pondělí 20. února 2017

Nákupy & novinky únor-březen

Konec měsíce se blíží a je čas se zase podívat, jaké novinky se dostaly na pulty obchodů a jaké nás teď výhledově i čekají :) Plus nějaké ty menší kosmetické nákupy, ty chybět taky nemůžou. A taky nezapomeňte na únorový mysterybox! Pokud nevíte, co to je, tak tady jsem vám o něm psala více. Tentokrát si dáme takovou deluxe verzi :)



Clarins se rozhodl potěšit majitelky mastnější pleti, kterou chce asi většina z nás udržet pěkně matnou. Těšit se můžete hned na dvě novinky - matující make-up Pore perfecting matifying foundation a matující transparentní pudr, který má v balení i matující papírky. Obě novinky by měly být již na prodejnách, kde je stojan s dekorativkou této značky.



Skvělé je, že papírky se budou prodávat i v náhradním balení, takže se nemusíte bát, že když vám dojdou dříve než pudr, že to bude na prd.


Poslední dobou mám nějakou vnitřní touhu zkoušet nové masky na vlasy. Od doby, co jsem se nechala ostříhala a mám novou barvu, tak mě to nějak popadlo a tohle už je v řadě asi třetí, kterou jsem si v poslední době pořídila. Moje dojmy z ní si spíš nechám do nějakého jiného článku, ale každopádně to byl totálně spontánní a neplánovaný nákup. Prostě jsem šla drogerií, něco hledala a koukám, že Gliss Kur má akci na svoje produkty. Takže jsem Winter repair masku hodila do košíku a doufala, že to bude něco, co mě zaujme a bude fungovat :)



Co by to bylo za novinky bez Dermacolu? Svojí řadu tekutých rtěnek obohatil o 3 nové odstíny a úplně nové jsou i dlouhotrvající oční linky a stíny 2v1.




Nově také najdete v buticích Estée Lauder čerstvé limitované paletky očních stínů Sumptuous Knockout eyeshadow palette. Paletky budou dostupné ve 2 verzích od února.





Urban Decay nás oblažil novými produkty ze sekce fixačních sprejů a primerů. V nabídce jich je hned několik a každý z nich slibuje jiný efekt - hydrataci, fixaci, zmatnění... prostě od každého něco a jsem na všechny opravdu zvědavá :) Více info o novinkách najdete i na eshopu urbandecay.cz



Nevím jestli se radovat nebo plakat, protože těch inovací mých oblíbených make-upů bylo teď docela dost :) A ne vždycky je ta inovace k lepšímu, ale doufejme, že Healthy mix od Bourjois zůstane stále tak skvělý jako dříve. Je k němu i korektor, který také prošel inovací a oba dva mají nové pěkné balení.



Kiehl´s má hned několik novinek. Jednou z nich je pleťový krém Pure vitality skin renewing cream, který obsahuje manuka med. O novém balzámu na rty jsem vám psala už ZDE a mezi další novinky patří i tělové peelingy s vůní levandule, grepu nebo koriandru.



M.A.C limitka Work it out je inspirovaná dlouho držícími barvami a fitness kulturou. Jestli miluje jasné a zářivé barvy, tak v této kolekci si přijdete na své!

Kolekce obsahuje např. rtěnky, lesky na rty, barevné řasenky nebo multifunkční tužky Chromagraphic pencil.

Kolekce bude dostupná od 6.3 na všech prodejnách M.A.C nebo online na českém e-shopu.








V kolekci najdete i cestovní verze Fix+ s vůní Coconut, Rose a Lavender za 275 Kč




Řasenky In Extreme dimension lash (620 Kč) budou dostupné v 16 odstínech! Zkouším žlutou verzi a barva je opravdu intenzivní a svojí barvu si udržuje celou dobu. Není to jak některé barevné řasenky, které jso barevné jen chvíli a pak ztmavnou a vypadají jako klasická řasenka :)




Jestli si nenecháváte ujít i pravidelné kolekce rtěnel a lesků M.A.C Viva Glam, tak nezapomeňte, že je už k dostání nová verze. Celý výtěžek z prodeje jde jako vždy na nadaci M.A.C AIDS fund.



Novou kosmetiku, kterou mi kamarádka dovezla z Ameriky, jsem vám už ukazovala na stories. Např. Kat von D korektor je skvělý a určitě si své místo na blogu ještě zaslouží někdy v budoucnu :) 



L´oreal si pro nás připravil zbrusu novou a prémiovou řadu na vlasy Botanicals fresh care. Byla vytvořená na základě vědeckých poznatků a ve spolupráci s předními botaniky a pěstiteli. Mnohé z vás možná potěší, že neobsahuje žádné silikony, parabeny ani barviva.

Produktové řady budou hned tři a každá z nich obsahuje šampon, kondicionér, masku a navíc speciální přípravek.

1) Řada s obsahem koriandru  na ošetření křehkých a lámavých vlasů



2) Řada s obsahem pelargónie pečuje o vlasy bez lesku a barvené vlasy 



3) Řada s obsahem světlice barvířské je určená pro suché vlasy



Konečně také dorazil balíček s kosmetikou the Ordinary. Bude samostatný článek, protože tahle značka si svou minutu slávy zaslouží. Za cenu produktu z drogerie dostanete hodně srandy, ale o tom víc příště :)



Do svého testu textilních masek jsem pořídila ještě jeden testovací kousek od Sephory a také jejich novou micelárku s černým uhlím. A pak ještě houbičku na make-up z H&M, o které několik lidí tvrdilo, že se vyrovná skoro Beauty blenderu, tak uvidíme :)



Alterna má nový Smoothing hydra-gelée, což je ultralehké želé pro uhlazení, hydrataci a lesk vlasů. Je super proti nežádoucímu krepatění nebo zvlnění vlasů a také usnědňuje jejich úpravu. Seženete ho ve vybraných kadeřnických salónech nebo na www.alternahair.cz




Pokud se vám líbí jemná vůně medu a mléka, tak vás možná zláká nová řada Almond milk & honey od the Body Shop. Tato řada je určená i pro citlivou a suchou pleť a slibuje vysokou hydrataci. V kolekci najdete krém na ruce, výživné tělové mléko, pečující mléčnou koupel nebo tělové máslo.






NYX v rámci svého valentýnského překvapení poslal i novou paletku Love Contours All, která obsahuje oční stíny, rozjasňovače, konturovací pudry a také stíny na obočí. Jsem zvědavá, jaká bude, protože minimálně na první pohled vypadá jako skvělá paletka na cestování :)




Hloubkově čistící peelingová maska Manuka tree značky Ziaja se teď zabydlela v mojí koupelně a po nějakém čase se na blogu dočtete víc :) Je určená na mastnou pleť a obsahuje zelený jíl a výtažek z listů stromu Manuka.



Znáte vůni Olympea od Paco Rabanne? Jestli vás její trochu netradiční vůně slané vanilky zaujala, tak nezapomeňte, že je teď dostupná i ve verzi Intense.



Z novinek pro následující týdny je to zatím všechno a věřte, že sbírám už materiál na další vydání :) Škoda, že vám vždycky všechno nemůžu ukázat hned a u některých produktů musím prostě chvíli počkat.

Dejte mi určitě vědět, co z novinek vás zaujalo nejvíce a jestli se na něco z toho těšíte nebo už jste stihly vyzkoušet :)

49 komentářů:

  1. Mě se určitě nejvíce líbí Dermacol novinky.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Me zajima ten matujici make-up Clarins - jak to vypada s odstiny ? Doufam ze budou i pro bledule :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Rendy, já se strašně těším na ty šampony od Lorealu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som zvedava na tie L'Oreal sampony a este ma zaujal ten kokosovy mini MAC Fix+.

    OdpovědětVymazat
  5. Už dlouho chci prozkoumat značku ziaja a i tahle novinka možná zkončí u mě v koupelně😉☺

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Rendy, moc hezký článek :o) Z novinek mě nejvíce zaujaly barevné řasenky od M.A.C.u, je super, že barvu drží celý den, budu si muset nějakou vybrat :o) Stejně tak jejich fixační sprej obohacený o vůni levandule bych konečně mohla vyzkoušet. Winter masku od Gliss Kur jsem otestovala a s mýma vlasama zbědovanýma po porodu a kojením, neudělala vůbec nic. Po jejím používání zkonstatovala kadeřnice, že mám vlasy hodně suché, tak jsem si objednala tvůj svatý grál od Hempz, už se na ní moc těším a doufám, že mi dá vlasy dohromady :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Strasne me zaujali novinky od Clarins, jelikoz jsem majitelka mastnejsi pleti :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Rendy, opět krásné počtení, nejvíc se těším na tvé zhodnocení The Ordinary, novinky od Clarins vypadají také super, každý nový výrobek pro "olejovky" mě potěší. Doufám, že už máš obličej v cajku! terezak1980@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi novinky od Dermacolu, mám políčeno na jednu těch nových tekutých rtěnek, protože z té původní řady se mi žádný odstín nezamlouval, tak jsem ráda, že je řada rozšířená o odstín, který se mi líbí. A jinak se mi zamlouvají novinky na vlasy od Loreal.

    OdpovědětVymazat
  10. Tesim se na Urban Decay a MAC! Vyzkousim i L'Oreal, protoze bude jiste cenove priznivejsi nez ma milovana Alterna, ted chci setrit na dovolenou, tak hledam levnejsi alternativy vlasove pece bez silikonu, snad nebudu zklamana.
    mareckom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Rendy,
    z novinek mě dost zaujala řada na vlasy Lorel Botanicals fresh care, ale počkám si na nějaké recenze. Ohledně inovací makeupů tě docela chápu, taky z toho někdy nemám radost. Už se mi několikrát stalo, že mi makeup vyhovovat, potom ho inovovali a už to pro mě nebylo ono.

    OdpovědětVymazat
  12. Máš pěkná zátiší se sukulenty:D Jsem zvědavá na tu vlasovou péči od L'oreál. Většinou mě to nechává chladnou, ale poslední dobou mě vlasy nechtějí poslouchat, tak přemýšlím, čím bych si je udobřila..
    zpetnyzrcatko.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Doufám, že bude brzy recenze na Dermacol novinky. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak z noviniek ma najviac zaujal Clarins,teda konkrétne ich duo púdru a papierikov na mastnú pleť, písala som ti o ňom,no nakoniec časový limit v Taliansku nedovolil ísť ani do Sephory :( a ešte ma moc zaujala tá prírodná rada produktov od Lorea'l pretože silikony na moje celkom divné vlasy nepôsobia moc úžasne :)

    OdpovědětVymazat
  15. Chválím ti fotky, jsou dokonalé. Já mám zálusk na tekuté rtěnky od Dermacolu. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Rendy, hezký novinkový článek. Moc se těším na Loreal vlasové řady. Jsem zvědavá, co vymysleli. Taky se těším na tvou recenzi The Ordinary kosmetiky. Na tu jsi mě dostatečně nalákala.
    No a barevné řasenky vypadají hoooodně zajímavě.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  17. Olympéu jsem měla ve vzorečku a teda stala se moji oblíbenkyní a přemýšlím i o plném balení :) Peelingovou masku od Ziaji se mi dost líbí a asi ji vyzkouším :)

    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  18. potřebuju ty nové rtěnky od Dermacolu!:3

    OdpovědětVymazat
  19. Krásne fotky. Tie farebné řasenky ma zaujali, modrú určite kúpim :)

    OdpovědětVymazat
  20. Vždycky máš tak krásné články, dlouhé - a baví mě. Hlavně plné krásných fotek. Vážně, jak to děláš, že jsou ty články vždycky tak pěkné a zvládáš jich vydávat takové množství? To opravdu obdivuji, já jsem ráda, když vydám jeden týdně a víc prostě nestíhám :(

    http://denik-doe-lovera.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Rendy, líbí se mi ta řada na vlasy od Lorealu..i když teď jsem nadšená z Kérastase šamponu co jsem si koupila na Tvé doporučení a je tedy top! A ta vůně! :)
    petrajarosova8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Rendy, určitě se těším na tvé články o nových produktech a to zejména o kosmetice The Ordinary. Zaujal mne hodně matující makeup od Clarins, který bych chtěla určitě vyzkoušet. veronikahorackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Veľmi sa mi páči tá NYX paletka, najprv som si myslela, že to nebude nič pre mňa, ale som príjemne prekvapená.

    OdpovědětVymazat
  24. Kdybych neměla milion paletek tak nad EL přemýšlím, moc hezké jsou obě. A teda rozhodně musím "urvat" kokosový fix+

    OdpovědětVymazat
  25. Nejvíc mě zaujaly primery od UD, ale jinak mě z těchto novinek nic moc netáhne

    OdpovědětVymazat
  26. Opět spousta věcí, které bych "potřebovala" a spousta věcí, které mě nechávají klidnou. Tak třeba Dermacol 16h barvy na rty. Pořád po nějaké toužím, ale pak stojím v drogerii a nemůžu si vybrat odstín, nějak žádný není ten pravý. :-( Určitě ráda vyzkouším kokosový Fix+, uvidíme, jaký zázrak to bude. Ale např. MAC kolekce mě neláká vůbec. Jsem spíš šedá myš a klasik, než experimentátor, vlastně si ani nejsem jistá, jestli se mi to líbí, natož abych to nosila sama. Ale díky za článek, je fajn být v obraze, co je na trhu nového...

    OdpovědětVymazat
  27. Tesim se na recenze všech produktu :), samotnou me nejvic zaujal inovovaný makeup Healthy mix a ta nova L'Oreal rada na vlasy.

    OdpovědětVymazat
  28. Už se nemůžu dočkat recenze na kosmetiku Ordinary a taky jsem zvědavá, jestli se beauty blender z HM dá fakt srovnat s originálem.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Jsem zvědavá co řekneš na ten BB z H&M :-) a zaujal mě makeup Bourjois

    OdpovědětVymazat
  30. Zaujal mě hodně ten Clarins pudr, který jsem už zazanamenama na Instagramu. Je to skvělý nápad, který určitě ocení spoustu zákaznic včetně mě :). Stějně tak novinky MAC, protože MAC prostě miluju a ty limitky mě vždycky hrozně baví :). Stejně tak jsi mě nalákala i na The Ordinary. Už jsem se dívala na Asos, kde tu značku mají taky, a brzy si něco objednám. Vzhledem k nízkým cenám (a krásný obalům :)), to určitě stojí za vyzkoušení.

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj Rendy, opravdu se máme na co těšit :). Po přečtení sama nevím , co dřív si pořídit :D. Asi rtěnky do Dermacolu, Paletka do EL vypadá nádherně, i když stejné barvičky určitě mám :D. Vlasový L´oreal bude taky super, no a i ta paletka do NYX je parádní :). Takže opravdu nevím do dřív :DD Díky za článek :)

    OdpovědětVymazat
  32. Nad parfémem od Paco Rabanne ochám už hodně dlouho :-D. Jen jsem ještě nenasetrila, tak asi Ještěd počkám a dělám si radost za maturitu,pokud ji udelam :-D.

    OdpovědětVymazat
  33. OMG! ten pudr Clarins dohromady s matujícími papírky je absolutní must have! Hned jak našetřím tak si pro něj skočím a udělám si radost :) a Fix+ s vůní kokosu nebo růže je jistota ;) Zásilku Ordinary patlátek mám na cestě, tak uvidíme jestli je ten hype oprávněný :D

    OdpovědětVymazat
  34. Díky za článek, díky tobě mám zase pár tipů, za co utratit výplatu :D 16-ti hodinové rtěnky od Dermacolu jsem si oblíbila, tak omrknu i ty nové odstíny, jestli se mi tam některý nezalíbí. Jsou to zatím jediné rtěnky, které mi vydrží vážně všechno a už jsem na ně nalákala tři kamarádky :) Jinak mě zaujala houbička na makeup, doufám, že nám o ní podáš zmínku, jestli stojí za nákup nebo ne.

    OdpovědětVymazat
  35. Najviac sa mi páči Clarins púder, L'oreal produkty na vlasy a Dermacol ruže 😉 Dúfam že všetko z toho čím skôr vyskúšam 😉

    OdpovědětVymazat
  36. Tak ja nevim co se deje, ale nejde mi to tu pridat 😫 Zkusila bych rich cream protoze by si o to napsala i ma plet 🤤 Tomisova.pet@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Mě zaujaly novinky od Dermacolu, starší verze dlouhotrvajících rtěnek mám a jsem s nimi spokojená, takže, že jsou další je pro mě jedině dobře.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  38. Ahojky, nejvíc by se mi líbil (a snad i pomohl) rich cream, jelikož mám extrémně suchou pleť a jak píšeš, tak ač není přímo na tvojí pleť, tak jsi z něj sama byla paf a hodně ho používala :-) Ještě mě z novinek velmi zaujal makeup od bourjois ale jak jsem zkoušela v drogerii tak by mi bohužel nevyhovoval, a i přesto že jsem zkoušela nejsvělejší odstín, tak je na mě tmavý a strašně oxiduje :-( A na článek s nákupem v usa se samozřejmě těším ;-) hlavně na kat von d která je moje srdcovka :-) email karambwa@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Zase mam jednou pocit, ze potrebuji úplně všechno :-)

    OdpovědětVymazat
  40. Ty pudrové papírky vypadají superskvěle :-)
    l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Mňa najviac zaujala vôňa od Paco Raban kedze Olympeu zbožňujem, tak budem musieť utekať aj túto vyskúšať. 😊 ndovalovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Napiš pak prosím na blogu o těch novinkách z Amééériky.:) Zajímalo by mě, co říkáš na ten set k nákupu od Marca Jacobse... já tu minirtěnku totiž miluju a zrovna se mi trefili i do pěkného odstínu. :)

    OdpovědětVymazat
  43. Ty matující papírky mám, sice od Mary Kay, ale jsou výborný, nedám na ně dopustit :) a zaujala mě vlasová kosmetika od Lorealu, bez ní se určitě neobejdu :D

    OdpovědětVymazat
  44. mě se nejvíce zalíbila ta medová řada od the body shop :) tu musím omrknout, jakmile se mi podaří dostat do prahy

    OdpovědětVymazat
  45. chystám se vyzkoušet novinky od sephory

    OdpovědětVymazat
  46. aaaa uz se nemuzu dockat novych samponu Botanicals fresh care od Lorealu. Nevis Rendy od kdy se daji v drogerce koupit?

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj, ty barevné řasenky to se jen tak nevidí :)

    OdpovědětVymazat
  48. Tak na novou řadu Botanicals od Lorealu se vyloženě těším. Hair care z drogerie moc nemusím, ale tato řada vypadá moc dobře :) a určitě musím vyzkoušet nové báze od UD!

    OdpovědětVymazat
  49. Masku Winter Repair mám i se šamponem a kondicionérem a za mě naprostá paráda! Vlasy mi neelektrizují když sundám čepici, jsou krásně leské, voňavé. Za mě opravdu povedená zimní edice a doufám, že ji zase koncem podzimu zařadí do prodeje.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)