neděle 19. února 2017

Tekuté rozjasňovače | levnější i dražší varianty

Pokud blog sledujete už nějakou dobu, tak jste možná zaznamenaly, že mám velkou slabost pro rozjasňovače. Nejraději mám tedy ty v pudrové formě, ale nedávno když jsem uklízela svůj kosmetický šuplík, tak jsem zjistila, že mám vlastně i docela dost těch krémových nebo tekutých. Ne všichni mají pudrové produkty rádi a někdo dává naopak těm krémovým přednost, tak se můžete třeba inspirovat některým z těch níže :)




Na úvod musím říct, že já rozhodně nejsem expert přes krémové nebo tekuté rozjasňovače a spíš s nimi zatím tak flirtuju a navzájem se oťukáváme :) Vím, že sedí asi o něco více spíše sušším typům pleti, ale na druhou stranu, když krémový rozjasňovač použijete třeba jako základ a přes něj dáte ještě pudrový a nebo ho jenom přimícháte do make-upu, tak není problém ani u mastnější pleti. Spíš je to o tom, s jakou texturou se vám pracuje snadněji a čemu dáváte přednost. Vybrala jsem vám tedy své aktuální kousky, které jsou v různých cenových kategoriích i provedení :)



M.A.C Lustre drops (Pink Rebel)

Když jsem vám chtěla najít odkaz na tento produkt, tak jsem zjistila, že ho M.A.C už nejspíš v nabídce nemá. Nebo minimálně v e-shopu není, tak nevím, jestli s tím nejdu s křížkem po funuse :) Každopádně kapičky na tváři dokážou vytvořit jemný zlatavý odlesk a úplně si říkají o to, abyste je přimíchaly do make-upu a trochu zazářily. Mají výborný aplikátor, kterým se skvěle dávkují a také příjemně pidi balení. A jestli je už M.A.C vážně nenabízí, tak je to celkem škoda, ale možná je jen nahradil jiný produkt, který stejně funguje a jen se jinak jmenuje (a já o něm nevím) :)



Colour Pop (Lunch Money)

Oční stíny Colour Pop jsou vyhlášené a já je miluju, o tom žádná. O jejich rozjasňovačích se ale tolik nemluví a já jsem nějaký dlouho chtěla vyzkoušet. Texturou je maličko odlišný od stínů této značky a má neuvěřitelně jemnou a hebkou texturu, která při dotyku s kůží skoro až taje :) I odstín je velice povedený a vypadá hodně přirozeně. Bohužel na mé pleti ale moc dlouho nevydrží a vidím ho spíš pro někoho se sušší pletí.



NARS Illuminator (Copacabana)

Tato tubička je asi věčná a nejde jí nikdy spotřebovat, nebo nevím, jak si to jinak vysvětlit :) Velké balení je v legendárním odstínu Copacabana a barva je studeně růžová se stříbrným odleskem. Mini balení (které bylo tuším jako nějaký dárek k nákupu) je v odstínu Orgasm a nosím ho ve své kosmetické taštičce. I když je Copacabana celkem studená, tak ve velice decentním množství se mi na mě líbí. Jednou jsem jí zkoušela na kamarádce, která je modrooká blondýna a vypadal na ní úplně úžasně. Jinak co se výdrže týče, tak ze všech tekutých rozjasňovačů které mám, mi drží úplně nejlépe a nejdéle.





Dole: Colour Pop - L´Oreal - Sephora 





Dole: M.A.C - NARS Copacabana - NARS Orgasm



L´Oreal True Match Highlighter

Poměrně čerstvá novinka, která se objevila v drogeriích koncem loňského roku a podle mě celkem vhodně vyplnila díru na trhu. Drogerie jsou obecně na rozjasňovače slabé a najít tam nějaký použitelný je skoro nadlidský výkon. O to víc to platí i u tekutých rozjasňovačů a v konečném výsledku jich tam příliš mnoho nenajdete. L´Oreal se toho zhostil myslím se ctí a i když odstínově je na mě rozjasňovač hooodně studený a dost se stříbrným odleskem, tak si své fandy určitě najde. Výdrž na mé pleti není tak wow ani celodenní a během dne se pomalu a jistě vytrácí, pár hodin ale vydrží a berte v potaz, že mám pleť mastnější a na té obecně podobné produkty hůře drží. Jestli ale sháníte cenově dostupný tekutý rozjasňovač, tak tohle by mohla být fajn volba.




Už jsem vám o něm psala ZDE a pořád si myslím, že ve své cenové kategorii je velice fajn. Má moc pěkný a přirozený champagne odstín, který si myslím, že mi sedí asi úplně nejvíce. Obecně mám raději rozjasňovače s nádechem do zlaté než do stříbrné, ale vy to můžete mít jinak. U tohoto rozhodně nedoporučuji nanášet produkt přímo na pleť houbičkou, protože byste si mohly poničit líčení, které už na tváři máte. Lepší je houbičku otřít třeba o hřbet ruky a až pak teprve nanášet prsty nebo štětcem na obličej.





NARS Sculpting Multiple Duo (Copacabana - Sidari beach)

Takový bonus na závěr, protože to není vyloženě jen rozjasňovač, ale konturovací duo. Multiple tyčinky od NARS můžete znát už z dřívějška, ale tato limitka obsahuje hned dva produkty. Konturování obličeje je stále velký hit a pokud mu také holdujete a značku NARS (stejně jako já) taky tak milujete, tak po tomhle se podívejte. Konturovací část je v úžasně světlém odstínu, což nebývá u každé značky standard a některá konturovací dua sama ani nemůžu použít, protože mají odstín jak na černošky. S tímhle produktem se vám podaří všechno rozmazat pěkně do ztracena a nebudete mít na obličeji tmavý fleky. A nebojte, mají tři různé odstíny tyčinek, takže pokud patříte do opálenější skupiny populace, tak si taky přijdete na své.




Dole: NARS Sculpting Multiple duo



Zcela upřímně se přiznávám, že pro mě pudrové rozjasňovače budou vždycky volbou číslo jedna a pochybuju, že je někdy ty tekuté nebo krémové nahradí. Jednak jsou pro mě snadnější na používání a taky mi na tváři drží mnohem lépe a déle, než krémové varianty, které mají občas samy o sobě tendenci cestovat nekontrolovatelně všude možně :) Tak předpokládám, že bych dneska také mohla potěšit ty z vás, které mají pleť spíše sušší a třeba hledají nějakou inspiraci na nějaké to rozjasnění a trochu lesku :)

Tak by mě zajímalo, jaké textuře rozjasňovačů dáváte přednost vy a jestli používáte raději rozjasňovače ve zlatých, stříbrných nebo jinak barevných verzích? :)

27 komentářů:

  1. Nars Copacabana mám na wishlistu už hrozně dlouho, ale pořád čekám, jestli neudělají i nějaké cestovní balení, protože tohle množství bych já nespotřebovala ani do důchodu

    OdpovědětVymazat
  2. já se celkově teprve s rozjasňovači seznamuji. Hledám, co by mi tak vyhovovalo a sedělo.

    OdpovědětVymazat
  3. Davam prednost urcite pudrovym produktum, nicmene konturovaci duo od nrsu me dost zaujalo :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  4. U mna tiez vedu pudrove rozjasnovace. Mam vsak aj jeden Colour Pop a 2 v tycinke a mam ich rada. Nemam rada zlate a prilis farebne napr. levandulove a modre rozjasnovace. Najradsej pouzivam neutralne (telove a mierne ruzove) a champagne odtiene. Z tvojich swatchov sa mi najviac paci Lunch Money, aj ked ja som si objednala iny odtien od Colour Pop 😉

    OdpovědětVymazat
  5. Rozjasňovačů se pořád trochu bojím, takže se do toho teprve pomalu dostávám. Dokážou sice pozvednout líčení o třídu výš, ale mám strach, abych se pak neleskla jako prasátko :) Mám zatím jen jeden, tekutej, ale zkusím ejště nějakou pudrovou variantu, myslím, že se mi bude líp nanášet, protože očekávám, že to půjde jen lehce navrstvit a jen tak snadno to s ním nepřeženu.

    OdpovědětVymazat
  6. Mam mastnou pleť, tak za mě tekute rozjasnovace ne. Mam rada pudrove a spis dozlata

    OdpovědětVymazat
  7. Přiznávám, že jsem spíš fanoušek těch pudrových rozjasňovačů, tekutý nemám ani jeden. I když třeba ten od Lorealu mám nutkání si pořídit, ale spíš abych vyzkoušela a věrná bych asi i tak zůstala těm pudrovým.

    OdpovědětVymazat
  8. Pár tekutých a krémových rozjasňovačů mám, ale raději sahám po pudrových, i z důvodu snadnější aplikace, na večer nebo podle líčení sáhnu občas po zlatém, ale častěji volím růžové nebo stříbrné.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ja sa rozjasňovačov ešte trošku bojím a len sa s nimi oťukávam, ale páči sa mi ten Loreal, po ktorý asi aj zájedm, kedže mám suchú pleť a pozdáva sa mi najviac :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  10. Pleť mám normální-smíšenou, spis suchou nez mastnou, a naprosto mi vyhovuje textura "cream to powder" u rozjasnovace Essence, ktery nanasim prsty jako krem a na tvari se mění v pudr. Obecně do rozjasnovace nejsem ochotna moc investovat; kdyz chci prirozeny lesk, použiju proste méně pudru na závěr, nebo zadny a taky to jde :D Jsem v tomhle směru trosku kosmetický primitiv... :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tekutý nemám ani jeden a nevim proč, ani mě nějak nelákají :) ráda ale sáhnu po pudrovém Mary Lou a nebo od Make up for ever :)
    petrajarosova8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Bojím se, že k téhle formě rozjasňovačů si asi nenajdu cestu nikdy, mám nejradši klasické pudrové :)

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  13. Nars Copacabana mám na wishlistu už delší dobu, ale stále váhám, protože tohle velké balení bych asi nespotřebovala.. :( Docela mě překvapil ten L´oreal.

    OdpovědětVymazat
  14. Já neviiiim.. Asi jsem taky "rozjasňovací primitiv", pořídila jsem si svůj první - pudrový Trend it up, abych teda jako něco měla, když už je to takový boom, a případně nevyhodila prachy a vzhledem k tomu, že o lesk jako blesk ani moc nestojím, u toho radši zůstanu a další pořizovat nehodlám a tekutý už vůbec ne. Nějak se mi většinou do těch tekutých variant nechce, i když nakonec pak přijdu často na to, že se mi s nimi pracuje skvěle. Ale rozjasňovače - NEE!

    OdpovědětVymazat
  15. Mam spis sussi plet, ale kremovym rozjasnovacum jsem nikdy neprisla moc na chut. Nejradsi mam pudrovy MAC rozjasnovac v odstinu Soft&Gentle.
    mareckom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Jé, děkuju za inpiraci. Mám doma jen pevné rozjasňovače a nebyla jsem si jistá, kam si dojít pro dobrý tekutý. Díky článku už mám jasno.
    zpetnyzrcatko.blogspot.cz
    modrahvezda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám nejradši pudrové. A často střídám stříbrné a zlaté, líbí se mi obojí.:-)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahojky, zatím jsem zkoušela rozjasňovač pouze pudrové, no uvidíme možná se k tekutým také jednou dopracuji.

    OdpovědětVymazat
  19. Miluju Lunch money, ten odstín mi sedne úplně nejvíc ze všech! A tekuté ráda přimíchávám do makeupu (i když mám pleť relativně smíšenou, pudr to vyrovná kde je potřeba), momentálně mám Beccu a RBR, oba jsou na to míchání super! Jinak co se týče odstínů rozjasňovačů obecně, nosím vše co na mě nevypadá blbě :-D nejvíc mi ale sedí studené champagne odstíny

    OdpovědětVymazat
  20. Já používám rozjasňovače jen tekuté. Vyhovují mi více v tom, že déle vydrží a hlavně podle mě také vyniknout úplně jinak, než ty pudrové. Pudrový jsem měla jen jednou a nevyhovoval mi, tak už jsem nedala šanci ani jiné značce a vrátila se k tékutým :D

    www.allexa.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Já sama mám NARS Sculpting Multiple Duo v odstínu Hot Sand/Laguna - na konturování super, krásná barva, lehce roztíratelná, ale s rozjasňovačen se nějak pořád peru :(. Barva ok, ale po nanesení na lícní kosti mám pocit barevných fleků. Určitě je to rukama :D, ale mrzí mě to, že to není ono a tak koukám po jiných rozjasňovačích. Ve wishlistu mám už dlouho Sephora Wonderful Cushion a i pudrový od MUFE a M.A.C. Díky za článek.

    OdpovědětVymazat
  22. Já osobně rozjasňovače nepoužívám, protože nemám pleť úplně hladkou a rozvasnovace mi bohužel vše zvýrazní. Ovšem v obdobích, kdy má pleť lepší, nějaký rozjasnivac sem tam použijí. Nejvíce mě zauja ten od Sephory. :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Rozjasňovače zbožňuju! Mám doma ten od L'oréal ve studeném odstínu a jsem neskutečně nadšená 😍 Jinak super článek 😉

    OdpovědětVymazat
  24. Rozjasňovače som začala používať ešte len pred pár mesiacmi. Používam väčšinou púdrové a dozlata 😉 Tekutý som zatiaľ ešte žiaden nevyskúšala.

    OdpovědětVymazat
  25. Mám pár pudrových, spíš do zlatých odstínů, ale s těmi tekutými se zatím lehce seznamuji. Koupila jsem si v limitce essence třpitivé kapičky, které se dají použít i jako rozjasňovač. Jejich efekt se mi více líbil do makeupu než jako samotný rozjasňovač

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, já miluju ty se tříbrným odleskem a ten Nars mě dostal:)

    OdpovědětVymazat
  27. Ráda používám Radiant Highlighter od The Body shop (odstínově nejblíž Copacabaně), občas ho přimíchám i do tělového mléka. Když se pěkně rozetře, tak ten frost už není tak výraznej, takže je víc nositelnej.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)