neděle 12. února 2017

Lifestylové okénko - mramor, sukulenty,lightbox, H&M home

Krásnou neděli všem! Je čas na další pokračování lifestylového okénka :) Mám pro vás nové tipy i inspiraci a doufám, že si něco zajímavého vyhlídnete nebo si třeba rozšíříte svůj wishlist. Já si z toho svého odškrtla pár položek a ten zbytek najdete jako vždy ZDE. Uvařte si kafe nebo čaj a jdeme na to :)




V Tigeru jsem neodolala tomuto stojánku na šperky s mramorovou základnou. Už jsem si koupila i stříbrný sprej a tu zlatou kovovou část mám v plánu přestříkat :) Jinak je ale moc pěkný a vyšel asi jen na 150 Kč.


Další Kusmi tea do domu :) Chtěla jsem vyzkoušet novinkový Blue Detox, což je zelený čaj, který dost výrazně voní po ananasu. Na zkoušku jsem si vzala zatím jen menší balení a chutná mi, takže dost přemýšlím o tom velkém balení, až tohle dodělám. Kdybyste neměly cestu okolo jejich obchodů, tak zkuste eshop Potten & Pannen, kde je taky můžete koupit :)


Konečně mi dorazil i light box z Aliexpress. Jak jsem už psala na Instagramu, nechtěla jsem si ho kupovat za nesmyslné částky z různých eshopů. Na Ali ho seženete vážně levně. Nedávno ho nabízeli i v Nanu Nana, ale tam byl okamžitě vyprodaný a na Ali ho najdete úplně pokaždé :)


Moje sukulentí rodina dostala nový domeček z Jysku :)


Jestli taky tak často konzumujete banány a třeba si je jako já do něčeho mixujete a nebaví vás je krájet, tak si pořiďte tenhle šikovný kráječ z Tigeru :)


Každý rok nám s manželem kupuju Curaprox kartáčky z valentýnské kolekce a letos jsem nepořídila ty se srdíčky, ale tyto s mramorovaným vzorem. Ty ke mě jdou asi víc jak srdíčka :)


Letos mě z jarní kolekce Yankee Candle nejvíc dostala vůně Linden tree (lipový květ), která voní úžasně! Nevím, jak tu vůni popsat, protože lípa takhle asi úplně nevoní, ale je to taková čistá a příjemná vůně. Vosk se mi zatím zdá takový spíš jemnější a nevím, jestli tedy pořizovat i svíčku. Máme přece jen vysoké stropy a to chce trochu silnější kalibr, aby to provonělo celý byt. Nechám si to ještě projít hlavou a uvidím.


Vždycky vás hrozně zaujmou misky a talířky v srdíčkovém tvaru a ptáte se, odkud je mám. Tak třeba tuhle misku mám z Nordicday. Na jejím dně je ještě takový pěkný nápis, který ale vidíte, až když dosnídáte :)


Když jsme u toho pěkného nádobí, zase jsem se zamilovala v H&M home! Ty jejich hrnečky jsou prostě nejhezčí! Měli ještě s plameňáky a ananasy :)



A tyhle konvičky bych asi taky nutně potřebovala. Myslím, že moje sukulenty by to jistě ocenily :)


Dočetla jsem Sovu od Bjorka a asi o chlup lepší mi přišla předchozí V lese visí anděl. Ale pořád mě dost bavila a jestli vás severské krimi baví, tak Samuel Bjork by vás zajímat mohl :)


 V Jysku jsem sehnala set 3 podnosů - mají různé velikosti a dva z nich mají modré dno a poslední (ten jsem nějak zapomněla vyfotit), který je největší, má mramorované dno.


Konečně jsem sehnala praktický úložný prostor na skladování samolepek nebo washi pásek na plánování diáře. Šuplíčky jsou z Tigera a jsou z pevného kartonu.



O značce Puressentiel jste u mě už četly a mám menší pokračování s jejich produkty! Objevila jsem další boží vychytávku v podobě Rest & relax air spray, který stříkám před spaním na polštáře. Pokud máte problémy s usínáním, tak po tomhle budete spát jak novorozenec! Nejvíce ze spreje cítím levanduli a pomerančovou kůru, které tvoří neuvěřitelně uklidňující mix. Sprej si můžete během dne nastříkat třeba v místnosti nebo v kanceláři (až vás třeba vytočí šéf nebo nebudete stíhat termíny a budete se potřebovat uklidnit :) Pokud rády relaxujete ve vaně, tak vás může potěšit i Bath shower verze, která vás před spaním taky uklidní, zrelaxuje a svojí vůní provoní nejen koupelnu, ale i zbytek bytu a hodí vás do pohody :) Jestli hledáte aromaterapeutické produkty ve špičkové bio kvalitě, tak v lékárně hledejte právě Puressentiel.

V kelímku je pak relaxační balzám pro děti a ten pak otestuju na neteři, až se nám vylíhne na svět a bude mít tři měsíce, od kdy se může používat :)


A srdíčková miska ještě jednou :) Jsem poslední dobou závislá na kiwi a granátovém jablku. Někdy mám pocit, že bych nic dalšího ani jíst nemusela. Asi si tím nějak kompenzuju ten nedostatek sluníčka nebo nevím :)


Oblíbené zimní doplňky. Bez čepice by to nešlo a nechápu, jak někdo v těch mrazech může chodit bez ní :) Výrazné doplňky mi nevadí, spíš naopak, protože můj šatník je jinak jak 50 odstínů šedé se spoustou černé, ale asi tím mrazem mě vůbec nic výrazného nebaví nosit. Takže teď nosím pořád dokola všechny svoje minimalistické doplňky z COS a jsem spokojená. Asi až přijde jaro, vytáhnu zase svoje výrazné a barevné náhrdelníky :)

Čepice Zara, hodinky Daniel Wellington a náhrdelník COS


Svíčky s rostlinným potiskem z Jysku



Po Bjorkovi jsem se přesunula ke Gone Girl, ale zatím se do toho nějak nemůžu začíst, tak nevím, jestli jí na chvíli neodložím a nevrátím se k ní později. A zase to kiwi :) Závislost prostě!



Moje oblíbená šála z Reservedu, kokosová mocha z Costy a modrý lak Regents place od Nails Inc.




A rozhodla jsem se, že začnu přivolávat jaro, protože ta zima už mi leze krkem, takže první tulipány už nám zdobí byt. Ráda je kupuju v Lidlu, protože jsou tam bezkonkurenčně nejlevnější a mají na výběr ze spousty barev :)


A úplně poslední tip pro vás. Jestli stejně jako já máte bezlaktózovou stravu a musíte si tyhle věci hlídat, tak nezapomeňte, že od příštího čtvrtka bude mít Lidl v nabídce bezlepkové i bezlaktózové produkty! Kéž by je přidal i do stálé nabídky, protože v Lidlu nakupujeme asi nejčastěji, ale právě bezlaktózové produkty mi v jejich sortimentu chybí a musím je kupovat jinde. Takže pokud to máte stejně, může to pro vás být zajímavý tip :)


(foto - IG LidlCZ)


Tak doufám, že jste načerpaly novou lifestylovou inspiraci a článek se vám líbil :) Čím jste si v poslední době udělaly radost vy? Taky už vyhlížíte jaro a máte závislost na nějakém ovoci nebo jiném jídle? :)

29 komentářů:

  1. Tak to byl přehled. Je mi úplně líto, že v blízkosti nemáme H&M Home, protože tam mají vždycky spousty krásných věcí.
    Já jsem v poslední době propadla kouzlu sukulentů, takže tím si v poslední době dělám největší radost a pak samozřejmě knihami. :D

    Červená V.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, to je ale náhoda - na Samuela Bjorka jsi mě navedla ty a předevčírem jsem dočetla Zmizelou. Určitě ji ještě neodkládej a chvilku vydrž, ono se to rozjede! Je to pěkný, akorát ten konec je potom trošku zvláštní, bez pořádného výbuchu... Každopádně určité pasáže jsou trochu uměle vyhrocené, ale jako celek to na mě působí velice dobře. Ne ovšem tak silně jako V lese visí anděl.

    https://denik-doe-lovera.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tie tulipany maju nadhernu farbu. Na Sovu sa tesim 😉

    OdpovědětVymazat
  4. Za typ na bezlepek v Lidlu moc díky. Nechodíme tam pravidelně, takže leták vůbec neprohlížím.
    machova.klara@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Vždycky mě překvapí, jak věci do bytu, které mi v obchodě připadají jako kýč, vypadají dobře nafocené, asi to bude designérským talentem:-).Sukulentům jsem nepropadla, kytičkám z Lidlu moc, ty udělají za pár korun parádní radost. Momentálně hledám parfém na jaro, došly zásoby, zaujala mě značka Van Cleef, uvidíme. Dík za knižní tip - než se oteplí, jedna severská krimi přijde vhod. Pěknou neděli...

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí ten light box, škoda, že si nedala do článku odkaz, ale napíšu ti :).
    Beauty by K. - soutěž

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný člének. Jen jen vyrazit na nákupy....
    Abys věděla, tak mě pobavily některé věci - třeba nad šuplíčky z Tigra jsem stála nějakou dobu, ale nakonec jsem usoudila, že se mi barevně nehodí. Limitované edice kartáčků Curaprox miluju. Naposledy jsem nakoupila takovou zásobu s kytičkama ve štětinách, že mi teprve nedávno došly. Já si prostě neuměla vybrat barvu. Srdíčkové mě ale nezaujaly a mramorové jsem nepotkala. Čekám a doufám, že zase ulovím nějaké kytkaté.
    No a tulipány z Lidlu miluju. Momentálné mi na stole v kuchyni kraluje jarní kytička s minigerberkou od manžela jen tak, ale už jedna přivolávací proběhla. Takže chápu a souzním. Jen odkvete, budou zase tulipány.
    No a závislost na jídle - momentálně frčím na polévkách. Všech možných. K večeři super.

    OdpovědětVymazat
  8. Tulipány já miluji také je máme doma na stole :) Jinak na kiwi se těším a vždy ho jím v létě je to mňamka :)

    OdpovědětVymazat
  9. Asi jako pokaždé, když se kochám nad tímto článkem, tak mám strašnou chuť utrácet:-) Taky už mám na stole tulipány a koupené i nějaké jarní kytky v květináči, teď už zbývá jen aby už se to začalo konečně tvářit trochu jarně i za okny:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Díky vám blogerkám jdu zítra objednávat asi 1000 vosků od yenkee candle :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle tvoje okénko mě vždycky hrozně hecne, že už bych jako fakt chtěla bydlet sama a zařizovat domácnost :D Školu jsem konečně dodělala, tak vzhůru shánět práci, ať už ti to všechno nemusím jen závidět, ale můžu si to sama užívat :D

    OdpovědětVymazat
  12. Lightbox je super, taky ho doma mám. Konečně jsem se tento víkend dostala i do Prahy do Tigeru a nejradši bych ho celý vykoupila:)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Mě se moc líbí konvičky, mám doma jen plastovou a musím si pořídit reprezentativní (snad brzy nebudou rezavět)! Jinak na banán se mi vychytávka taky moc líbí :-) úložný prostor na samolepky a další blbůstky jsem vyřešila několika menšími krabičkami v zásuvce mé komody, ale Tiger šuplíčky jsou rozkošné :-)

    OdpovědětVymazat
  14. To je škoda, přestříkat ten zlatý stojánek na šperky, ale chápu, že pokud máš raději stříbrnou, bude ti to dělat radost větší:). Ty kartáčky jsem postřehla poprvé, vůbec jsem nevěděla, že dělají takto tématické. A kráječ na banán si myslím, že je super. My máme na jablko a nemůžeme si ho vynachválit.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  15. Taky si kupuji tulipány v Lidlu, ale jaro s nimi nepřivolávám, zima má ještě nárok tady pobýt :-) Mističky na sukulenty jsou úžasné.
    Narozeninová giveaway

    OdpovědětVymazat
  16. Kusmi tea vyzerá výborne a podobne aj tvoja zbierka kaktusov a sukulentov :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já si předevčírem objednala úplně nádherný koupelnový set, na ten se moc těším :-) jinak tulipány v Lidlu kupuju pravidelně, vždy máme doma ve váze alespoň jedny, tohle je na tý zimě jediný fakt moc hezký

    OdpovědětVymazat
  18. Tak tento článok je super 😊 Tak inšpirácia je skvelá. Najviac ma zaujal ten sprej na vankúš. Určite ho musím vyskúšať. Niekedy mám dosť veľký problém so zaspávaním keďže robím na tri zmeny. Musím sa priznať že momentálne mám veľkú spotrebu ovocia :-D Jemnô ho každý deň a najviac si dávam momentálne pomaranče :-)

    OdpovědětVymazat
  19. ta miska je dobrá, určitě bych taky takou s nadšením využila. A ten stojánek též vypadá super

    OdpovědětVymazat
  20. Ty tulipány jsou krásný.:-) Budu pro ně taky muset zajít.:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Pěkný článek. Já taky hrozně utrácím, každý měsíc si říkám, že už mám všechno, že příští měsíc budu šetřit a pak si zase něco vymyslím a nutně to potřebuju, teď, hned, šetřit budu od příštího měsíce. :-( Třeba tento měsíc jsem se rozšoupla vážně dost, o víkendu v Sephoře (vy blogerky mě zruinujete ;-), ještě, že je teď ta 20% sleva) a v týdnu nové brýle, což byla taky pálka.. Ale zase mám radost, že jsem si pořídila krásné věci, to se musí nechat...

    OdpovědětVymazat
  22. Tyhle tipy se mi ted moc hodí, poněvadž jsem se před pár dny přestěhovala a tak ted většinou koukám jen po doplncích :). Hrozně se mi líbí ten stojánek z Tigeru, zajdu se na něj podívat :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj,
    mě zaujal vosk YC, protože jsem po něm taky pokukovala. Chtěla jsem pořídit kamarádce svící YC do jejich nového bytu a chci právě něco jemnějšího, mají klasický panelákový byt. Takže možná by svíce mohla pokoj provonět :) Zkusím se na ni ještě podívat v obchodě a uvidím.

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, já jsem závislá na grepu a ano je to tou hroznou zimou bez slunce.:)

    OdpovědětVymazat
  25. Děkuju za tip na bezlaktózové věci, zatím jsem většinou chodila jenom do Tesca, protože tam měli asi největší výběr. A jinak Gone Girl mě moc neoslovila, ale třeba to budeš mít jinak.

    OdpovědětVymazat
  26. Ach, já ty tvoje fotky miluju. To je potěšení se koukat. Ten stojánek na šperky vypadá dobře, ale ty růžové náramky ještě lépe - vzpomeneš si, odkud jsou? Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ahojky díky za tipy. Tulipány už mám doma taky (z Penny 7ks 49,-) přivolávám jaro jak se dá. Náramky jsou krásné, nějaké podobné sháním. 😉

    OdpovědětVymazat
  28. Moja oblubena rubrika, na tieto clanky sa tesim najviacej a ani tento nesklamal :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)