky. O nových pleťových maskách Pure Clay jsem vám psala už ZDE v článku o jejich představení a moje dojmy budou až po nějakém čase zkoušení :)



Jarní limitka Pink Muse od značky Pupa je jemná a až tak trochu éterická. Těšte se na soutěž i spešl článek, který už se brzy objeví :)


Značka GlamGlow už není zdaleka jen o pleťových maskách, ale její nabídka se neustále rozšiřuje. Novinky jsou aktuálně zrovna dvě. První je Dreamduo Overnight transforming treatment. Jedná se o noční péči ve dvou krocích a ráno by vaše pleť měla být zářivá, vypnutá, rozjasněná, jemná a hydratovaná. Myslím, že tohle si pak zaslouží svůj extra prostor, takže až pořádně vyzkouším, tak vám poreferuji :)


Druhou novinkou je balzám na rty Potmud wet lip, který je dostupný v 6 barevných variantách. Balzámy obsahují mandlový a kokosový olej, máslo murumuru, shea máslo a další pečující složky. Všechny produkty GlamGlow koupíte v parfumeriích Douglas a Sephora.



L´Oreal už konečně uvedl novou vlasovou řadu Botanicals fresh care, takže všechny, které z vás to zajímalo, se můžou radovat. Produkty už jsou v drogeriích dostupné a určitě je velkým plusem, že neobsahují silikony, parabeny ani barviva. Více dojmů bude opět až po vyzkoušení :)


Zbrusu nový je i korektor Soft Matte complete concealer od NARS. Je vhodný na nedokonalosti pleti a je hodně pigmentovaný a vysoce krycí.


The Balm má ve svém sortimentu novou konturovací paletku Highlite N Con Tour, která obsahuje třpytivé i matné rozjasňovače, bronzery a také jednu tvářenku. Taky prozradím, že na blogu pak bude o paletce více i s ještě dalšími produkty, tak se těšte.


A úplně poslední tip je na dárek k nákupu v buticích Estée Lauder. Při nákupu 2 produktů (z nichž jeden je péče), získáte krásnou taštičku plnou oblíbených ikonických produktů. Platí do vyprodání zásob (max. však do 24.3).



Zaujaly vás některé z novinek? Co jste si v poslední době koupily pěkného vy? V příštích nákupech a novinkách se těšte na extra porci skvělé kosmetiky, kterou jsem si teď objednávala ze zahraničí a kterou jsem měla už dlouho na wishlistu :)


*

31 komentářů:

  1. Díky za tip na Estée Lauder a zaujaly mě novinky od L'orealu. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky tvé chvále mám v koupelně zelenou micelárku a gel sebium od Biodermy, zatím používám jen chvilku ale vypadá to nadějně😊😊

    OdpovědětVymazat
  3. Je to tolik novinek ze nevim, ktetou potrebuju zkouset drive!! 😁 Kazdopadne lesky od TF a novinky od essence me zrovna nechavaji celkem chladnou...tak aspon neco :D kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Loreal masky se mi hodně líbí a čekám na nějakou dobrou slevu abych aspoň jednu vyzkoušela. A téda Loreal a vlasové produkty no budu se muset na ně mrknout. :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  5. Kokosový fix+ jsem moc chtěla, ale online byl hned pryč :-(

    OdpovědětVymazat
  6. Zase neušetřím ani korunu:-D Nejradši bych skoupila úplně všechno, hodně mně lákají třeba masky od Lorealu, ale zatím vyčkám, co na ně řekneš Ty.

    OdpovědětVymazat
  7. Zaujali ma nové veci od Glamgow, Mac fixacný sprej hlavne ten kokosovy, masky od L'Oreal a aj ich novinky vo vlasovej kozmetike, a novinky od Lush.

    OdpovědětVymazat
  8. No rada by som vyskúšala Fix+ sprej od Macu, budúci týždeň sa chystám na "jarné nákupy" takže skočím aj do MACu, či to tam nenájdem :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. hodne zajimavy bude ten L'oreal tak se tesim na recenzi

    OdpovědětVymazat
  10. Limitka od Pupy je nádherná. Líbí se mi i novinky od Essence a Rimmel.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  11. Nad bronzery od Sephory každoročně áchám a mám pocit, že je potřebuji, ale paradoxně mě odrazuje ta velikost. Mám ráda, když jde na kosmetice vidět, že ji používám a tady bych se nějaké té dírky asi jen tak nedočkala :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ja som sa v poslednej dobe zamilovala do líceniek! A už čakám kým tie Blushplay od Essence prídu aj k nám na Slovensko.A tá kolekcia od Pupy vyzerá tiež moc krásne ♡

    OdpovědětVymazat
  13. Z těchto novinek mě teda nic moc neuchvátilo,tak snad to příště bude lákavější :)

    OdpovědětVymazat
  14. Co mě zaujalo jsou rozhodně Loreal masky a šampony.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Zaujala me nova vlasova kosmetika od L'orealu. Premyslim nad nakupem nejake pekne tvarenky.

    OdpovědětVymazat
  16. Nemůžu si pomoct, ale releiéf těch stínů od Puppy mi ho zvedá o level výš, aniž by je kdykoliv vyzkoušela. Vypadá to prostě suprově!

    OdpovědětVymazat
  17. Tak dneska mě zaujala snad skoro každá novinka! :-D jelikož naprosto ujíždím na všem co má levandulovou vůni, asi si jako první poběžím pro Fix+ od Macu! :-D Lush je taky úžasný, ale tam jsem byla včera a vykoupila snad všechny novinky :-D mockrát děkuji za článek :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Zaujal ma ten LUSH sprchovy gel Plum rain. Musim ho ovonat 😉

    OdpovědětVymazat
  19. Musím si zajít do Lush očuchat ten nový sprchový gel, švestky mi voní.:)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj dělám v rámci diplomky průzkum ohledně českých youtuberek které točí videa o módě, a tak kdyby jste někdo měl chuť mi s tím pomoct, stačí vyplnit tento dotazník, velké díííík pokud tak učiníte. :) ♥
    https://virtualni-komunity-youtube.vyplnto.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, mám trochu zvláštní dotaz. Jak získáváš informace o těchto novinkách? Chodí ti info od značek nebo zjišťuješ sama? Já zachytila například jen essence a Lush :D

    OdpovědětVymazat
  22. Najviac ma zaujali novinky L'orealu, masky i vlasova rada, takze uz sa neviem dockat recenzii :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, teda toho je zas hodně :) už se těším !

    OdpovědětVymazat
  24. Tak na novinky GlamGlow jsem strašně moc zvědavá, vypadají super :) jejich masky miluju, tak jsem dost zvědavá i na jejich noční péči :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj,
    mě nejvíce zaujaly masky a nové vlasové přípravky od Lorealu. U obou si ale počkám na recenze, zde stojí za to :) Docela mě zaujal i sprcháč od Lushe.
    Těším se na příští článek plný kosmetiky :))

    OdpovědětVymazat
  26. Tak můžu já někdy ušetřit? Zase bych si vybrala, třeba Loreál vlasovou péči, takže tu asi prubnu, to člověk stejně musí koupit, ale chci ten kokosový FixPlus, masky od Loreálu, Pupa je krásná, a Glamglow... Ach jo. Zbytek mě buď nezaujal, nebo v této kategorii mám jiné produkty a tyhle neshledávám jako takovou pecku. :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Little world by me: firmy mi posílají tiskové zprávy do mailu a spoustu toho vidím i třeba na Instagramu. Snažím se to sledovat neustále a pak to dám jen dohromady :)

    OdpovědětVymazat
  28. No já už mám ten nový korektor od NARSu ve wishlistu :D Zatím slyším samou chválu!

    OdpovědětVymazat
  29. mne nejvíce zaujala ta ústní voda v tabletkách od Lush, jak budu v Praze musím omrknout

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj Rendy,
    Mě nejvíce zaujali masky od loreal mam tu s černým uhlím a sedla jsem si fakt na zadek :) essence docela valí :)

    OdpovědětVymazat
  31. Určitě půjdu očichat Plum Rain a jsem zvědavá na tvou recenzi toho duhového produktu od Essence. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)