středa 1. března 2017

Marie Claire jarní BEAUTYBOX

Musím říct, že časopisu Marie Claire se daří vydávat krabičky krásy a pořád si držet vysokou úroveň a celkem i variabilitu produktů. Tentokrát se mi trefili do vkusu vážně dost a až na jediný produkt, který někomu podaruji, vyzkouším určitě všechno. Navíc součástí boxu není jen kosmetika, ale to se dozvíte níž :)

Od včerejška je k dostání už jarní edice a jestli máte chuť se podívat, co obsahuje, tak si rozhodně nenechte ujít dnešní článek.




Beauty box můžete koupit ZDE a kromě produktů, které vidíte níže, získáte s boxem i 7 měsíční předplatné časopisu Marie Claire :) Produkty jsou zabalené v černé pevné krabičce, ve které je ještě černý jemný papír a také nechybí informační letáček s popisem všech produktů.



Dekorativku zastupují tři produkty:


1) Sally Hansen Complete salon manicure lak na nehty č.543 - laky Sally Hansen mám moc ráda a celkově tuto značku beru jako velice kvalitní a lak má navíc moc pěkný odstín, takže při dalším lakování mám vybraného favorita.

2) Estée Lauder řasenka Sumptuous extreme lash multiplying volume - zatím jsem tuto verzi nikdy nezkoušela, takže jakmile dodělám nějakou aktuálně načatou řasenku, tak zkouším tuhle :)

3) Kailijumei průhledná rtěnka s pravou květinou byla hitem Instagramu už někdy na podzim a vážně se neuvěřitelně těším, až jí vyzkouším. Strašně mě zajímá, co se stane s tou kytkou uvnitř, až se člověk prokutá až na dno :) Uvidíme, za jak dlouho se na to dno dostanu.




4) Rituals zvláčňující a zpevňující tělový krém Sakura - možná si ještě pamatujete na článek o řadě Ritual of Sakura (ZDE), která je moje úplně nejoblíbenější! Mám vážně radost, že vyzkouším zase nějaký nový produkt, který jsem doteď ještě nezkoušela!

5) Toni & Guy Serum drops - malá roztomilá lahvička slibuje vysoký lesk vlasů a žádné krepatění. Jo a taky mě z nějakého záhadného důvodu fascinuje, že je to balení skleněné a ne jen z plastu :)





6) Avéne termální voda ve spreji - co dodat, miluju termální vody ve spreji a nejednou mi zachránily kůži! Během léta jich vždycky vypotřebuju několik, takže tuhle už přidávám k zásobám, které mám na letošní sezónu nachystané :)

7) Vichy Slow Age denní krém - mám pocit, že se tento krém uváděl někdy na podzim nebo koncem loňského roku. Ten asi jako jediný někomu podaruji, protože je to krém proti stárnutí a ještě se necítím na jeho používání :)

8) Mitomo pleťová maska z přírodní bavlny - tuto masku jsem už kdysi v nějakém z boxů našla a mám jí zařazenou ve svém testování textilních masek, takže svůj názor si můžu jen více utvrdit, když jich mám v zásobě už několik :)




9) Natura Siberica šampon objem a péče - od této značky jsem už dlouho nic nezkoušela, ale v minulosti jsem s jejich produkty byla víceméně spokojená a rozhodně oba ráda vyzkouším. Objem vlasů se hodí celoročně :)

10) Natura Siberica kondicionér objem a péče 





Jak se vám jarní box líbí? Zaujalo vás jeho složení a chystáte se ho třeba i pořídit? Baví vás ještě krabičky krásy? :)

*

32 komentářů:

  1. Tak tenhle obsah bych využila na sto procent. Obsah se opravdu povedl.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lak od Sally - moc pěkná barvička a ta rtěnka - to by mě také zajímalo co se s kytičkou stane :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta rtěnka je fascinující, ještě jsem o ní neslyšela. Při mé šikovnosti bych ji určitě hned zlomila a bylo by po kytičce. :(

    OdpovědětVymazat
  4. Z téhle Marie Claire krabičky mě zrovna vůbec nic nezaujalo, asi bych zkusila tu rtěnku, ale ostatní značky moc ráda nemám. Za mě zatím pořád vedou krabičky od lookfantastic :).

    tpatc.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Uprime jedine co me zaujalo je ta pruhledna rtenka a ten telovy krem od rituals :D kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Upřímně jsem očekávala trochu něco jiného. Ale ráda bych vyzkoušela další nové produkty. 😊

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tento box sa vazne vydaril. Sice neplanujem jeho kupu, ale produkty su fajn. Ja by som posunula dalej asi 2 z nich.

    OdpovědětVymazat
  8. Za mě asi nic. Jsou to produkty, které já nepoužívám, ale určitě někomu udělají radost a o tom to je :D

    OdpovědětVymazat
  9. Celkom fajn krabička :). Rúž s kvetinkou mám aj ja, len ja som ho kúpila z ali :D Originál to asi neni, najprv som si myslela, že hej, ale moc ju nepoužívam.

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  10. Pozerala som si obsah práve včera a zas nejak extra ma nezaujal, najviac možno tá riasenka... takže hádam inokedy :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  11. Box vypadá pěkně, ale zase to není taková bomba jako ten předminulý ve spolupráci se Sephorou, za ten jsem si i ráda připlatila, tenhle vynechám.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ta rtěnka vypadá úžasně. A podle mně i celý obsah boxu, využila bych skoro vše.

    OdpovědětVymazat
  13. Box vyzera fajn, ale ked som sa zamyslela nad uzitkom z neho, pride mi predrazeny. Ta spiralka je super, sakura krasme voni, ale taky drahy produkt telovej kozmetiky by som si nekupila a jednoznacne by som vyskusala ruz (;

    OdpovědětVymazat
  14. Nápad s krabičkami krásy sa mi móóc páči,len si asi počkám kým ma obsah trochu viac zaujme :) Ten rúž s kvetinkou je fakt zaujímavý,a značku Rituals chcem už dlho vyskúšať :) P.S.: Ako to že máš tak úžasné fotky? :) treesasha.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. No popravdě jsem čekala více nadupaný box a tak nějak i jinačí značky, ale nevadí co bych využila je lak na nehty, ten má krásný odstín :) A produkt od Rituals :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj. Box som si najprv chcela kúpiť ale nejako prichádzam nato ze momentálne ho fakt nutne nepotrebujem 😊 Obsah je fajn a určite by som všetko vyskúšala ale nezaujal ma až natoľko aby som si ho kúpila 😊

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá to rozhodně dobře :) asi to zvážím.

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, produkty jsou krásné, ale nevim jestli něco z toho bych úplně potřebovala, jinak pěkný článek ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Byť konceptu tohoto boxu nefandím, tak tentokrát se obsah natolik povedl, že o něm vážně přemýšlím. využila bych asi všechno a především po té rtěnky s kytkou už dlouho toužím.

    OdpovědětVymazat
  20. Tak ta rtěnka mě zaujala nejvíce.
    http://xoxo-ronnie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Natura Siberica <3 Jsem zvědavá, co řekneš na šampon. Já od nich měla rakytníkovou řadu a hezčí vlasy jsem v životě neměla. Ta rtěnka je krásná, ale bylo by mi jí fakt líto :D

    OdpovědětVymazat
  22. box je opravdu povedený a velmi se těším na reakce na rtěnku s kytkou :) já se zatím boxíkům vyhýbám, protože vždy je tam něco, co bych nevyužila a nějak se mi prostě nechce za to utrácet, na druhou stranu mne baví zjišťovat, co v nich bylo :)

    OdpovědětVymazat
  23. Mne sa zda tento box strasne slaby, potesila by ma akurat ta mascara a krem Rituals. A to predplatne sa mi zda uplne mimo.

    OdpovědětVymazat
  24. Rtěnka s kytičkou je kouzelná :)Myslím si, že se box povedl.


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  25. Kailijumei průhledná rtěnka vypadá skvěle a jsem zvědavá co na ni řekneš :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Tentokrát by mě box asi příliš nezaujal a nevyužila bych úplně všechno, takže kupovat nebudu :).

    OdpovědětVymazat
  27. Ja som nikdy krabičku krásy nemala, ale podľa mňa je to skvelé.. Možno sú tam aj produkty, ktoré by si človek len tak nevšimol a nekúpil a takto ich môže vyskúšať a možno aj zamilovať si ich :) Inak by som chcela vyskúšať ten rúž s kvetinkou :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  28. Tenhle mě zrovna moc nezaujal, minulý se mi zamlouval víc

    OdpovědětVymazat
  29. Naturu Sibericu jednoznačně miluji a cokoliv jsem si prozatím od této značky koupila mi 150% vyhovovalo :-). Líbí se mi, že se jedná o přírodní značku kosmetiky obohacenou o plody ze sibiřské přírody a že je navíc cenově dostupná :-). Výrobky neplní jen svou obvyklou roli (umytí těla, hydrataci pokožky), ale zásobují tělo i vitamíny a minerály :-). Takže za mě thumbs up!

    OdpovědětVymazat
  30. musím říct, že teda obsah je fakt super...samé pěkné, zajímavé a využitelné věci

    OdpovědětVymazat
  31. Přiznám se, že tohle vydání boxu mě absolutně nezaujalo :( rtěnka z živou květinou mi přijde jako zbytečnost na efekt, termální voda Avéne je poměrně basic věc, která bývá i v Elle jako dárek a barva laku od SH není vůbec můj šálek čaje :( mrzí mě to, minulý box se mi vážně moc líbil.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)