pondělí 13. února 2017

Oblíbená dekorativka posledních týdnů

Načasování dnešního článku je trochu vtipné, protože jsem ho psala v době, kdy jsem ještě netušila, že si make-up pár dní na obličej nedám :) Jestli sledujete moje insta stories, tak už možná víte, že mi nějaká (zatím neznámá) kosmetika totálně zrasila obličej. Zatím netuším, který z produktů, který jsem vyzkoušela, to byl, ale až to zjistím, slibuju mu velkou pomstu :) Stručně řečeno jsem se v neděli ráno vzbudila s nateklým a totálně rudým obličejem, který byl ještě na několika místech pokrytý jakoby mikro puchýřky. Neskutečně to pálí, pne, je citlivé na dotek a asi nemusím dodávat, že se to začíná loupat a vypadám jak mumie :) Takže má dnešní první cesta směřuje do lékárny a strašně moc díky za vaše tipy, jak to (doufám) vyléčit a co nejrychleji kůži zahojit. Jestli přijdu na to, jaký produkt za to může, tak slibuju, že mu vyhlásím svatou kosmetickou válku a dám vám to vědět. Nemám citlivou a reaktivní pleť a tohle se mi nikdy předtím ještě nestalo, takže mě to trochu rozhodilo a pěkně nas...naštvalo! 

Každopádně se chci ale vrátit pár dní a týdnů zpět, kdy jsem naštvaná rozhodně nebyla a všechny tyto produkty jsem si moc užívala :) Některé už můžete znát z loňského roku a něco z toho jsou i novinky, které jsem si hned zamilovala a určitě tu o nich nečtete naposledy!





Tak začnu od základu a to s novou bází, kterou zkouším. The Ordinary teď začívá celkem hype skrze youtube a o této bázi Wayne Goss prohlásil, že je absolutně boží. Stojí asi 3,5 libry a jestli vás zajímají podrobnosti, tak si na ně ještě počkejte do samostatného článku, ve které vám ukážu i další produkty této značky :) Ale můžu napovědět, že se v oblíbencích neobjevila jen tak náhodou! Korektor mi kamarádka přivezla z Ameriky a jsem nakonec ráda, že sehnala tento a ne ten od Tarte. Sedíme si zatím velice dobře a jsem nadšená i z výběru odstínu (velký dík paní konzultantce v Phoenixu :) Make-up Double Wear už ode mě důvěrně znáte. Pořád je to velký oblíbenec a hlavně skvělý držák, takže jsem mu stále věrná a užívám si jeho krycí schopnost i odolnost :)

the Ordinary High-Adherence silicone primer - Kat von D Lock it concealer (L9 neutral) - Estée Lauder Double Wear Stay-in-place make-up (Ecru)


Když je základ hotový, zafixuju ho inovovanou verzí HD pudru od MUFE. Jestli jste u předchozí verze měly problém s odrazem blesku na fotkách, tak u tohoto by to už problém být neměl. I když přímo vizážista MUFE mi říkal, že to neměl dělat ani ten původní, akorát že hodně vizážistů ho nesprávně používalo a dávali ho zbytečně moc a pak jsme se všichni mohli pobavit nad fotkami celebrit s bílými fleky na tváři. Tvářenek střídám více, ale vybrala jsem tu z aktuální valentýnské kolekce, protože ta je jen limitka a bylo by škoda si jí nechat ujít. Tvářenky Clarins mě předtím moc nebraly a nenašla jsem mezi nimi zajímavé odstíny, ale v této kolekci jsem si oblíbila hned dva! Růžový 01 a tento korálový, který vypadá velice jemně a přirozeně. A nenanáším ho tím přiloženým aplikátorem, ale klasicky štětcem a moc pěkně mi tvářenka drží. Mezi rozjasňovači mám také více oblíbenců, ale vybrala jsem tento od M.A.C, který hází zlato-růžové odlesky a budu se mu také více věnovat v článku se Strobe krémy.


Clarins tvářenka z valentýnské kolekce (02 Luminous coral) - Make Up For Ever Ultra HD Microfinishing loose powder - M.A.C Extra Dimension skinfinish (Beaming blush)




Mezi řasenkami mám teď jednu velkou favoritku od Clinique, která mi neskutečně sedla a nechci, aby mi nikdy došla! Dokáže moje nicotné řasy trochu prodloužit, zahustit a krásně oddělit. O rtěnkách Liptensity jsem vám psala samostatný článek ZDE, takže k nim asi není co dodávat :) A na obočí jsem se zase po nějaké době vrátila k pomádě od NYX, u které se už brzy prokutám až na její dno. Sice jsem se trochu bála, že začne brzy vysychat a bude stát za prd, ale používám jí už několik měsíců a pořád je krásně krémová a dobře se s ní pracuje. A vyhovuje mi více jak legendární pomáda od Anastasia Beverly Hills.


NYX Tame&Frame (02) - Clinique řasenka Flutter-to-full (01) - M.A.C Liptensity (Eros)



U očních stínů mám teď takové divné období. Z nějakého důvodu mě baví používat neutrální matné odstíny z UD paletky, které pak doplním buď třpytivými Dazzleshadow nebo Star lit stínem. Ten je mimochodem ultra jemně namletý a vytváří takový třpytivě-perleťový efekt a hází krásné odlesky. V kalíšku vypadá bíle, ale má fialové odlesky a hodně mi připomíná stín Triple Impact od M.A.C nebo NARS Dual Intensity Cassiopeia. A můžete ho používat na celý obličej nebo i na rty. A kromě klasické báze používám ještě Color tattoo, které mi zajistí, že se stíny nehnou ani ve sněhové vánici :)


Make Up For Ever Star lit powder (05) - Maybelline Color tattoo (Fantasy) - M.A.C paletka Dazzleshadow (Shining hour) - Urban Decay paletka Naked Ultimate basics






Chtěla jsem udělat oblíbence z dekorativní kosmetiky nad rámec klasických oblíbenců měsíce, kde se věšinou nechci tak podrobně rozepisovat o jednotlivých produktech. A kdyby vás o některém z nich zajímalo ještě něco více, tak mi dejte určitě vědět. U některých plánuji ještě samostatné články, ale mám je zatím rozpracované a bude to ještě chvíli trvat :)

Všecny tyto produkty mi vážně vyhovují a strašně mě baví je používat. A vážně se nemůžu dočkat, až se mi zahojí ten rozdrásaný obličej a já si je zase začnu užívat :)

Bez jakých produktů teď nemůže být vy? Máme nějaké oblíbence společné? :)

23 komentářů:

  1. Ani jeden z produktů jsem ještě nezkoušela, ale moc se mi líbí paletky :).
    Beauty by K. - Valentýnská soutěž

    OdpovědětVymazat
  2. Na značku The Ordinary jsem se dívala a taky si asi něco objednám. Moc se mi líbí i UD paletku, matné stíny totiž používám na běžné líčení prakticky pořád a vypadá vážně moc hezky. Možná si ji někdy pořídím taky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se na recenzi na bázi The Ordinary. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dufam, ze sa ti tvar rychli zahoji a som velmi zvedava co bolo pricinou. Ja mam citlive ocne viecka a musim si davat velky pozor pri odlivovani, pretoze inak sa mi na nich tvoria suche miesta, ktore sa zacnu lupat :'(

    OdpovědětVymazat
  5. Značku Ordinary už jsem si taky prohlížela, láká mě jejich Céčkové sérum. Jinak přeju brzké uzdravení, tyhle šílenosti v obličeji jsou vždycky nepříjemné.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jaj tak ať se ti pleť brzy uzdraví;)
    Zaujala mě paletka Urban decay, tu obdivuji, je nááádherná.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvic ted ujizdim na UD3 a rtence od MUFE :) A preju ti at se ti zlepsi ta plet!! :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ježiš, Rendy, to zní příšerně, co popisuješ :-( Jsem zvědavá, jestli na toho kosmezločince nakonec kápneš. Jinak kosmetiku The Ordinary sleduju už dlouho, sjíždím recenze a koumám, tak jsem zvědavá na tvé postřehy! Ten primer je po oslavném videu od Gosse pořád vyprodaný, tak snad se zase dočkáme. Brzy se uzdrav!

    OdpovědětVymazat
  9. Zkušenost nemám ani s jedním z Tvých oblíbenců, ale značka the Ordinary se mi jeví hodně zajímavě:-) Přeji, ať se Ti dá pleť zase rychle do pořádku.

    OdpovědětVymazat
  10. At se ti tvar brzy uzdravi, to musi byt neprijemne. Jsem zvedava, jestli zjistis puvodce tehle reakce.
    Clanek velice inspirativni. Diky.

    OdpovědětVymazat
  11. Ani jeden produkt jsem nezkusila, ale ty paletky se mi hrozně moc líbí. :) A makeup od Esteé bych ráda zkusila, měla jsem ho vzorečku a byl parádní :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, přeji ať se uzdravíš. Mím největším oblíbencem jsou linky ve fixu obecně ať je to Essence nebo drašší značka :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj. Prajem ti aby si sa čím skôr dala dokopy :-) Media mojich obľúbencov teraz momentálne patria sety od TF ktoré boli limitky na Vianoce. Písala som o nich aj na blogu a teraz sa s nimi v podstate denne maľujem;-)

    OdpovědětVymazat
  14. z výše uvedených jsem ještě žádný nezkoušela a musím pochválit fotky, jsou opravdu povedené a těším se na podrobnější info o produktech

    OdpovědětVymazat
  15. Zrovna dneska jsem po delší době sáhla po téhle paletce od UD a hned jsem si nadávala, proč po ní nesahám víc? :0 je fakt skvělá. Brzké uzdravení pleti ;)
    petrajarosova8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ta řasenka vypadá hodně dobře, já si zase dokoupila už další balení Catrice korektoru.

    OdpovědětVymazat
  17. já se teď opětovně zamilovala do touche eclat makeupu YSL, mám ještě starou verzi a ta je prostě perfektní...a pak je velkým blíbencem Kiko extra sculpt volume řasenka, ta je čím dál , fakt dělá nádherný dlouhý řasy

    OdpovědětVymazat
  18. Double wear , pouzivam i korektor DW a zapudrovavam HD pudrem od MUFE a nikdy mi nic tak dobre nedrzelo ! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Rendy, vím o čem mluvíš :(. Já sama mám citlivou, snad na všechno negativně reagující pleť. Takže výběr kosmetiky je pro mě náročný...Stačí, že pleťový krém se nekamarádí s odličovacím gelem a hned je malér :( Make-up od EL DW, ale Light je můj TOP oblíbenec. Přeji Ti brzké zahojení :) Děkuji za hezký článek.

    OdpovědětVymazat
  20. Skvěle, stručně a výstižně sepsáno. Pomádu od NYX chci časem taky vyzkoušet, celkově bych ráda tuto značku nějak blíže prozkoumala. Zatím mám ve své sbírce jenom paletku očních stínů a krémovou tvářenku a musím říct, že jsem spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Jsem vážně zvědavá na ten Ordinary primer, koukala jsem u Tebe i na video a říkala jsem si, že to přece není možný :D Těším se na článek!

    OdpovědětVymazat
  22. ta reakce může být na jednotlivé látky v produktu nebo i třeba chybou ve výrobě, tak snad jsi to vyléčila :). po deciem značce koukám asi už milion let, právě mají výrobu hrozně dobře kontrolovanou a cetrifikovanou GMP. Dodělávám teď šampóny, masky a sera ve velkém, abych u nich mohla udělat větší objednávku.

    OdpovědětVymazat
  23. Maybelline CT Fantasy je teď můj miláček každý den! je opravdu skvělý! krásná barva, a dobře se vrství :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)