úterý 21. března 2017

MBPFW M.A.C backstage & novinky

Když se řekne MBPFW, tak si většinou vybavím návštěvu backstage a přípravy modelek na molo. Fashion week je pro většinu nadšenců spíše o módě, ale asi chápete, že mě o něco víc baví ta beauty část v pozadí toho všeho :) I tentokrát jsem se do backstage díky M.A.C mohla podívat a zase se na chvíli ocitnout v kosmetickém nebi. Vás beru s sebou, tak doufám, že se těšíte :)






Tentokrát na mezinárodní tým make-up artistů dohlížejí hned dva Senior make-up artisté. Netta Szekely z Izraele, kterou už můžete znát z předchozích let a měla jsem možnost jít potkat už potřetí. Netta je neuvěřitelně milá, energická a laskavá a rozhodně si nenechte ujít její Instagram (@nettart), kde často ukazuje super žhavé novinky M.A.C a její Instastories jsou neuvěřitelně inspirativní, protože v nich ukazuje různé triky nebo tipy, jak produkty míchat spolu a vytvářet si vlastně úplně nové. Druhým je němecný National Artist Angelo Rauseo (@angelo.rauseo) se kterým jsem měla možnost se potkat úplně poprvé.





Během návštěvy backstage jsem mohla vidět přípravu make-upu na přehlídku Chatty, kde byly v hlavní roli nové tvářenky a také metalická rtěnka.



Netta nejdříve nanesla metalickou rtěnku Hides Fire na rty a začala jí štětcem jemně do ztracena roztírat i okolo linie rtů, takže působila trochu rozpitě a rozmazaně (jak Netta poznamenala - "trochu jako kdyby vás olíznul jednorožec" :) Trochu dala i na špičku nosu a celé to pak přetřela ještě tvářenkou v odstínu Into the pink.



Výsledný přehlídkový look





Jednotlivé looky všech přehlídek na daný den


A kromě vytváření looku a povídání s make-up artisty, byl čas omrknout i žhavé novinky, které se k nám už pomalu a jistě blíží. Nemám zatím žádné přesné termíny uvedení, ale až budu vědět víc, jako vždycky všechno najdete v novinkovém článku :)



Nových paletek bude hned několik a jednu z nich je i Basic Bitch. Vážně jsem na začátku nevěřila, že se ta paletka bude takhle jmenovat a myslela jsem, že ty fotky na trendmood jsou fake, ale jsou vážně real :) Všechny odstíny i textury stínů budou úplně nové a zatím nikdy předtím použité.




Na Extra Dimension Strobe blush se těším jak malá! 



Next to nothing face colour bude hodně zajímavý produkt. Není to make-up, jak se možná na první pohled zdá, ale takový hybrid mezi bází, něčím na jemné sjednocení pleti a lehoučkým krémem.



Zbrusu nová bude i řasenka Bad&Bold 2v1. Obsahuje 2 kartáčky, z nichž jeden je úplně mini pidi a můžete ho používat třeba na spodní řasy nebo úplně ke kořínkům horních řas, abyste je co nejvíce zahustily.



Rodinka štětců už brzy přivítá dva nové členy. A jsou teda vážně ňuňu a jemňoučké!



Super vychytávka jsou i tekuté linky, jejichž aplikátor vypadá jako droboučký kráječ na pizzu. Je to otáčivé kolečko, kterým jde nakreslit linka jak podle pravítka!





Musím říct, že jsem se zamilovala i do vlasových kreací na přehlídku Chatty! Připomínalo mi to cukrovou vatu :)


Poslední úpravy těsně před začátkem přehlídky





A ještě něco málo z přehlídek. V neděli jsem navštívila přehlídku mladých talentů Van Graaf, kde se mi osobně nejvíce líbila kolekce návrháře Adama Kosta. 





Druhou přehlídkou byla ta od Chatty, jejíž přípravu jste už mohly vidět výše přímo z backstage :)




Posledních několik fotek a byl čas zamávat fashionweeku a vrátit se zase do pracovní reality :)



Tak doufám, že byl pro vás pohled do backstage takovým zpestřením. Pro mě je to vždycky jako kosmetické nebe a neskutečně mě baví pozorovat profíky v akci. O možnosti si osahat novinky ani nemluvím, to je prostě jako svátek pro každou beauty blogerku :) 

Jak se vám přehlídkový look líbí? Byl se někdo z vás na MBPFW podívat? :)

17 komentářů:

  1. Wau to musí být opravdu paráda dostat se do takových míst a sledovat to trochu jinak než všichni ostatní :) Věřím, že sis to určitě užila.

    OdpovědětVymazat
  2. Prehlidka vypada teda hodne extravagantne, a ikdyz jsem tam nebyla tak jako bych byla kdyz jsem videla instastories vsech moznych blogerek 😁 Nicmene ty novinky vypadaji peckove! 😊 kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Musí to být hodně zajímavé sledovat profíky v akci při líčení. Líčení je celkem pěkné, to jsem čekala i větší divočinu:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, článek i fotky jsem si vysloveně užila :). Musí to být opravdu super zážitek podívat se do zákulisí takového dění :D. Přehlídkový look je moc hezký. Modelka v něm vypadá krásně, jemně..., nicméně "rozpitá" rtěnka za mě asi ne:). Už jsem někde četla, že trend "rozpitých" rtů se pomalu blíží.... Já ale zůstávám u konturování :D. Díky za zprostředkovaný zážitek :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda bych se do backstage jednou podívala. Musí to být super zážitek. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten look sa mi vobec nepaci a celkovo prehliadkove looky nechapem. Obsah novej MAC paletky vyzera dobre, ale ten nazov 👎

    OdpovědětVymazat
  7. Musel to být fajn zážitek, taky by by mně hodně bavilo pozorovat při své práci profíky.

    OdpovědětVymazat
  8. Wau, vyzerá to vážne perfektne, takúto prehliadku by som veľmi rada zažila na vlastnej koži :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  9. mě runway makeup baví, dá se tam krásně využít naplno kreativita...a i přesto může jít o looky líbivé, i když ne běžně nositelné

    OdpovědětVymazat
  10. Je to super, vypadá to zajímavě!

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Rendy, z fotek i tveho clanku je jasne, ze to byla uzasna akce. Na novinky od MAC se tesim.

    OdpovědětVymazat
  12. Veronika Říhová: stačí číst celý text a je to tam zmíněné :)

    OdpovědětVymazat
  13. Opět trochu šílené, ale s tím se počítá, takže paráda. Musí to být super zážitek! Všechny tyhle akce by mě lákaly zažít, je to jiný svět a byl by zážitek ho vidět...

    OdpovědětVymazat
  14. Já mac miluju, je to moje srdcovky. A Next to nothing asi musim vyzkouset, zda se to presne jako produkt pro me!

    OdpovědětVymazat
  15. musela to být skvělá akce, nicméně mne se výsledný look nelíbí :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)