neděle 26. února 2017

Lifestylové okénko | jarní inspirace,Yankee candle & nákupy

Včera jsem byla s rodinou po nějaké době v zahradnictví Chládek, které z blogu už můžete znát. Je to moje oblíbené místo stejně třeba jako Ikea, protože si tam můžete vybrat nejen doplňky do bytu, květinové dekorace, ale můžete se stavit i v jejich restauraci a dát si něco dobrého. Teď o víkendu tam navíc probíhá výstava tulipánů, takže jsem byla v rauši z jejich množství, barev i druhů :)

A zdaleka tam nebylo jen plno tulipánů, ale i dalších květinových dekorací a jarních či velikonočních doplňků. A protože jsem po odchodu měla plno fotek, ze kterých úplně dýchá jaro, říkala jsem si, že se s vámi podělím a dám vám takový tip, kam se v Praze třeba podívat :) A na konci se ještě dozvíte, čím jsem si udělala radost já.



Miluju modřence i narcisky! Vlastně skoro všechny jarní kytičky, protože mě to vždycky začíná probírat z té zimní depky a říkám si, že od jara je k létu už jen kousíček :)






Tyto umělé proutky se mi moc líbily! Škoda, že bych je doma už neměla kam dát :) Jestli sháníte pěkné a kvalitní umělé květiny, tak u Chládka najdete velký výběr.





Miluju tulipány (to asi není nic nového), ale ne vždycky má člověk cestu okolo květinářství (nebo Lidlu) a chce je mít doma pořád, aniž by musel stále kupovat nové. U Chládka měli velký výběr těch umělých, které myslím vypadají celkem realisticky a stojí jen 16 Kč/ kus! Což je podle mě super cena, protože když jsem se asi před týdnem dívala po umělých tulipánech v Butlers, chtěli za kus snad 89 Kč! A zdaleka nevypadaly tak realisticky a pěkně!




Co mě v sortimentu zaujalo, byly tyto barvy na vajíčka. Jedna slibovala zlatý i stříbrný třpyt a další mramorový efekt! Předtím jsem je ještě nikdy neviděla a ze zvědavosti musela jednu koupit a těším se, až je vyzkouším :)




Ochutnávku holandských specialit ocenila nejvíce moje neteř :)




Od mé poslední návštěvy přibyly do nabídky i svíčky Wood Wick. Ty jsem zatím nezkoušela a ani nevím, jestli mě úplně lákají. Designově se mi moc nelíbí a na přivonění mě ani ty jejich vůně tolik neohromily. Nemáte s nimi někdo zkušenost, že byste poreferovali? :)




Yankee Candle jsou od Chládka už dlouhou dobu, ale od mé poslední návštěvy jejich koutek trochu expandoval! Tentokrát zabírají několik stolů a polic a je širší výběr velikostí svíček i různých produktů, které YC nabízí! Na Foto Rada na Kladně nebo YC store v Praze to sice nemá, ale i tak jsem neodešla s prázdnou :)




Zase jsem objevila několik favoritů, které si připisuju na wishlist a hodlám je letos blíže prozkoumat :) Yankee Candle je jak mor!




A samozřejmě jsem neodolala a neodešla s prázdnou! Koupila jsem si umělé tulipány, které myslím vypadají celkem živě :) Jak jinak než v mé oblíbené fialové barvě.



Nějaké velikonoční dekorace mám doma už z minulého roku a tak jsem vzala jen tyto dva dřevěné zajíčky, kteří mi přišli rozkošní :)



Dlouho jsem si neudělala radost s něčím od Yankee Candle a tak jsem si vzala 2 nové vosky a taky čajovky s vůní zeleného čaje. O této verzi tedy stále přemýšlím a říkám si, jestli si jí nepořídit i ve velké svíci, ale uvidíme.


Velikonoce jsou sice ještě daleko, ale už jsem se vybavila barvou na vajíčka. Jsem vážně zvědavá, jak moc mramorového efektu se mi podaří docílit :)


U Chládka člověk nesežene jen dekorace do bytu nebo květiny, ale i nějakou to kosmetiku. Rozhodla jsem se, že dám značce Bione ještě jednu šanci, aby si zlepšila špatnou reputaci, kterou si u mě dosud vypěstovala. Na vyzkoušení jsem tedy vzala sprchový gel vonící po hroznovém vínu (voní moc pěkně),krém na ruce s olivou a regenerační kondicionér s Aloe Vera. Jestli něco z toho bude stát za to, dám vám vědět :)



Ze Střešovic jsme nakonec došli až na Letnou a cestou se stavili ještě v Café Letka, kam jsem už strašně dlouho chtěla. Další hipsta place v Praze, kam byste měly zajít a pokochat se i netradičním interiérem :)




Mám pocit, že jen během pátku a soboty jsem toho stihla tolik a že mi to sluníčko venku zase na chvíli dobilo baterky. Zdá semi, že je zima už úmorně dlouhá a nedostatek slunečního záření mi vyloženě vadí a ničí mě. Doufám, že se mi podaří alespoň několik z vás navnadit na jarní vlnu nebo dát tip, kam zajít pro nějaké pěkné jarní dekorace nebo kytičky :)

Užívejte neděli a dejte mi vědět, co jste dělaly vy a jestli vás to sluníčko taky tak baví :)

36 komentářů:

  1. Mramorovana vajicka? Tak to je jakoze pecka celkem 😁 A jarni kolekci YC musim taky prozkoumat :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  2. krásný článek, úplně to dýchá jarem :).
    P.S. na začátku článku máš napsané místo toho, že se podělíš, že se s námi "poděláš" :DDD

    OdpovědětVymazat
  3. Ty tulipány vypadají fakt peckově!

    OdpovědětVymazat
  4. my měli pátek dost smutný, navíc byla venku hrozná zima a tak jako sněžo-pršelo tak se to vše ještě umocnilo...víkend máme tím pádem takový líný, jen krátké procházky a jinak relax...jinak teda se mi moc líbí ty tulipány co sis koupila, najít pěkné umělé květiny je opravdu kumšt

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě dej prosím vědět, jaké jsou ty barvy na vajíčka :). Umělé tulipány si určitě musím letos pořídit, jen nějak nevím, kde... :/

    OdpovědětVymazat
  6. To Café Letka budu muset v Praze navštívit a Chládek má jako vždy skvělý výběr. :-)
    A nejsi sama, kdo netrpělivě vyhlíží jaro. O:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tulipány také mám velice ráda :) Na YC se chci u nás podívat, protože vyšli jarní novinky a ty mě opravdu lákají :) Nejsi sama, co nás zima ničí, už potřebuji krásně teplo a hlavně odhodit zimní bundy :D

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera, miluji jarní květiny, hlavně tulipány. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Rendy, Wood Wick mám, určitě stojí za to je vyzkoušet.Mám ráda ten praskající knot, večer udělá příjemnou atmosféru:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Chladek je super, mame to blizko i pesky :). Asi si tam dneska zajdu. Ja chodim pravidelne z Brevnova na Andel pres Strahovsky klaster a ani mi zima nevadi, naopak v tolik slunnych dnu jsem ani nedoufala. Od Bione jsem mela kondicioner a byl to totalni propadak :P.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásný článek. :)
    Svíčky Wood Wick mám moc ráda, nejen, že praskající knot působí velmi relaxačně, ale i vosky podle mě vydrží delší dobu než ty od Yankee Candle. Na YC ale stejně nezanevřu. Haha

    Přeji příjemný zbytek neděle.

    OdpovědětVymazat
  12. Rendy, děkuji. Přemýšlím od středy, jestli se tam vydat. No asi mám plán na odpoledne. Ty umělé tulipány vypadají božsky!
    Mramorový efekt jsem zkoušela s dětmi loni a byli jsme spokojení.

    OdpovědětVymazat
  13. Rendy, děkuji. Přemýšlím od středy, jestli se tam vydat. No asi mám plán na odpoledne. Ty umělé tulipány vypadají božsky!
    Mramorový efekt jsem zkoušela s dětmi loni a byli jsme spokojení.

    OdpovědětVymazat
  14. Mramorovaná vajíčka jsme zkoušeli minuly rok a předem ti říkám ať si od toho moc neslibuješ (nebo jsme jen my nešikovní).Naopak YC mě zaujaly a díky tvým článkům mám doma své první 4 vosky a myslím že potřebuji další...☺😁

    OdpovědětVymazat
  15. Krásne fotky 😊 Woodvick sviečky sú fajn. Páči sa mi na nich ten praskajúci knot. Inak tie tulipány vyzerajú super 😊 Tiež ich mam veľmi rada. Ale najradšej mám ľalie.
    Dneska to u nás nevyzerá veľmi jarne ale včera bolo krásne a tak som bola s manželom a psikom na prechádzke v lese 😊

    OdpovědětVymazat
  16. Moc hezké fotky, ostatně jako vždy:-) Tentokrát z nich i vyloženě dýchá jaro:-) Po letošní dlouhé a úmorné zimě se na jaro tak těším, že to snad ani nejde vypovědět, už aby opravdu přišlo v plné parádě:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Rendy, Woodwick svíčky se nevyplatí. Nevím, za kolik je prodává Chládek, ale ta lodička je běžně za cenu okolo 800 Kč a hoří pouze 25 hodin. Upřímně, za tak krátkou dobu vyhodit tolik peněz, to je hodně i na mě :(

    OdpovědětVymazat
  18. Ty barvy na vajíčka jsme měli vloni, se stříbrným třpytem. Byla to dost špinavá práce a zničili jsme asi patery rukavice. Ale stálo to za to, vajíčka vyšly krásně.
    machova.klara@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Musím říct, že ty tulipány vypadají celkem věrohodně. Jsem zvědavá, jak ti pak chytnou ty barvy na vajíčka, vypadá to jako fajn změna. A Woodwick mě taky neláká, jen by mě zajímalo, jak vypadá v akci ten praskající knot.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Jééj, toto mi vdýchlo takú jarnú energiu :) skvelé!!! xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  21. Café Letka vypadá dost hipstersky, ale zkusím tam zajít, ať si rozšířím obzory :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ty kytky, nádhera! U fialového tulipánu bych vůbec nepoznala, že je "neživý", ještě když je zabalen v papíru :) Na tvůj názor na Bione jsem zvědavá. Před lety, když byla značka ještě no name, jsem od nich měla bezoplachový kondicioner s keratinem a teda nic moc.

    OdpovědětVymazat
  23. Fialove tulipany jsou moc pekne. Uz aby bylo jaro :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Ahojky mám moc ráda květiny a "před"jarní dekorace i květiny jsou nadherné, mě to úplně nabíjí energií. Bohužel ke Chládkovi se jen tak nedostanu, ale mám také oblíbená zahradnictví a květinářství.

    OdpovědětVymazat
  25. Tak z tohoto postu na mě úplně dýchlo jaro :) tulipánů na stole se už teď nemůžu dočkat a ty dřevěné zajíčky ti vysloveně závidím, je to krásná velikonoční dekorace :)

    OdpovědětVymazat
  26. Moc pěkné jarní pokoukáníčko... Barvy mám vyzkoušené oboje a jsou super, dokonce i práce s nimi mi přišla snadná a bezproblémová, jen je třeba mít připraveno více párů rukavic, aby se jen stáhly a mohlo se začít jinou barvou. Ale efekt moc pěkný, používám je už několik let a doporučuju.
    A tulipány mám taky ty samé už několik let, jen růžové a bílé a jsou pořád jako nové. Když naliješ vodu do vázy, tak k nim lidi chodí i čichat, fakt k nerozeznání. Ale máš je za lepší cenu, já dávala tenkrát 29Kč za jeden a mám jich asi 20, ale zase mi dělají radost už nějaký ten rok a zřejmě ještě budou.
    Ať přinesou jarní náladu i Tobě... ;-)

    OdpovědětVymazat
  27. Ty barvy na vajíčka jsme měli minulý rok a strašně špatně chytaly :/ na Yankee se taky chystám ;)
    petrajarosova8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Jaro je po zimě vždy tak krásné období - všechno kvete, zelená se, je déle světlo, venkovní teplota se zvyšuje...U Chládka to jako každý rok vypadá kouzelně a ta záplava barev!
    Dneska si po cestě domů koupím nějaké živé květiny do vázy ať si uděláme radost :)
    Nedávno jsem si pořídila YC s vůní bílého čaje a jsem nadšená, moc se mi ta vůně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  29. Páni, ty WoodWick svíčky se mně naopak designově líbí moc! Zato právě YC mi vzhledové vůbec nesedí, což mě mrzí, když jsou poměrně drahý :)

    OdpovědětVymazat
  30. my už si pořídili do obyváku hyacint a krásně nám tu už druhým dnem voní. Jaro klepe na dveře a já se už moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  31. Nádherné kytky už se těším až to venku pokvete.

    OdpovědětVymazat
  32. Těším se na jaro. Od podzimu mám zasazené cibuloviny na balkoně (kupované u Brabce, což je takový brněnský Chládek) a kontroluji každým dnem, zda se neklubou první sněženky. ;)

    OdpovědětVymazat
  33. ty umělé tulipánky jsou vážně krásné :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Ty kytky mi tak neskutečně připomínají jaro.:) Už aby vypuklo na plno.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  35. Znovu co člověk, to jiný názor :) Bione kosmetiku miluju! Jejich šampony a kondicionéry používám už roky a střídám jen řady mezi sebou. Krémy jsem od nich teda nezkusila žádné, takže to těžko říct. Jinak mám ráda jejich odličující vody - jak dvoufázák na oči, tak třeba tonika.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)