pondělí 27. března 2017

Kosmetická trojka | Ultra levné masky na vlasy

Další Kosmetická trojka se tentokrát zaměří na ultra levné masky na vlasy. Žádná z nich nestála víc jak 100 Kč a některé dokonce ani ne víc jak 50 Kč. Stojí některá z nich za vyzkoušení nebo jsou to do jedné propadáky? Čtěte dál a dozvíte se to :)


Kallos Omega (275 ml) - drogerie Teta 39 Kč

Maska rozhodně vyhrává v kategorii cena & množství. Je extrémně levná, ale to je asi tak jediné pozitivum, co jsem na ní našla. O těchto maskách jsem četla opravdu hodně ohlasů a všichni na ně psali pomalu ódy a doporučovali je horem dolem. Já upřímně od věci za tak málo peněz neočekávám zázrak a záměrně jsem si vzala jen malé balení, protože i když si litrové (ano opravdu) můžete pořídit asi za 89 Kč, nechtěla jsem doma pak mít případně obří pikslu něčeho, co bude stát za prd! Měla jsem tentokrát dobré tušení a i když nemůžu soudit jiné řady těchto masek, tak jsem si jistá tím, že je ani nechci zkoušet a vůbec mě neberou. Maska by měla být "rich repair", což mi přijde úplně směšné, jen co otevřu víčko balení. Tahle maska vůbec netuší, jak masky můžou být rich a repair, to zcela vážně :) Divně smrdí a už to mě od jejího zkoušení trochu odrazovalo, ale tak chtěla jsem zjistit, co na nich všichni vidí. A upřímně? Nechápu to doteď. Stejně jako u masky z býčích žláz, která mi přišla asi tak stejně tragická a k ničemu jako tato. Maska je jak obyčejný a laciný balzám z drogerie, který s vlasy neudělá nic. Ale jako vůbec nic. Škoda peněz a měla jsem si za to radši koupit zmrzlinu, která by mi způsobila radost větší :) Tohle ani za 5 korun nechcete.


Konzistence není tekutá ani vyloženě hutně krémová. Maska mi evokuje balzám na vlasy a na jedno použití jí musím na vlasy dát hodně, abych měla alespoň trochu pocit, že na nich něco zůstalo a něco je alespoň maličko zjemní.


A perlička na závěr - na víčku masky byl naprosto retardovaný nápis, který by snad ani prvňák s Google překladačem nepřeložil tak debilně :) Cituji:

"Maskovat - Leštění, vyživující a regenerační vlasové masky. Jak používat: Aplikujte na promývá vlasy umyjte po 10 minutách."

Bravo, tohle masku skvěle vystihlo, myslím :))


Ziaja Arganový olej vyhlazující maska (200 ml) - koupíte ZDE za 89 Kč

Pro mě osobně je tato maska takový pomyslný vítěz testu. Je levná a zároveň i něco dělá. Moc příjemně voní takovou trochu retro vlasovou vůní, která se mi líbí. Maska má hutnou krémovou konzistenci, což mám u masek nejraději a je určená na poškozené vlasy, které chrání před vysoušením. Není to tedy nejlepší maska na vlasy, co jsem kdy měla a na hodně suché nebo poškozené vlasy to záchrana asi nebude, ale pokud máte vlasy normální a stačí vám je spíše zjemnit a dodat jim lesk, tak tohle je fajn možnost. Ne všichni chtějí dávat stovky korun za masky a myslím, že tohle je vážně moc fajn alternativa.


Konzistence je ze všech masek nejhutnější a krémová. Je jako pevně našlehaný krém, kterého na jedno použití stačí menší množství (zejména v porovnání s ostatními maskami v tomto článku).




Schwarzkopf Gliss Kur Winter Repair (200 ml) - cca 90 Kč v síti drogerií

Masku jsem si koupila spíš náhodou, protože jsem šla drogerií a na tuto řadu byla zrovna nějaká sleva a tak jsem si řekla, že jí prostě vyzkouším. Nemělo to hlubší smysl ani význam, jen impulzivní nákup :) Maska moc pěkně voní, je příjemná a co se účinků týče, tak je to spíše takový průměr. Nic co by vlasy spasilo nebo pořádně hydratovalo, ale maskou jsem často nahrazovala balzám na vlasy. Jako balzám tedy funguje fajnově, vlasy jsou po použití jemnější a dobře se rozčesávají. Na hodně vysušené vlasy je to ale slabý odvar.


Maska má poměrně řídkou konzistenci a kdybych kelímek nahnula úplně, tak by z něj vytekla ven. To u masek na vlasy nemám ráda a dávám přednost spíše hutnějším texturám. 



Za mě tedy vítězí Ziaja maska, která mým vlasům asi nejvíce sedí. Nemůžu říct, že by to byla nejlepší maska, co jsem kdy vyzkoušela, to určitě ne, ale když si srovnám, jakých výsledků (žádných) jsem dosáhla s maskou Kérastase za několik stovek a touto za pár korun, tak vlastně vůbec zlá není :) Na normální a bezproblémové vlasy, které nepotřebují ultra hydratační záležitosti, je to velice fajn záležitost. Plus ta její vůně, ta mě vážně baví :)

Znáte některou z masek? Jaká je vaše úplně nejoblíbenější? :)

26 komentářů:

  1. Masky na vlasy jsem líná používat, raději mám séra, spreje a bezoplachové oleje.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, já jsem si podobným náhodným způsobem koupila masku Gliss Kur černozlaté řady - ultimate repair. Konzistence je řidší, musí se jí nanést poměrné hodně. Vlasy po umytí jsou lesklejší a jemnější, ale bomba to není :(. Čekala jsem víc. Ráda si přečtu nové recenze na kvalitní a fungující vlasovou kosmetiku. Díky za článek.

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi zaujimava recenzia :) znacku Ziaja mam velmi rada, vyskusala+vypotrebovala som desiatky produktov, ale nic z vlasovej rady som od nich neskusala, tak konecne mam inspiraciu :D Z tychto spominanych som vyskusala iba Kallos masky a mne ohrovne vyhovuje. Mam vlasy suche a tazko ich rozcesat, ale po pouziti tejto masky vidim znacny rozdiel, podobny efekt ako ked pouzijem masku Tony & Guy za 10 eur, co aj pre mna bolo obrovske prekvapenie, ze nieco tak lacne to dokaze, lebo napr. Kerastase mi s vlasmy nerobilo nic... a toto teda bola sklamenie. 100 ludi, 100 chuti :)
    Prajem pekny den :)

    OdpovědětVymazat
  4. Popis první masky mě pobavil :D Já právě tuto Omega měla v tom kilovém balení a při prvních použitích mi přišly vlasy rozhodně lesklejší, ale potom už vůbec ne (nevím, jestli si na ni vlasy zvykly). Co mi ale potom na masce hodně vadilo byla ta její vůně. Ze zimní limitky GlissKur mám šampon i kondicionér a super produkty za mě

    OdpovědětVymazat
  5. Na masky moc nejsem. Dřív jsem používala Gliss kur, přišly mi všechny skoro stejný, ať už měly dělat cokoliv :D Teď si vystačím s balzámem, jen občas, když mám hodně suchý vlasy (třeba po barvení), si dopřeju olejovej zábal, to se mi osvědčilo asi nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  6. Ani jednu z tychto masiek som neskusala a ani ma nelakaju. Nemam rada masky v kelimkoch. Mam pocit, ze ked naberam masku mokrymi rukami, tak sa do nej dostane voda a pokazi sa 😬

    OdpovědětVymazat
  7. Od Kallosu jsem měla masku Latte a byl to takový průměr, nijak moc mně nenadchla. Asi nejvíc si kupuji masky od Gliss Kur, ale už jsem se dívala i na tu od Ziaji a ta mně láká hodně:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak na Zjaju musím mrknout ! Děkuji za TIP ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  9. Já měla od Kallosu keratinovou masku a byla ok, masky používám jako kondicionér, nemám čas mít masku dlouho na hlavě :-D vlasy jsem měla uhlazené jemné a hlavně šly rozčesat :-D jinak tu Ziaju zkusím, když ji chválíš.

    OdpovědětVymazat
  10. Už dlouho mám díky tobě zálusk na šmoulovou masku od lorealu (tuším řada extra ordinery clay?) A až příště naběhnu do drogerky určitě si ji odnesu😊😊

    OdpovědětVymazat
  11. Já masky používám skoro před každým mytím vlasů. Vždycky si je tak na půl hodinky nanesu do délek a na konečky vlasů a nechám působit. Od Kallosu jsem měla tu Fruit a taky nic moc teda, Gliss Cure krásně voní, ale není to spása pro vlasy, jak píšeš. Já používám hodně oleje, kokosový a arganový = nesrovnatelný a úžasný efekt. Jinak z masek musím pochválit brazilský keratin a teď tady ve Španělsku je nějaká značka Herbal a je božská. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  12. No jako Kallos chci dlouho vyzkoušet a také čtu na něj hodně chvály a teď popravdě asi nebudu kupovat. Ten překlad mě dostal :DDD Ziaju masku bych ráda vyzkoušela na ní se už dívám dlouho. Gliss Kurr jinou řadu jsem měla v časopise Svět ženy se mi zdá a zatím jsem vyzkoušela jednou a za mě docela fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak ja teda nevim ale ja kallos masky miluju :D Mam uz asi 7 litrove baleni a jsem porad nadsena, nejradsi mam masku s kaviarem :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  14. hahaha Kalos teda hodně pobavil :-D :-D :-D já pro vlasovku do drogerky nejdu, náročný svébytný vlasy si žádají víc

    OdpovědětVymazat
  15. Za me nejlepsi maska od firmy Bes:silkcut nutrivo. Ted jsem po Powerplexu a vlasy jsou i po 3 měsících stale skvele a zregenerovane. Urcite na nej pujdu znova a nemusí se používat zadne masky.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Rendy,
    uvedené masky vesměs znám, ale nikdy jsem žádnou z nich nezkoušela. Na Kallos jsem taky slyšela spoustu chvály, ale nějak mě nelákají, nevím proč. Z masek na vlasy mám docela ráda Macadamia natural oil, Gestil Wonder a úplně miluji Kevin Murphy Hydrate Me - to je pro mě nejlepší maska na vlasy (vzhledem k cenové hladině ji používám méně a při příležitostech kdy chci mít opravdu krásné vlasy :) ).

    OdpovědětVymazat
  17. Tak asi ani do jedné nepůjdu, moje vlasy potřebují něco víc, jen pořád ještě hledám co... :-(

    OdpovědětVymazat
  18. Ahojky :-) Rendy a jaký máš typ vlasů? Tvoji pleť vím ale vlasy vůbec. Já jsem masku od Gliss Kur zkusila prvně dneska, ač jsem si ji koupila před cca 3mi týdny ale dodělávala jsem jinou. A nemám z ní pocit že by mi něco udělala (mám vlasy, hlavně konce suché) takže to nebyla asi správná volba. Já mám raději hutnější masky, a masky si nikdy nenechám 15-30 minut, já si ji tam nechám klidně i přes hodinu, masky si nedělám každý týden ale za cca 14 dní, a používám pokaždm umytí vlasů olejíček. Pokud bych měla někomu doporučit masku, tak to bude od Gestil Wonder, a já se k ní prostě musím vrátit.

    OdpovědětVymazat
  19. Masky od Kallos zbožujem, túto som neskúšala a teda asi ani nebudem :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  20. karambwa: mám vlasy, které se snadno a rychle mastí, takže já osobně třeba masky používám jen do délek vlasů, které jsou trochu sušší :) Klidně mrkni na nějakou starší vlasovou rutinu v archivu, kde vlasy popisuji trochu podrobněji včetně oblíbených produktů :)

    OdpovědětVymazat
  21. to mě překvapila ta recenze na kallos, jsem zatím slyšela jen chválu na tuhle značku, ale je fakt, že já k ní mám zatím odstup a ještě jsem si od nich nic nepořídila.

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, masky zanám, typovala jsem Ziaju :) Má nejoblíbenější je od Herbavery. :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Z uvedenych masek jsem zadnou nezkousela. Dobrou zkusenost mam s maskou od Redkenu a ted z casovych duvodu saham po viceucelovem kremu Mythic Oil od L'orealu.

    OdpovědětVymazat
  24. Na Kallos mam stejny nazor, dopouzivala jsem ji jako balzam, ale uz nikdy vic.

    OdpovědětVymazat
  25. já mám ráda masky gliss kur všechny co jsem zkoušela mi vyhovaly

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)