úterý 21. února 2017

SOUTĚŽ Clarins hydratační řada Hydra-Essentiel

Hydratovat je potřeba každý typ pleti a když jsem se dozvěděla, že Clarins chystá inovaci své oblíbené řady HydraQuench, tak jsem zajásala. Tedy samozřejmě jsem doufala, že inovace bude k lepšímu a že mě produkty po vyzkoušení nezklamou. A jestli se chcete dozvědět něco více a taky si o novinky zasoutěžit, tak určitě čtěte dál :)




Jestli blog sledujete už nějaký čas, určitě jste tu o původní řadě HydraQuench už několikrát četly a víte, že patří mezi mé oblíbené. Nejvíce jsem používala verzi cream-gel, která je skvělá právě pro smíšenou pleť a vypotřebovala jsem tak 5 balení určitě. 

Níže máte porovnání původní a nové řady. Stará verze měla kromě názvu i maličko jiné balení. Víčko je nyní modré a barevně odpovídá zbytku balení. Jsou to tedy jen drobné rozdíly, které možná někdo ani nepostřehne. Čím se ale zásadně liší původní a nová řada? 



PŮVODNÍ VS. NOVÁ VERZE

Jinak barevné balení nebo název krému asi není to, proč si ho chceme koupit. Složení krémů se výrazně proměnilo (na konci článku budete mít vyfocené složení všech produktů) a jejich působení by mělo jít více do hloubky pleti. 

Původní verze obsahovala kúru katafray a kyselinu hyaluronovou, která dokázala vázat hydrataci z okolí. Nové verze obsahují kolopejku, což je rostlina, která přímo stimuluje tvorbu molekul, které zadržují hydrataci ve spodních vrstvách pleti. Navíc nová řada pleť dokáže ochránit před teplotními šoky, kterým je po celý rok vystavovaná. Ať už při přechodech z tepla do zimy, ve vlhkém nebo např. klimatizovaném prostředí. Nová řada má také o něco decentnější parfemaci, což tedy můžu potvrdit. Ne že by ta předchozí byla nějak výrazně navoněná, ale já si jí velice oblíbila a je fakt, že z těchto nových verzí není už prakticky nic cítit. A v neposlední řadě jsou také o něco vymakanější textury všech krémů, které se zase o něco lépe vstřebávají do pleti.

Hydratační řada není nijak vázaná věkem ani typem pleti či ročním obdobím. Což můžu rozhodně potvrdit, protože jsem produkty už v předchozí verzi používala celý rok a díky tomu, že jsou dostupné v několika texturách, člověku pak stačí střídat třeba dvě během celého roku.




Bi-phase sérum (30ml) - koupíte v síti parfumerií za 1490 Kč

Dvoufázové sérum je určené pro hodně dehydratovanou pleť. Pro mě osobně je to typ produktu, který kdybych si vyzkoušela pouze v parfumerii na ruku, tak mě absolutně nezaujme a nikdy si ho nekoupím. Když sérum protřepete a pumpnete si trochu na ruku, tak máte pocit, že na ní máte lehce olejovou vodičku. Tak trochu mám pocit, že to nemůže s obličejem nic dělat, protože na obličeji máte chvíli vážně "jen" mokrý pocit, ale po chvíli se začnou dít věci. Jakmile se sérum do pleti vstřebá, tak začne být taková naducaná, jemná a hydratovaná. Prostě jak když do ní napumpujete vodu, nebo nevím, jak lépe to říct :) Od té textury bych očekávala, že to s hydratací nijak nehne, ale kolikrát použiju jen sérum samotné a ani už nemám potřebuju použít krém. Což samozřejmě není ideální a séra se mají vždycky používat v kombinaci s krémy, takže ze mě si příklad neberte :)

Sérum má tedy ultra lehkou texturu a i když obsahuje trochu oleje, žádnou neplechu mi to na obličeji nedělá a na pleti nezanechává mastný film. Původní verzi jsem nezkoušela, ale údajně by tato nová verze měla být méně olejovitá. Jak moc je to pravda neposoudím, ale pokud máte se starší verzí zkušenost, tak by vás to mohlo zajímat.

Suma sumárum jsem ze séra nadšená a po prvním dni používání bych asi úplně nevěřila, že to řeknu. V kombinaci s krémy z této řady je to boží kombo, které pleť dokáže opravdu viditelně a skvěle hydratovat. Zvlášť teď v zimě to pociťuju úplně maximálně. Celkem by mě zajímal i názor někoho s hodně suchou pletí, jestli by ho sérum uspokojilo, ale za sebe dávám rozhodně palec nahoru a doporučuji.



Sérum je potřeba před použitím protřepat, aby se obě složky spojily. Má pumpičkové balení, což je praktické a co se týče množství, tak mi dvě pumpičky na celý obličej bohatě stačí a ještě často namažu i krk :)

A navíc poznatek z posledních dnů - když jsem před nedávnem měla nepěknou alergickou reakci na nějaký jiný kosmetický produkt (stále nevím na který), tak se mi začal příšerně loupat obličej. Bála jsem se na něj cokoliv dávat, ale už jsem to před několika dny nevydržela a použila právě sérum a byla jsem nadšená z toho, jak rychle se pleť přestala loupat a suché šupinky zmizely! Neskutečně rychle jsem se šupinek zbavila a pleť se začíná už dávat zase do normálního stavu. Ještě chvíli to potrvá, ale děkuju téhle vodičce, kterou jsem ze začátku trochu odsoudila a nebylo to oprávněné.


Od séra se dostáváme k pleťovým krémům, které najdete ve 4 různých texturách. 




Už jsem vám říkala, jak miluju to balení? Matné sklo v kombinaci s blankytně modrou prostě nemá chybu :)


Výhodou této řady je bezesporu to, že si můžete vybírat z několika textur jednotlivých krémů. Hydratovat potřebuje suchá i mastná pleť, ale někdo s mastnější pletí třeba neocení krémovější textury a naopak sušší pleť asi neocení gel-krém. Beru to jako obrovskou přednost a rozhodně to není standard, že by jiné značky tohle běžně nabízely. Asi i proto znám ve svém okolí velké množství kamarádek, kterým právě tato hydratační řada vyhovuje a každá z nás má odlišný typ pleti.


1) Silky Cream (50ml) 1250 Kč - normální až suchá pleť


Oproti Rich verzi není textura tak "pevná" a snadněji se z kelímku nabírá. Stejně jako ostatní krémy, výborně hydratuje a dokáže si poradit i s hodně vysušenou pletí. Tuto verzi bych viděla jako asi úplně nejvíce univerzální pro všechny :) Není mastný, na pleti zanechává velice příjemný pocit a jakmile se do pleti vsákne, tak je pak díky tomu úžasně hebká a "zavlažená" :)



2) Silky Cream SPF 15 


Platí to samé, co pro předchozí verzi, akorát že tato obsahuje ochranný faktor SPF 15. Tudíž není vhodné krém používat na noc, protože ochranné faktory by pleť zbytečně zatěžovaly a obecně se to nedoporučuje.

3) Rich cream - velmi suchá pleť


Když jsem ho zkoušela, maličko jsem se bála, že to bude hutný a mastný krém, jaké bych pro suchou pleť očekávala. Byl to ale velký omyl a prakticky celou zimu jsem ho používala nejvíce! Není vůbec mastný ani těžký, ale mám pocit, jako bych se mazala běžným krémem na smíšenou pleť. Hydratuje výborně, neucpává mi póry ani nijak nezatěžuje mojí mastnější pleť. Nebojte se ho tedy ani v případě, že máte podobný typ pleti a hledáte třeba právě na chladnější období výživný krém, který není hutný a nevyskáče vám po něm akné.



4) Cooling gel - normální až smíšená pleť

Už na první pohled má odlišnou texturu i barvu. Modrý gel působí na tváři opravdu chladivým dojmem. Já sama nejsem příliš zastánce vyloženě gelových textur pleťové péče a i když mám pleť smíšenou-mastnou, tak nejraději používám lehké a nemastné krémy. Samozřejmě ale chápu, že je určitě velké procento zákaznic, které právě takovou texturu vyhledávají, takže je v sortimentu oprávněně. Gel opravdu příjemně chladí a pleť pak působí svěžím dojmem. Mám skoro chuť si ho dát do ledničky a pak ho na obličej nanést a užívat si ten úžasný pocit. Pro sebe tento gel vidím spíše na léto a teplejší měsíce v roce, ale teď v zimě si užívám ostatní krémové verze. Plus určitě je, že na pleti nepůsobí ulepeným dojmem, což je někdy u gelových textur bohužel problém.

Suma sumárum u krémů - všechny do jednoho snáší moje pleť výborně, po žádném z nich jsem nezaznamenala větší výskyt pupínků ani nic nežádoucího. Inovace byla určitě k lepšímu, i když jsem si říkala, že HydraQuench jen tak něco netrumfne, tak Hydra Essentiel se to zase o chlup povedlo! Mám pocit, že ten efekt hydratace vydrží delší dobu a textury krémů jsou také o něco vymakanější. Miluju tuto řadu úplně maximálně a nemám k ní žádné výtky. Když člověku něco prostě sedne a vyhovuje, tak to chce používat opakovaně, což je rozhodně i můj případ. 




Posledním produktem této inovované řady je Milky lotion, což je jemný fluid určený zejména pro normální až smíšenou pleť. Má SPF 15 a pleť zanechává svěží a vyživenou.
Dole: Složení všech krémů a séra




Dole: sérum



SOUTĚŽ

Pro 4 z vás mám od každého krému jeden kus, takže si na vlastní kůži můžete vyzkoušet, proč tuhle řadu tak miluju! Jestli chcete zkusit své štěstí a o jeden z nich si zasoutěžit, tak musíte splnit následující:


1) pod tímto článkem nechte komentář a odpovězte na otázku "Jakou texturu krému si v případě výhry chcete vybrat a proč?" Případně v jakém pořadí jsou pro vás jednotlivé krémy nejvíce zajímavé.

2) ke komentáři připište váš mail, abych vás v případě výhry mohla rovnou kontaktovat


Soutěž končí 26.2.2017 o půlnoci a poté budou čtyři komentáře náhodně vylosovány. V případě, že budou vylosovány komentáře se stejnou preferencí krému, vybrat si dříve může ten, kdo se mi poté rychleji ozve na mail :)




*

265 komentářů:

  1. Ahoj Rendy, moc pěkný článek a srovnání! Oceňuju vyfocené složení produktů. Mně by se nejvíce líbil krém Silky Cream, mám normální až sušší pleť a je pravda, že moc nerozlišuji mezi nočními a denními krémy, proto tenhle by byl super na vyzkoušení:) Hned potom bych ráda vyzkoušela tento krém se SPF, následoval by Rich Cream a Cooling gel. Celá řada ale vypadá skvělě

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě e-mail: kolarikova.t@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky :)) Chtěla bych vyzkoušet cooling gel. Krémy hydraquench miluji pouzivam serum a silky cream ackoliv mam smíšenou az mastnejsi plet vyhovuje mi skvěle! inovovaný krem bych chtela zkusit take proto,ze u stare verze mi trochu vadí parfemace asi jako jediné na světě :-D takze jsem rada ze tato verze ji ma menší :) Snad se poštěstí, krásný den. Kata.faltinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Rendy, nejvíc mě asi zaujal Cooling gel, a tak bych ho moc ráda vyzkoušela. Snad budu mít stěstí 😊. Měj se krásně!
    j.dreslerova@gmail.co

    OdpovědětVymazat
  5. Tyto Clarins kremy uz patri k me kazdodenni rutine. Podle Rendy to vypada, ze se tento kosmeticky ,upgrade, vcelku povedl. Jsem na to moc zvedava! Nejradeji bych vyzkousela Rich Cream na moji presusenou plet :) katka.nov@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Rendy, chtěla bych vyzkoušet Rich cream, protože mám hodně suchou pokožku, ale zároveň se mi na krému líbí, že po něm nevyskáčou pupínky a tak nějak je mi prostě sympatický. marketka.brydova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná recenze! Měla jsem starou verzi Hydraquench krém gelu a už se těším na tu novou! Zajímavé jsou pro mě asi všechny produkty kromě toho Cooling gelu:) m.krejcova1311@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Teda krémy vypadají moc zajímavě, mě by asi nejlépe vyhovoval Rich cream, jsem docela sušenka :-)
    terezablog0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak nějak tuším, že Silky Cream by si s mojí pleti rozuměl nejlépe, proto bych ho chtěla vyzkoušet. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Rendy.Kremiky su moc zaujmave a teraz na zimu super hydratačné.Mna by zujmal ten coooling gel, mam zmiešaný typ pleti a moc by ma som chcela vyskušat ten chladivý efekt.monika.jankulikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Jednoznačně by se mi hodil Silky cream pro suchou až normální pleť. Používám ze staré řady Hydraquench Lotion a mám ho ráda, jen mi vždycky přišlo silně parfemované, a to nejsem žádná citlivka. Zmírnění intezity vůně mě velmi potěšilo.
    zpetnyzrcatko.blogspot.cz
    modrahvezda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Rendy.Clanok je super a kremiky na zimu taktiež.Ja by som rada vyskušala cooling gel preetože mam zmiešanu plet a krem ma zujal texturou a hlavne tym chladivym efektom.monika.jankulikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ja bych urcite ocenila a vyuzila Rich cream, jelikoz mam v zime dost suchou plet, a ackoli mazu kazdy den, tak efekt neni uplne 100% :-( rovnez bych tuto radu moc rada vyzkoušela, doted jsem ji totiz nezkousela... dekuji :-) meess@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj =) Od Clarins jsem ještě nic nezkusila. Zaujal mě Cooling Gel a jeho konzistence. Mám normální pleť, ale po každodenním používání krémů, se mi dělají pupínky. Toto by to snad mohlo vyřešit. A navíc, kdo nemá rád pocit svěží pleti? :D zacharovahana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Rendy :) Nejvice me zaujal Silky cream prave tou texturou a univerzalnosti a ikdyz jsem majitelka mastnejsi pleti toto me zaujalo moc :) V lete bych ale ocenila cooling gel a v zime naopak rich cream :) Posledni silky cream s spf me az tak nebere protoze na den mam jine favority :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, diky za srovnání! Byla jsem zvědavá, jaká bude ta inovace a jestli bude stat za to. Z kremu bych pro svou normální-sušší plet nejvic užila asi ten Silky, jako druhy me láká zkusit ten Cooling gel na léto, pak asi ten Riche (ten bych schovala na zimu :) a nakonec asi ten s SPF 15. Ale v podstatě to pořadí neni nijak kritické, hodil by se kazdy z nich. :) Terez.polak90@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Jsem ráda za tento článek, poněvadž poslední dobou mám hrozně suchou plet a vždy, když si nanáším makeup (který mi běžně sedí), tak mi zvýraznují suchá místa, šupinky a dělají se mi mapy. Evidentně potřebuji něco více výživného a tak bych určitě využila Silky Cream či Cooling gel :)
    therainbower@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Moc bych chtela vyzkouset cooling gel, protoze predpokladam ze by me mastne pleti nejvice sednul :) mandlovak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, tak teď si mě hodně navnadila, protože mám problém najít krém na mou smíšenou pleť, nikdy mi skoro nic nevyhovuje, takže bych si chtěla zahrát o tu řadu na smíšenou pleť. Mail: katka.lazova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, vzhledem k typu mé pleti bych ráda vyzkoušela Cooling gel. Přemýšlím, že bych si pořídila to sérum, musím říct, že tahle řada vypadá zajímavě :)
    L.masinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Rendy, při čtení článku o krémech Clarins mě hned napadla moje ségra :D. Krém bych dala jí, poslední dobou péči o svou pleť pěkně fláká :DD. Vybral bych jí krém Silky Cream nebo Rich cream. Sama mám od Clarins jen samoopalovací mléčnou emulzi na obličej a vyživující olejíček. Třeba někdy vyzkouším i krémy :). Díky za článek, fotky jsou super :). nikalife@email.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Rendy, hrozně jsem se těšila na tenhle tvuj članek. Nikdy jsem puvodní řadu nezkoušela a diky tobě si mě na ní nažhavila. Jelikož mam extremně problematickou pleť s pupinky a teď i v zimě extremně vysušenou(bože to je hrozna kombinace:-D) ,tak už nevim co použit na obličej.Zkoušim i snad poprve stesti v zivote a jdu o neco hrat,takze kdybych vyhrala,tak bych si prala vyzkouset cooling gel,jelikoz jsou mi prijemnejsi kremy gelove kontistence a take proto,ze se blizi jaro a leto:-) Hodne stesti vsem pri soutezi!!! email: tereziebohacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Rendy, mě by asi nejvíc oslovila textura Silky cream, mám smíšenou pleť a ještě jsem nenašla úplně top krém v péči o pleť. Gelovou texturu moc nemusím, i když je příjemná tak mám vždy pocit že málo hydratuje no a krém s SPF moc nepoužívám, protože mám SPF v make-upu. měj se krásně.
    nikola-p@email.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj,moc ráda bych vyzkoušela rich cream, protože mam velmi suchou pleť a mela jsem předchozí verzi kremu, ktera mi moc vyhovovala. A k tomu mám i starší verzi sera, který mi s mojí a úctou pleti dela zázraky. Nedávno se mi taky udělala nějaka reakce a začalo se mi hrozne loupat čelo. Az to trochu odezní chtěla Bych zkusit tuhle novou řadu :-) email: krizova.lenka7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, opravdu skvela recenze. Sama od claeins nic nemam, ale uz dlouho po ni pokukuji, hydratacni radu bych rada vyzkousela. Nejvíce bych brala Silky Cream SPF, pak Rich Cream. Barry22@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Rendy, za tenhle článek jsem ti vděčná, protože jsem milovala původní verzi a téhle jsem se trochu bála. Čekala jsem na nějaký vzorek, abych ji mohla zkusit. Takže zkusím štěstí u tebe. Kromě gel krému bych vyzkoušela jakýkoliv, protože se mi pleť v průběhu roku mění od normální k suché.
    p.komancova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, ráda bych vyzkoušela rich cream, protoze mam pleť samou šupinku.
    romcafrejvaldova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Rendy, opět parádní článek! Nejvíce mne zaujel Silky Cream SPF 15 - přeci jen už vyhlížím jaro :)
    Aneta.Samkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj krém by sice nebyl pro mě ale pro mamku jelikož má velmi mastou plet myslím že nejlepší volba je silky cream a nebo Cooling gel.I když si nejsem jistá jestli by ho vůbec používala jelikož je to tak drahé že by to měla asi jen vystavené :D . I tak ale zkusím štěstí :)

    Email: madikap@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj Rendy, ráda bych vyzkoušela cooling gel nebo univerzální silky cream. Používám teď svůj první krém od Clarins multi active jour a jsem moc spokojená. Děkuji za příležitost.☺bertik102@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Určitě bych si vybrala Rich Cream, jelikož pleť mám suchou a zřejmě by mi vyhovoval nejvíce.
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. poslední dobou mě taky trápí chvíli mastnější a chvíli vysušená pleť, podle popisku bych ráda zkusila Silky Cream nebo Rich :)

    ladytwig@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj Rendy, z těch krémů bych si přála vyzkoušet cooling gel. Gelovou konzistenci jsem zatím nevyzkousela. hydratační řadu jak starou tak i novou jsem zatím nezkousela. Děkuji za soutěž a můj e-mail j.cervenkova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  35. Cooling gel za mě určitě vyhrává, mám ráda gelové textury a nejvíce by mi asi i seděl a tak bych ho chtěla vyzkoušet a najít mého nového oblíbence.
    nika.pachlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj Rendy, super článek o krémech. Dlouho po nějakém pokukuji a stále se nemůžu rozhodnout. Ale po dnešku mám jasno. Zaujal mě Cooling gel tak zkusím štěstí v soutěži ��
    Mail je janusova.zuzana@email.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Ja by som najradšej vyskúšala ten Cooling gel, na to leto by to mohlo byť super :-)
    ivka.sujanova374@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj Rendy, tento článek mě na nové krémy hodně nalákal. Jen je škoda, že nová řada už nemá tu vůni, ta je božšká! Ráda bych zkusila Rich Cream, protože teď na noc cítím potřebu větší hydratace, nebo Silky Cream, pak Silky Cream SPF nebo Cooling gel. Měj se krásně.
    gyggy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj Rendy, rada bych zkusila verzi Rich nebo Silky, ac mam plet smisenou, ted v zime hrozne pne. Mail: terezak1980@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj Rendy, povedl se ti pekny prehled variant nove rady od Clarins. Pro svoji smisenou plet bych v prvni rade vybrala cooling gel a pote silky cream, hledam vhodny krem prave na toto obdobi. klimovakarin@seznam

    OdpovědětVymazat
  41. Tak tahle řada vypadá opravdu hodně lákavě:-) Nejvíc by se mi zamlouval Cooling gel, protože gelové konzistence u pleťových krémů mám obecně ráda a v létě o to víc:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj, ráda bych vyzkoušela gel, protože mám spíš smíšenou pleť a mám ráda chladivý pocit na pleti a cítit tu svěžest :)
    vermilion3991@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. ahoj, já bych ráda vyzkoušela ten pro smíšenou pleť - občas je trochu umění najít šikovný krém, který všechny části obličeje hydratuje.

    radka.tajc@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Kdybych soutěž vyhrála, ráda bych vyzkoušela Silky Cream nebo Rich Cream, protože jsem majitelkou sušší pleti. B.Zouharova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Nejvíc bych asi využila Silky cream, ptž je bez SPF, tak je univerzální a mohla bych ho používat i jako noční krém.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  47. Tá modrá je prenádhernáááá a btw, nádherný lak :)
    Jednoznačne najradšej by som brala Rich Cream, potom Silky s SPF a Silky. Cooling gel až nakoniec, ten by pre mňa asi až tak nebol...
    Ale možno najradšej by som brala to prvé sérum :D
    claireclairmont666@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj, rada by som vyskúšala na leto Cooling gel, pretože mám smíšenou pleť, ktorá sa mi rýchlo mastí a nepodarilo sa mi zatiaľ na leto nájsť ľahký gél, ktorý by mi na 100% vyhovoval.
    menicver@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. V případě výhry bych si vybrala Cooling gel(mám ráda chladivý pocit na pleti) a nebo Silky cream(který mě též velmi zaujal). :-)
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Já bych si rozhodně vybrala Silky Cream :) jako majitelka komplikované mastící se pleti si myslím, že bysme si hezky rozuměli :) Druhý v pořadí by byl Rich Cream, poté Silky Cream s SPF a nakonec Cooling gel :)

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Za mě určitě ten první - Silky cream. Mám radši tyhle konzistence krémů.
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj Rendy, moc hezký srovnávací článek, mám smíšenou pleť, tak mě by zajímal určitě Cooling gel, nebo Milky lotion, ale kdybych snad vyhrála, tak bych si přála to hydra sérum. Napsala jsi to přesně o tom séru! :) Hezký den přeji :)
    petrajarosova8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Za mna Silky cream pripadne na leto Cooling gel.
    ankasl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Ahoj Rendy, perfektní článek (jako vždy) a jeste lepší soutěž :-)
    Pokud se na me usmeje štěstí, tak bych rada vyzkoušela Silky cream, protože mam normální, místy sušší plet a mam rada krémové konzistence. Každopádně i pokud nevyhraji, tak si udelam radost a koupím si ho. Diky za tvůj blog a nejlepsi tipy, co se tyce kosmetiky.
    Lucie.pitis@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoj Rendy, super článek, určitě se na tyto krémy mrknu, protože mě to velmi zaujalo. Nejvíce asi Rich cream, protože mám atopický ekzém po celém těle a teď se mi nově udělal i na obličeji a odpadávají z něho kousky suché kůže a hledám pořád něco, co mi nebude pleť dráždit a hydratuje ji :) Celá řada vypadá úžasně a musím se kouknout na krém s chladícím efektem na léto :D :D
    Moc děkuju za další krásný článek.

    grambalova.eva@seznam.cz


    OdpovědětVymazat
  56. Mou pozornost upoutalo dvoufázové sérum, protože s podobnými problémy, kterými jsi trpěla se potýkám dost často, ale pleť suchou vyloženě nemám! navíc miluji takové vodičky, nejsem příznivce ani gelu ani hutného krému (ale úplně vodový taky ne), takže produkt, který určitě stojí za vyzkoušení! když si mám vybrat z krému, tak nejspíše bych sáhla po silky textuře, protože se mi zdá jako něco mezi a to mi většinou vyhovuje, petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  57. nejvíce mě zaujala 1čka silky cream díky své textuře :-)

    a.moudra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Ahoj Rendo, já jsem pár výrobků od Clarins zkoušela, ale tyto ještě ne. Jsem jeden z mála lidí, který má nejraději nadmíru hydratace. Z krémů by mě nejvíce potěšil Rich cream nebo Cooling gel. Článek je super. Můj mail je: martina.cincala@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Ahjo, komentář už píšu potřetí...nějak mi to celé blblo :P Tak tedy, Rendy, článek moc povedený, rozhodně jsi mě nalákala na krémy Clarins, žádný jsem ještě nezkoušela :-) Z téhle řady mě nejvíce zaujal Silky Cream bez spf. Přeju hodně štěstí (nejen) s blogem :-)
    tereza.kosarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Ahoj Rendy, ty jedes s clankama, to je super, moc rada si je ctu :o) Rada bych vyzkousela variantu Cooling gel, protoze mam vyzkouseno, ze tyto struktury me pleti sedi nejvice. Mail: sigelinda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Ahoj :) S tím balením s tebou naprosto souhlasím - tahle řada se jim vážně povedla! :) Mě nejvíc zaujal Rich Cream, protože letošní zima dala mému obličeji pořádně zabrat :) Ráda používám krémy, které právě dostatečně hydratují, zabraňují šupinkatění a dobře se vstřebávají. Napsat mi můžeš na mail nicol.fleisig@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  62. Vybrala bych si silky cream protože dle popisku se nejlépe hodí k mému typu pleti. Sleduji, jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Ahoj Rendy, vzhledem k tomu, že mám celkem suchou pleť a žádný krém proto pro mě není dost hydratační, volila bych Rich cream :-). Mám ráda hutnější krémy, díky nimž jee má pleť jakoby "nacucaná". Teď mi ale dochází denní krém s SPF faktorem, takže volba by padla na Silky cream SPF 15 :-).

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  65. Ahoj Rendy, na moju suchu plet by sa hodil Rich cream.
    hana.kohut@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Vybrala by som si asi cooling gel, bola by to trochu zmena k mojim všetkým kremom čo mam doma. Už som raz mala jeden krem na den s gelovou konyistenciou a bolo to velmi príjemne.
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Na suchou pleť jedině Rich cream :-) Na zimu by byl pro mou pleť málo výživný, na léto by ale mohl být fajn!
    drasnarova.zuzana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Wao, mam starou verzi doma a uz mi dochazi takze bych mela to stesti tak rada vyzkousim noveou verzi. Idealne asi Cooling gel, pak Milky lotion a nebo Silky Cream
    anny.nguyen@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Od Clarins jsem ještě nikdy nic nezkoušela :) vybrala bych si určitě Rich cream, protože mám vždycky v zimě docela dehydratovanou pleť a dělají se mi šupinky.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Ahoj, ja bych rada vyzkoušela ten gel, protoze mam pleť spis smíšenou, dekuji zuzana.fialova85@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Ahoj Rendy. Stravila jsem ted docela dlouhy cas v nemocnici a moje plet ted place a ja nevim, cim ji dat dokupy. Takze nejradeji bych krem na suchou nebo velmi suchou plet. Stale hledam ten perfektni pro me, tak treba by to byl tenhle 🙂 e-mail: kl.prochazkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Ahoj, ráda se zapojím do soutěže. Já bych si v první řadě vybrala Rich cream, jelikož mám velmi suchou pleť a hl. důvod je, že by neměl ucpávat póry, jak jsi psala, což vidím jako plus. Následující pořadí by bylo: Cooling gel, Silky Cream a Silky Cream SPF 15. california50@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Za me urcite ten na smisenou plet 😊 Email:weisova.andrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Za me urcite ten na smisenou plet 😊 Email:weisova.andrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Já bych nejraději vyzkoušela Cooling gel, protože by mohl asi nejlépe vyhovovat mé ztrápené poporodní pleti, ale jinak jsem ochotna vyzkoušet úplně všechno :-) nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Nejraději bych vyzkoušela rich cream, právě proto, jak o něm píšeš, mám podobný typ pleti jako ty. Dále se mi zalíbil i cooling gel, na léto ideální. :)
    sabinmater@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Ahoj Rendy, ráda se zúčastním soutěže. Vybrala bych si Silky cream, protože je určen přesně na můj typ pleti. Od Clarins jsem zatím zkoušela jenom BB krém, jinak nic, ale na tuhle hydratační řadu slyším snad jenom chválu, tak by mě zajímalo, jestli je vážně tak super. Měj se krásně :)
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Krásna súťaž, mne by sa hodil Rich cream, kedže mám suchú pokožku a hlavne teraz v zime by som ju potrebovala pekne hydratovať. :) mail je sdubravova@gmail.com

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  79. Zaujal me Silky cream jelikoz je univerzální
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Ahoj Rendy, tento článek je pro mě jako na objednání, moc za něj děkuji:-) Říkala jsem si, že se o sebe málo starám a přece jen třicítka za mnou a probdělé noci přede mnou, čekáme mimi:-) Chci si udělat radost a rozhodla jsem se pro značku Clarins, tak na netu pátrám a hledám a po přečtení Tvého článku mám jasno. Nejvíce by se mi líbil Rich cream pro velmi suchou pleť a hned druhý favorit je Bi phase sérum. Mail: klara.vecerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Ahoj Rendy, po Clarins pokukuju už velice dlouho, dokonce jsem ho už jednou měla v košíku v Kanadské Sephoře, ale půl hodinová fronta mě nakonec odradila a odešla jsem s prázdnou. Ráda bych vyzkoušela Silky Cream SPF 15, protože jsem nikdy krém s SPF neměla. Pleť mám smíšenou, ale teď v zimě potřebuje pít jako blázen. Měj se krásně a recenzuj nám dál :). m.biedermannova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Krémy neznám a ráda bych vyzkoušela ten gelový. Evusak1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. Ahojky, díky za další povedený a zajímavý článek. Nejvíce mne zaujal krém -Silky Cream SPF 15, zdá se mi vhodný pro mou pleť, mám raději lehčí konzistenci a jako světlá zrzka používám SPF téměř ve všem. Nebo tedy i Silky Cream. anytkaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Ahoj, díky za soutěž. Ráda bych vyzkoušela Cooling Gel jelikož jsem majitelkou poměrně mastné pleti a ráda bych viděla jestli s tím dražší krém něco udělá.
    ithil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Zdravím, Rendy! :)
    Tak tahle řada vypadá fakt lákavě, neustále hledám krém, který by mi vyhovoval po všech stránkách a zatím se mi to nepodařilo...že by se to teď změnilo? :D nejvíce mě zaujal Silky Cream - budu se tedy modlit, aby výhra putovala právě ke mně! :D
    dea13@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  86. Mne sa velmi pozdava cooling gel, ale celkovo vyzeraju vsetky dost dobre :) a paci sa mi, ako presne a podrobne to tu mas popisane, to pomoze kope ludom co nad nimi vaha. mats.kovacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. Ahoj Rendy, měla jsem nedávno ve vzorecku Silky Cream a byla jsem mile potesena zjištěním, jak paradne mi sednul a uvažovala jsem o koupi plného balení. Zkusím tedy své štěstí u Tebe :) Za me tedy toto pořadí: Silky Cream, Silky Cream s SPF 15 a Cooling gel.

    misvar@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Ahoj Rendy,
    v případě výhry bych nejraději vyhrála Silky Cream, protože mám suchou pleť. Ale není až tak extrémně suchá, abych si vzala ten ''silnější''. Zkrátka mě nejvíce láká ten Silky. Pořadí bych nejraději takto- Silky Cream, Rich Cream, Silky Cream SPF 15, Cooling cream. Ale samozřejmě bych byla ráda za jakýkoliv. :))
    Měj se krásně
    simca.pil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. No teda! Konecne soutez pro me a pro mou suchou plet ❤ urcite rich cream bych zkusila z fleku.. ono vyzivit neni treba jen v zime ale i v lete po slunicku ��Zeby nova laska? Tak ahoj a at se dari Petra. Tomisova.pet@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. Ahoj. Chcela by som vyskúšať Silky Cream SPF 15 pretože by sa mi určite na moju pleť hodil a páči sa mi že má aj ochranný faktor 😊

    Zuzka.zelienkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. Ahoj Rendy :)
    1) Já bych rozhodně uvítala sérum, protože mám hodně dehydratovanou pleť, zvláště teď v zimě :)
    2) sistershoods@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. Ahoj Rendy, díky za recenzi, o těhle krémech jsem slyšela a moc ráda bych vyzkoušela ten rich cream, mám ekzém a takovéhle typy krému mu pomáhají na hydrataci, když nepoužívám speciální masti :-)
    luisapokorna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Ahoj Rendy, díky za recenzi, o těhle krémech jsem slyšela a moc ráda bych vyzkoušela ten rich cream, mám ekzém a takovéhle typy krému mu pomáhají na hydrataci, když nepoužívám speciální masti :-)
    luisapokorna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Ahoj,cokoliv miluju Clarins :-)spanielovamarcela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. Ahoj Rendy �� ráda bych vyzkoušela rich verzi, protože mě letošní zima dost vysušuje. Ještě jsem žádný krém od Clarins nezkoušela, ale asi si brzy nějaký pořídím, tato řada mě zaujala ��
    brichule@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Ahoj Rendy, kdybych tedy měla tu možnost, tak bych nejraději vyzkoušela v pořadí: 1. Cooling gel, 2. Silky Cream, 3. Silky Cream SPF 15, 4. Rich Cream. Ten cooling gel mě svou texturou a barvou dostal, balení se Clarins opravdu povedlo, krémy mám ráda, ale chtěla bych vyzkoušet i něco trochu jiného - plus gel mi připomíná jaro a léto a ledovou tříšť. :D pauluuska66@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. Ahoj Rendy, ja by som chcela vyskusat Silky Cream, uz dlho pokukujem po tejto kozmetike prave na zaklade tvojej chvaly :-)
    july.velkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. Ahoj Rendy, mockrát ti děkuji za opravdu výživný článek :-). Jako majitelku smíšené a dejydratované pleti, mě nejvíce zaujal Cooling gel, protože očekávám oteplování a tím pádem na mě budou krémy na zimu již těžké. :-)
    sabina.her@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Ahoj Rendy,osobně bych chtěla vyzkoušet Silky cream. Stále jsem nenašla vhodnou hydratační řadu pro mě, tak by bylo fajn zkusit zase další možnost. Snad mě bude konečně něco vyhovovat. Naopak mě nejméně zaujal krém s SPF faktorem. Další dva zní skvěle, ale právě Silky se mi z nich z tvého popisu líbí nejvíc:) luciekorvasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Tak asi Silky cream, protože jak píšeš, je univerzální:)
    simushka.ss@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  101. Ahoj Rendy, tenhle článek je bomba, hrozně moc mě potěšil, protože se krémy chystám už dlouho vyzkoušet a zatím nebyla možnost. Navíc to inovované složení mě opravdu láká. :) Kdybycj si mohla vybrat, tak to bude určitě Silky cream, protože mám pleť sušší, ale občas se mi nějaký ten pupínek udělá, tak zas nechci příliš hutnou texturu. :) zuza.chmelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  102. Ted na chladnejsi obdobi bych rada vyzkousela Silky cream 😊 Porad jsem nenasla pro me se smisenou pleti hydratacni krem ktery by mi uplne vyhovoval 😊 klara.klara3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Ahoj Rendy, jak tak čtu tvou recenzi, tak jsem navnadena na serum!!! Musim ho jít vyzkoušet. A cooling gel by ho urcite skvěle doplnil! Tuhle texturu vyhledavam vzdy, nejvic sedne moji pleti. Andrea.kozlerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Já bych velmi ráda vyzkoušela Silky cream, Clarins zbožňuju a jejich krémy používám stále dokola, takže vyzkoušet tuto novou řadu je pro mě skoro povinností :) Třeba se poštěstí a moje peněženka tentokrát nezapláče :D Krémy mi od nich sedí prostě nejvíc. Navíc jako studentka se do soutěži zapojím o to radši :) kaja.s1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Dobré ráno, pleť mám smíěnou takovoz klasicou Tzonu a místy sušší. Ráda bych vyzkoušela tedy tu verzi Silky creamu bez faktru, at se jím můžu máznout i na noc. Druhý v pořadí mě moc láká ten cool gel určitě se bude superně hodot na letní období. No a serům jak píšeš, může být skvělý zachrance pro nějaké patálie s pletí.
    Pěkný den Rihovaveroni@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. Ahoj ja bych si vybrala silky cream nebo rich cream ted nevim co by bylo lepsi pro mou plet mam smisenou a citlivou plet, ale ted v zime mam souchou a pnouci plet hlavne na cele a tvarich:). jiraskova.alena@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  107. Krásné ráno 😂,
    Silky Cream bych si přála ze všeho nejvíc. Zatím jsem neměla tu možnost vyzkoušet nic od téhle značky, ale reference jsou téměř všechny pozitivní, což láká mou zvědavost ještě vic. yV poslední době mám pocit unavené a soís sušší pleti. Chtěla bych ji rozzárit, at na jaře vonim a kvetu jako ostatní kytičky v okolí. O pleť pečuji a zrovna v létě jsem měla krém gelové textury ( jine značky ) a byl fakt skvělý. Ale prijde mi to jako tobě, skvěly na leto, kdy jrásně chladí, ale teď je potřeba vyživit a nadopovat vláhou.
    lenboda@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Ahoj, tak tyhle krémy musím zkusit! Až dopatlám své zásoby, tak rozhodně vím, do čeho budu investovat příště. A kdybych vyhrála, konečně někdy aspoň jednou v životě něco, i když je to v mém případě nepravděpodobné, tak bych stála o Cooling gel nebo Silky cream. Hodně štěstí v soutěži všem! nikolavondrova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  109. Nejvíc mě zaujal Silky Cream, protože přesně takový teď moje, po zimě žíznivá pleť ocení. Pak se mi líbí Cooling Cream, pak Rich Cream a poslední s SPF(ty moc nevyhledávám) :) Super článek a soutěž! januh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Tuhle řadu mám už dlouho v hledáčku, ale vždycky se najde něco, co mi vybere peníze z peněženky dřív:) Mc ráda bych zkusila Rich, popřípadě Silky, ale ani ten chladivý na léto nemusí být špatný.. sinfully(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Ahoj Rendy, určitě bych ráda vyzkoušela Cooling gel, především kvůli mé mastné pleti. Serum jsem si pořídila a je výborné:-)

    OdpovědětVymazat
  112. Krásný den Rendy, asi nejvíce pro moji pleť by mě zaujal Silky cream, zatím jsem žádný krém od Clarins nezkoušela, tak třeba se na mě usměje štěstí :)
    e-mail: deapp@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Ahoj Rendy, mě nejvíc zaujal "chladící" Cooling gel a pak i Silky Cream SPF. Od značky Clarins jsem zatím nic nezkoušela, tak moc ráda zkusím :-) dankova03@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Ahoj Rendy, mě nejvíc zaujal "chladící" Cooling gel a pak i Silky Cream SPF. Od značky Clarins jsem zatím nic nezkoušela, tak moc ráda zkusím :-) dankova03@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Ahoj najviac sa mi páči Silky cream. Nikdy predtým som značku Clarins neskúšala ale používam výlučne hydratačné prípravky na pleť :) ivapilarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  116. Rada bych zkusila Silky Cream, mam normalni plet se sussimi misty,tak myslim,ze by byl pro me to prave. Svuj stary krem uz jsem vypotrebovala a hledam novou variantu,tento vypada supr a hodne davam na tva doporuceni ☺
    jani.16@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Ahoj Rendy, ja by som vyskúšala všetky, ale keďže mám normálnu-mastnú pleť, tak asi by mi najviac sadol práve cooling gel :) krásny deň zo Slovenska :) ivanka.lackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  118. Děkuji za pěkné shrnutí a krásnou soutěž. Já bych si vyprala Cooling gel pro smíšenou pleť, kteeou mám .-) Přeji krásný den. l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  119. Moc hezký článek, krémy mě opravdu lákají a přeji si je vyzkoušet snad všechny. Nejraději bych zkusila Cooling gel, protože má pleť je smíšená až mastnější. Clarins miluju, tak si myslím, že i tyto krémy budou super. :-)

    OdpovědětVymazat
  120. Aktuálne na tvoje doporučenie používam práve krém na normálnu až suchú pleť,ktorý je fantastický, ale na leto by som rada vyskúšala cooling gel.
    A.holkova1991@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  121. Já bych chtěla vyzkoušet Rich Cream, protože mám hodně suchou pleť. Zkoušela jsem hodně hutný krém od Loccitane, ze začátku byl super ale po čase mě přestal bavit a přišlo mi, že moc nehydratuje :)
    karolina@ok-makeup.cz

    OdpovědětVymazat
  122. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Môj BLOG-KLIK❤

    OdpovědětVymazat
  123. Ahoj krásko :-)
    To kombo krému a nehtíků je úžasné :-) Mám mastnou pleť, v zimě ale poměrně vysušenou, takže mě nejvíc zaujal Rich cream :-) jako druhý v pořadí mám cooling gel, silky cream... poslední už si nevybavím :-D moje pamě´t je zrádná :-D každopádně teďka zkouším mini verzi slow age od vichy a bože ta vůně je tak nádherná , že bych byla moc ráda, kdyby i tento krém měl nějakou krásnou parfemaci :-)
    email : svabovajaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Ahoj, já bych chtěla vyzkoušet Cooling gel (na léto) a Silky Cream. Mám smíšenou citlivou pleť a trochu sušší okolí nosu, tak třeba by mi to pomohlo. :-) Od Clarins jsem ještě nic nezkoušela (asi hlavně i kvůli jejich ceně), ale čtu na jejich produkty jenom chválu, tak to asi za ty peníze stát bude :-)
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  125. ahoj den Rendy, asi nejvíce by mi vyhovoval Silky cream, zatím jsem žádný krém od Clarins nezkoušela, tak třeba se na mě usměje štěstí :)
    e-mail: svalurka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  126. Ahoj Rendy, ja bych rada vyzkousela Silky Cream, protoze posledni pulrok pouzivam jen Clinique a naprosto jsem se do znacky zamilovala. Nicmene jsem si nedavno sehnala i vzorek Hydraquench, te starsi verze od Clarins, zatim jsem ho neotevrela. A tak by se mi hodila i nova verze, abych mohla vse porovnat :)
    miska.cerm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  127. Ahoj Rendy, krémy vypadají zajímavě a zajímalo by mě, jestli by fungovaly i na moji super vyschlou pleť (po 6ti letech v letadle se není čemu divit). Nejvíc by se mi líbil ten silky cream s SPF, protože najít dobrý krém na suchou pokožku navíc s SPF, je trochu oříšek. Hezký den :) Andy (and.s@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  128. Ahoj Rendy :) v případě výhry bych ráda vyzkoušela Silky Cream, protože mám celkem suchou pleť, která v zimě trpí, často se mi dělají suché šupinky. Clarins mám moc ráda, používám už pár let čistící krém, který je super. :)
    klara.bilkova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  129. Pro mě asi Silky Cream, podle tvého popisu by mi seděl nejvíce a v druhém pořadí ten s SPF. thestan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  130. Ahoj, tak nejraději bych zkusila ten Cooling gel, hned za ním se drží Silky cream a potom ten s SPF :) Pleť mám sice dosti suchou a citlivou, zvláště v zimě, ale nemám ráda moc mastné a ulepené krémy ani nic jiného na obličej a tělo.
    dostalka.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  131. Ahoj Rendy, skúsenosť s krémami od Clarins ale moju pozornosť upútal práve Cooling gel, kedže mám zmiešaný typ pleti. ndovalovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  132. Ahojky, tak moje pořadí by asi bylo 3 rich, 1 silky, 2 silky 15, 4 cooling. I když jsem si teď hodně oblíbila hydratační krémy od Lavery z úplně jiného cenového spektra (cca 160,-) a jsem z nich nadšená. Překonaly jiné mnohem dražší kousky. K tomu ještě ráda používám britskou kosmetiku Simple, drogérková a taky za pár korun, ale výborně mi sedla, jen k ní mám omezený přístup :-(
    Tyto od Clarins ale vypadají a zní velice dobře.
    Vendula
    email: vendula.podzemna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  133. Já bych nejradši vyzkoušela Silky cream s SPF, protože stále hledám oblíbený krém na den a SPF beru jako nutnost :) jako druhý v pořadí Rich cream a jako třetí asi Silky cream bez SPF. annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  134. Nejraději bych chtěla vyzkoušet Rich Cream, už jen kvůli tomu jaké jsi měla dojmy, máme podobnou pleť. Krémy od Clarins mám moc rada a rada zkouším nové věci. vaclavka88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  135. Kdyby se mi podařilo vyhrát, z dostupných variant pleťových krémů bych ráda vyhrála verzi Silky Cream :) Stejně jako ty, jak se v článku zmiňuješ, jsem i já majitelkou smíšené pleti a nejsem fanouškem krémů s gelovou texturou. Kosmetiku Clarins jsem měla možnost vyzkoušet díky vzorečkům v různých časopisech, či jako dárkům k nákupům, a vyhovuje mi. Moje současná péče o pleť je nicméně poněkud jednotvárná a chtělo by to nějakou změnu, tak bych si ráda rozšířila obzory a své ranní a večerní rituály změnila :)
    Sariiisek.M@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  136. Ahoj Rendy :) Ráda bych vyzkoušela Cooling gel, mám mastnou pleť, ale přes zimu mám zároveň někde i suchá místa, takže hydratovat je potřeba i tak.
    Klarka.Svojanovska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  137. Ja by som si vybrala Cooling gel. Ešte gélový krém som nemala. Podla popisu by mi sedel najviac zo všetkých a rada by som ho vyskúšala :)
    lavanduladiarybytatiana@gmail.com

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  138. Ahoj Rendy, díky za super recenzi, zrovna včera jsem tuhle řadu okukovala v Sephoře! Nejvíc mě zaujal Cooling Gel a pak Silky verze bez i s SPF, nejméně asi verze Rich. Celkově mě tato značka láká, protože Hydraquench byla má dlouholetá sázka na jistotu. zenab@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  139. Ahoj nejvíce mě zaujal ten Cooling gel, protože s blížícím se létem si myslím že to bude skvělý společník k péči o pleť.Popřípadě ten Silky cream mě taky docela zaujal.
    pavlikova.anezka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  140. Ahoj Rendy, ikdyž nejsem úplný nadšenec do soutěží takhle mě nějakým způsobem velmi oslovila:) Asi svou nenásilností :D Jelikož mám pleť smíšenou se sklonem k akné, rozhodně bych si vybrala Hydratační krém-gel nebo Bi-phase sérum pro jeho lehounkou texturu:)

    martinka.cihakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  141. Ahoj Rendy, díky za tenhle článek...ty mi vždycky dokážeš udělat v těch řadách kosmetiky jasno! Všechny ty varianty vypadají super! Nejraději bych vyzkoušela Silky Cream SPF 15, teď na jaro a léto hledám něco s vyšším SPF a v drogerce nic není... k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  142. Ahojky, já bych určo ráda vyzkoušela to sérum Bi-phase podle článku vypadá opravdu zajimavě a druhý by byl Rich cream. A proč zrovna tyhle dva? Je to asi poslední naděje jak zkusit svou extra suchou pleť hydratovat.. Já mám hodně suchou pleť a na čele a kolem nosu mám šupinaté plochy, které se mi ještě ničím nepodařilo odstranit, takže celoročně vypadám jako had, který se zrovna slíká z kůže:-D. Děkuji za milou soutěž Nikola, nikola.hlavacek@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  143. Ahoj, moje poradie: Silky cream spf 15, Rich cream, Silky cream, Cooling cream.
    vikiva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  144. Ahoj Rendy, ja by som vyskúšala všetky,mám zmiešanú plať, tak si myslím, že mi najviac sadol Cooling gel :) :) chmelova.aneta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  145. Ahojky. Ačkoli mám poměrně mastnou pleť, tuhle zimu jsem měla pleť i dost vysušenou. Zvažovala jsem právě Clarins HydraQuench nebo Clinique Moisture Surge a nakonec jsem si koupila Clinique. S tím jsem spokojená, ale ráda bych porovnala s Clarinsem. :) Nejvíce mě láká verze Silky Cream, ale na zimu bych asi, stejně jako ty, snesla i Rich cream. S prvním jarním sluníčkem by klidně mohl být i Silky s SPF a na léto Cooling. pivonkovaiva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  146. Ahoj, mě nejvíce zaujal Cooling gel, protože mám mastnější pleť a tato varianta by tak mohla dobře sedět :-). ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Tak to mě tedy děsně mrzí, že tu starou řadu ukončili a že ta nová je tak odlišná. Zrovna tu vůni jsem na tom měla ráda. A tak dlouho mi trvalo, než jsem našla ideální krem! :-( Ale rozhodně to zkusim, ať vyhrané nebo koupené :D Vždy jsem používala normální až suchá pleť, tak bych teď ráda soutěžila o tu. anna.bernardova@email.cz Díky :-)

    OdpovědětVymazat
  148. Opet super clanek Rendy ja bych nejvice vyuzila 1" Rich a nebo 2" Silky 3"Silky s SPF 4"Cooling cream se na me uz konecne taky nekdy usmeje stesti🙏🏻 Eva.hodbodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  149. Rich cream, protože mám velmi suchou plet :)
    CZg.i.r.l@seznam.cz|

    OdpovědětVymazat
  150. Ahoj Rendy, ráda bych vyzkoušela normalni az sucha plet nebo krem na smíšenou pokožku. Starou řadu jsem používala ráda. Díky za soutěž
    jandovaklara1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  151. Ahoj Rendy, me by moc potesila krem v konzistenci cooling gel pro normalni az smisenou. Mam hodne mastnou t-zonu a suche tvare. Dost spatna kombinace, tento krem by mohl byt to prave.
    Mej se hezky!
    lenka.ondrusova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  152. Ahoj, jak se znam, tak nejvic by mou plet opecoval Rich Cream.

    OdpovědětVymazat
  153. Ahoj! Dlho som rozmýšlala aku verziu by som si vybrala... pretože od mala ma vsetci presviedčaju ze mam velmi suchy typ pleti. Avsak nemala som pocit ze mastné krémy su pre mna to pravé. Po rokoch som zistila ze prave hydratacia je to čo moja pleť potrebuje ... gelova chladiva struktura znie uzasne! Ale verím že zlata stredná cesta bude pre mna tá vyvolená a velmi by som si priala vyhrať univerzalny silky cram variant 1! ❤ tesim sa na vyhlásenie výsledkov .. email : e.maxinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  154. Moc pekny clanek, starou radu jsem si dost oblibila..rada bych vyzkousela Silky creamy a hned za nim Cooling gel, na poslednim místě by byl ten Rich. Dekuji za moznost soutěžit o tak krasne ceny:) sania.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  155. Ahoj, ráda bych vyzkoušela cooling gel, většina krému se mi do pleti nevsákne a makeup mi pak "sleze" do pár hodin. Díky ;-) Giraffe90@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  156. Ahoj, mě by se moc hodil Silky Cream SPF 15 . Děkuju Martina
    buzkovamartina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  157. Určitě bych chtěla zkusit Rich cream,jelikož se mi každou zimu a léto dělají suchà místa na obličeji a vždy mám velký problém se jich zbavit. A ikdyž používám hydratační krém, tak mi na měření kůže vyšlo,že je velmi dehydratovaná.
    slunkovdusi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  158. Teď právě mám doma otevřený Clinique Pepstart a vůbec mi nevyhovuje. Na Clarins jsem koukala jiz dříve a ráda bych zkusila na mou mastnou pleť Cooling gel nebo Silky cream. Nikolakesnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  159. Nejvíce mě zaujal Rich cream, jelikož hrozně trpím na to, že mám suchou pokožku a to krémuji krémuji. Tak by to byla snad moje správná volba v hledání ideálního krému :)
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  160. Ahoj, děkuji za pěknou sumářku, novou řadu jsem už okukovala v Douglas, měla jsem z řady Hydraquench cream-gel, sice jen 15 ml vzorek, ale byl perfektní. Hodil by se mi z nové řady Cooling gel možná Silky cream SPF 15. Pickova.Janca@email.cz

    OdpovědětVymazat
  161. Ahoj Rendy, rada bych vyzkousela Rich krem na moji suchou plet. V druhe rade bych rada zkusila serum. Na znacku Clarins ctu samou chvalu. Hezky den�� verunecka11@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  162. Ahoj. Od Clarins som este nic nevyskusala je to nad moj financny rzpocet ;-( ;-( velmi by som sa potesila keby som vyskusala Silky cream na moju dehydrovanu plet :-) dakujem moc. Sylvia
    sylvia.pichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  163. Ahoj! Rada bych vyzkousela první zminovanou variantu krému!

    surikatka000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  164. Já bych ráda vyzkoušel Rich Cream, mám teď problém najít nějaký krém, který by me zachránil. Obličej se mi neustále mastí, ale jinak mám pokožku suchou jako troud.
    p.brydlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  165. Mě osobně zaujaly všechny, takže bych nechala výběr na tobě, ale jelkož miluji chladivý pocit, byl by pro mě favorit cooling.

    denisa.sebestova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  166. Já bych brala Silky Cream, asi se s ním nedá šlápnout vedle :-)
    HanczaL@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  167. Mám velmi suchou plet, takže by se hodil rich cream.

    anetahospodkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  168. Ahoj rendy , ja bych zkusila ten cooling gel , jednou sem ho zkusila a moc mi vyhovoval ale bohužel si ho se studiem a brigadou nemohu dovolit :)
    ada.echtnerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  169. pro mne je jednoznačným favoritem Rich cream, protože mám pleť sušší a je fajn, že textura není hutná a přitom plní, to co slibuje :) Na druhém místě je Silky Cream, se kterým by má pleť byla též určitě spokojená. MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  170. Ahoj, vybrala bych si Silky Cream a hned za ním Rich cream. Používám tu starou řadu Hydra Quench a za mě jsou to jedny z nejlepších krémů. Škoda té vůně, ta je u staré verze fajn. A vůbec... Clarinse mám moc ráda celkově. renata.benes@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  171. Ahoj Rendy, dekuji za recenzi a soutez :) Moc bych si prala Rich cream, mam suchou a velmi dehydratovanou plet. Rada vyzkousim novou verzi :) S tou starší jsem moc spokojena a uz mi dochazi.
    havlinova.monika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  172. Ahoj, mne by sa najviac šikol Cooling Cream z danej rady krémov, práve na tie teplejšie mesiace.
    beniakova.k@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  173. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  174. Ahoj, nejvíc mě zaujal Rich Cream, v tomhle počasí když se to pořád mění dostávám zabrat tak mam pocit že potřebuju něco víc.
    ssprojcarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  175. Zdravím Rendy :-) Měla jsem vzoreček Silky Cream a velmi mě krém zaujal, má úžasnou texturu, vůni a celkově mi sedl, moc bych si ho přála :-) Druhý v pořadí mě zaujal Silky Cream SPF, třetí Rich cream a nejméně mě láká Cooling gel, nemám ráda gelovou texturu pleťového krému. zlaskykjidlu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  176. Ahoj moc ráda bych vyzkoušela rich cream.Měla jsem krém z jiné řady Clarins a byla jsem s ním strašně spokojená. Tak by mě zajímal rozdíl. Ali.pokorna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  177. Ahoj, mám hodně suchou pleť, tak bych ráda zkusila rich cream. S Clarins jsem byla vždy moc spokojená, krémy mají skvělé. Ali.pokorna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  178. původní řadu jsem měla moc ráda, vzhledem k mému typu pleti by se mi nejvíc líbil silky cream (y)
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  179. nejraději samozřejmě serum, zní sqěle.
    a z krémů nejspíš silky :) smeiki at seznam

    OdpovědětVymazat
  180. Hodně se mi líbí silky cream, od Clarins jsem ještě nic nezkoušela, ale slyším na něj tolik chvály, že by mi výhra udělala velkou radost. katerina.langerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  181. Ahoj Rendy,
    ráda bych vyzkoušela silky cream spf 15, protože mám citlivou pleť na spálení a s blížícím se jarem bude třeba se začít chránit před sluníčkem. Jako druhý se mi líbí cooling gel, který, jak píšeš, bude super na léto.
    m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  182. Ahoj ja by som určite rada vyskúšala cooling gel. Mam mastnú pleť ale hydratacia je u mna na prvom mieste a chladivy účinok je bonus 😊 19culinka@gmail.

    OdpovědětVymazat
  183. Ahoj Rendy, díky za další přínosný článek. Já jsem ještě žádný krém od Clarins neměla, tak doufám, že se mi podaří vyhrát a tak nějaký vyzkoušet. Líbil by se mi Cooling gel, používala bych ho spíš v létě, už kvůli chladivému pocitu a v létě obecně na obličeji špatně snáším krémy a tak si myslím, že chladivá gelová konzistence by mohla být to pravé ořechové. A nebo by bylo fajn vyzkoušet sérum, hydratace je potřeba vždy a všude :) slejskova.a@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  184. Ahoj Rendy, díky za článek. Stejně jako ty jsem to dvoufázové sérum v Sephoře po ozkoušení na ruku odsoudila. Asi mu budu muset dát ještě šanci. Měla jsem velké štěstí, že jsem narazila v Sephoře na úplně nové testery (no dobře, v jednom bylo už trošku rýpnuto) a nechala si odebrat vzorek ze dvou krémů, abych mohla posoudit, který je pro mě vhodnější. A musím říct, že varianta krému pro velmi suchou pleť je zatím jediný krém, který sám o sobě dokáže mou pleť hydratovat tak, že necítím svíravý nebo svědivý pocit. A vůbec není těžký, mastný nebo lepivý. Takže jsem nadšená a kdyby se náhodou na mě usmálo štěstí, tak bych nejvíce ocenila variantu pro velmi suchou pleť. Krém pro normální až suchou je taky moc fajn, ale pro mou pleť je to prostě normální krém, který sám o sobě nestačí. Kdyby fakt náhodou, tak mail je elenloth@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  185. Krásný článek :) na novou řadu od Clarins jsem byla velmi zvědavá, jelikož ne všechny inovace jsou vždy k dobru a původní modrou řadu Clarins mám velmi ráda. Ale rozhodně ji potřebuju vyzkoušet, jelikož na ni slyším ze všech stran samou chválu :) v případě výhry bych nejraději vyzkoušela Silky cream SPF 15, jelikož mám u denních krémů ráda ochranný faktor. Druhým zajímavým produktem je určitě Cooling gel, krém s takovouto konzistencí jsem ještě nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  186. Ahoj Rendy, ráda bych vyzkoušela Cooling Gel a Silky Cream, značka Clarins mě láká už hodně dlouho. Díky za skvělý článek, petrahulcikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  187. Ahoj Rendy, článek a samotné produkty mne velmi zaujaly. Ráda bych vyzkoušela gel-krém, jelikož mám smíšenou pleť a vyhovoval by mi určitě nejlépe. Moc mne také zaujalo sérum. veronikahorackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  188. Ahoj mě by nejvíc vyhovoval asi cooling gel potom sérum pak silky a rich. radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  189. Ahoj Rendy, já bych nejraději vyzkoušela Silky nebo Rich Cream, sice mám mastnější pleť, ale na noc mám ráda klidně i hutnější krémy. Původní řadu HydraQuench jsem neměla, ale všichni jí moc chválí, tak bych některý krém z téhle řady ráda vyzkoušela. Měj se hezky, magdick@email.cz

    OdpovědětVymazat
  190. Mňa najviac zaujala a asi by mi aj najviac vyhovovala verzia Cooling gel.Mám moc rada keď je moja pleť jemne hydratovaná no zároveň na pleti aj jemne chladí a myslím že je to naozaj najlepšie v lete keď sa to nedá fakt vydržať..ja som narodená v zime preto asi tak nenávidím "hic" :) Ale inak ma celá kolekcia zaujala a keby som mohla tak vyskúšam všetko, no pleť by sa mi asi najviac poďakovala po verzii Cooling gel :) saska.zigova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  191. Za mě určitě Rich :) Mám suchou kůži a šupinky se často rády objevují. I v létě si dopřávám hutné krémy třeba jen lokálně na tváře nebo pravidelně na noc. Co na to říct, moje pleť žere jako neurvalá :D
    eliska.horka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  192. Ahoj, diky za recenzi. Rada bych vyzkousela verzi Cooling gel. Email:m.kurcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  193. Ahoj Rendy moc skvělý článek. Na mou dehydratovanou pleť moc ráda vyzkouším tyto krémy. Už jsem jich vyzkoušela hodně a stále hledám ten nej. Pokud vyhraju, tak si myslím, že nejvíce by mi vyhovovaly v pořadí Silky Cream, Silky Cream spf15, Cooling Cream, Rich Cream �� email je Nikol.kovacsikova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  194. Musím říct, že Clarins u mě hodně boduje :) Je mi jako značka velmi sympatická a jsem si jistá, že jednou se na ni zaměřím ještě více. Doposud jsem vyzkoušela spíše jejich dekorativní kosmetiku, ale jsem z ní nadšená :) Z krémů bych si vybrala asi "Silky cream", který jsi označila jako nejuniverzálnější :) I když by mi asi nejvíce sednul gelík, ale stejně jako ty, tyto struktury příliš nevyhledávám, navíc nemám ráda, když mě na pleti něco pálí nebo chladí.
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  195. Najvhodnejší pre mňa je asi Cooling gel, následne Silky cream a Silky cream SPF. Ale potešil by aj Rich cream, ktorý by som dala mame:)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  196. Ahoj Rendy, na tuto řadu jsi mě nalákala už ve článku o lednových a únorových novinkách. Protože mám suchou pleť a letošní zima jí dává pěkně zabrat, ráda bych vyzkoušela Rich Cream. KilianovaK@email.cz

    OdpovědětVymazat
  197. Pro mě nejzajímavější Cooling gel myslím, že by se mi hodil na letní dovolenou ve Španělsku. Ostatní jsou také zajímavé a nevadilo by mi jeden z nich vyhrát :). 11m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  198. Ahoj Rendy,ráda bych zkusila misky lotion nebo silky cream. Starou řadu jsem používala a měla ráda hlavně vůní ☺ díky za soutěž
    jandovaklara1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  199. Zaujalo mě číslo jedna, jsem zvyklá věnovat péči spíše večer, cítit že ráno a vstanu a jsem o pár let mladší, taky bych občas potřebovala o pár kil lehčí.Ale hrozně ráda bych zkusila. Mám normální, místy sušší pleť takže za a)
    email: damoje@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)