neděle 5. února 2017

Doordinováno - více než 50 spotřebovaných produktů

Další taška plná prázdných obalů? To znamená, že další vydání DOORDINOVÁNO je tu! Některé produkty jsou moje stálice a určitě je už důvěrně znáte a jiné už nikdy více neuvidíte, protože se mi neosvědčily nebo zklamaly a znovu je používat nechci. Tak jestli vás zajímá, co bych si koupila znovu a co už ne, tak určitě čtěte dál :)




1) Cien sprchový gel White blossom & mandarin - byla to bohužel jen limitka, ale jestli na ní v Lidlu ještě někdy narazím, tak kupuju znova, protože moc pěkně voní.

2) The Body Shop Frosted Berries - vánoční limitka sprcháče, který mě po dopoužívání vlastně až tolik nebere. Parfemace vánoční kolekce BS byly letos trochu slabší a mnohem raději jsem měla ty loňské (vlastně už předloňské :)

3) Cetaphil Hydratační sprchový šampon - podrobněji jsem o něm psala ZDE a ani po spotřebování se můj názor nezměnil :)

4) Bourjois sprchový gel Refresh me - příjemná a svěží vůně. Bourjois sprcháče mám ráda a sem tam se k nim vracím.




5) Cien Repair šampon - nejsem si jistá, jestli je tato řada stále v nabídce nebo to opět byla jen limitka, ale každopádně můžu říct, že jsem milovala jeho parfemaci. Byla taková retro a evokovala mi něco z dětství. Šampon byl průměr, prostě neurazí ani nenadchne a znovu bych ho asi nepotřebovala.

6) Cien Repair kondicionér - platí prakticky to samé, co v případě šamponu výše.

7) Dove Serum in-oil - olejíček na konečky vlasů, který se stal mým miláčkem a objevil se i v kosmetice roku. Mám doma další balení, což hovoří za vše. Poměr cena-výkon za mě dost dobrý :)



8) Cien mýdlo na ruce White blossom & mandarin - opět to samé, co u sprchového gelu výše. Kdyby se tato řada v Lidlu někdy znovu objevila, beru nějaké do zásoby.

9) Carex antibakteriální mýdlo na ruce - v době rýmiček a viróziček v naší domácnosti jsem ho koupila, asi abych měla lepší pocit :) Nedokážu posoudit, jestli je opravdu antibakteriální, ale nijak mi ruce nevysušoval ani jinak neškodil, takže proč ne? 

10) Cien Forgotten flower mýdlo na ruce - opět nějaká limitka, hlubší dojem ve mě nezanechalo a znovu bych ho asi nepotřebovala.





11) Dove krém na ruce Cashmere comfort - tohle je už několikáté balení krému na ruce z DermaSpa řady. Tato verze mi voněla asi zatím nejvíce ze všech a krém je příjemný. Jen se ho nesmí dát na ruce moc, protože pak na nich zanechává takový silikonový pocit. Hydratace spíše jemnější a je fajn na takové to normální mazání.

12) Oway Velvet Body fluid - můj miláček, který jsem používala jako krém na ruce a ne tělový krém. Božsky voněl, byl hutnější a dobře hydratoval i vysušené ruce. Někdy v budoucnu chci určitě další balení.

13) L´Occitane pivoňkový krém na ruce - od L´Occitane jedině krém s bambuckým máslem, ostatní jsou spíše průměr. Ovšem zaplatíte za ně nesmyslné ceny, které podle mě kvalitě neodpovídají. Toto tedy příště určitě ne.

14) Tony Moly Sweet holiday Black cherry krém na ruce - vánoční limitka, která byla skvělá. Krém byl velice příjemný, krásně voněl a měl praktické balení do kabelky. Kdyby se příští Vánoce tato sada krémů objevila znovu, chci jí!

15) Bath & body works dezinfekce na ruce - můj svatý grál a stálice už několik let! Neexistuje prostě lepší dezinfekce na světě :)



16) Lush peeling na rty Bubblegum - klasika vonící po žvýkačkách. Peeling na rty není nic, co by si člověk nemohl z cukru a medu vyrobit doma, ale to mě nebaví a mnohem více mě baví peelingy od Lush. Jo, je to vlastně zbytečnost, ale proč si občas nějakou takovou zbytečností neudělat radost? :)

17) Clarins olej na rty - musím znovu opakovat, jak moc ho miluju? Je boží, nemá na trhu konkurenci (i když se o to spousta značek snaží), tak tento zatím zůstal nepřekonán a tohle je moje už tuším 3. nebo 4. vypotřebované balení.

18) Blistex balzám na rty Lip relief cream - tak tohle už nikdy víc nechci! Měla jsem pocit, jako bych si natírala pastu na zuby na rty! Nemám ráda mentolové věci na rty a tohle bylo děsně nepříjemné a u mě to nijak jako balzám na rty nefungovalo.




19) Clinique Take the day off odličovač očního make-upu - bohužel tento odličovač se objevil v propadácích a jestli vás zajímá proč, mrkněte na článek ZDE.

20) Bioderma micelárka Sensibio H2O - asi není potřeba nic znovu psát. Můj svatý grál a taky nejlepší micelárka ze všech!

21) Dermacol micelárka Hyaluron - jedna z mých nejoblíbenějších micelárek z drogerie. Tohle je mé 2. balení a určitě se k ní v budoucnu vrátím znovu.

22) Clarins Toning lotion with camomile - tonikum z adventního kalendáře se mi zalíbilo. Zajímavě vonělo, bylo velice příjemné na pleti a taky se mi zdálo, že i hydratovalo, což se teď v zimě hodí. Plné balení by mi asi nevadilo a uplatnění bych pro něj našla :)






23) Benefit Total Moisture facial cream - Benefit má skvělou péči a tento krém je spolu s očním krémem asi mým úplně největším favoritem. Má hutnější texturu, takže pro mě je to spíše zimní záležitost, ale pro sušší pleť může být asi celoročně. Má krásnou a jemnou vůni a určitě ho v budoucnu zase někdy chci.

24) Bobbi Brown oční krém Extra eye repair cream - jeden z nejlepších očních krémů, jaký jsem kdy měla. Úžasně bohatá a krémová textura je jako pohlazení pro oční okolí. Používala jsem ho na noc a vydržel mi přes rok! Je sice docela drahý, ale stojí za každou korunu.

25) Clarins HydraQuench pleťový krém - HydraQuench řadu sice už neseženete, ale v obchodech ji nahradila její vylepšené verze, která je stejně skvělá (o tom tedy až jindy). Tento hydratační krém je jednou z mých stálic v péči o pleť a miluju ho.




26) Clarins UV Plus Anti-pollution SPF 50 - výborná věc na léto! Vysoká UV ochrana obličeje a ultra lehká textura z něj dělají skvělého společníka. Na obličeji není nijak cítit, neucpává póry a jde používat i pod make-up.

27) Kiehl´s Midnight recovery concentrate - je vtipné, že jsem nikdy neměla plné balení tohoto úžasného pleťového olejíčku, ale měla jsem ho v tolika vzorcích, že by vydalo už tak na jedno a půl balení normální velikosti :) Na zimu je pro mě skvělý.

28) Estée Lauder Perfectly clean čistící pěna - moje druhé vypotřebované mini balení. Miluju její čistou vůni, pěna je na pleti moc příjemná a dobře obličej vyčistí. Plné balení bych určitě pořídila.

29) Bioderma Sebium Global - Sebium řada je moje oblíbená a když mě trápí pupínky, je to pro mě jasná volba. Neuvěřitelně mi pomáhá a její účinky vždycky vidím po velice rychlé době, takže za mě rozhodně doporučuji. Nejčastěji ho pak kombinuji se Sebium Serum (to dávám jen lokálně na noc).



30) Garnier plátýnková maska Moisture + Aqua bomb

31) Starskin Hydrating bio-cellulose second skin facial mask 

32) Talika Eye therapy patch náplasti pod oči 

O všech maskách chystám extra článek, kde je budu porovnávat s několika dalšími značkami. Nechci tedy předem prozrazovat můj názor na ně :)



33) PS Gentle facial cleansing wipes (Primark) 

34) Nivea Čistící pleťové ubrousky 

Čistící ubrousky nepoužívám na odličování obličeje, ale mám je doma spíše na otírání make-upu při focení produktů apod. Ty z Primarku jsem koupila spíš na zkoušku a chtěla jsem vidět, jestli se po nich třeba neosypu nebo mě nebude svědit kůže a byly úplně v pohodě. To samé i Nivea ubrousky, které moc pěkně voní, ale jsou několikanásobně dražší, než ty z Primarku. Pokud bych ubrousky používala na čištění obličeje, asi bych na nich nešetřila, ale když je používám spíše na čištění rukou, tak mi stačí ty levnější :)



35) Cetaphil hydratační tělové mléko - výborné tělové mléko, které snese i ekzematická pokožka. Detailně jsem se mu věnovala v tomto článku.

36) The Body Shop tělové máslo Vanilla chai - vezmu obě másla najednou, protože obě byla z vánoční limitky. Miluju másla z Body Shopu a považuju je za nejlepší vůbec. Ke kvalitě teda nemám co vytknout, ale parfemace mě tentokrát až tak nevzala. Platí to samé co u sprcháče z této kolekce výše. Ta předtím byla prostě voňavější a pro mě zajímavější.

37) The Body Shop tělové máslo Frosted berries 


38) Rexona Clear aqua - oblíbený deodorant, který kupuji stále dokola už roky. Tato verze mi ze všech Rexon voní asi úplně nejvíce. Nemám problém s nadměrným pocením, takže mi bohatě stačí a vyhovuje.

39) Borotalco Invisible - samostatný článek najdete ZDE, je to jeden z mých top deodorantů, které používám stále dokola.

40) Rexona Active shield - platí to samé co u předchozí Rexony, akorát tato verze mi tolik nevoní, takže znovu bych si jí kvůli tomu asi už nekupovala.



41) Bioderma čistící gel Sensibio Mild cleansing foaming gel - výborný gel, který obličej skvěle vyčistí a nijak ho nedráždí ani nevysušuje. Rozhodně chci další balení.


42) Topcoat Flormar Quick dry extra shine - je asi zbytečné cokoliv dodávat. Jestli mě už nějaký čas sledujete, tak víte, že tohle je můj svatý grál a topcoat, díky kterému mi nehty vydrží nalakované klidně týden v bezvadném stavu. Miluju a kupuju stále dokola už roky.



43) Colour Pop oční stín I <3 this - miluju stíny této značky a konkrétně tento odstín jsem si už koupila znovu, takže rozhodně doporučuji! Více o stínech jste si mohly přečíst např. ZDE.

44) Trend it up oční stín Elastic eye shadow - vyhazuji je jen z toho důvodu, že mi dorazily totálně poničené a rozmlácené na kaši. 



45) Dermacol make-up Imperial - než jsem objevila 24h Control make-up této značky, tak jsem tento měla nejraději. Pak jsem ho dlouho nepoužívala a vlastně byl prakticky dopoužívaný, ale neměla jsem potřebu ho znovu kupovat. Od doby, co inovací totálně pokazili právě 24h Control make-up, začínám uvažovat, že bych si tento opět koupila a tajně doufám, že ho nějakou inovací taky neodepsali.

46) Max Factor CC cream - nevím, jestli se vůbec ještě prodává, protože jsem ho doma měla dlouho a při poslední čistce už šel z kola ven. Znovu bych ho už nepotřebovala a mezi make-upy/tónujícími krémy mám jiné favority.

47) Oriflame make-up Long wear mineral foundation - zbyla mi z něj ještě asi tak třetina, ale když jsem ho naposledy chtěla použít, tak už tak divně voněl, takže ho raději vyhazuju. Jinak nebyl úplně špatný a také měl poměrně světlý odstín.

48) Rimmel Lasting finish make-up - jeden z mých nejoblíbenějších make-upů z drogerie. Tohle je už tak 5.balení a kupuju si ho opakovaně.

49) Dermacol Caviar long-stay make-up - s odstupem času to není make-up, ke kterému bych se chtěla vracet. Balení se špachtlí mi nepřijde praktické a mám pocit, že ho nelze vypotřebovat úplně do dna a tou špachtlí nejde všechno pořádně vydolovat ven.






50) Clarins Double fix mascara - jestli máte problém s rozmazáváním nebo obtiskáváním své oblíbené řasenky, tak na ní dejte tento fixátor a už se ani nehne! Zachránil mě ve svatební den a toto je už moje 3. balení. Zatím jsem nenašla lepší.

51) M.A.C Zoom lash řasenka - zcela upřímně to pro mě byla spíše průměrná řasenka. I když má celkem fajn a normální kartáček, tak mi s řasama nedělá žádné zázraky. Znovu bych jí asi nepotřebovala a u M.A.C mám jiné favority.

52) Urban Decay Cannonball řasenka - skvělá a hlavně doopravdy voděodolná řasenka. Chtěla bych další balení? Rozhodně ano!



Dole: M.A.C řasenka a vedle UD řasenka



53) Tetesept Herbs & Oils - sáček obsahuje sůl a olej do koupele. Můžete je použít spolu nebo každý zvlášť. Zvolila jsem první možnost a bohužel musím říct, že se konalo zklamání. Koupel nijak extra nevoněla, olej nijak extra kůži nezvláčnil a ve výsledku si říkám, k čemu to vlastně kupovat? Za cenu jednoho sáčku si člověk může koupit pomalu celé balení soli do koupele nebo nějakou voňavou pěnu, která udělá víc parády. Tohle znovu už nepotřebuji.


Opět velké díky, jestli jste to dočetly až sem :) Snažila jsem se být extra stručná, ale znáte mě, tolik mi to nejde.

Budu moc ráda, když mi dáte vědět, jestli s některou z věcí máte samy zkušenost a třeba se naše názory shodují nebo naopak totálně rozcházejí :)

38 komentářů:

  1. Také nesnáším mentol, ale Blistex balzám mi sedí. Jakmile cítím, že se mi dělá opar, namažu a super. Kaviárový Dermacol miluji.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Ja pouzivam Kaviarovy make up od Dermacolu uz asi dva roky, nasla som ich vo vypredaji za 3,303, tak nebolo o com (; a na zimu je pre mna perfektny ((o; ked potrebujem silnejsie krytie, pre mna jasny vitaz (;

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle souhrnné články mám moc ráda, vždy najdu nějakou inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  4. tu Bioderma micelárku Sensibio jsem též nedávno vypotřebovala. Teď mám micelárku od ziaji sensitive a je to nesrovnatelné, sice nedráždí, ale čistí méně než od biodermy. Rozhodně se k Biodermě zase vrátím.

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, to je produktů.:-)
    U většiny naprostý souhlas, ten tetesept je celkem zklamání.

    OdpovědětVymazat
  6. Já naopak z růžové Biodermy odvařená nejsem, i když je to určitě to lepší, co jsem zatím zkusila. Dermacol micelárku mám koupenou a už se moc těším, až na ni přijde řada :)

    OdpovědětVymazat
  7. WOW, tak tomu říkám spotřeba, měla bych taky máknout :).

    OdpovědětVymazat
  8. Color pop stiny mam objednane a nemuzu se jich dockat! :) Ruzovou biodermu mam rada obe dve jsou to must have pro me. Od teteseptu jsem mela "porci lasky" a jako nebyla spatna, ale zadny zazrak se nekonal :)

    OdpovědětVymazat
  9. Máš toho pořádnou hromadu:-) Ze všech produktů mám zkušenost jen s Rexonami, ty kupuji často, pak make-up Rimmel, ten je můj oblíbený a micelárkou od Dermacolu, ale ta mi nesedla, štípala mně v očích. A jinak jsem si koupila ten vlasový olejíček od Dove, už se na něj těším, doufám, že i já budu spokojená.

    OdpovědětVymazat
  10. Na recenzi těch masek se moc těším! Ty náplasti pod oči mě hodně zaujaly. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  11. Rendy, takhle vypsat každý dopotřebovaný produkt, když jich máš najednou přes padesát, to je úctyhodné. To bych nedala. Smekám.
    Lenka
    http://bud-sva.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, já třeba vůbec nemám ráda deodoranty boratalco, protože obsahují Aluminium a soly a radši sázím na doma vyrobený:) a už se těším na recenzi masek ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Rimmel lasting finish si pamatuju už ze střední, kdy jsem jiný make-up ani nepoužívala. A i když mám teď ve sbírce i drahé make-upy, Rimmel kupuju pořád.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Super článek :) naprosto souhlasím s Bath & body works dezinfekci na ruce, naprosto krásne voní a vůně vydrží na rukou opravdu dlouho, doma mám asi 5 lahvicek a určitě budu kupovat další až se v létě zase vrátím do Ameriky. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Na tvoju recenziu na gél od Biodermy som sa moc tešila :) A musím povedať že sa nám názory shodujú lebo ja ho úplne milujem! ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Já momentálně dodělávám ten šampon od Cien (myslím, že je ve stálé nabídce:))..a také mi moc příjemně voní, ale to je asi tak jediné :D příjde mi, že mi hrozně zatěžuje vlasy a rychleji se mi po něm mastí a taky mám pocit, že mě trochu dráždí pokožku hlavy..musela jsem ho na čas úplně vyměnit za jiný šampom a teď se snažím ho něják dopotřebovat :) Jinak si mě nalákala na tu micelárku od Dermacolu. Mám z drogerie oblíbenou tu modrou od Lorealu, takže příště asi zkusím tuto :))

    OdpovědětVymazat
  17. Pekne zpracovany prehled. Lakal by me fixator od Clarins, mam od Clarins rasenku a bohuzel se rozmazava. Jinak mame stejne oblibence Biodermu a Dove.

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné fotky jako vždy Rendy :)

    OdpovědětVymazat
  19. Super článek. Ja ten peeling na rty nemusim, přišlo mi to jako bych jedla přímo cukr. Co jsem na tebe dala, byla koupě oleje dove na vlasy a super. Deodorant borotalco je pro me top. Make up si nemuzu vynachvalit bourjois, ale imperial jsem mela taky v minulosti a nebyl spatny. Jo a mam doma vzoreček růžového čisticiho gelu od biodermy a vypada slibně i kdyz moc nevidím rozdíl mezi tim zeleným :)

    OdpovědětVymazat
  20. ty jo, pořádná nálož...já zrovna předevčírem dopotřebovala 2 produkty a říkala si, že je vyfotím na insta, něco napíšu a tak...no a dnes jsem je vyhodila, nafotit nebyl čas (a když byl, tak nebylo světlo) a už mě štvalo je skladovat :-D já vím, jen dva dny...takže smekám, fakt

    OdpovědětVymazat
  21. Teda, toho je :)) Poslední dobou mi přijde, že mi všechno dochází, tudíž jsem toho spotřebovala taky moc. Někdy jsem ráda, že už se daného produkty zbavím a někdy mi je to vyloženě líto :D.

    OdpovědětVymazat
  22. Z produktov v tomto clanku som v plnom baleni mala iba Carex mydlo na ruky, Bioderma micelarku a Borotalco Invisible antiperspirant (ale gulicku). Tieto produkty su moje oblubene a kupujem ich stale dookola. Vo vzorke som mala Kiehl's Midnight recovery concentrate a The Body Shop Vanilla chai telove maslo, ale neplanujem plne balenie ani z jedneho.

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj já mám stejný názor na clarins olejiček a fixační řasenku perfektní věci. Biodermu mycí gel si pořídím a vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  24. Doordinováno je super rubrika, na kterou se jistě všechny moc těšíme :). Nicméně, 50 produktů je opravdu mazec :D. Já mám snad nekonečná balení :D. S produkty od Biodermy naprosto souhlasím, používám produkty z řady Sensibio a Atoderm. Olejíček na rty od Clarins nosím stále u sebe :). No, a pro Blistex balzám chodím několikrát do roka do lékárny a objednávám ho ve velkém pro svého partnera :D, ale já ho taky mít nemusí :( Na článek o maskách se moc těším, rozhoduji se, zda si mám pořídit Glamglow masku. Díky. Hezký den :)

    OdpovědětVymazat
  25. Pěkný souhrnný článek :o) Ráda bych otestovala čistící gel od Biodermy, ten vypadá lákavě :o) Tento měsíc jsem dopotřebovala micelárku od Uriage a už používám další - to je zas můj svatý grál:o) Dvoufázový odličovač na oči od Mixy a oční krém od Rexaline.Dermacol 24 hod control mám ještě tu původní verzi a blížím se ke konci - skvělý make up, škoda,že ho "zkazili".

    OdpovědětVymazat
  26. Colourpop stín I <3 this mám a taky ho miluju

    OdpovědětVymazat
  27. Clarins olejíček taky miluju..gel od Biodermy za mě taky skvělej 👍 Šampony z Lidlu jsem nikdy neměla, ale jednou jsem tam brala sprcháč, nějaký sensitive bílo modrý a byl super.

    OdpovědětVymazat
  28. Super !! Tyto články mám nejraději :-)

    OdpovědětVymazat
  29. "Doordinovano"mam moc rada☺cervena bioderma to je moje spasa na odliceni oci,make up od rimmel je pro me ten nejlepsi...i kdyz jsem zkusila uz kdejak jiny vzdy jsem zase tenhle dokoupila a nedam na nej dopustit,kryje a pritom je krasne na tvari prirozeny...z lidlu mam jen sprchac Jasmine£pistachio a miluju tu vuni.ovsem co chci vyzkouset uz dlouho je olejicek na rt od clarins.asi uz neodolam a tu radost si udelam.

    OdpovědětVymazat
  30. To je pořádná nálož. :) Články spotřebováno patří mezi mé oblíbené. Tentokrát se naštěstí neobjevilo nic, co bych hrozně nutně potřebovala, takže můžu v klidu spotřebovávat své zásoby a nehromadit další produkty. Tělová másla z limitek The Body Shop jsem zkoušela v obchodě Body Shop a zrovna tyhle 2 mi krásně voněla. Ale nakonec jsem sáhla po vůni Pina Colada.

    OdpovědětVymazat
  31. Čistící pěnu od Estee Lauder taky zbožňuju a chci vyzkoušet ten gel od Biodermy.

    OdpovědětVymazat
  32. Super článek! :) Vždycky zjistím, co dalšího zase potřebuji. Jinak šampon od Cienu už jsem taky měla, přijde mi, že teď mají celkem fajn věci, používám od Cienu odličovač, pak odlakovač s pumpičkou a krémy na ruce, které fakt nádherně voní. Těším se na článek o maskách. :)

    OdpovědětVymazat
  33. Od Biodermy používám už léta zelenou řadu Sebium. Ta je moje oblíbená. Ale ten čistící gel Sensibio zní dobře, takže už je na seznamu.
    machova.klara@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Máš toho požehnaně. Mně by lákala ta maska od Garnieru a láká mě Cien, kromě pleťového krému, který si kupuje mamča, jsem zatím nic nezkoušela. Bohužel u nás Lidl zatím není, tak snad brzo a vrhnu se na nákupy.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  35. Teda, tolik věcí. :D To já nespotřebuji ani za rok. :D
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Taky se u deodorantů pořád držím Rexony. Vždycky zkusím s něčím experimentovat a ještě nikdy to nevyšlo, takže zase skončím s Rexonou.

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj Rendy, já osobně mám zkušenost s makeupy od dermacolu, imperial mi moc nesednul :), a od rimmelu, lasting finish ten miluju :) jinak cetaphill určitě zkusím, a bodyshop másla jsl u za mě jednička :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)