čtvrtek 16. února 2017

Novinky Benefit - HOT or NOT?

Někdy se mi hodnocení produktů nepíše úplně snadno a mrzí mě, že produkty nesplnily má očekávání nebo sliby na obale. Zvlášť když se jedná o mou oblíbenou značku a poměrně čerstvé novinky, na které se hodně lidí těší. Nové stíny a rtěnky od Benefitu by měly usnadnit aplikaci a jednoduše docílit super výsledku, ovšem ne vždy se záměr sejde s realitou. A jestli vás zajímá, co na novinky říkám já a co si o nich myslím, tak určitě čtěte dál :)







They´re real Double the lip (1,5g) - koupíte v prodejnách Sephora nebo on-line ZDE

Nová rtěnka je takové 2v1. Špička rtěnky je totiž jinak barevná a supluje konturku na rty. Po použití by měly rty působit opticky větším dojmem a zároveň byste měly ušetřit čas, kdy nanášíte konturku a rtěnku zvlášť.

Rtěnky by se měly aplikovat snadno, rychle a na jedno přejetí byste měly docílit přirozeného ombre efektu na rtech. Rtěnky mají kapkovitý tvar a jsou příjemně krémové, takže aplikace je poměrně snadná a rychlá. Člověk jen nesmí zapomenout, že na spodní ret musí rtěnku otočit, aby byla tmavší konturka dole a ne uprostřed rtu :) Ostrá hrana rtěnky se samozřejmě při používání zakulacuje, ale rtěnka má drobný průměr a jde s ní pohodlně vykreslit i horní ret.

Barevné spektrum odstínů je velice příjemné a já sama snesu skoro všechny odstíny (až na oranžovou Flame Game). Jasně, nehledejte mezi nimi žádné ultra jedinečné odstíny, ale myslím, že z 8 nabízených si jde vybrat určitě. Stejně jako u stínů chtěl Benefit vyhovět co nejširší škále žen a vybírat můžete z nude, růžových nebo vínových odstínů a nechybí i trochu zářivější.



Dole: Nude Scandal - Juicy Berry - Criminally Coral - Lusty Rose


Rtěnky mají příjemnou a nevtíravou vůni, jsou na rtech opravdu komfortní, nijak rty nevysušují a mají semi matný finiš. S výdrží to není úplná bomba, protože u mě třeba jídlo nedají a barva se ze středu rtů vytrácí poměrně rychle, až zbyde prakticky jen barevná kontura okolo rtů. Po jídle tedy musím rtěnku vždy aplikovat znovu a určitě nepatří mezi velké držáky (s tím, že má vydržet 8 hodin tedy nemůžou souhlasit). Nicméně vzhledem k jejich textuře jsem ani neočekávala, že by bych je sundavala dolů olejovým odličovačem. 




Dole: Fuchsia Fever - Revved-up Red - Flame Game - Pink Thrills


Moje výtky ke rtěnkám jsou dvě. Tou první je, že rtěnka poměrně rychle (a nerovnoměrně) ubývá a vzhledem k tomu, že jí je 1,5 gramu, tak její životnost nevidím na roky používání. Druhou věcí je výsledný efekt na rtech, což je tedy opět spíše můj osobní pohled na věc. U některých odstínů je barevný rozdíl rtěnky a konturky trochu viditelnější a nelíbí se mi, když přechody mezi nimi trochu nerozmažu. Příliš se mi nelíbí efekt tmavší konturky a světlejší rtěnky, kdy je to do očí bijící, takže za mě říkám, že je fajn si s přechodem ještě maličko pohrát. Jinak se mi efekt ombré rtů líbí a souhlasím s tím, že opticky pak rty můžou působit větším dojmem.

Suma sumárum? Rtěnky jako takové se mi líbí, jsou velice příjemné, snadno se s nimi pracuje, ale že bych si je osobně chtěla koupit za účelem toho, že ušetřím čas při aplikaci nebo že neumím nanést konturku na rty a tohle to za mě vyřeší, to asi úplně ne. Konkurence mezi rtěnkami je rok od roku větší a myslím, že v podobné cenové kategorii můžete najít rtěnku, co vydrží déle a bude mít také příjemnou texturu. Akorát s tou tedy budete muset konturku nanést extra a pokud budete chtít dosáhnout ombré efektu na rtech, tak budete muset použít dva odstíny. Je tedy asi na vás, která z možností vám víc vyhovuje nebo přináší přidanou hodnotu :)




Dole: Nude Scandal



Dole: Juicy Berry









Oční stíny They´re real Duo eyeshadow blender - koupíte v prodejnách Sephora nebo online ZDE


Duo očních stínů, které bylo vyloženě navržené pro uživatelky, které si se štětci nerozumí a nebo netuší, jak stíny barevně sladit či na oku vystínovat. Opět to zní všechno pohádkově, ale tak trochu "too good to be true". 

Stíny jsou zabalené do plastového obalu, který mi trochu evokuje malou rakvičku a není to tedy zrovna skladná záležitost :) Ke stínům je přibalený speciální aplikátor, který je zakulacený ze všech stran a zahraniční blogerky mu přezdívají "nipple" :) Aplikace stínů by měla probíhat tak, že vezmete aplikátor, přejedete s ním po stínech, čímž naberete oba odstíny najednou a pak jen přejedete oční víčko a máte hotovo. Před aplikací je fajn si ujasnit, jestli chcete světlejší stín dole u linie řas nebo naopak v záhybu oka a podle toho je pak aplikovat na víčko. První úskalí je pro mě aplikátor samotný. Jeho rukojeť je hrozně kraťoučká a nedrží se úplně pohodlně. Často mi při manipulaci i spadne na zem a neumím si úplně reálně představit, jak s ním manipuluje někdo s dlouhými nehty (takovými těmi skoro až drápy). Já mám navíc poměrně malý manipulační prostor na víčku a aplikátorem se úplně do vnitřního koutku oka ani nedostanu. 


Celkový výsledek taky podle mě trochu záleží odstín od odstínu. Některé mi přijdou barevně povedenější, ale u některých je barevný rozdíl mezi tmavší a světlejší části málo patrný a na oku to pak po nanesení aplikátorem vypadá jako jedna barva. Paradoxní je, že ty stíny jsou kvalitou vážně dobré! Jsou pěkně pigmentované a i když mají tendenci trochu prášit, tak mě osobně na víčku vydrží absolutně celý den a ani se nehnou. Sice po těch třeba 10-12 hodinách už moc nepoznáte, kde je světlá a kde tmavá barva a vypadá to jako jeden odstín, ale stíny jinak drží. Po několika marných pokusech si stíny nanést přiloženým aplikátorem a docílit slibovaného efektu, jsem to vzdala a stíny nanáším klasicky štětcem. 



Úplně si nemyslím, že tohle nějakému začátečníkovi nebo člověku, co se štětci zacházet neumí, příliš usnadní práci, protože upřímně je celkem obtížné s aplikátorem pracovat. Nechávala jsem stíny schválně vyzkoušet i kamarádky, které třeba nejsou tak zdatné v používání líčidel a není to jejich úplné hobby a žádná z nich neprohlásila, že by to bylo super praktické nebo že by měly pocit, že se díky tomu snadněji namalovaly. Na Youtube jsem dokonce viděla tutorialy, kde dotyčné ukazovaly techniku, jak stíny nanést, otřít aplikátor a ještě s ním jakože rozmazat přechody atd. To ale podle mě neodpovídá původnímu záměru, aby stíny na jedno přetření vytvořily pěkný barevný přechod a pomohly méně zdatným lidem v aplikaci. A upřímně podle mě prostě štětec člověk nenahradí žádným sebelepším aplikátorem.

Swatche jsem se snažila nanést co nejvíc "precizně", aby byly viditelné oba odstíny zvlášť, ale na oku se mi nikdy nepodařilo podobného efektu docílit.


Dole: Easy Smokin - Provocative Plum - Beyond Nude


Dole: Kinky Khaki - Sexy Smokin - Bombshell Brown



Dole: Naughty Neutral - Brazen Bronze




Jsem z novinek upřímně spíše rozpačitá a čekala jsem, že budou víc wow. Paradoxně nechci říct, že jsem z nich zklamaná, protože třeba stíny jsou svou kvalitou super, ale mě osobně nefungují tak, jak byly původně navržené. A na našem trhu je dneska už poměrně velká konkurence mezi produkty a Benefit není úplně nejlevnější značka a myslím, že člověk může sehnat jiné stíny nebo rtěnky v podobné cenové kategorii, které budou plně funkční a bez dalších výhrad. 

Myslím, že oba produkty si své fanoušky získají, ale já od nich očekávala trochu víc. Na to, jak miluju benefití řasenky, tvářenky nebo cokoliv na obočí, tak tyhle novinky podle mě po čase maličko zapadnou a nebude okolo nich takový ten wow povyk. 

Možná se pletu a jsem vážně zvědavá na hodnocení ostatních blogerek, protože každá z nás od produktů očekává něco jiného a má jiná kritéria hodnocení. A víte, že k vám chci být vždy upřímná a to, že mi nějaká značka dá celou kolekci na vyzkoušení, tak to neznamená, že musí být všechno perfektní a že vám to doporučím. Ale to doufám víte :)

Těším se na vaše dojmy z novinek a dejte mi vědět, jak na vás působí :)

*

26 komentářů:

  1. Upřímne, me tyto novinky nezaujaly uz kdyz jsem je videla poprve. A ani ted nemam potrebu do nich investovat :) jedine stin Naughty neutral me zaujal :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Co mě nejvíce zaujalo byli právě ty rtěnky, ale raději bych ráda, kdyby aspoň něco vydrželi, škoda. A ty oční stíny se mi sice odstíny líbí, ale ten štěteček je docela zvláštní a nejsem si jistá zda by mi to s ním šlo.
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  3. No, vzhľadom k tomu, že si očné tiene neviem naniesť ani klasickým penovým aplikátorom, asi nebudem celkom cieľová skupina týchto očných tieňov :D
    Rúže ale vyzerajú celkom fajn, aj keď tak trošku nerozumiem, ako bude tá tmavšia časť slúžiť namiesto kontúrky, keď už bude pekne "ojazdená"...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  4. Na obojí jsem se strašně těšila a celkem mě to zklamalo. Čekala jsem něco víc 'wow'.

    OdpovědětVymazat
  5. Premyslela jsem nad rtenkou, ale urcite kouknu po jine znacce z duvodu te vydrze.

    OdpovědětVymazat
  6. Trošku jsem si myslela, že to bude jak píšeš. Pro mě to také nebude něco do čeho bych investovala - hlavně teda do rtěnek cena-výkon mě nepřesvědčil, stíny už mám z jednoho vánočního kitu a bez toho aplikátoru jsou to hezké stíny

    OdpovědětVymazat
  7. A to mně se stíny líbí moc, to balení je taková rakvička :) a tím žampiónem bych si oko nenamalovala, štětec je preciznější, rtěnky jsou pěkné, ale ten barevnější okraj na rtech mi evokuje 90. léta a módu tmavé kontury, ne-e, pěkná recenze

    OdpovědětVymazat
  8. Mě zaujaly rtěnky, ale úpřimně bych zapomínala na otáčení rtěnky, takže by to pro mě asi moc nebylo.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ten aplikator na stíny je teda opravdu pidi. To si vůbec nedokazu představit, ze se s nim da hezky namalovat.

    OdpovědětVymazat
  10. Na ty stíny jsem byla hodně zvědavá, odstínově vypadají moc hezky. Stejně tak rtěnky, některé odstíny moc hezké, ale nepůsobí to na mně jako šlágr, co bych nutně musela mít.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezké fotky. Z novinek mám úplně stejné dojmy, bohužel...

    OdpovědětVymazat
  12. Už když jsi psala, že jsi byla na představování těchto novinek, byla jsem docela skeptická a říkala si, že to asi nebude úplně ono.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. no jak říkáš "too good to be true"...a teda ten aplikátor na stíny je dost příšernostní, absolutně si nedokážu představit s ním pracovat

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá to na super vychytávky, ale mám z toho podobné dojmy. Asi to pro mě není uplně must have

    OdpovědětVymazat
  15. Přesně jak jsem čekala, tyhle "vychytávky" jsou většinou spíš ke škodě než k užitku.. A upřímně mě pobavila poznámka, že rtěnku je třeba na dolní ret otočit. Je to taaaak jasné a přitom mě to vůbec nenapadlo. :-D To by mě zajímalo, jestli by mi to došlo, kdybych jí fakt držela opravdu v ruce a chtěla s ní malovat... Kdo ví?!

    OdpovědětVymazat
  16. Me nejoblíbenější články . Na Benefit rezenci jsem se moc tesila , škoda že nezanechavaji wow efekt, jelikož jsem unesena z toho jake krásné obaly mají :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Osobně mě novinky Benefitu moc nezaujaly, i když značku jako takovou mám moc ráda a mám u ní jiné favority. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, působí na mě tak jak jsem očekávala, blbě :(

    OdpovědětVymazat
  19. Nikola Vondrová: viď, jako zní to jak návod pro trubky, ale několikrát jsem ti so neuvědomila a rtěnku neotočila a požadovaný efekt jaksi nefungoval :))

    by Aja: moc děkuju :) jsem zvědavá, co budou říkat i ostatní :)

    OdpovědětVymazat
  20. Novinky mě nezaujaly vůbec, už když jsem je viděla na vizuálech. Barvy jsou to převážně opravdu krásné, ale já si proste myslím, že za tu cenu to nestojí. Nápad je to nejspíše dobrý, ale věřím svému úsudku a tvoje recenze mi jen potvrzuje, že vše nefunguje tak jak má! :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Mě tahle "vychytávka" přijde jako uplně zbytečné pižlání. Vůbec jsem ten koncept nepochopila.

    OdpovědětVymazat
  22. ta rtěnka mne zprvu zaujala, ale k nákupu jsem se do teď neodhodlala a nakonec usoudila, že ji nepotřebuji :-D

    OdpovědětVymazat
  23. Ten koncept jsem celkově moc nepochopila, to usnadnění v tom moc nevidím

    OdpovědětVymazat
  24. Ahojky, vypadají zajímavě rtěnky i stíny, děkuji za recenzí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)