sobota 18. února 2017

Koho ráda sleduji na youtube vol.2

Vítejte u pokračování mých oblíbených youtube kanálů :) Jestli by vás zajímal první díl, tak si ho můžete připomenout ZDE a třeba si teď o víkendu říkáte, že máte čas mrknout na nějaká videa, ale hledáte inspiraci na nějaké nové a neokoukané kanály. V odběrech mám desítky kanálů a chtěla jsem vybrat nějaké spíše neokoukané a ne tolik známé, tak doufám, že se někomu z vás trefím do vkusu. A samozřejmě všechny tipy na vaše oblíbené kanály jsou vítány :)




Začnu hned jedním beauty kanálem, na kterém ale paradoxně nejraději sleduji videa s názvem The makeup breakup. A nebojte, nejedná se o takové to přiblblé rozbíjení, lámání nebo pálení kosmetiky, které provádění rozmazlené beauty blogerky, které neví, jak nahnat views. Holky na tomto kanále kosmetiku ničí, ale je to zajímavé v tom, že sledují např. kolik gramů produkt doopravdy váží, jakou má texturu nebo kolik ho v balení doopravdy je atd. Přijde mi to zajímavé a hlavně na konci se všechno snaží dát do původní formy a zjistit, jestli bude produkt stejně fungovat.



DIY

Tato kategorie videí vás může inspirovat v případě, že rády tvoříte, vyrábíte si třeba vlastní doplňky a milujete Pinterest. Některé DIY projekty jsou sice trochu jak přes kopírák, ale i tak mne baví je sledovat a občas mám nezdolnou touhu si doma něco vyrobit. Mám ráda čistý styl DIY videí, žádné omatlané věci a nebo nápady, jak si z ruličky od toaletního papíru vyrobit stojánek na štětce apod. Líbí se mi jednoduché a nápadité věci a proto vám všechny tyto kanály můžu určitě doporučit prozkoumat blíže. Najdete mezi nimi i pánské zástupce a DIY není rozhodně jen dámská záležitost :)

















UKLÍZENÍ & ORGANIZOVÁNÍ


Pro někoho je možná zvláštní sledovat podobný typ videí, ale mě to děsně baví! A vždycky lituju, že u nás není obchod typu Dollar tree, kam bych chodila nakupovat krabice a pořadače, abych mohla mít ještě víc uspořádaný život :) Jestli milujete organizování domácnosti a různé tipy a triky, tak tenhle kanál omrkněte.




CZ


Jestli milujete cestování, urbex, tipy jak levně poznávat svět nebo zero waste tématika, tak si tento kanál určitě nenechte ujít. Vytváří ho česka, která žije tak různě po světě a je velice inspirativní a zajímavá.





MUSIC


I tentokrát mám tip na zajímavé music kanály, protože hudbu miluju a při každé možné příležitosti něco poslouchám.


Oblíbené songy:

Afterglow

Flatline

Sweet Lies ft. Karen Harding

Breathe ft. Shannon Saunders



Možná trochu netradiční, ale jestli milujete zvuk violoncella, tak vás možná bude bavit toto chorvatské duo, které předělává známé hudební fláky. 




Mám celkem široký zásah, co se hudby týče a když nemám chuť na zvuk violoncella, tak si pustím třeba Liquicity Yearmix 2016 (KLIK). Možná byste to do mě neřekly, ale miluju drum & bass a strašně mě uklidňuje. Nesnesu teda úplně jakýkoliv, ale konkrétně na tomto kanále je to podle mého gusta. Zní to asi divně, ale pro mě je to v určitém smyslu relaxační hudba a cvičím u toho klidně jógu (hodně u tohoto mixu). Bohužel taková ta typicky metidační hudba mě spíše irituje a nedokážu jí poslouchat a uklidnit se. Jestli jste stejně "zvrácené", tak na tenhle kanál rozhodně zavítejte :)


Tak doufám, že třeba alespoň jeden z mých oblíbených kanálů vás zaujal a samozřejmě budu moc ráda, když mi doporučíte nějaký váš oblíbený (ať už se týká čehokoliv). Občas mám pocit, že zejména česká scéna stojí za prd a všichni točí jen blbé reakce, trapné pranky nebo ničí někomu pověst. Takže najít nějaký zajímavý kanál, který by člověku dal i něco víc, je občas trochu fuška :)

Mějte krásný víkend :)

17 komentářů:

  1. určitě se podívám na Beauty news, to mě docela zajímá...jinak co můžu doporučit (jestli ještě neznáš) tak je holčina Madeyewlook (tak trochu jiný makeup :-D ona je navíc fakt zábavná) a potom na kanále Awe me sérii man at arms (vždycky sedím s otevřenou pusou nad jejich umem a šikovností)
    jo a ten názor na českou scénu, úplně jsi mi vzala slova z pusy...je to fakt smutný

    OdpovědětVymazat
  2. Ja v poslednej dobe velmi rada sledujem booktube. Vdaka tomu som objavila mnozstvo uplne uzasnych knih, po ktorych by som sama od teba urcite nesiahla. Napr. "lip swatch queen" ;) Emily Fox ma 2. kanal BookswithEmilyFox (tusim je to spravny nazov). Odporucam. Este sledujem dalsie cca 4 slecny z USA/Kanada/Australia.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem teď začla sledovat kanaly na organizaci... Home organizing by Alejandra, Clutter bug a Living on o dime. Kuknu na ten Do it on a dime. Co se týče vaření, tak dlouho sleduju Domestic geek. Líbí se mi, že jsou videa krátká a recepty nejsou nic složitého.

    OdpovědětVymazat
  4. Liquicity mám moc ráda a určitě mrknu na některé DIY videa od zmíněných youtuberů.:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě by zajímali spíš tvoje tipy na české youtuberky...které sleduješ? Zajímavé je, že každý dává tipy na zahraniční, ale na české skoro nikdo...
    A mimochodem, ty jsi nikdy neuvažovala o natáčení videí?

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě omrknu ty DIY kanály, strašně ráda se takhle nechávám inspirovat, občas mně to totiž chytne a mám hroznou potřebu tvořit:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jana R: tak já právě záměrně uvedla ty zahraniční, protože mi přijde, že ty co sleduju, jsou notoricky známé :) Z těch beauty ráda sleduju Lou Get the louk, Áju z Beautylife by Aja, Not so funny Any, Hanku B.,Blueberry Pink, Hanku Pelikánovou,Luxy Lady,Markétu Vaňourkovou,Šmajdu, Markétu Venenou, dříve i třeba Patricii Nespurki, ale ta dlouho už nic nového nevydala a nevím, jestli už s tím nesekla. Ze Slovenské beauty scény pak nejvíce asi LENKU. A pak z těch ne-beauty mám ráda třeba Cup of style, Kovyho, Zachyho, Shopaholicku Nicol...

    Myslím, že je většina lidí asi zná a proto mi přišlo tak trochu zbytečné je tam zmiňovat :) To samé u těch zahraničních, proto jsem to chtěla zaměřit hlavně na ty, o kterých se třeba tolik nemluví a nemají miliony odběratelů :)

    OdpovědětVymazat
  8. V českých youtuberech se naprosto shodneme, sleduji skoro všechny co ty. Ráda sleduju i americké talk show, třeba Ellen DeGeneres nebo Jamese Cordena. Ale popravdě, snažím se poslední dobou YT docela omezit, je to alespoň v mém případě děsný žrout času.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. já youtube příliš nesleduji, je to pro mne strašný žrout času, ale sem tam ase na některé videa ráda podívám

    OdpovědětVymazat
  10. No tak teda makeup breakup vůbec neznám, ani by mě nenapadlo, že tohle někdo dělá :D já mám nejradši poslední dobou Tati, hlavně její dávkování videí mi vyhovuje, každý ráno na ní u snídaně kouknu :-) z českých kanálů mám stejně nejradši Lou a Áju, tady asi žádný zlom nenastane..

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  11. Žádný z uvedených kanálů jsem doteď neznala, ale kouknu minimálně na Do It on a Daim, to mě zaujalo nejvíc

    OdpovědětVymazat
  12. Ja neznam ani jeden co jsi napsala. Z těch zahraničních mam rada třeba Shaaanxo

    OdpovědětVymazat
  13. Co se týče DIY, tak mám ráda The Sorry Girls, jsou to holky šikovný a jejich návody mi přijdou celkem realizovatelný :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, ten první beuaty kanál vůbec neznám a vypadá opravdu zajímavě takže děkuji za tip :) Já ráda sleduji Get the Louk, Áju, LuxyLady, EpicBetch by Kristýna a teď nově jsem si oblíbila Flabgee na kterou jsem narazila úplně náhodou a je mi opravdu moc sympatická :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Rendy, já teba ráda sleduju Kanál Lustrelux- najradši sleduju její tutorialy, ale i "oblíbence", hauly a reviews. Kromě toho blogerka je taková rázná a svá a to se mi líbí. Takže doporučuju:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Super tip na ten uklízecí kanál :-) určitě mrknu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)