středa 15. února 2017

Kosmetická trojka | oblíbené balzámy na rty

Balzámy na rty miluje asi většina z nás a tipy na skvělé kousky se hodí vždycky (si myslím :). Zvlášť jestli v zimě trpíte na suché a popraskané rty a balzámy z drogerie vás v tomhle směru třeba neuspokojují. Mám pro vás hned tři oblíbence posledních dní a všechny jsem si oblíbila tak moc, že jsem vám o nich chtěla prostě něco víc napsat :)





Nová kolekce balzámů (a dalších produktů z této barevné řady) se objevila teprve nedávno a už je okolo ní docela boom. U mě to začalo tímto mandlovým balzámem a včera jsem si domů nesla i ten mandarinkový a medový. Ten poslední jmenovaný v sobě dokonce obsahuje částečky cukru a funguje tak jako peeling na rty. Což je tedy #musthave , zvlášť teď v zimě, kdy můžou být rty kvůli neustálým změnám teploty, vysušené nebo popraskané. Mandlová verze voní jemně po mandlích a je na rtech bezbarvá. Hydratuje a vyživuje rty opravdu pěkně, nemám mu co vytknout a něco mi říká, že budu mít doma časem úplně všechny verze těchto balzámů :)



Obal je z pevného kartonu a víčko dobře drží, aniž by se samo otevíralo nebo nedrželo na místě



Ostatní u nás dostupné verze. Některé jsou jemně zabarvené, ale není to žádná mega pigmentace, takže se nemusíte obávat.





Tohle je už třetí limitované edice oblíbeného balzámu, která se tentokrát oblékla do pusinkového balení. Miluju jeho vůni i to, jak rty jemně zbarví podle vašeho pH. Je neuvěřitelně příjemný, nelepí a i když se tváří, že je hodně lehký, tak rty dokáže úžasně zavlažit a hydratovat. Má také balení z pevného kartonu, které je ale bytelné a víčko na něm dobře drží. Líbí se mi ho používat i ve chvílích, kdy nechci mít úplně "nahé" a neobarvené rty a chci jim dodat lehkou a přirozenou narůžovělou barvu. A bohužel se jedná pouze o limitovanou edici, takže pokud se vám líbí a nutně ho potřebujete, s jeho koupí neváhejte :)



Předchozí limitované edice, které můžete znát z loňských kolekcí


Ze všech dnešních kousků má rozhodně nejluxusnější a nejbytelnější kovové balení. Zavírání je šroubovací, takže určitě nehrozí, že by se nechtěně balzám v kabelce otevřel. Jako jediný má také SPF 25, což z něj dělá super parťáka i na léto (případně teď v zimě třeba na hory). Balzám obsahuje mix kokosového oleje a citrónového másla a rty dokáže opravdu hodně hydratovat. I když jsem je měla celkem vysušené z jedné matné rtěnky, stačila chvíle a pnutí a nepříjemný pocit okamžitě opadnul. Balzám je bez parfemace, na rtech je bezbarvý a nevytváří na nich ani žádný viditelný bílý povkak, jak to některé balzámy s SPF dělají. Bohužel jsem neměla zatím možnost vyzkoušet nebo ovonět ostatní dostupné verze, takže nedokážu posoudit, jak jsou na tom, co se barevnosti nebo voňavosti týče :)





K žádnému z balzámů nemám žádné výtky a všechny je miluju :) Jsem na balzámech závislá a mám je nacpané úplně všude, ale kdo z ná ne? :) Ať už se necháte inspirovat a budete chtít zkusit kterýkoliv z nich, tak věřím, že nešlápnete vedle a budete je milovat stejně jako já!

Máte s některým z nich zkušenost? Který vás zaujal nejvíce a jaký balzám teď samy nejvíce používáte? :)


*

27 komentářů:

  1. Momentálně mám načnutý Carmex, Babylips, Palmers a Labello v kalíšku, se spotřebováváním mi zdárně pomáhá dcera, která mi polovinu buď vypatlá nebo zlomí:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mě hrozně láká ten Kiehls, ale pořád se zdráhám dát pětistovku za balzám :-D Jinak teď nejčastěji po tom modrém hydratačním balzámu clarins, který si doporučovala a na zimu je fakt super.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem na balzámech na rty taky úplný závislák. A hlavně v zimě trpím na popraskané rty. U mě na prvním místě je Carmex. Ten višňový - miluju jak po něm brní rty :-D ale hlavně mi je krásně zahojí. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám strašně moc balzamu a často je stridam :) a nemám nejoblíbenější, nedokazu si ho určit, mám ráda všechny :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem divná, posledních několik let a asi i spoustu následujích jen klasické modré Labello :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten sephora balzám mě dosti zaujal :) Já momentálně balzámky používám stále, protože poslední dobou mám rty strašně vysušené a používám na to občas carmex třešnový, ale mé dva oblíbence jsou zázračný kelímek od oriflame a balzám na rty od Saloos :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mám balzámy úplně všude. Teď jsem se naučila dávat si kokosový olej do malých kalíšků a používat ten. Je to super a navíc mi voní jako cukroví. :D

    Červená V.

    OdpovědětVymazat
  8. Zaujali ma vsetky, pretoze balzamy na pery su moja slabost, ale realne u mna prichadza do uvahy iba Sephora balzam, pretoze u ostatnych je cena uplne mimo. 20€ za balzam na pery Khiels? To vazne? Nemas nahodou nejakych oblubencov aj v nizsich cenovych kategoriach? 😉 Okrem Carmex. Dakujem.

    OdpovědětVymazat
  9. Zrovna jsem si objednala ten medový balzám od Sephory, tak jsem na něj zvědavá. Asi pak zkusím i nějaké další varianty. Z obyčejných balzámů mám nejraději Alverde s měsíčkem, je úžazně vyživující a je přírodní.
    Jinak mám balzámy v každé kabelce, na stole, v zimní bundě... :)
    gyggy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Pro balzámy na rty mám obrovskou slabost, těch prostě není nikdy dost. Po těch balzámech Sephora určitě mrknu, tento týden tam budu mít cestu, díky za tip:-)

    OdpovědětVymazat
  11. ach ach... zaujali ma všetky a všetky samozrejme potrebujem :D
    Momentálne je ale mojím obľúbencom a prekvapkom roka ananásový balzam od Avonu :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  12. Skalinky: tak Kiehl´s není značka s drogerkovými cenami :) Mají v nabídce i levnější tubičkový balzám, kdyby tě od nich balzámy zajímaly :) A z drogerie nebo té levnější kategorie je moc moc fajn Blistex balzám Triple Butter (snad to píšu dobře, ale už jsem tady na blogu o něm psala několikrát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dakujem za tip ;) Na Blistex Tripple Butter balzam mam zalusk, ale na Slovensku sa samozrejme nepredava. Alebo som teda tu este nikde nevidela.

      Vymazat
  13. Už se moc tešim na valentynsky balzamwk az mi prijde! :) Momentalne pouzivam carmex stridave s eosem kdyz nepotrebuji rty lecit jen je trosicku hydratovat :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Tuto zimu někdy od října používám prvně balzám bione cosmetics cannabis verzi a je to vůbec poprvé, co nemám rozpraskané ani suché rty, a ani jsem ještě neměla opar. Tomu přičítám největší zásluhu, že letos prostě rty ok! :-) V kabelce mám modré Labello a v práci na stole balzám od Cien. No a jelikož jsem se svým arzenálem spokojená, nemám potřebu utrácet za balzámy velké částky - je ale prima moct si u tebe přečíst, že existuje balzám za pětikilo. Kdyby mi ho někdo daroval, zlobit se nebudu, ze svého rozpočtu v oblasti kosmetiky si ráda připlatím jinde než na balzámu.

    OdpovědětVymazat
  15. Clarins je super a tohle roztomilé balení mu ještě dodává na atraktivitě...a možná zkusim ten sephorácký, ten vypadá moc hezky a když říkáš, že i fajn funguje tak by mohl být super do kabelky

    OdpovědětVymazat
  16. Určitě si pořídím balzám ze Sephory mandarinku a med. Hodně mě zaujolo, že funguje i jako peeling. veronikahorackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. já též nedám bez balzámu ani ránu. Nejvíce mám v oblibě od Dr. Hauschky

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Rendy, zkušenost nemám s žádným, moc se mi ale zamlouvají ty balzámy od Sephora a pak Kiels. Já teď používám nejraději vanilkový Carmex :)

    OdpovědětVymazat
  19. Taky mám balzámky skoro všude, ale že bych v nich byla nějaký maniak a vybírala si, to ne, ani značky si nepamatuji. Sem tam nějaké Labelo, sem tam Avon, sem tam něco no name z naší maličké drogerky. Na tomhle si rozhodně neujíždim, se rty problémy nemám, tak asi proto, jinak bych to třeba řešila víc. Ale jak píše Harmony, radši si připlatím jinde... Ale ty obaly jsou teda krásné, to uznávám! ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. Z těchto balzámů jsem žádný nezkoušela. Momentálně používám balzám Soaphoria: Magical Christmas, který mi rty dobře promastí, dělá takovou skoro olejovou vrstvu, což se v zimě hodí.

    OdpovědětVymazat
  21. Nejvice me zaujal od Sephory, rada bych nejaky vyzkousela. Momentalne mam balzam od Baboru a stridam ho s medovym Labellem.

    OdpovědětVymazat
  22. Balzámů mám bezpočet a všude :) mezi nej patří Clarins a na noc Nuxe. Tady mě zaujal Kiehls, ale ta cena je mazec :/ i když určitě bude skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  23. Zrovna dnes mi dorazil balíček ze sephory a ten mandlový balzám je skutečně skvělý. Ještě pokukuju po tom od kiehl's. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, zaujaly mě především tím balením! A teď nejreději používám DIY :)

    OdpovědětVymazat
  25. Všechny vypadají zajímavě, já zatím pořád jedu v Carmexu a z těch tónovaných mám nejradši Revlon Lip Butter

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)