středa 8. února 2017

Valentýnská soutěž s Coach parfémy

Zdá se, že se vám valentýnské soutěže líbí, tak jsem si řekla, že vás potěším ještě jednou. A hned svojí oblíbenou vůní od Coach, kterou jste už mohly vidět v tomto článku s aktuálními vůněmi, které teď používám. Jestli vás baví květinovo-ovocné vůně, Coach parfém se vám bude dost možná zamlouvat a můžete zkusit své štěstí a zasoutěžit si o něj :)




SOUTĚŽ

Pro dvě z vás mám parfém Coach :) Jestli chcete zkusit své štěstí a o jeden z nich si zasoutěžit, tak musíte splnit následující:


1) pod tímto článkem nechte komentář a odpovězte na otázku "Jakou vůni jste dneska použily?"

2) ke komentáři připište váš mail, abych vás v případě výhry mohla rovnou kontaktovat


Soutěž končí 12.2.2017 o půlnoci, poté budou dva komentáře náhodně vylosovány a pokud budou splněné všechny podmínky účasti v soutěži, dotyčný/á výhru získá.




161 komentářů:

  1. Dnes jsem ještě vůni nepoužila, ale jakmile někam vyrazím sáhnu po Naomi Cambell White pearl.
    email: somethingbykate@seznam.cz

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes je to vintahe Magie Noire (heaven)
    alicacleis61 at gmail dot com

    OdpovědětVymazat
  3. Dneska jsem použila Tommy Girl od T. Hilfingera, protože je krásně svěží a po ránu mě "nakopne" :)

    Alena.nowak(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Rendy,už nějáký ten pátek čtu tvůj blog a protože miluju kosmetiku, miluju taky tvoje psaní.
    První věc, kterou udělám, když přijdu do práce je, že si přečtu nový článek na tvém blogu a nastartuji tak svůj den.
    Dneska jsem se ovoněla vůní Daisy od Marca Jacobse.
    Měj se krásně, luci :).

    lucie.fialova10@email.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Já dneska použila mojí srdcovku Lady Million od Paco Rabanne :).

    Therainbower@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Dnes ráno Lancome Tresor Midnight Rose :) moja láska na zimu
    ivapilarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Rendy 😊 dnes mám svou oblíbenou Victoria ´s secret Intense. (Remesovaja@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, tahle vůně mě zaujala hned na první přivonění,je opravdu krásná. Jinak dneska jsem použila Lanvin Eclat D'Arpege,je jedna z mých nejoblíbenějších.
    Petrekova.zuzana5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Dnes mám na sobě La Liturgie des Heures od Jovoy Paris, krásnou a uklidňující kadidlovku.
    bestialys(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Jako každý jiný den - moje oblíbená Sí od Giorgio Armani.
    market.vitkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Dneska ještě žádnou, mám chřipku a zvládla jsem jen ranní sprchu, tak voním jen čistotou :) januh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Hezké ráno, dnes jsem měla chuť použít dámský parfém David Beckham Intimately Beckham For Women.
    fialovaklarka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Dnes je to má oblíbená Quatre od Boucheron Paris <3 :) (rucova.karolina@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  14. Lancome La vie est belle.
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Dneska padla volba na YSL Parisienne, která voní jak vyprané prádlo. A já voním vypraně moc ráda :D
    m.horinkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Coach je taaaaak úžasná vůně! Jednou jsem ji zkoušela v parfumerii a musím říct, že mě opravdu zaujala :)
    Dneska jsem použila moschino toujours glamour.

    janeckova.mart@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, já jsem dneska zvolila Hugo Boss-Woman. :)
    Kudrnovarenata@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Nyní v zimě používám dior hypnotic poison. eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Coco mademoiselle
    michaela.stanova13gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Dnes je to jako ostatně většinou mé oblíbené Moschino Toujours glamour a jak tak vidím, nejsem sama :-)
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Dneska ještě žádnou, před chvílí jsem se teprve vykopala z postele a teď se povaluji a čtu si. Na mém kosmetickém stolku však nesmí chybět Burberry London, kterou používám už skoro třetí rok a pořád je to moje oblíbenkyně, kterou akorát v létě měním za lehčí alternativy. :)

    cervena-veronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Krásný den. Pro mne je dnes TOP vůně SI od Giorgio Armani. nikalife@email.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, já dnes na sobě mám Shiseido Zen, poslední dobou mě hodně baví a střídám ji teď s mojí oblíbenou Chanel Chance. :)
    gyggy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Renčo, přiznám se, že nevím, jaká kategorie vůní mi vyhovuje, prostě co mi voní beru😂

    Dneska to byla ELODE-SO LOVELY, je levná, ale vydrží vonět celý den a voní mi moc. Navíc to není nějak extra známá značka, takže je výhoda, že nepotkám za den třeba 5 lidí se stejnou voňavkou❤ navíc je jí 100ml❤

    Do soutěže se zapojím a uvidim, trebat to vyjde😉

    Anicka2003@email.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Pro dnešní den by moje volba byla Guess Girl ;) vejvodovaterka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Rendy,dneska mě bude celý den dělat společnost vůně od Lancome la vie est belle 💖
    11lucie.krausova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Dneska mám veliké dilema mezi Marc Jacobs Dot a Daisy. Taky trochu pokukuju po Versace Yellow Diamond, ten asi vyhraje
    ithil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj :) dneska jsem použila Death and decay od Lush.
    cokoli@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Ahojky rano jsem použila Lacoste pour femme :-) a rada bych vyzkoušela další vůni . anytkaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Avon pur blanca. Do školy si žádné dražší vůně neplýtvám..:D
    karolfurmankova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj Rendy, já dnes použila E.Arden Provocative women :)
    nikola-p@email.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Používam a i dnes Moschino Hippy Fizz - ktorú som dostala na narodeniny od sestry
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Giorgio Armani Sí
    zacharovahana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Dnes jsem otevřela nový flakon Chanel Coco mademoiselle, který mi přinesl Ježíšek :)
    logopedieblahova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Dneska jsem otevřela nový flakon Chanel Coco mademoiselle, který mi přinesl Ježíšek :)
    logopedieblahova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Na zimní období jedině YSL - Black Opium.

    nikola.jindrichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj, dnes jsem si vybrala ze své sbírky Zuhoor al Haramain.
    camelie.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Dnes (stejně jako většinu zimních dní) to vyhrál tělový sprej Sheer love od Victoria's Secret <3
    m.balakova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Dnes jsem použila vůni Dangerous for Woman od Bruno Banani, je má oblíbená a už v ní mám jen zbytek:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Dneska jsem jen vyběhla ven na nákup, takže jsem použila Avon today tommorow always.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Dneska jsem pouzila Good girl od Caroliny Herery, protoze to je nejkrasnejsi vune co jsem na zimu vyzkousela! :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj Rendy.
    Dnes jsem použila svou oblíbenou vůni - Bulgari pour famme. Asi budu muset hledat novou, až mi dojde. Už se nedá koupit. Fňuk.
    Mail: budsvaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Bohužel už několik dní postrádám čich a tím pádem i motivaci k parfémování. Až se ke mě vrátí, tak použiju Glorii Vanderbildt. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. dnes jsem použila Chanel Chance, barry22@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Dnes jsem použila svoji klasiku Miss Dior:)
    simushka.ss@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Dnes jsem použila Euphorii od Calvina Kleina :-)
    terezablog0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Takže dnes Jimmy Choo ILLICIT. Božská vôňa :)
    claireclairmont666@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj,
    dnes jsem použila svou oblíbenou od Burberry - Body.
    ver.ohankova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Dnes som použila vôňu z Promodu - Couleurs de Montmartre:)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Boucheron - Place Vendome
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Chloe love
    chobotnicka28@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj, dnes jsem se navoněla vůní od Yves Rocher- Quelques notes d'Amour

    OdpovědětVymazat
  53. Dnes jsem pouzila avon tressele
    jaritexi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Calvin Klein Eternity Moment
    jaritexi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoj Rendy, skorou celou zimu a dnes tomu nebylo jinak to byl od T. Mugler Angel :) hezký večer
    petrajarosova8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. já dnes použila vůni avon parisiene chic
    kat.safarikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Dneska jsem měla náladu na nějakou lehčí vůni, takže volba byla jasná Dolce & Gabbana Light Blue .... Marki
    PS: hochova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Dneska jsem se ovoněla zbytkem Byreda Gypsy Water :( petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Ahoj Rendy,
    Dnes mě mamka stříkla vůní Si od Giorgio Armani. Tou klasickou :) Ta vůně je naprosto perfektní!! :)
    Měj se krásně
    simca.pil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Já jsem dnes použila Candy od Prady.:-)
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Jimmy Choo od Jimmy Choo
    stepanka.konvalinova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Dnes to byl Twilight od Lush :)
    breckova.jana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Dnes ráno jsem se navoněla jsou oblíbenou vůni od Lancome (Hypnose). Je to vůně kterou používám, když vím, ze jdu někam na cely den a chci cely den vonět :-) Je to neskutečný držák :-).
    sabina.her@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Dnes to u mě vyhrála Miracle od Lancome, kterou jsem dostala od své drahé polovičky :-).
    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Cacharel Amor Amor Absolut - Marie1177@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Calvin Klein Eternity Moment
    jaritexi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Cartier Penthere
    Radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Chanel Chance.
    TerezaSahulova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Vzhledem k pochmurnému dni jsem vybrala Burberry Body, což je asi nejvýraznější toaletka, kterou mám :D upřímně už se těším na ty lehčí, květinové vůně - ta zima už je dlouhá :)

    OdpovědětVymazat
  70. Ahoj,
    Takže dneska jsem použila do práce parfémek Today od Avonu

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Ahoj, včera, dnes a zítra stále Chanel Noir. A je načase zkusit něco jiného :) zu.klikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. ahoj Rendy, Coach poznám iba kabelky:)
    Dior Poison
    katka65@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. Dnes jsem použila Candy shop od Essence. Evusak1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Dnes jsem sáhla po kokosovém olejíčku Frais Monde :)
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Tuhle vůni vůbec neznám. Musím ji někde vyzkoušet. Květinové vůně mam ráda.
    Dnes jsem na sebe stříkla Marc Jacobs - Mod Noir.
    Zaneta.Smehlikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Dnes jsem použila stejný parfém jako každý den od doby, kdy jsem si ho zhruba před půl rokem koupila - Loewe Aura Floral. Možná, že je čas na změnu a usměje se na mě štěstí.

    OdpovědětVymazat
  77. 1. Dnes jsem sáhla po Ultra sexy Pink od Avonu, neboť ji mám poměrně dlouho a nerada bych, aby mi vyvanula, protože voní hezky, jenom lehce sladce. Takže se jí snažím dovypotrebovat:)
    2. madarovakristyna99@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. Dnes jsem použila Guess:)
    Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Katy Perry -červený diamant
    surikatka000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Si od Armaniho.
    lenosek0506@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Moji absolutní a největší stálici Lancome La vie est belle
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Adidas fizzy energy :)
    nika.pachlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Ahoj Rendy, dneska jsem použila Bottegu Venetu a to jsem si Ježíškovi psala o právě tento parfém COACH ... no snad příště, vůně je to opravdu krásná 🔝🔝🔝
    Hezký večer petra.filipovic@email.cz

    OdpovědětVymazat
  84. ahoj, já si před časem pořídila vzoreček Black Opium, který si mě naprosto získal, ale dnes ráno zůstal v šuplíku v nočním stolku, protože manžel ještě vyspával při mém odchodu do práce a nechtěla jsem jej rušit. a tak jsem sáhla do kabelky a použila cestovní parfémek, který jsem si pořídila v parfémovém butiku u nás ve městě - stáčejí italské parfémy. Ten můj má pracovní číslo končící trojčíslím 007 a jeho vůně je sladká a křehká :) poslední rok opravdu ulítávám na hezkých vůních, třeba se na mě usměje štěstí :) a hodně štěstí i vám ostatním! díky za supr soutěž :)
    cervenkova.barbora()seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Dnes MIU MIU ❤
    Andry96@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Já dnes použila jen body spray od VS:). monika.pa@email.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Ahoj, dnes jsem použila Eternity od Calvina Kleina, jak píše výrobce - je to náruč plná květin = to opravdu sedí (mně taky neskutečně sedí) :-D :) kikcaholubova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. U mě to dneska vyhrála vůně Nudo Roso od Pomellato, což je spíše jarnější parfém, ale dneska jsem se chtěla cítit svěže a květinově :) milada.vachova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Dnes nosím...Dolce a Gabanna - Rose the one :) doleckova.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Calvin Klein Euphoria
    shiyanova.syuzanna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. Dnes to bola Chloé Chloé EdT 2015 :)
    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. Dnes jsem sáhla po The Scent for Her od Hugo Bosse 💗 Připomíná mi jaro💐 buresova.klara@email.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Ahoj Rendy,

    dnes padla volba na parfem Tommy Hilfiger Woman Pear.
    klimovakarin@seznam

    OdpovědětVymazat
  94. Dnes jsem použila vůni Sí, Giorgio Armani. Na Coach si brousím zuby už dlouho, nádherně voní. :)
    rehakova.jana@post.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Dneska jsem použila Bruno Banani - Magic Woman :-)

    a.moudra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Dnes to byla moje oblíbená Dolce & Gabbana Light blue. :)
    m.snajdarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. Dnes jsem použila Christian Lacroix Rouge od Avonu. Je hodně těžký, vyloženě silný parfém a podle mě je nevypotřebovatelný. Nějak se nemůžu dostat na dno, tak letos na tom pilně pracuju a používám ho skoro každý zimní den.
    nikolavondrova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. pro dnešek Ralph Lauren, Blue :) má zamilovaná

    OdpovědětVymazat
  99. Dnes to vyhrála vůně Guess double dare. Je bezkonkurenční :-)
    Mensikova.moni@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Dnes jsem sáhla po Guess Seductive :)
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Dnes jsem použila moji milovanou Muse od Muglera :o) Sigelinda.mr@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  102. Ted zadnou vuni nepouzivam, proroze jsem stastna novopecena maminka.Tak pouzivam jen antiperspirant.Ale rada bych si poridila nejakou novou hezkou vuni na jaro, tak treba budu mit stesti :-)
    luciasekv@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  103. Ahoj Rendy,ooo Coach,kamarádka si ho kupovala a pokaždé se ji navoním když jsem u ní :-D dnes jsem se navoněla Balenciaga - Rosabotanica, krásná květinová vůně ;-) měj se krásně!
    Barbora.vagneru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Krásné ráno Rendy, dnes jsem ještě nikam nevyrazila. Ale až půjdu do města, určitě použiji Calvin Klein Eternity Moments. Teď na zimu ji mám opravdu ráda. Tato vůně by se mi moc líbila na jaro, tak uvidíme jestli budu mít štěstí.
    MalkovaTerka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Jeanne en Provence Un Martin Dans La Roseraie <3 nádherná jemná vůně růží a lilií, doporučuji vyzkoušet, pokud máš ráda jemnější vůně :) pirkova.monika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. Dnes jsem sáhla po Lady Milion od Paco Rabanne, smailaik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Karl Lagerfeld For Her, láska na první přivonění! Moc lidí ji nezná, ale když ji pozná... weloveinsp@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. Karl Lagerfeld For Her, láska na první přivonění! Moc lidí ji sice nezná, ale když ji pozná.. neodolá weloveinsp@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  109. Yves Rocher - So Elixir. Dostala jsem se k té vůni před roky díky jednomu z boxů a sedla mi, takže jsem si pak i sama koupila další :)
    E-mail: l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Dnes je to Lancome Miracle.
    tomankovap@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Dnes nosím vůni Bottega Veneta Eau Légère - mou nejoblíbenější :)
    zahr.jana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  112. Ahoj Rendy, ty nas teda zasobujes soutezema, to je skvele! Parfem me zaujal uz ve tvem clanku:)
    Co se vune tyce dnes,vlastne celou zimu,pouzivam parfem Michael Kors Wonderlust. Pokud se nemylim take si se o nem zminovala v nejakem clanku;)
    zuzek92@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Nyní používám od Avonu Dream :) krásně voní :)
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Dnes jsem použila vůni Thierri Mugler Alien (ta v tom fialovém flakonku) - je to poslední dobou moje nejoblíbenější vůně, ideální na zimu, kterou bych za nic nevyměnila! :)
    katerina.krchova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Tak já mám na sobě dneska mé oblíbené jablíčko :-) DKNY Be Delicious :-) email: svabovajaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Dnes jsem použila zelenou vůni od Adidas:) Nic speciálního
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  117. Gucci by Flora :))
    Anetbrozovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  118. dnes jsem pouzila Guess seductive :)
    luciecoufalova03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  119. Ahoj, tak ja už snad víc jak deset používám pořád tu stejnou vůni ( taky se tomu divím) když to píšu a tou Cacharel, Amor Amor 😉

    OdpovědětVymazat
  120. Dnes Narciso Rodrigues Narciso
    erika.dankova.daraniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  121. Dneska jsem si stříkla červenou Katy Perry :) ale ráda vůně střídám, na poličce mám třeba DKNY Pure rose, Calvin Klein Eternity aqua nebo Chloe love story.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  122. Ahoj Rendy ,dnes jsem použila svoji oblíbenou Giorgio Armani-Sì .
    zablodenisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  123. Dnes celkem výjimečně Calvin Klein Eternity Intense :-) ptackova.ver@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  124. Ahoj:) Ja som dnes použila vôňu od Miss Sporty z nejakej limitky, ale bohužiaľ už nápis neprečítam:/ je to taká letná kvetinová vôňa, ale dnes som mala náladu na niečo ľahšie tak som chodila ako taký malý posol jara :)

    OdpovědětVymazat
  125. Ahoj Rendy, já jsem dneska použila kolínskou svého muže od Dana - Tabu. Je to nádherná kořeněná vůně, celý den jsem se do ní "choulila" jako do mužovy flanelové košile :) můj mail je: lvikus@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  126. Ahoj, dnes to byla limitka od Yves Rocher - Hruška a kakao :-). ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  127. Dnes jsem na sebe pouzila svou oblibenou na zimu Guess Dare :) petrankova.katerina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  128. Ahoj. Dneska jsem použila vůni Calvin Klein Eternity protože mi přijde fajn a do práce. Míša z shoppersmiky.blogspot.cz
    Můj email je Michaela.Spol@seznam.cz. Ahoj

    OdpovědětVymazat
  129. Dnes jsem použila Calvin Klein-Eternity.
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  130. hollister crescent bay
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  131. Dior - J'adore EDP :)
    vikiva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  132. Vůně by mi podle popisu nejspíš seděla a flakonek je překrásný :) Já jsem na chalupě, takže jsem žádný parfém nepoužila, jen deo sprej Balea a pak vanilkový tělový sprej od Avonu :) 6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  133. Dnes jsem mela náladu na Paco Rabanne olympea, proste si vůni osladit zivot. Rihovaveroni@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  134. Ahoj :),
    dneska jsem popravdě žádný parfém nepoužila, relaxovala jsem doma u rodičů, ale včera do práce jsem byla navoněná Milion Lady od Paco Rabanne :).
    H.Bobkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  135. Ahoj :),
    dneska jsem popravdě žádný parfém nepoužila, relaxuji u rodičů, ale včera do práce jsem použila Milion Lady od Paco Rabanne :).
    H.Bobkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  136. Moje sladká květinová srdcovka Lancome Tresor Midnight Rose mi udělá den hned zrána vždycky tak nějak sladší...
    senke.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  137. Moje sladká květinová "srdcovka" Tresor Midnight Rose od Lancome mi den vždycky udělá tak nějak sladší už zrána...:-)
    senke.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  138. Použila jsem vůni od Beyonce Pulse. Tu vůni miluji.
    andreaton@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  139. Používám See By Chloe <3 Ale už mi dochází :( , takže by se mi nová moc hodila 0:)
    jmynarikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  140. Ahojky, ráno se okamžitě vonim jedinečnou Si od Giorgo Armani . Nikdy bych nemenila je to můj gral. Hezky den
    kristynahlucha@email.cz

    OdpovědětVymazat
  141. Tak zrovna dneska mám volnou sobotu doma, tak jsem žádnou vůni nepoužila. Ale v poslední době jsem si oblíbila CK Euphoria Deep. A když o tom tak píšu, asi se půjdu navonět... :)
    pivonkovaiva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  142. Marc Jacobs Daisy Dream
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  143. Dnes žádnou, protože o víkendu vůni nepoužívám, ale v pondělí nahodím Miu Miu. annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  144. Dneska žádnou, ale teď v zimě mám ráda Paco Rabanne: Lady Million Eau My Gold!
    mareckom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  145. Já jsem dnes použila Katy Perry Killer Quen :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  146. já už se těším na jaro, proto jsem použila vůni od Thierryho Muglera Alien. MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Protože je víkend - tak jsem použila něco lehčího - Guess - Dare. slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  148. Decadence Marc Jacobs, love that parfume!
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  149. Ahoj Rendy,
    Dnes jsem zadnou vůní nepoužívala vzhledem k tomu, že nebylo kam, ale jinak mám oblíbenou od Avonu od yodemi :), kristynadolnickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  150. Dneska Versace Versense :-) Petra.vip@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  151. Ahoj Rendy, dnes jsem použila (ostatně jako jindy, jelikož je to nyní můj TOP) vůni od Avonu - Imari elixir. Pro mě krásná květinová vůně. veronikahorackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  152. Dnes jsem použila jednu ze svých oblíbených vůní UpBeat od Mary Kay :). Email.: andy.pechys@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  153. Dnes jsem použila svůj oblíbený Victoria's secret sprej Mango Temptation :)

    Lucie.stechova3@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  154. Ahoj :-) Dnes som použila Calvin Klein- Eternity.
    Zuzka.zelienkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  155. Vůně Curious od elizabeth arden :)
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  156. Dnes jsem použila vůni Moment de Bonheur od Yves Rocher.
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)