čtvrtek 16. března 2017

Jarní #inspo | moje oblíbené oční linky

Jaro je ve vzduchu a nevím jak vy, ale já si s ním spojuji vždycky zelenou barvu. Nějak mi to k sobě pasuje a poslední dobou stále častěji sahám po zelených stínech nebo tužkách na oči. Myslím, že k mým hnědým očím pasují výborně a vždycky pěkně zvýrazní barvu duhovky. A možná i vy máte rády zelenou a hledáte nějakou barevnou inspiraci na jaro, takže jsem pro vás vytáhla všechny zelené (a zelené podobné odstíny) tužky nebo stíny v tužce a chci vám je ukázat :)



Tužky níže jsou vždy seřazené z levé strany:


NYX Full Throttle shadow stick (09 Double trouble) - tohle jsou spíše krémové stíny, než vyloženě tužka, ale dají se suprově používat jako podklad pod pudrové oční stíny. Hojně se využívají i při různých make-up tutorialech, které si žádají barevné líčení i na větších plochách obličeje nebo těla. Když je použiju samotné, tak se mi trochu mažou a nejsou úplně bomba držící, ale když je dám jako podklad pod jiné stíny, tak jsou parádní. Plus jsou v dostání v pěkných zářivých odstínech.

NYX Vivid Brights (07 Vivid envy) - o tekutých linkách jsem vám psala už ZDE. Nabízejí se v několika odstínech včetně třeba červené nebo žluté, což z nich ve své cenové kategorii dělají celkem lídra peletonu :) 

Dermacol Long-lasting intense colour (č.6) - novinka v sortimentu, která po delší době stojí za zmínku. Zejména tento odstín se myslím velice povedl a najít v drogerii nějakou tužku na oči (nebo oční stíny v tužce), které by byly pěkně pigmentované, dobře držely a měly pěkný odstín, je celkem fuška, takže palec nahoru a určitě při příští návštěvě drogerie minimálně vyzkoušejte :)

NYX Throttle shadow stick (08 Poison Parfait) - viz. výše :)



Make Up For Ever Aqua Matic (I30) - o těchto tužkách jsem vám psala už TADY, takže se nebudu opakovat. Jsou skvělé a vydrží vážně všechno, včetně koupání :)

Sephora Colorful shadow & liner Matte (36 Stayin´alive) - jumbo tužky ze Sephory už taky důvěrně znáte a psala jsem vám o nich tolikrát (KLIK), že se zase nemá cenu opakovat. Mají i tyto matné verze a v akci se dají sehnat relativně levně. Pokud by vám jumbo verze nevyhovovala, mají i klasické tužky, které jsou stejně skvělé a také v mnoha pěkných odstínech.




Make Up For Ever Aqua XL eye pencil (M-26) - no, tak tady jsme se od zelené barvy trochu odvrátili, ale tužku jsem sem chtěla zařadit, protože MUFE má velice pestrou škálu barev svých tužek na oči a osobně je považuju za jedny z nejlepších, co doma mám. Jsou neuvěřitelně pigmentované, měkké a jakmile zaschnou, tak se ani nehnou. A je jedno, jestli sedíte v kanceláři nebo dovádíte ve vlnách v moři, protože MUFE líčidla používají třeba i akvabely, které potřebují superdržící make-up :)

Clinique Skinny stick (04 Olive-tini) - tužka je takový pidi drobeček a má neuvěřitelně drobný průměr a navíc také moc pěkný odstín. Je to taková olivově-khaki s pidi zlatými třpytečkami. Není úplně nerozmazatelná a nemá takovou výdrž jako jiné tužky v tomto přehledu, ale ne každý chce tužky, co zasychají a ani se nehnou, takže pokud jste to právě vy, tyhle tužky omrkněte.

M.A.C Chromagraphic pencil (Landscape green) - krásně pigmentovaná a měkká tužka, která se mi ale více osvědčila jako podklad pod stíny, než úplně samotná. Na mých hodně mastných víčkách nemá takovou výdrž a má tendenci se během dne obtiskávat. M.A.C má ale několik řad tužek a linek na oči a má v nabídce i dlouhodržící nebo voděodolné, takže případně určitě není problém najít nějakou vhodnou přesně pro vaše potřeby :)



Dole: Dermacol - NYX č.09 - NYX č.08 - M.A.C - Make Up For Ever



Dole: Sephora - Make Up For Ever - Clinique - NYX Vivid Brights 





Co vy a zelená barva? Taky vám evokuje jaro? Máte doma nějaké zelené tužky, stíny nebo jiná líčidla? Bavil by vás podobný článek i třeba s jinými odstíny nebo typy produktů? :)

19 komentářů:

  1. Ahoj Rendy, stíny v tužce od Dermacolu jsem měla v únorovém DM boxu, ale jelikož tuto barvu nepoužívám tak jsem je ještě nezkusila, ale po přečtení tvého článku je zkusím hned zítra, vždycky mám radost když mám něco doma o čem si pak přečtu na blogu, ale víc je toho, co si koupím AŽ si o tom přečtu na tvém blogu :D hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mam to stejne, diky rendy mam pulku kosmetiky :D

      Vymazat
  2. Ja zelenou nenosim prakticky vubec, ale ted mam nove bon bons paletku od TF a chystam se provetrat prave tmave zeleny stin z ni 😊 kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem v líčení očí konzerva, takže jarně se vyřádím spíš na nehtech a rtech, dokonce jsem včera jednu zelenou jumbo tužku ze sbírky vyřadila:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ač mám zelené oči, zelené stíny nenosím. Možná jsem ještě nenašla ten správný odstín zelené, ve kterém bych se cítila dobře :). Loni v červenci jsem objevila linky od Dermacolu - Colour Eyeliner, které super drží a jsou nevymalovatelné :D. Mám pořád jedno balení, které používám skoro každý den :). Díky za článek a inspiraci. Jj, taky už se těším na jaro :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Zelena, mint, tyrkysova a rozne ich odtiene su moje oblubene, ale ja ich nosim v lete 😉 Velmi by ma potesil podobny clanok s fialovou farbou a viac drogerky 😊

    OdpovědětVymazat
  7. Přiznávám, že zelenou úplně nemusím, spíš tyrkysovou a modrou a oční linky a tužky vybírám často právě v těchto barvičkách:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj. Pěkná sbírka a hezký nápad na článek. Zelená není zrovna moje barva, ale kdybys naplánovala i na jiné barvy, přečtu s o to větší chutí ;) Celkově mám ráda tvoje recenze a tohle je hned série minirecenzí ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Zelenou nemám vůbec..jen par laku na nehty.

    OdpovědětVymazat
  10. Ty od MUFE mě zaujaly a jinak fajnovej typ článku.:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, chtěla bych článek i v dalších odstínech:D Jen škoda, že zde také nejsou levné značky.

    OdpovědětVymazat
  12. já mám k zelené kdekoliv jen kladný vztah, zelenou můžu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky, zelenou mám jednu a nějak si na ní nemůžu zvyknout. Zůstávám u hnědých a šedivých odstínech

    OdpovědětVymazat
  14. Ta zelená od Dermacolu vypadá moc dobře, já mám zelenou docela ráda, ale záleží na odstínu, teď jsem vyřazovala krásné gelové linky Rimmel v odstínu Emerald , protože vyschly...... škoda, myslím , že už se ani neprodávají.

    OdpovědětVymazat
  15. miluju zelenou na očích, a to i přesto že mám zelené oči a to se většinou moc nedoporučuje, mě se to ale hrozně líbí...a určitě by se mi líbil další takovýhle článek zaměřený na barvu a příště bych třeba přidala i stíny (y)

    OdpovědětVymazat
  16. Rendy, to je supr nápad na článek! Popravdě, taky mám hnědé oči (ale ne čokoládové, ale takové ty zašpiněné zelenou-takže mi barvu hnědou právě vytáhne zelená) a málo blogerek celkově nosí zelenou na očích a tak se nemám kde inspirovat, což je škoda... Zajímala by mě i tvá sbírka stínů v zelené barvě, pokud ji nosíš :) A nápad je to fakt bomba :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já se v barevných linkách vůbec necítím, ale přijde mi, že většině lidí to sluší :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)