čtvrtek 9. února 2017

M.A.C Liptensity rtěnky | HOT or NOT?

S tímhle článkem jsem si dala trochu načas, ale mělo to své důvody (a jedním z nich bylo i to, že jsem si omylem smazala část původních fotek). Řadu rtěnek Liptensity M.A.C uváděl už tuším v říjnu, takže to není žhavá novinka, co by byla na trhu dva týdny. Vzhledem k tomu, že jsem byla asi moc hodná a dostala prakticky všechny odstíny (až na Galaxy Grey),tak jsem je mohla vážně důkladně vyzkoušet. A nezkoušela jsem je sama, protože je jasné, že 24 rtěnek je vážně dost a zajímal mě i názor jiných lidí. A uznejte, když před kamarádkou vytáhnete takovou "drobnou krabičku" se rtěnkami, že se žádná nebrání si nějakou (ehm nějaké) vybrat a vyzkoušet :) 

Bylo vážně vtipné, když mi pak každá z nich psala a sdělovala svůj názor na ně. A víte co? Všechny do jedné byly nadšené a jedna prohlásila, že se tato rtěnka stane dokonce její svatební! Souhlasím s nimi a cítím to stejně? Čtěte dál a všechno se dozvíte :)






Liptensity rtěnka (3,6g) - koupíte v prodejnách M.A.C nebo online ZDE

Jak vidíte, na první pohled se liší svým obalem od klasických M.A.C rtěnek, které zná snad každý beauty nadšenec na této planetě. Je fajn, že pokud jich doma máte více, hned poznáte, který odstín je který, ale co se balení týče, chtěla bych vás na něco upozornit. Ne u všech odstínů obal odpovídá skutečnému odstínu rtěnky. To platí zejména u vínových-hnědých odstínů, které na první pohled působí všechny jako hnědé, ale vůbec to tak není. 

Nepíšu to proto, že by mi to vadilo, ale spíš proto, že by to někoho mohlo odradit rtěnku vůbec vyzkoušet a to by byla určitě škoda! Takže pokud je budete třeba v obchodě zkoušet, neřiďte se na 100% jen barvou balení, protože některé rtěnky maličko klamou. Jak vidíte, v kolekci najdete nude odstíny, růžové, červené, vínové, ale i  tmavě modrý, fialový nebo černý odstín. Žádný z nich neobsahuje shimmer ani třpytky či cokoliv podobného. Na rtech jsou rtěnky saténové a nezaschnou do matna, ale i tak velice dobře drží. Zejména tmavší odstíny vám dokážou rty natónovat na dlouhé hodiny a i když třeba jídlem nebo pitím barvu ze rtů setřete, tak vypadají stále jako lehce namalované. Swatche jsem z ruky dostávala horko těžko olejovým odličovačem, což taky o něčem svědčí :)






Jak název rtěnek napovídá, slibují intenzivní a sytou barvu už na jedno přetření. To můžu rozhodně potvrdit, protože jsou opravdu intenzivně a sytě pigmentované. Odstíny jsou jasné a i M.A.C avizoval, že jsou vyrobené s extrémní čistotou a intenzitou barev. Myslím, že si z odstínů dokáže vybrat asi každý. Textura rtěnky je gelovo-krémová, na rtech je velice příjemná a nijak nevysušuje. Po rtech klouže snadno, ale přece jen to není vyloženě krémovka a dobře drží. 

Mám jednu výtku k aplikaci, ale nedá se to asi praktikovat plošně na všechny. Mám sice od přírody plnější rty a nemám problém s tím, že by byly úzké nebo nějak zvláštně tvarované, ale vzhledem k širšímu průměru rtěnky, si k nanášení výraznějších odstínů beru štěteček na rty. U těch nude a jemných odstínů to tak nevadí, ale u těch výraznějších je přeci jen každý detail více vidět a celou plochou rtěnky se mi hlavně horní ret nevykresluje pohodlně. Zejména někdo s úzkými rty by mohl mít stejný problém, ale jak píšu výše, dost možná je to jen můj problém a někdo další by to tak necítil.

Je určitě fajn použít i konturku, protože zejména v koutcích úst se výraznější odstíny mají tendenci maličko rozpíjet (u těch nude to holt není tak moc vidět :)



NEJOBLÍBENĚJŠÍ ODSTÍNY


Bylo těžké vybrat jen několik top odstínů, ale kdo mě zná, tak si možná tipnul předem, jaké budou asi mé favoritky. Napovím vám, že ta černá to není :)

Z těch nude je můj úplně top odstín Smoked Almond (růžovo-hnědá) a také Doe (hnědo-béžová). Z růžových mi pak nejvíce sedí Medium Rare (pudrová růžová) a Gumball (žvýkačkově růžová). A z červeno-růžových si myslím, že mi nejvíce sedí Eros (růžová s modrým podtónem) a Postmodern (korálově-růžová).

Tím samozřejmě nechci tvrdit, že se mi nelíbí i další odstíny, ale chtěla jsem vybrat jen ty top, které mi myslím sluší nejvíce a po kterých sahám nejčastěji.






Dole: Postmodern - Eros - Gumball



 Dole: Medium Rare - Doe - Smoked Almond



OSTATNÍ SWATCHE

 Dole: Doe - Toas and butter - Driftwood - Smoked Almond





Dole: Stallion - Blue Beat - Hellebore - Ambrosial



Dole: Marsala - Claretcast - Eros - Postmodern


Na fotce dole vpravo vypadá většina rtěnek dost hnědě, ale jak jsem psala výše, některé obaly trochu barevně klamou a níže vidíte, jak rtěnky doopravdy vypadají :)



Dole: Cordovan - Double Fudge - Burnt Violet - Dionysus



Dole: Life´s blood - Mulling spices - Fireworks - Habanero - Lobster



Kdybych měla tyto rtěnky srovnat s některými z klasické řady (v černém balení), tak mi celkově asi nejvíce připomínají finiš Amplified, ale tyto mají sytější pigmentaci a rozdílná je i jejich textura. Trochu paradox, ale i tak mi je nejvíc připomínají :)



Takže za mě rtěnky určitě HOT! Pokud chcete intenzivně pigmentovanou rtěnku, která dobře drží, neschne do matného finiše, na rtech je příjemná a nevysušuje, tak tuhle řadu určitě omrkněte.

A všechny kamarádky taky doporučují a některé se dušují, že lepší rtěnky doma nemají. Já se těším na to, až jedna z nich tu svojí vytáhne i k tomu oltáři, to pak budu asi dojatá ještě o chlup víc :)


PS: ode dneška je v prodeji v obchodech M.A.C limitovaná kolekce Make-up Art cosmetics (psala jsem vám o ní ZDE), kde je mimojiné i ta úžasná paletka s Dazzle shadow stíny, která už je on-line vyprodaná! 


Co vy a Liptensity? Máte nějakou doma? Zaujaly vás rtěnky nebo vás od M.A.C lákají více jejich klasické rtěnky? :)

*

29 komentářů:

  1. Tak mit takovou paletu rtenek, asi bych skakala 5 metru do vzduchu!!! Docela závidím😉 ale rtenky jsou krásné, to musím uznat😉

    OdpovědětVymazat
  2. Booože, to je sen každej beautyblogerky :D Za mňa asi ten odtieň Ambrosial, žiarivá ružová, to je niečo pre mňa :D ale aj tie nude sú krásne...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné dopoledne. Paletka z 24 rtěnkami je bombová :D. Všechny odstíny jsou nádherné a je určitě těžké vybrat tu NEJ, wau :D. Mě se osobně nejvíc líbí Eros, Medium Rare, Doe, Driftwood, Marsala a Burnt Violet. Myslím, že se M.A.C. povedly :). Díky za článek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Některé odstíny vypadají opravdu přepychově, líbí se mi jich docela dost:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Rtěnky vypadají moc pěkně, jediný problém bych viděla v tom, který odstín vybrat dřív:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkně napsaná recenze :o) Rtěnky vypadají moc hezky - nejvíce se mi líbí odstíny: Driftwood a Medium Rare, určitě si některou z nich objednám. Zatím mám od M.A.C.u dvě rtěnky, obě ve finiši matte - odstíny: Velvet Teddy a Stone.

    OdpovědětVymazat
  7. Ty hnědé jsou užasné������Jen cena je pro mě furt vysoká takže bych ty peníze dala radši do opravdových držáků jako je třeba too faced☺

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou nádherné! Jednu mám doma, vyhrála jsem ji, odstín Habanero, což je taková zářivá červeno-korálová, ale ta pro mě není na denní nošení, jsem spíše na nude rtěnky, protože v těch nepoutám pozornost. Určitě si plánuji ještě nějakou koupit, jen se nemohu rozhodnout, který odstín. Ale určitě to bude nějaký nude. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ja mam doma dvě ty klasicke a musim se priznat že mi az tak do oka nepadly. Kazdopadne samozrejme jsem zvedava na tyto jestli mi sednou vic, treba ta pudrova ruzova me docela zaujala :)

    OdpovědětVymazat
  10. Doma jí nemám, ale měla jsem možnost vyzkoušet u kamarádky a byla skvělá..pigmentace jak blázen a moc příjemná :)
    petrajarosova8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Jsou krásnel a mě teda lákají hodně, určitě bych minimálně jednu chtěla, ale vůbec teda nevím, jaký odstín, líbí se mi skoro všechny :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty vypadají dokonale, obalem se mi líbí více než ty z klasické řady. Skvěle napsaný článek, nalákala jsi mě a asi alespoň jednu budu potřebovat vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  13. Rtenky vypadaji moc pekne,na jaro bych si poridila nejaky nude nebo ruzovo-cerveny odstin, uvidime.

    OdpovědětVymazat
  14. Mam jednu - Toast and butter - kterou jsem vyhrala v soutezi na instagramu u Sobi :) odstin je na mne ale bohuzel prilis tmavy, opravdu na fotkach klamou barvou

    OdpovědětVymazat
  15. No mna aj tak viac lakaju "klasicke" MAC ruze, ale pri najblizsej prilezitosti sa asi aspon pozriem aj na tieto 😉

    OdpovědětVymazat
  16. Wau, tak ja si teda musím nejakú z nich zadovážiť, mne sa veľmi páči Postmodern aj Eros, ale aj nejaké tmavšie, ja hľadám takú peknú do bordova tiež na svoju svadbu.. Mám od Macu Rebel a zatiaľ som s ňou stotožnená, že si ju na ten deň dám, aleeee ak by som našla niečo iné, tak to zmením.. pozriem sa na to aj na tie klamlivé :D

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Miluju tyhle balení, když posílají celou kolekci :-) jinak favoritů mám několik, ale chci se na ně podívat naživo takže až zas pojedu do Prahy

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj. Krásné, zelený odstín a fialový bych ven asi nevytáhla, jinak paráda :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Rendy, rtěnky vypadají dobře, některé jsou pěkný úlet ;)
    Napadá mě, jestli (a případně jak moc) tě mrzí ten jeden jediný, který se k tobě nedostal?

    OdpovědětVymazat
  20. Lenka: vůbec mi to nevadí, protože světle levandulovo-šedý odstín bych asi stejně nevyužila a někomu odvážnějšímu ho darovala :)

    OdpovědětVymazat
  21. Rendy, to je rozumný přístup.
    Asi jsem se zamilovala do Medim rare. Ach....

    OdpovědětVymazat
  22. Ja po nich pokukuji docela dlouho, myslím, ze si půjdu pro nějaký nude odstín :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Hm tak z toho bych si určitě něco vybrala :) pěkné barvičky

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  24. Rendy, ty rtěnky se mi líbí hlavně proto, že jich je tolik! Jinak od MAC jsem ještě nic nezkusila.

    OdpovědětVymazat
  25. Vypadají dobře, ale obaly se mi nějak vůbec nelíbí, připomínají mi takové ty staré balzámy z drogérky, co jsem s sebou musela vozit na školu v přírodě :D

    OdpovědětVymazat
  26. škoda, že také nemám za kamarádku blogerku :-D rtěnky vypadají dobře na první pohled. Určitě na ně více mrknu po té záplavě chvály

    OdpovědětVymazat
  27. Wow, to je plno krásných odstínů :) A nevím který se mi líbí dříve! :)

    OdpovědětVymazat
  28. jsou tak nádherné! Že bych šla do Doe, jako správná Doe? :D

    OdpovědětVymazat
  29. Tak tieto ruže vyzerajú skvelo a určite by som si pár odtieňov vybrala 😊 Ale najviac ma zaujala Postmodern a Eros. Ale aj ostatné vyzerajú super :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)