neděle 26. března 2017

Lifestylové okénko | IKEA, jaro, nové doplňky

Už jsme se dlouho nedívaly na nekosmetické nákupy! Je čas to napravit, protože mám pro vás hned několik tipů z různých obchodů. Někdy si říkám, jestli někoho ještě vůbec zajímá kosmetika, protože nejvíc liků má vždycky jídlo, tulipány nebo nové sukulenty či svíčky :) Tak mi dejte schválně vědět, na co se třeba na Instagramu nejraději díváte vy a co vás nejvíc baví. A teď už ty nákupy :)


Ikee jsem pořídila dva nové sukulenty, které mají krásné květináčky a taky skleněný poklop, který se teď objevil v nové kolekci. Mají ještě i větší verzi, ale mě bohatě stačí ta menší.



A neodolala jsem tam i hrnečku s kaňkami a barevné komiksové misce :)




V Reservedu jsem pořídila nové botičky, které jsou krásné zvenku, ale i uvnitř díky potisku listů.



Taky jsem tam objevila tuhle super plátěnou tašku s potiskem, který mě absolutně vystihuje :) Nic lepšího tam snad ani nejde napsat :) V Tally Weijl jsem neodolala geometrickým naušnicím ve slevě a kupodivu se mi fakt líbí (protože mám pocit, že na tenhle obchod už jsem příliš stará :)



Vtipné odznáčky jsem měla naposledy snad na základní škole a jejich trend se teď zase mohutně vrací. Mám s nimi jisté DIY plány, tak uvidíme, jestli se mi podaří sehnat i tu druhou část, která je k uskutečnění potřeba :)


Chtěla jsem si na jaro pořídit nové brýle a sice jsem stále nenašla přesně ty, co si představuju, ale neodolala jsem těmhle v New Yorkeru :) Pořád hledám dál a snad ty moje vysněné najdu (a mezitím si budu blbnout s těmito).



Síťované ponožky (#fishnets) jsou teď zase v módě, tak jsem si nějaké taky pořídila. A zjistila, že za ně nemá cenu utrácet v Calzedonii a za pár drobných je radši objednat na Aliexpressu :)



Na Instagramu už jste mohly vidět i hodinky Daniel Wellington z jejich nové kolekce. Strašně se mi líbí a musím uznat, že když jsem na fotce viděla i zlatou verzi s černým ciferníkem, tak jsem si říkala, že je vážně taky strašně pěkná a elegantní :) A stále můžete využít slevový kód RENDYORDINARYLIFE a získáte slevu 15% na celý sortiment na danielwellington.com




Tulipány a jaro! Nejde jim odolat a kupuji si je pravidelně. Nejraději v Lidlu, protože je tam mají za nejlepší cenu :)



Víkendové snídaně jsou ty nejlepší!



Co aktuálně čtu? Konečně jsem se dostala k novému Keplerovi (zatím nemůžu posoudit a teprve se to rozjíždí) a taky si ujíždím na smoothie "Go Green" z Fruitisima.



V Tigeru jsem si koupila tyhle rozkošný velikonoční samolepky a už s nima zdobím diář :)



Taštička s mramorovým vzorem z Lindexu u vás na Instagramu vzbudila velký zájem. Má úplně skvělou velikost do kabelky a pořád jí teď tahám s sebou!



Na stories jsem vám ukazovala tyhle potahy na polštáře z Aliexpressu, které dorazily neuvěřitelně rychle. Bohužel se tedy absolutně vůbec nepodobají fotkám, které prodejce na profilu uváděl. Sice stál jeden dva dolary, takže mě to tak nemrzí, ale i tak chci sdílet svojí určitou nespokojenost. Na fotkách to vypadalo, že bude látka hladká a mnohem světlejší, ale ve skutečnosti má takový hrubší povrch, není to vyloženě juta, ale trochu mi jí to připomíná :) Takže potisk sice pěkný, ale mnohem lépe by to vypadalo na jiné látce, tohle z nich dělá polštáře spíše tak na zahradu :)



Nová Diptyque svíčka v mé oblíbené verzi Freesia. Je to sice drahá sranda, ale sem tam si člověk musí udělat radost i něčím zbytečně drahým a naprosto nepotřebným k životu :) Zbytek roku už budou asi jen Yankee Candle :)




Nový polštář z Pepca a kaktusová podložka z H&M Home. Na ty polštáře si budu asi muset pořídit novou skříň, ale nemůžu si pomoct :) 



Musím s vámi sdílet i úžasný gastro zážitek z restaurace Field. Bylo to opravdu neuvěřitelné a ještě jsem něco takového nezažila ani neochutnala :) Nikdo mi ještě nepřinesl makronku na mechu, cukrovou vatu na větvi nebo okurkový kaviár :) Plus obsluha úplně neuvěřitelná a hvězda Michelin za oknem. Jedním slovem boží!







Všechny knížky z čínské série od Petera Maye jsem dočetla a moc mě bavily! Chystám se i na další trio - Skála, Muž z ostrova Lewis a Šachové figurky, na které jsem četla ještě lepší ohlasy, než na čínské trio, takže se těším :) Četl někdo z vás něco od Maye?



Jak si užíváte začátek jara? Milujete taky vázu plnou tulipánů na stole a večery s knížkou a dobrým čajem? Já si na tom teď ujíždím :)

26 komentářů:

  1. Ja si ho uzivam dobrou snidani a taky Keplerem ale dilem Playground :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tulipány, čaj, knížka - vypadá to u mě úplně stejně. :-)
    Jinak ty botky z Reservedu jsou moc pěkné. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tulipany máme take doma porad😂 jakmile zvadnou,jdeme pro nové😂 a ta tasticka z Lindexu je fakt krasna

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujal na ten hrncek z Ikea a som zvedana co povies na noveho Lars Kepler. Daj prosim vediet na insta, ked ho precitas 😉

    OdpovědětVymazat
  5. Ty samolepky z Tigeru jsou úplně boží, hned zítra je tam musím ulovit a pak s nima polepím všechno :D

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíc se mi líbí hodinky:-) Tulipány mám taky moc ráda, taky mi zdobí stůl, pokaždé v jiné barvě:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tulipány miluji po celý rok, na jaře samozřejmě nejvíc a také je kupuji v Lidlu. Jinak parádní jsou taky krokusy na zahrádkách .
    Také nutně potřebuji nové brýle, ty staré chci nechat jako nouzovky do auta a pořídit nějaký nový super kousek , protože bez brýlí ani ránu.

    OdpovědětVymazat
  8. Tulipány miluju, restaurace-to je dokonalost, Maye jsem objevila nedávno a jsem unešená, poutavé napínavé čtení, a audio knihy série Skála jsou bezvadně načtený-doporučuju

    OdpovědětVymazat
  9. To je tak krásný článek. :) Hned jsi mě nabudila k jaru! S těmi tulipány a dobrou knížkou s čajem to máme stejné.

    OdpovědětVymazat
  10. Povlaky na polštář s Ali a ebay taky nemůžu doporučit, přišlo mi to samé co tobě, měl to být bílý krásný povlak co vypadal, že na něm leží kočka, ale přišel tmavý hrubý povlak.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tulipány miluji, ale momentálně nám Lídl uzavřeli na dva týdny, protože se modernizuje. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, ANO stejně jako ty na tom všem teď ujíždím :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky:) Hned jsem si objednala síťované ponožky na ali, samotnou by mě to vůbec nenapadlo, tak moc děkuji za ušetřené peníze!:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  14. Tulipany, ale i macesky mam na jare nejradeji :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Tu taštičku nutně potřebuji a ty sukulenty vypadají božsky :))

    Littlethingsforem

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, máš moc krásné fotky. 😍 A určitě mě baví nejvíce články o kosmetice, pak na dalších místech: lifestyle, recenze na všechno😂 a články z cestování.

    OdpovědětVymazat
  17. Tulipány miluji a ráda si je kupuji v Lidlu

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Rendy,
    tento typ článků mám moc ráda a vždy mě potěší nějaké nové vydání :) Z tohoto aktuální opravu dýchá jaro a já jsem ráda, že už je konečně tady. Jaro mám opravu moc ráda. Příroda se po zimě začíná probouzet, všude to kvete, začínají se objevovat hezké barvy a všechno je takové veselejší :) Miluji když mám doma ve váze kytici tulipánů nebo klidně i jiných květin.

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, těším se na všechny tvoje články, nečetla jsem v poslední době snad jen článek o linkách, barevné linky mě fakt nebaví, takže jsem si to odpustila, ale jinak si piš, co chceš, baví mě všechno!
    A hlavně mě baví jaro, takže už jsem trochu přeladila byt do jemných jarních barviček a dneska asi zajdu pro tulipány, taky je miluju... Hezký čtení...

    OdpovědětVymazat
  20. veľmi sa mi páčia okuliare, sieťované pančuchy a tá mramorová kozmetická taštička :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  21. tulipány taky kupuju pravidelně, dřív vždycky kytičku, teď už beru rovnou dvě ať je té krásy co nejvíc :-D

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Rendy mě dnes na procházce se synem padl do oka zlatý déšť, tak jsem neodolala, na nového Keplera se chystám hned jak dnes doctu Stalkera doufám, těším se na to celý den a kluci ne a ne spát.

    OdpovědětVymazat
  23. souhlasím s tím, že víkendové snídaně jsou nejlepší :) tulipány mám také ráda, ale nejraději, když mne kvetou na zahrádce, v obchodě si jich do bytu koupím výjimečně.

    OdpovědětVymazat
  24. Na knihu bohužel mi nezbývá moc času a nálady, jinak bych také četla.:) Tulipány miluji.
    Všechny nákupy se mi líbí a ten materiál povlaků si dokážu představit, už jen podle fotek mi to připomíná takový ten hrubý materiál, který je mi děsně nepříjemný.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)