čtvrtek 23. února 2017

L´Oreal #Colorista - revoluce v barvení vlasů

Jestli alespoň trochu sledujete dění na blozích či youtube, tak vám možná neuniklo, že L´oreal přichází s novou řadou barev a sprejů na vlasy Colorista. Barevné vlasy jsou teď trendy více než kdy jindy a od března bude ještě víc jednodušší si trochu té barvy dopřát :) Mám pro vás pár fotek z oficiálního představení a jsem zvědavá, co na novinky budete říkat!



Nová řada produktů bude v prodeji od března exkluzivně v DM drogeriích. 


Doporučená cena je 179 Kč za kus (platí u všech produktů)


Představení začalo opravdu stylově tanečním vystoupením





V nové řadě najdete hned několik různých produktů, kterými docílíte různých efektů.

1) Colorista sprej v 6 barevných verzích - sprej je jen dočasná záležitost, kterou z vlasů pak vyčešete nebo vymyjete. Je to záležitost třeba jen na nějakou party nebo akci.

2) Washout v 10 barevných verzích - vydrží až 5 umytí (záleží jaký odstín použijete). Velice snadno a jednoduše se nanáší a není to klasická barva na vlasy.




3) Paint barva na vlasy v 9 variantách - klasické barvy na vlasy

4) Zesvětlovače vlasů - aby si i brunety mohly dopřávat trochu té barvy a byla na jejich vlasech více vidět 

V nabídce bude i Fader šampon, kterým můžete urychlit vymývání barvy z vlasů.











Spreje jsme si mohly rovnou i vyzkoušet. Tím, že jsem bruneta, tak mám trochu smůlu, že na mých vlasech nejsou barvy tak zářivé a viditelné, jako kdybych byla blond. Každopádně třeba fialová, kterou jsem vyzkoušela, byla na mých vlasech vidět v odlesku, takže nějaký efekt tam je :) I když z pěti metrů by ho asi těžko někdo viděl.



Při aplikaci je lepší, když vlasy něčím podložíte (třeba ručníkem) a až pak sprej nastříkáte.




Když barvy, tak pořádně! Takže jsme si mohly vyrobit i potisk trička rovnou se skvělým Pastou Onerem :)






Celá akce se konala ve Forbidden spotu v Holešovicích, což bylo vzhledem k zaměřené novinek vážně více než tématické :)


Něco mi říká, že už brzy budeme v ulicích potkávat lidi s vlasy v barvách jednorožce nebo duhy a že se mnohem více lidí odváže a bude s barvami experimentovat. Dokud nebudu blond nebo si alespoň třeba neodbarvím konečky, tak si barev asi moc neužiju, ale jaro je za dveřmi a člověk nikdy neví, co ho popadne :) 

Každopádně palec nahoru pro L´Oreal, že podobný produkt do drogerií přináší a že barevné vlasy a dostupnost podobných produktů už nebude jen záležitost kadeřnických salónů nebo specializovaných obchodů! Myslím, že se máme na co těšit!

Jak se nová řada Colorista líbí vám? Líbí se vám trend barevných vlasů a jste typ, co s barvou rád experimentuje? :)

36 komentářů:

  1. Ráda bych to vyzkoušela, ale je mi líto odbarvovat se :D

    OdpovědětVymazat
  2. Řada se mi líbí, sama sice asi nejsem úplně cílová skupina, která by experimentovala s barvou vlasů, ale jako nápad se mi to líbí a myslím, že to spousta lidí ocení:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za report z akce, vzhledem k produktům palec nahoru PR oddělení (to místo! Pasta oner! wow). Mně na bláznivé barvy moc neužije, v mém věku už se to nehodí. Zaujal mě ten Fader šampon - bude urychlovat vymývání jen této konkrétní barevné řady nebo i klasickou barvu (jiných značek?)? Nevíš o produktu něco víc?

    OdpovědětVymazat
  4. To je super, že tyto barvy budou konečně běžně dostupné i v drogerce. Já se tedy spíš asi těším na permanentní barvy Paint, ta fialová nebo hnědá nevypadá špatně. Mám hnědé vlasy, ale občas si pár pramínků odbarvím a dám třeba růžovou, ale škoda že nejsem mladší, to bych se odvázala víc:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda že som už opäť čiernovláska a nie blond 😉Inak s farbami veľmi rada experimentujem 😊

    OdpovědětVymazat
  6. Harmony: souhlas, bylo to skvěle vyladěné včetně místa a programu :) Vždycky mám radost, když si s tiskovkou dá někdo práci :) O tom šampónu zatím bohužel víc nevím, na jakém principu funguje nebo jestli je vyloženě určený jen na to, aby vymýval ty barevné verze. Až bude k dispozici tisková zpráva, tak se pokusím dát pak vědět třeba formou novinek nebo něco podobného :)

    OdpovědětVymazat
  7. Je to super ze neco takoveho je, ale jelikoz jsem taky bruneta tak si muzu mozna tak chuchnout😂 kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Rendy, jako vždy dobrý článek, na Instagramu dobrý fotky a i video z akce super. Já sama nejsem příznivcem divokých barev na vlasech. Mám ráda přirozené odstíny. Nedávno jsem si koupila od L'ORÉAL PARIS Magic Retouch na dobarvení odrostů. Na zakrytí odrostů na pěšince úplně fajn. Značka L'ORÉAL PARIS je známkou kvality, tak určitě nezklame :)

    OdpovědětVymazat
  9. Novinky zní zajímavě, jsem bruneta a ještě barvená, tak nevím jestli bude na mě něco vidět, ale ráda bych zesvětlovač a nějakou tu barvu ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  10. já do barevných vlasů rozhodně půjdu, zaujaly mě ty barvy na pár umytí, tak uvidíme, jaké budou

    OdpovědětVymazat
  11. No já si myslím, že tato řada se jim rozhodně povedla! :) Aspoň jeden odstín bych si klidně pořídila. Jsem ráda, že tohle se vůbec objevilo i v Česku.
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  12. mne se barevné vlasy líbí, ale já jsem ještě nenašla odvahu, abych měla barevnou hřívu

    OdpovědětVymazat
  13. Tak na tohle se neskutečně těším! Konečně s tím někdo přichází.:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Hrozně moc bych je chtěla zkusit, ale mám hnědý vlasy a zesvětlovat si je moc nechci :/ Stejně si ale nějakou koupím :D
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  15. Mám to podobně jako ty, jsem bruneta a s barvou moc neexperimentuji, takže tohle asi půjde trochu mimo mě

    OdpovědětVymazat
  16. Jooo tak ty Washout "barvy" mne zaujaly a možná bych to mohla aspoň zkusit :D Teď otázka, kterou barvu vybrat, abych si nepřipadala jako úplný trotl :D :)

    OdpovědětVymazat
  17. Strašně moc se těším na barvy nebarvy, které vydrží 5 umytí! :)

    http://denicorn.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. mě se tyhle pastelové barvy líbí moc, bohužel ale na světlých vlasech což nemám ale stejně by mi práce barvení nedovolila...ale tak uvidím jaké budou reakce a třeba ten one day spray bych zkusila

    OdpovědětVymazat
  19. Když je to umírněné a stylové, tak se mi to i líbí, když se to pak vymývá a je to už značně "opotřebované", tak ne. Jsem sice blond, ale já experimenty nechávám jiným... Zase ušetřim, ne? ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. Mě tenhle trend míjí, radši mám přirozenost. :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Skodulka: zkus nějaké ty pastelové třeba :) myslím, že ty by mohlo být decentní :)

    Barzoolka: taky bych v práci s celou hlavou do modra nebo do zelena vypadala asi jako exot, ale mít třeba jen obarvené konečky nebo ty spreje, to by šlo :)

    Nikola Vondrová: taky se mi nelíbí, když je ta barva už hodně vymytá a vypadá to jak vyšisované od sluníčka, ale u těhle barev je super, že je člověk má doma a nemusí kvůli tomu čekat na kadeřníka a sám si to snadno dobarví doma :) Když jsem viděla ty videa, jak se to aplikuje, tak je to vážně snadné a rychlé :)

    OdpovědětVymazat
  22. Wau vyzerá to skvelo! :) Všade to teraz vidím, tak som fakt zvedavá! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  23. Vyzerá to zaujímavo, ale ja mňa toto asi obíde, neajko ma to ani neslovilo....ale určite sa teším, až na ulici stretnem niekho,kto sa farieb báť nebude. :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  24. Ahojky, to vypadá hodně zajímavě. Na mé zrzavé vlasy by některé barvy mohly pěkně chytit tak můžu experimentovat 😁

    OdpovědětVymazat
  25. Mě se ty barvy nelíbí ,když vidím některé slečny na ulici tak se chytám za hlavu.

    OdpovědětVymazat
  26. Ježiš, já se těším jako malá holka!

    OdpovědětVymazat
  27. S barvou neexperimentuji vlastně vůbec, jsem spokojená se svou přírodní. A taky se mi nechce dobarvovat odrosty. :D Ale zaujaly mě právě ty washouts, kdy si člověk může zkusit barvu na pár dní. A když se netrefí a nebude mu slušet, tak to rychle zmizí a za ty peníze to zase tak nebolí, na rozdíl od normální barvy od kadeřnice. Takže ta fialová nebo červená... Uvidíme. :)

    OdpovědětVymazat
  28. Tak na tuto radu se těším. Rada zkouším bláznivé barvy, ale nastalo bych je nechtěla.

    OdpovědětVymazat
  29. Jsem ta, která by to také ráda zkusila, ale vzhledem k tomu, že mám tmavé vlasy a vlasy odbarvovat a ani přebarvovat nechci, asi to pro mě nepřipadá v úvahu.:/

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  30. Tak tuhle řadu musím nutně vyzkoušet, na růžové vlásky si brousím zuby už dlouho a toto vypadá jako poměrně snadná a lákavá cesta :)

    OdpovědětVymazat
  31. Ty spreje vypadaji hodně dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  32. Moje barva vlasů je skoro totožná s tou tvoji, takže si asi barev mi. Neuziji, protože neplánují si vlasy jakkoliv zesvětlovat :-). Ale jinak se mi to jako trend líbí velmi! Konečně i u mas si, doufejme, lidé uvědomí, ze ne vše musí být nuda :-).

    OdpovědětVymazat
  33. Takže ten zesvětlovač vlasů funguje jako když si jdete normálně odbarvit vlasy?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)