středa 29. března 2017

Beauty oblíbenci měsíce Březen 2017

Duben už klepe na dveře a je čas si zase připomenout nejpoužívanější a nejoblíbenější produkty března. Tentokrát jsem pár kategorií vynechala, protože jsou prakticky stejné, jako v minulém přehledu a nechtěla jsem se tolik opakovat :) Spousta produktů mi teď ale došla, což znamená hned dvě věci. Už brzy bude doordinováno s vypotřebovanými produkty a také testování těch úplně nových, které už netrpělivě čekají, až je načnu :) A co se mi líbilo v březnu?




Co se make-upu týče, na jaro je pro mou pleť ideální Healthy mix od Bourjois. Od kamarádky jsem dostala Chanel Mat Lumiére make-up, který zkouším a zjišťuju, jak mi vyhovuje. Zatím k němu mám spíše neutrální postoj a budu ho i nadále zkoušet a porovnávat, tak snad mi to pomůže se rozhodnout :) Moje pleť zase trochu řádí, takže bylo super, že jsem mohla hned plně zkoušet nový NARS korektor Soft Matte complete concealer, který je vážně super krycí! Na maskování pupínků a jiných nedokonalostí je tedy extra třída. Zatěžkávací zkouškou prochází i nový sypký pudr RCMA, který jsem si konečně už objednala, protože jsem na něj četla tolik chvály, že jsem prostě musela. Víc si schovám do nějakého extra článku. A opomenout nemůžu ani Fix+ od M.A.C, který jsem si pořídila v limitované verzi vonící po kokosu.




Na očích mě v březnu bavila nejvíce zlatá a stále dokola jsem používala tyto tři krasavce. Všemi milované a chválené Stila Magnificent Metal glitter & glow liquid eye shadow v odstínu Gold Goddess jsou ultra třpytivé, ale stále zjišťuju, jak je nejlépe nanést a docílit co nejlepšího efektu. Dám vám pak vědět, jestli se mi to povedlo :) Další zlaťoušek jsou i stíny z letní kolekce Tom Ford v odstínu Sun Worship a Color Tattoo od Maybelline v odstínu Breathless. Jako neutrální podklad a do ohybu oka jsem pak nejvíce používala stíny ze Smashbox paletky Sepia.



U řasenek je to opět trochu nuda, protože pořád dokola sahám po Clinique řasence Lash power flutter-to-full a děsím se toho, až mi dojde. Je mezi námi vážně láska veliká :) A abych nebyla tak trapná jen s jednou řasenkou, dala jsem šanci i řasence Upward lash od M.A.C, která má pidi kartáček, kterým se dobře kreslí i spodní řasy. Kajalovou tužku na oči Kajal Crayon v odstínu Flourish me deep už asi taky znáte :) Ale drží tak úžasně, že vám jí prostě musím znovu ukázat :)



Novou rtěnku Pure color Love v odstínu Strapless od Estée Lauder bych vám bývala ukázala už v předchozích oblíbencích, ale bohužel to ještě nešlo a musela jsem počkat do oficiálního uvedení. Někdy je to peklo, že doma máte krásnou věc a musíte několik týdnů čekat, než jí můžete ukázat :) I moje M.A.C sbírka se rozrostla o krásný odstín Peach blossom, o kterém jsem ani netušila, že ho M.A.C nabízí :) Opět jsem oprášila svou oblíbenou Mother od Kat von D a taky si teď ujíždím na nových Acrylips od Make Up For Ever.



Ve sprše jsem si užívala nový sprcháč Plum Rain od Lush, který voní přesně jako povidla! Moje závislost na "mléčnýh" vůních pokračuje s Almond milk sprcháčem od Pupy, který vypadá jako lahev mléka a neuvěřitelně příjemně a sladce voní. Je to jiná vůně, než u mléčné řady od Body Shopu, která je také nově v prodeji. Tato vůně je trochu silnější a více sladší a mandlová. No prostě vyzkoušejte a nebudete litovat :) Posledním sprchovým oblíbencem je cukrový tělový peeling Cupuacu od Ziajy. Moc pěkně voní, ale co je na něm nejskvělejší - je olejový, takže po použití je kůže božsky jemná a naolejovaná!



U čističů pleti jsem sáhla po novém balení Perfectly clean od Estée Lauder, u kterého zbožňuju jeho vůni, která mi evokuje čerstvě vyprané prádlo. Pár týdnů už zkouším i ručně dělané mýdlo značky Caolin, které by mělo být skvělé pro mastnou pleť, tak uvidíme časem, jak se osvědčí. A když už se bavíme o redukci mazu a pórů, tak nemůžu opomenout ani novou pleťovou masku Pure clay detox od L´Oreal. Zatím ze všech třech nejvíce fandím této černé verzi, ale víc o tom až někdy příště :)



U vlasové péče zkouším také další novinky od L´Oreal z řady Botanicals. Zatím zkouším tu na barvené vlasy, protože ze všech 3 je mému typu vlasů asi nejbližší. O maskách na vlasy jsem vám psala už ZDE, takže jestli vás o té od Ziajy zajímá více, tak tam mrkněte :) No a nesmím zapomenout ani na svojí lásku Smoothing Hydra Gelee od Alterny, na které si už pár měsíců ujíždím a už se těším, až vám o něm ve vlasovém speciálu řeknu více :)


Na závěr vám musím ukázat ještě oblíbený tělový krém ze stejné Almond milk řady od Pupy. Je úplně stejně božsky vonící jako sprchový gel výše, plus je na kůži strašně příjemný a hebký. Další oblíbenec od Pupy je balzám na rty z jejich jarní kolekce, o které jsem vám psala ZDE. Na rty jsem také hodně ráda používala balzám Glossier balm dotcom :)



Co jste si během března nejvíce oblíbily vy? Máme nějaké společné oblíbence nebo zaujal vás některý z produktů a chcete si o něm v budoucnu přečíst něco více? :)

26 komentářů:

  1. Mna zaujal ten sprchac Plum rain od LUSH. Zboznujem slivky. Ked sa niekedy dostanem do LUSH, tak ho musim ovonat.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda mě zase zaujalo produktů :-D to je za trest.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujaly mě nové EL rtěnky, o kterých jsem ještě nic nečetla. Vypadají moc hezky :). O Bourjois makeupu také uvažuji, asi ho budu muset vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, já zkouším pleťovou masku Pure clay detox od L´Oreal, ale zatím nevím....Můj oblíbenec za březen je od Dermacolu Aroma Rituál- melounový. Krásně a svěže voní :). A pak nová řasenka 2000 Calorie do Max Factoru. Na Tvé doporučení jsem si ze Sephory pořídila MUFE Primer Step 1 a zjistila jsem, že u mě je důležitý pleťový krém, protože na každém se pak chová jinak. Taky jsem si oblíbila od Sephory Cream Lip Stain č. 13 :D a rozjasňovač Wonderful Cushion :). Co by mě víc zajímalo?, asi víc o korektoru od NARS a Tvá vlasová rutina :) Díky za super článek. Hezký den :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Rendy, teda netušila jsem že Pupa dělá i tělovou řadu, na to musím mrknout, i to balení je krásné.

    OdpovědětVymazat
  6. Spoločný máme Cupuacu peeling od Ziaje a Healthy Mix mejkap, milujem obe tieto vecičky :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, super článek a zajímavé věci. :) Já už si dlouho brousím zuby na ten korektor od NARS, tak uvidím, jestli na něj v brzké době dojde...
    gyggy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Peeling Cupuacu od Ziaja nádherně voní a ty účinky jsou ještě lepší, nutně budu potřebovat další balení. Masky od Loreal už jsem okukovala, zrovna byla v akci, tak jsem měla nutkání si nějakou koupit, ale prozatím jsem se udržela:-)

    OdpovědětVymazat
  9. No o healthy mix som počula a samé chvály, dokonca že je dobrý na suchú pleť, pretože hydratuje, tak som si včera kúpila concealer a dnes sa teším ako ho vyskúšam..a veľmi rozmýšľam aj nad makeupom..:)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Korektor od Narsu mě hodně zaujal, budu čekat na podrobnější recenzi:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Na článek o vlasové rutině se hodně těším a rozhodně bych si ráda přečetla více o korektoru od Nars. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja blizicim se jarem saham nejvice po merunkovych tvarenkach jako je napriklad hot mama od The balm :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, můžu se zeptat odkud jsi objednala RCMA pudr? Už dlouho ho sháním a BeautyBay ho do Česka neposílá :)

    OdpovědětVymazat
  14. Lenka: právě z Beautybay ho mám :) Do ČR ho normálně posílají :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ty věci od Pupy mají fakt nádherný obaly, ty bych si snad po dopoužívání schovala a na něco je využila :)

    OdpovědětVymazat
  16. Musím prestať čítať tieto články, lebo užm ám zase zoznam vecí, ktoré ma zaujali a chcela by som ich vyskúšať :D xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  17. Tak na tu Alterna recenzi se těším ! Dlouho zvažuji, že Alternu vyzkouším.

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, zkoušela jsi ten NARS korektor i pod oči? Jaký je?

    OdpovědětVymazat
  19. Agát M: pod oči bych ho nedávala, je spíš hutnější a hodně pigmentovaný a hodí se spíš na maskování nedokonalostí pleti a pupínků. Pod oči doporučuju jejich Radiant creamy concealer, ten je na kruhy pod očima úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já dostala v Tetě vzoreček na tu novou masku od Loreal a jsem na ní velice zvědavá o víkendu jí budu zkoušet. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já jsem konečně vyzkoušela makeup EL DW a jsem samozřejmě unešená a plánuju nákup, jen nevím co pak se všemi ostatními makeupy které mám doma :-D :-D hádám, že už je možná ani nebudu chtít používat

    OdpovědětVymazat
  22. Makeup uplne zboznuju, uz si nekupuju jiný. Mam vzorek double wear od E.L. A tak peknou plet mi vůbec nedela. Jen me zajímá tvarenka, kterou zde nevidím. Zatím jsem nenašla best řasenku a to uz jsem jich vyzkousela. Zatím vede maybelline a bourjois. Zkousela jsem taky E.L. A taky se mi pod očima rozmazava i kdyz si spodni rasy nemaluji. Jooo asik mam prokleté oci.

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, zaujali mě produkty na tělo a na vlasy:)

    OdpovědětVymazat
  24. mš zaujala řada almodn milk od pupy, o ní bych si opravdu ráda přečetla něco více :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)