pátek 3. února 2017

Clarins valentýnská soutěž

Krásný pátek všem! Říkala jsem si, jestli vás takhle před víkendem nepotěším nějakou pěknou soutěží :) Co třeba něco z valentýnské limitky Tender moments od Clarins? Je jedno, jestli svátek sv. Valentýna slavíte nebo ne, zamilovat se do těch rozkošných věcí můžete tak jako tak!

Kolekce se objeví v parfumeriích během února a kromě balzámu na rty, který už důvěrně znáte, se můžete těšit na jeden zbrusu nový produkt :)




Tvářenky Skin Illusion Blush (dostupné ve 3 odstínech)

První rozkošnou věcí valentýnské kolekce jsou tvářenky. Tyto jsou trochu netradiční a můžete je aplikovat pomocí pěnového aplikátoru, který je zabudovaný ve spodní části balení. Víčko pak obsahuje pudrovou tvářenku, kterou seženete ve třech jemných a svěžích odstínech. Tvářenku tedy osobně raději nanáším štětcem a přiložený aplikátor beru spíše jako nouzovku na cesty, když není nic lepšího po ruce :) Odstíny jsou ale moc pěkné a myslím, že si z nich vybere širká škála žen.





Lovely lip balm 

Oblíbený balzám na rty se opět vrací v jiném a roztomilém balení. Trochu mě mrzí, že tento balzám není součástí stálé nabídky, protože je úžasný a moc jsem si ho oblíbila. Jestli se vám líbily předchozí verze s puntíčky nebo kytičkami, tak i tuhle si také zamilujete :) Má jemnou vůni a také se jemně zbarví podle pH vašich rtů. Na každém tak bude vypadat trochu jinak a také potěší "eko" nadšence, protože jeho obal je z pevného kartonu a ne z plastu.



SOUTĚŽ

Pro dvě z vás mám balíček balzámu a jedné tvářenky :) Jestli chcete zkusit své štěstí a o jeden z nich si zasoutěžit, tak musíte splnit následující:


1) pod tímto článkem nechte komentář a odpovězte na otázku, jestli slavíte svátek sv. Valentýna nebo ne?

2) ke komentáři připište váš mail, abych vás v případě výhry mohla rovnou kontaktovat


Soutěž končí 7.2.2017 o půlnoci a poté budou dva komentáře náhodně vylosovány



200 komentářů:

  1. Ráda si zasoutěžím, oba produkty vypadají moc dobře. A odpověď na otázku - myslela jsem si, že valentýna neslavím, ale zjistila jsem, že poslední roky přijímám květiny, takže asi ano :)
    katerina.langerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Valentyna jsem vždy slavila, přijde mi to romantické. Letos ale uz nemám s kym.
    andreaton@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Valentýn letos slavím jen na půl. S přítelem máme v plánu si prostě odpočinout a užít si to a půjdeme na sushi. Já ho mám celkem ráda, ale on jde na něj poprvé. Chce to však zkusit, protože začal studovat japonštinu a všechno japonské ho láká.

    cervena-veronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Valentyna neprozivame, ale na prvniho maje vzdycky hledame tresen ;) mandlovak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Valentyna nekdy slavime a nekdy zase ne. Vetsinou zajdeme do kina nebo na jidlo. Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Na Valentýna jdeme s manželem na dobrou večeři a máme pěkný večer jen spolu, jinak se máme rádi každý den :D s pozdravem Hanka januh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Svátek zamilovaných neslavíme, dáváme přednost 1. máji a rozkvetlé třešni :D
    modrahvezda@gmail.com
    zpetnyzrcatko.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sviatok Valentína oslavujem ale ešte nie s pravou láskou,ale s ľudmi ktorých mám rada a záleží mi na nich - teda s maminou,ocinom sestrou alebo len tak s kamarátkami ❤ Každý rok si hovorím že je blbé spájať Valentína len s svojou najväčšou láskou keď to môžu byť aj ľudia na kyorých vám záleží..tento sviatok je pre mňa celkom výnimočný ale moc sa naň nepripravujem a väčšinou prebieha tak,že si s rodinou alebo teda kamarátkami pozrieme film alebo sa len tak rozprávame ☺ A som rada že som naň s ľudmi ktorých mám rada 💕💕
    saska.zigova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Valentýna neslavím, myslím si, že pokud chce někdo někomu vyznat lásku a něčím ho obdarovat, tak může po celý rok a ne pouze v den, který je tak komerční. veprekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Valentina neoslavujeme. A ano, u nas sa Valentin pise s i 😉
    skalinky(zavinac)post.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Ta tvářenka je roztomilá..
    Valentýna moc neslavíme, nějaké to přáníčko a dobrota a to je tak vše. Hlavně proto, že pár dní před ním slavíme výročí.
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Někdy ano někdy ne :D Většinou si třeba společně zajdeme na večeři a pak si uděláme pěkný večer doma :-)
    budinskam@post.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Valentýna jsem nikdy moc neslavila, protože mi to přijde spíše jako komerční svátek, ale musím zase uznat, že jako důvod si zajít na hezkou večeři, to není zase až tak špatné. :D

    michellemorchella@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Ta tvářenka vypadá děsně pěkně, taková šťavnatá. Valentýna neslavíme, když si chceme udělat hezkej den, tak na to čtrnáctýho nepotřebujeme :-) anna.bernardova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  16. My Valentýna nijak moc neslavíme, max mi manžel doveze nějaké tulipánky z lidlu, které mám ráda nebo čokošku , ale večeře a strojená romantika se nekoná. :-D
    terezablog0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Valentýnu jsem nikdy na chuť nepřišla. Jen je super, že bývají akce na čokoládu :-)
    radka.tajc@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, Rendy :) No letos ho budu slavit s kamaradkou jelikož jsme obě singl tak jsme si řekly proč ho neoslavit spolu :D Kdybych vyhrala tak bych se sni určitě podělila, protože jsme uplné kosmeticke fanatičky a každa limitka udělá závan v našich peněženkach :D kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Valentýna neslavím a nemám s kým Valentýna slavit, ale tématiku Valentýna miluji a většinou skončim s čokoládou u televize a dívám se na komedie co dávají v televizi :)
    Můj email je martinajankova111@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. nijak zvlášť Valentýna neslavíme a nehrotíme to, ale většinou si někam třeba vyjdeme :)

    OdpovědětVymazat
  21. Valentýna neslavím, myslím že jde jen o komerční výmysl :)

    marie.mikolasova0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Valentýna neslavíme, stejně jako ignorujeme i první máj. Letos by to pro mě měl být odpočinkový den po poměrně náročné zkoušce, tak snad mi vyjdou plány. simurdova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Což o to, já bych i slavila, jenže s mým chlapem je to těžký - pravidelně ignoruje i naše výročí, i sebekulatější, které je jen pár dní poté - nějaký Valentýn prostě nemá šanci:)
    bestialys@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Valentýn v tom pravém slova smyslu slavím letos poprvé :) a i když to bude jen "na dálku", už se moc těším :) forgottenfane@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. My s pritelem neslavime, moc na tyhle veci nejsme, moc si neumim predstavit, ze by mi treba prinesl plysovy srdce :D annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Rendy, Valentýna jsem nikdy neslavila - přišlo mi to hrozně kýčovitý. S manželem jsme v tom zajedno..ale přiznám se, že zpětně si vždy pak říkávám, jestli jsem aspoň nemohla předstírat, že ho slvím, protože květin není nikdy dost :-D
    zuzimay@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Valentýn neslavím, protože jaksi není s kým :D Kdyby bylo, tak bych určitě ráda zašla na večeři, do kina nebo slavila hezky doma v teple :) Balzám už jsem chtěla vyzkoušet, ale ještě jsem se k tomu nedostala..

    email: kristynacizkova94@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Slavím, beru ho jako příležitost k obdržení něčeho dobrého k jídlu, nebo ke společnému jídlu někde v podniku, což je pochopitelně fajn. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Tyhle limitky jsou opravdu roztomilé :) Již jsem soutěžila v soutěži o EL, tak bych nechtěla brát možnost vyhrát někomu jinému, který nevyhrál naopak v EL soutěži, co jsi delala. Ale přesto ti odpovím :D Valentýna jsem jeste nikdy neslavila, jen jsme s přítelem vždy spolu tento den...Ale jinak nic :) Jen musím říct, že je docela legrace, když se babička rozčiluje, jak se o tom všude mluví, protože Valentýna považuje za americký svátek a náš je prý Máj, lásky čas :) :D

    OdpovědětVymazat
  30. jéééé, to je ňuňuuuu :D
    Valentína neoslavujem :)
    claireclairmont666@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Podle legendy o umučení svatého Valentina, který i přes přísný zákaz římského císaře oddával snoubence, za což byl později umučen, připadá Svátek svatého Valentýna na 14. února. Svátek sv. Valentýna je svátkem zamilovaných. Dnes je tento svátek natolik zkomercionalizovaný, že většina párů tento svátek neslaví a singl jsou z toho nešťastní. V křesťanském světě se během roku připomínají různí světci, tak proč si nepřipomenout umučeného svatého Valentina :). Na otázku, zda slavím svátek svatého Valentýna - ano, slavím s malým dárečkem, společnou večeří,....:o). Od značky Clarins mám jen samoopalovací mléko. Balzám i tvářenky jsem již viděla na Instafgramu Clarins. Určitě budou i tak dobré jak vypadají :D Děkuji za hezký článek, který mě přiměl zamyslet se nad svátkem zamilovaných :) nikalife@email.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Neslavím, s přítelem jsme za to, že potěšit se nějakým dárečkem můžeme i normálně a ne jen v tento den. Společně si jen večer pustíme film a dáme si pizzu, to je takový náš Valentýnský zvyk. :)
    nika.pachlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Jednoduchá odpověď - neslavíme...
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Valentýna slavíme formou večere, ale spíše je to len další pohodový večer strávený spolu, nic speciálního. Táhle limitka od Clarins je roztomilá, tá tvářenka mě velice zaujala. menicver@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Ta tvářenka je tak roztomilá! Moc ráda bych ji vyzkoušela :-) Valentýna slavíme tak napůl, nějaká sladká drobnost nebo růže vždy potěší, nic velkého.. Podle mě se má láska dokazovat každý den v roce ne jen na Svatého Valentýna nebo 1. máje :-) Zdraví Monča. pirkova.monika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj Rendy,
    já nejraději slavím Valentýna s mojí ségrou Kačkou, která je pro mě spřízněná duše. I když jsme měly své protějšky, tak tento den nám vždy připomíná, že jsme tady jedna pro druhou. V tento den si uděláme holčičí jízdu - jdeme si něco hezkého koupit, dojdeme si na kafé a mluvíme o různých věcech :) Já bych chtěla tuto soutěž vyhrát pro ní, protože vím, že bych jí udělala radost :)

    Tobě přeji krásného Valentýna taktéž ♥
    Šárka :)
    tobiaskovas@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Nie Valentínske nikdy neoslavujem, s manželom nepotrebujeme Valentínske aby som vedela,že má Lubi.A ešte chcem povedať že tvoj blog je super a páči sa mi že vies napísať i o pozitívach ale aj negativach noviniek. Mail je: jarinovamagda@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  38. Spíše neslavím... ale pěkný večer si s přítelem určitě uděláme :)
    hani.krat@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Já Valentýna nijak neprožívám, květinou samozřejmě nepohrdnu, ale že bych potřebovala něco extra, to ne.:-)
    Produkty vypadají moc dobře. :-)
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. S přítelem Valentýn nějak zvláštně neslavíme. Ovšem ráno si uděláme společnou snídani třeba palačinky a ovoce ve tvaru srdíček, pak večer nějakou večeři a třeba film :)
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Slavím na valentýna výročí s přítelem a stěhování k němu :D to je pro mne víc než valentýn.
    p.etra5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Tento svátek se u mně nezabydlel, líbí se mi příběh za ním, ale to, co vidíme v obchodech už moc ne :( myslím, že láska by se měla projevovat neustále a když už mám s ní něco spojené, tak určitě květen :-) petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Sv. Valentýn slavíme tak napůl- musím mít odůvodnění, proč jsem snědla čokoládu :-)
    pavla.holcova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Nádherné produkty:-) Valentýna neslavím, mnohem bližší je mi v tomhle ohledu první máj:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. My s manželem ani ne, naše číslo je sedmička, tak snad mi a den losování přinese štěstí ☺. Valentyn je pro mě den, kdy mám můj tatínek narozeniny 🎉. Noogeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Valentyna jsem nikdy neměla v oblibě. Takové to poskakování, jak marketing velí. Takže za mě ne. Neslavím.
    Tvářenky vypadají kouzelně. Kombinace pudrové a krémové je lákavá.
    haslerka.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Valentýna nějak neprožíváme jako něco malého si klidně dáme, ale láska by se měla vyznávat po celý rok a ne jen v tento svátek :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  48. Svátek Sv. Valentýna neslavím, pokud ma člověk člověka rad, měl by mu dokazovat lásku po cely rok a ne jenom když mu to den v kalendáři připomene :)) takže odpověď je Vlastne ANO - Slavim, ale cely rok :) Kalcikova.andrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Když už se nám povede být s přítelem spolu, tak si dáme večer vínečko nebo dobrý čaj, pustíme si film, zapálíme svíčku... Prostě takový normální hezký večer :-) drasnarova.zuzana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Svátek slavíme tím, že si dáme nějakou "blbost" když si vzpomeneme, růžičku, dobroty nebo tak - nic velkolepého, tento svátek nás nechává v klidu. A stejně tak ale i 1. máj, nepotřebujeme příliš datumy k potěše toho druhého...
    nikolavondrova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj Rendy, Valentýna jsem nejvíce prožíla v pubertě, nyní jsem šťastná za to, kdykoli mi partner přinese květiny jen tak z lásky. Nicméně kosmetický dáreček by mě určitě potěšil! Hezký den, petrahulcikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj,
    mě záleží na stavu, když jsem zadaná, tak klidně a ráda slavím. Momentálně jsem nezadaná a ještě budu v zahraničí, takže slavit letos nebudu. Můj email je hanicka.cica@seznam.cz.
    Hanka z www.ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  54. Valentýna jsme nikdy neslavili. Mám krátce před tím narozeniny, takže to že si na ně manžel po tolika letech spolu vzpomene, považuju za největší romantiku. Můj email: krcejnarova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Valentína nejak extra neslavíme. Akurát si kupíme nejakú bonboniéru. silver002@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Valentyn neslavim a ten obal toho balzamku je bozi! :)

    A.moudra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Valentýna neslavím. S přítelem slavíme první Máj. :) ale miluji valentýnske kolekce.

    neli.nesetrilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Ahoj Rendy, na Valentýna vždycky upečem s dcerama dort a oni ho hodně nazdobí srdíčkama a kytičkama..přijde mi, že je to baví od roku víc a víc...a manžel je "vždycky mega překvapen" :)
    petrajarosova8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Tak přímo Valentýna nemám ráda, ale i tak slavíme - mamka má přesně na Valentýna narozky :) A jinak raději květen a rozkvetlé třešně :) S přítelem se obdarováváme po celý rok, letos v podobě potomka... dostalka.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. já neslavím
    radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Ahoj Rendy, Valentýna jsme s přítelem nějak extra nikdy neslavili. Vždy jsem mu ale připravila nějakou pochoutku (přítel totiž rád jí :-) ) buď ve formě mnou upečených domácích sušenek, nebo jeho oblíbené arašídové či oříškové pomazánky a za to byl vždy rád :-). Chci mu tím dát jednoduše najevo, že na něj myslím a mám ho ráda a jak jinak to dát chlapovi najevo, než jídlem? :-)).

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. my slavíme valentýna dohromady s výročím, protože výročí máme jen o týden dříve. MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Ano, slavime, ale nie zas nejak uplne specialne. Ideme na veceru vacsinou. Tento rok spolu ale nebudeme, lebo priatel je v zahranici :/
    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Nedá se říct, že bych ho vyloženě slavila, ale beru to jako záminku, kdy si s přítelem zajdeme třeba na dobrou véču :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Manžel je cizinec, tak slaví Valentýn. Já zase slavím 1. máj, takže slavíme vše:-)

    OdpovědětVymazat
  66. většinou ho nijak extra neslavíme. Zajdeme si třeba jen na něco dobrého do nového bistra či cukrárny. luca.novotna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Tak to je kráásne, strašne milé balenie :) Ja valentýna neslavím, podľa mňa je to len komerčný sviatok a láska by sa mala dokazovať počas celého roka, nie len v jedeň deň :) xx

    sdubravova@gmail.com
    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  68. Uzasne balenia, nejake velke oslavy na Valentina nerobime, ide skor o nejaku malu pozornost
    july.velkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Novinky od Clarins vyzerajú ako vždy úžasne!
    Valentína nejako neoslavujem, no rada druhých obdarujem aspoň nejakou maličkosťou na dôkaz lásky :)
    klaudysenjoyment@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Tak my Valentýna neslavime, ale vždy dostanu kytičku :)
    Zuzana.fialova85@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Valentýna neslavím, láska se má dávat najevo celý rok:) le.hrdlickova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Krásná soutěž :) Clarins je moje srdcovka! Osobně svátek sv. Valentýna neslavím .. :)
    misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Poslední dobou se to ve mně nějak zlomilo a já si říkám, že nebudu slavit svátek, který člověk už měsíc dopředu všude cpou a hodně lidem způsobuje deprese. Mimochodem v Brně bude mít na Valentýna Babiš přednášku s diskuzí... lákavý program. :D

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. S manzelem Valentyna ninak zvlast neslavime, ale proc si nedat sklenku dobreho vina spolu :-)
    klimovakarin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. já svátek sv. Valentýna nijak speciálně neslavím. chci být prostě s tím, koho mám ráda a užít si třeba nějak neobvykle společné chvíle :)
    kat,safarikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Slavím ho tak, že si pustím nejvíc romantický film, dám si víno a vanu plnou pěny!:)
    simushka.ss@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Valentina sice specialne neoslavujeme, no ja sa aj tak snazim pripravit nieco podla manzelovho gusta na veceru a on ma vzdy potesi kvietkom a oblubenou sladkostou :-)
    ankasl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. Ja som s priatelom 4 roky a tak postupne už neberieme Valentýn nejak vážne, velakrat sme práve v tento sviatok i v praci a ani sa nevidime....ale vždy sa koná nejaká symbolická večera/obed :)
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Nene, neslavíme, ale knihy, květiny a Lindt čokolády přijímám kterýkoliv den bez vyjímky ;-)
    Hezký den
    vendula.podzemna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Ahojda, já slavím naprosto všechno - svátky, narozeniny, výročí a Valentýna zbožňuju :) Letos budeme už slavit i s dcerkou :)
    indiankatery@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Ráda se této soutěže zúčastním, ten balzám mám moc ráda😉 a ta tvářenka je pro mně spíš jen ,,bonus" 😉
    Anicka2003@email.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Ahoj, Valentýna slavíme jen tak lehce (dobrá večeře), žádné šílenství se nekoná:-). ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Valentýna nijak extra neslavíme, ale jí vždycky pořídím něco pěkného pro sebe a přítele a udělám tak radost nám oběma, beru to tak trochu jako záminku k obdarování se :D Letos jsem nám pořídila trenýrky od české značky Elka, které vypadají skvěle a na spaní budou ideální.
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Neslavim Valentyn, laska by se mela dokazovat po cely rok a ne jenom v ten den. :-)
    patricie.kozarkova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. Valentyn neslavim, muj nazor je takovy, ze by se laska mela dokazovaf cely rok a ne jenom ten urcity den. :-)

    patricie.kozarkova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. Né že bych to nějak slavila, ale s přítelem zajdem na pěknou večeři nebo do kina. :)

    ruzickova.martina.maja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Ahoj Rendy, Valentýna slavíme, ale nic extra. Dobrá večeře a tak..:-) monika.hromcikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. my Valentýnem moc nežijeme, já maximálně koupím nějakou netradiční čokoládu, která pak rychle padne za vlast :D
    p.brydlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Ahoj, sv. Valentýna neslavím, ale ráda si udělám pěkný večer s vanou a filmem :)

    OdpovědětVymazat
  90. Valentýna nijak zvlášť neslavíme, maximálně je to dobrá záminka na to, zajít si na jídlo někam, kam běžně nechodíme.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Ahoj Rendy, krásná soutěž :-) já Valentýna budu slavit maximálně s kamarádkami, nejsem odpůrce ani nadšenec a vůbec mi nevadí, že se okolo Valentýna objevují samé zamilované motivy, já mám totiž tyhle "kýče" ráda během celého roku a jakmile vidím něco se srdíčkama, tak to beru, miluju tyhle kýčovitý roztomilosti, i když není zrovna Valentýn :D (lucie.bydzovska@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  92. Ahoj, ja neoslavujem
    michaela.stanova13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. Valentýna neslavím, ale přesto jsem ráda že je, protože firmy vždycky přijdou na trh s lákadly😂

    surikatka000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Ahojky..

    Zajimava otazka, takova opravdu na zamysleni..

    Driv bych asi odpovedela, ze neslavime... Ale pokazde nejaka malicka drobnost v podobe cokolady nebo ruzicky byla samozrejmosti..
    Ale posledni 2 - 3 roky bych rekla, ze slavime, i kdyz si to asi ani jeden z nas nechce priznat..

    Takze slavime tak nejak po svem.. Rano darecky, cokoladky, snidane do postele... odpoledne prochazka a vecer vecere.. Loni jsme byli v restauraci, letos chci varit doma.. hovezi na vine a stouchane brambory..
    No a rozhodne i kino.. 50 odstinu temnoty...Zvazovali jsme i nejaky vikendovy pobyt, ale nakonec jsme si rekli, ze doma je doma.. Ja mam 7 unora svatek, takze si darecky uzivam v unoru opravdu nalezite..

    Asi jsme se uz dostali do stadia, ze proc si neuzivat zivota a vsech radosti co nam nabizi, jelikoz tech radosti je mnohem mene jak starosti..

    Spousta lidi rika, ze je to komercni svatek.. Kecy v kleci... To by se muselo rikat o vsech svatcich... Dneska uz je komerce uplne ve vsem.. Treba i v 17. listopadu.. v ten moment je na stancich spoustu novych knizek o sametove revoluci..Strasne me tyhle reci vytaceji...

    Takze proc si neuzit jak 14. unora, tak 1. kvetna.. Kazdy svatek ma neco do sebe..

    Sleduji jako Ve Mu
    v.e.r.d.a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Valentýn neslavím, ale aspoň si vždy nalakuji nehty na červeno nebo tak :D Minulý rok jsme to ale s přítelem pojali aspoň jako důvod někam zajít a byli jsme na večeři, tak to letos asi zopakujeme :) Moc se mi líbí to pusinkové balení, k téhle značce bych něco tak veselého nečekala, spíš něco elegantního :) 6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Valentýna budu slavit zřejmě s přítelem, ale protože je to současně naše roční výročí, tak to bude oslava spíš výročí, než Valentýna :) ale malé pozornosti si dáváme tak nějak v průběhu roku, takže 14. si uvaříme spíš nějakou dobrou večeři a večer si někam zajdeme.
    Kdybych balzám vyhrála, jeden pravděpodobně daruji jemu, protože má věčně suché rty, zabarvení by musel nějak přežít :D
    sabina.vanickova8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. Valentína jsem neslavila dokud jsem nepotkala svého muže. Teď to v podstatě slavíme každý den. Ale miluju pak výprodej čokolády :) zulu.klik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. valentýn neslavím, osobně mám radši první máj a líbání pod rozkvetlou třešní :) sunysun@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Ahojky,

    krásné věcičky jsi dala do soutěže. Ta tvářenka se mi moc zamlouvá a líbí.
    Valentýna slavíme jen málo, ale čokoládu od manžela vždy dostanu a krásný večer plný romantiky.

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Valentýna jsem vždy slavila, je to pěkný a romantický svátek :-) A balíčky jsou pěkné, hlavně tvářenky se mi moc líbí :-)
    valouchovadagmar95@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  101. Skvela sutaz :) valentin slavim a celkom sa na neho aj tesim :)
    tilkanudzikova_gmail.com
    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  102. Valentýn nijak zvlášť neslavím, ale ani mi nevadí.
    katria@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Valentýn neslavím nemám s kým :D.
    pavlikova.anezka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Moc hezká soutěž ,a ta balení jsou cute :-). Jinak s pritelem se máme rádi celoročně :-D , takže vlastne slavíme svátek zamilovaných každý den :-). Měj se krásně a těším se na nový clanek

    OdpovědětVymazat
  105. Ahoj Rendy, ja sice Valentyna neslavim, mam radeji 1. Maj, hlavne kvuli tomu, ze na nej mame s mym milym vyroci ❤! Ale urcite by me v tomto nehezkem pocasi potesila vyhra v soutezi 😊.
    j.dreslerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. Ahoj Rendy, Valentýna spíše neslavím, maximálně symbolicky dobrou večeří. Ovšem kolekce Clarins je krásná, zvlášť roztomilá je tvářenka. Veronikahorackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Oslavuejeme, ale iba klasicky vecera a vino, v podstate nic co nerobime priebezne aj pocas roka :) Nejaku velku vedu z toho nerobime ani si nedavame drahe darceky :) gabika.komorova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. ja Valentina neslavim nemyslim ze by ma mal nejaky den byt viac pozornou a tak proste by to malo byt tak prirodzene pride mi to dost marketingove :) ale zase vyrabaju sa niekedy naozaj pekne vecy k tomuto dnu
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  109. ahoj, nenazvala by som to oslavou, ale máme s manželom zvyk, že ideme vtedy do kina a predtým na dobrú kávičku s koláčikom :)
    katka65@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. Tento svátek prozivame asi tak, ze si dame večer vino a neco dobreho a občas vyuzuju nejake akce a kolekce v obchodech :) barry22@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Ano ideme na večeru beab@zmail.sk

    OdpovědětVymazat
  112. Valentýn slavím, přijde mi to jako krásný svátek. Samozřejmě by se láska měla vyznávat i jiné dny, ale líbí se mi, že má svůj vlastní den. Určitě zajdeme na véču, dáme si vínko a nějaký dáreček pro radost.
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  113. Je ten balzam vypada paradne sladce. No uz po druhé jdeme s holkama do kina na 50 odstinu, ale pak s protějšky na vecu. Prijde mi tento svatek nuceny a uz predem rikam manželovi, ze tu předraženou kytičku ten den nechci. Hlavne ze jsme spolu a nemusí nam nikdo diktovat kdy slavit lasku. Jinak samo nic proti ničemu, ty valentynky na základce byly vtipné :) rihovaveroni@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  114. Já Valentýna neslavím vůbec, ale vždy se těším na první máj. anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  115. My oficiálně neslavíme, ale vždy tajně doufám v nějaké to překvapení :-D
    Dana
    per.dana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Neslavíme, raději mám 1. máj:)
    karolfurmankove@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  117. Ráda bych slavila, ale letos nemám s kým.. aspoň zatím :-D slunkovdusi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Neslavíme, radost si děláme průběžně v roce :) gabolina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  119. Oslavujeme, ale nič veľké. Nejaký ten kvet, čokoláda:)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  120. Valentýna neslavíme/slavíme...otevřeme si třeba víno a uděláme si hezkou večeři. :) verisek123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  121. Slavím. Vždy když je důvod pro kávu, zákusek a dárek, jsem pro!
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  122. S priatelom sme spolu uz 5 rokov a Valentin si robievame niekolko krat do roka, sme stale zamilovani ako na zaciatku :) no na ozajstneho Valentina pojdeme do kina a na veceru :-)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  123. Neslavím. Díky za tuhle soutěž. j.cervenkova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  124. Ahoj, Sv. Valentýna slavíme jen symbolicky, pro nás je s přítelem důležitější 1. květen, kdy máme i výročí 😊 m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  125. Normálně Valentýna neslavíme, ale letos to vyšlo, že budeme na Valentýna v Římě - což je pro nás romantika sama o sobě :) takže si tam dáme ještě dáme nějakou dobrou večeři a projdeme se ruku v ruce po památkách :)

    OdpovědětVymazat
  126. Minulý Valentýn jsem oslavila s mamčou lítáním po nákupech, byl z toho tedy ladies day. Letos ho plánuju strávit v tanečním studiu klasickou týdenní lekcí, ale z čeho jsou endorfiny lepší, než z tance? :)
    mich.bartova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  127. ahoj,
    my s manželem svátek neslavíme, ale myslím, že až se projdu městem plným výloh zaplněnými srdíčky a květinami, tak si doma nezávazně valentýnsky otevřeme aspoň víno a uděláme si hezký večer - není to přece o svátku, ale o tom, že se máme rádi každý den - tak proč ne i na Valentýna? :)
    cervenkova.barbora()seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  128. Krásna kolekcia od Clarins, to sa musí uznať :) s priateľom Valentín nejako extra neoslavujeme, doprajeme si večeru a kino a keď nie sme kvôli práci spolu, kúpime si s kamarátkami čokoládu a spravíme babský večer :D romi.drbulova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  129. Svátek sv. Valentýna s přítelem neslavíme, protože si lásku dokazujeme každý den. Nicméně nic proti tomuto svátku nemám, naopak ho podporuji, protože stále existují muži, kterým se musí připomínat to, že si svou drahou polovičku mají hýčkat (i když je to třeba jen jednou v roce) :) e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  130. Sice mám s kým slavit, ale tento svátek neslavíme. Maximálně si koupíme něco dobrého na zub, ale to moc jako oslavování neberu :) luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  131. Dosud jsem neměla s kým slavit, letos se nechám překvapit. Ale bez hádek a v pohodě je v podstatě každý takový den svátek, ať už je Valentýn, nebo ne.
    mor.sa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  132. Pustím si nejaký film a papám čokoládu. Čo viac si môžem priať? :D
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  133. Valentýna slavíme s manželem vždy nějakou dobrou večeří v restauraci.
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  134. Valentýna bych slavila kdybych měla s kým �� Letos to bohužel nevyšlo, a navíc budu trčet ve škole až do 8 do večera hurá ���� ale nevadí...doma si pak aspoň pustím nějaký pěkný film a dam si k tomu zmrzlinu a budu naprosto spokojena �� edvorackova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  135. Ahojky Valentýna slavíme, já velice ráda dávám i dostávám dárky 😀 a manžel má dokonce i 14.2. narozeniny. Tvářenka vypadá zajímavě. anytkaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  136. krasna kolekcia !
    ja neslavim nijako :D iba si kupujem pekne veci hahah
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  137. Valentýna vyloženě neslavíme, protože asi o týden dřív výročí a to si vždycky hezky užijeme...na Valetýna si pak posedíme u večeře a u vínka, ale hezky doma, nemusím ty přeplněný restaurace
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  138. Valentýna beru jako příležitost udělat si na sebe čas, zajít si na dobré jídlo, procházku...prostě si užít jeden druhého. Rozhodně něpotřebuji srdíčka, kytičky ani bonbony...Ale třeba ten čupr balzám na rty by se mi líbil :) Díky za soutěž a hezký den. doleckova.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  139. My Valentína slavíme iba v kruhu rodiny:) priateľa nemám takže by som to sni inak slaviť nemohla, ale momentálne mi to úplne stačí:)
    masarikovamaria@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  140. Obaly balzámků Clarins prostě umí �� Valentyna slavíme doma neoficiálně, spíš je to pro nás další příležitost jit v týdnu na skvělou večeři. Asi nikdo nepotřebuje si projevovat lásku jeden den v roce víc než jakýkoliv jiný den. Nika.nett@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  141. Ahoj Rendy, Valentýna slavime asi tak, ze si zajdeme na vecu, kafe nebo víno, ale žádný dárky, jen takovej hezkej večer 😊 Myslím ze to úplně stačí. E-mail remesovaja@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  142. Jak slavíme svátek sv. Valentýna? S přítelem si zajdeme na dobrou večeři a dobré víno - tento rok vyrážíme v rámci Grand Restaurant Festivalu. Už se moc těším! :)

    zahr.jana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  143. Já Valentýna neslavím, ikdyž jsme se s přítelem v tento den seznámili. On bohužel není romantik...
    Zaneta.Smehlikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  144. Valentýna neslavíme, slavíme radši 1.máj :) . g.dvorakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  145. Valentýn jako svátek mám ráda. Sice ho nijak doma neslavíme, ale i tak je hezké se v ten den zamyslet na tím, jak moc je pro nás láska a partnerství důležité...Balzám mám zatím jenom s puntíky, tento je ale taky fešák <3
    bacculinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  146. Valentýna nijak extra neslavíme :) Náklonnost si projevujeme i v průběhu roku. zacharovahana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Ahoj Rendy, neslavím ho tím způsobem že bychom si s přítelem dávali dárky ale slavím ho tak nějak "v duchu" tím chci říct že nehejtuju svátek sv.Valentýna, ani ty kdo kupují těstoviny ve tvaru srdce:D ale já to nedělám.
    nikola-p@email.cz

    OdpovědětVymazat
  148. Valentín moc neoslavujem, hoci mám s kým a je fakt, že asi ani nepotrebujem, lebo môj milý mi dokazuje lásku celý rok. tento rok ale uvažujem, že ho sama pre seba oslávim nejakým supersweet ružovým muffinom a tulipánmi :)
    mats.kovacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  149. Letos bude zase Valentýn v pracovním dnu, ale to nás neodradí, abychom si s mým manžílkem a s našimi přáteli opět nezašli na romantickou večeři do naší oblíbené pizzerie, pokecali, zavzpomínali a pak si udělali hezký večer ve dvou při svíčkách a u oblíbeného filmu s vínkem.
    barunkakralicek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  150. Ahoj Rendy Valentyna slavime mam doma tri lasky tak si vzdy tento den s detma uzivame😘👍🏻
    Eva.hodbodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  151. Svátek jako je Valentýn hrozně miluji, protože vím, že si s přítelem uděláme na sebe stoprocentně čas. Nedáváme si žádné velké dary, ani nekupujeme Valentýnové blbůstky, jen si uděláme hezký večer v klidu domova a hlavně romantickou koupel.
    B.rybarikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  152. Vždy som ho slávila, tento rok to ale vyzerá, že ho nebudem mať s kým..

    elenka.tothova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  153. Ja Valentín nezvyknem oslavovať, ale rada obdarujem blízkych aspoň nejakou maličkosťou na dôkaz lásky :)
    klaudysenjoyment@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  154. Ahoj �� Valentýna máme s přítelem celý rok, jsme na sebe hodní pořád �� v Čechách nemá tento svátek tradici, takže ho neslavime �� ale rozhodně se mi smysl Valentýna líbí

    verca.kafkova93@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  155. Ahoj, sv. Valentýn nějak neřeším, je to pro mě den jako každej :-)

    Mensikova.moni@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  156. Valentýna moc neslavím, vždy jsem za svátek lásky považovala 1.máj, který má velkou výhodu díky počasí. Na Valentýna si vzpomeneme, dáme si s přítelem nějaký dobrý zákusek, nebo se podělíme o čokoládu:-). k.libicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  157. Ja bych slavila Valentyn klidne kazdy den, ale manzel neni romantik, takze zase nic😭
    Marianadaska1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  158. Lidé co se milují by si lásku měli vyznávat častěji než na Valentýna. Je to ale den určený výhradně pro lásku, tak proč ho neslavit?
    Email: bbarborakrajcovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  159. Valentýna neslavíme, muž na to není 😉 email evdusk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  160. S manželom veľmi Valentína neoslavujeme ale tento rok si urobíme po Valentíne pekný predĺžený víkend v Bratislave a vo Viedni 😉
    Zuzka.zelienkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  161. Moc pekna soutez!!! My si s pritelem koupime nejakou valentynskou sladkost, ted maji v Lidlu na vyber plno dobrutek,ale nekdy se stane,ze to snime jeste pred Valentynem:)))takze nijak cilene to neslavime;)
    zuzek92@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  162. Svátek s přítelem neslavíme, jsme oba toho názoru, že partneři by se sobě měli věnovat stále a ne to jednou v roce přehánět. :)
    pivonkova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  163. Já teda vždycky raději slavila první máj, každopádně letos to vypadá, že nebudu mít s kým slavit Valentýn ani První Máj :( :D
    Therainbower@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  164. Valentýn mám ráda i když to není náš svátek, ale bohužel ho nemám s kým slavit, tak aspoň zkusím štěstí v soutěži. Tvářenka i balzám na rty vypadají moc dobře, ráda bych je vyzkoušela. :)
    Klarka.Svojanovska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  165. Já s přítelem Valentýna moc neslavím, podle něj je to americký výmysl. Ale v únoru máme také výročí, takže přece jen něco slavíme :) kolarikova.t@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  166. VALENTÝN NEVALENTÝN PRO NÁS JE DŮLEŽITĚJŠÍ SE OBČAS V TOM SHONU ZASTAVIT A UVĚDOMIT SI JAKÝ POKLAD VEDLE SEBE MÁME I BEZ TOHO ANIŽ BYCHOM NAKUPOVALI TISÍCE NICNEŘÍKAJÍCÍCH DÁRKŮ :)

    michalavojtechova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  167. Ahoj Rendy! Svátek svatého Valentýna neslavíme, manžel tak nějak tyto importované svátky nemusí, ale nevadí... Čokoládu nebo jinou pozornost dostanu docela ráda jindy...Moc hezká soutěž a velmi se mi líbí balzámek v novém kabátku😍
    Hezký den!
    Petra.jane@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  168. Na Valentýna se těším, protože půjdeme na večeři a užijeme si společný večer. brozkova.zuzana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  169. Valentýna jsem nikdy moc neslavila, ale s přítelem si většinou něco malého dáme ,čokoládu nebo dobrou večeři :)
    klara.bilkova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  170. Valentyna s pritelem neslavime, tento rok si planujem s holkama - spolubydlici, udelat fajn vecer spolecne :-). Nadvornikova.terez@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  171. Valentyna s pritelem neslavime. 😊 Nadvornikova.terez@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  172. Je skvělé, že se Clarins se svým limitkovým balzáme takto stále vrací <3 Valentýn bohužel letos neoslavíme, protože nás s přítelem dělí stovky kilometrů. Na druhou stranu, vždy, když se po delší době vidíme, tak je to pro nás takový malý Valentýn/první Máj. :) michalicova.petra@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  173. Ahoj, Valentýna neslavím, ale ráda soutěžím :-) l.hnatkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  174. Svátek sv. Valentýna slavíme, pamatuji si, že už jako malou mě mamka učila, že je to svátek zamilovaných. Nemusela jsem nikomu dávat dary, mamka říkala, že stačí jen pusa a upřímný úsměv. Teď už sv. Valentýn slavím s přítelem a dáváme si jen malou pozornost a uvaříme si spolu tu nejlepší večeři. Na rodiče, ale nezapomínám a vždy jim přijedu dát tu pusu a úsměv. :-)
    Kajusshe@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  175. Jestli bych ho úplně slavila, to se říci nedá. Ale každý rok chodíme tradičně do kina s holkama, na nějakou romanťárnu, třeba jako letos: 50 odstínů temnoty.
    Jinak, moc se mi tvůj blok líbí, každý článek ráda čtu, a dost mi to občas pomáhá v rozhodování. Jen tak dál.♡
    zelezna.lucka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  176. Já a můj milým moc na nějaký dary nejsme, spíš si snažíme na sebe udělat čas, věnovat se jen sobě a užít si to. Valentýna asi letos oslavíme podobně, vyrazíme na výlet, uvaříme si společně něco dobrýho a večer usneme v objetí :)
    beranova.kat@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  177. Ahoj Rendy, Valentyna jsem nikdy neslavila, pritel je fotbalista takze u nas kazdy 14.unor jede v televizi fotbal. �� Davam prednost ceskym svatkum, treba 1.maj. ��
    Mej se hezky, zdravi ctenarka Natalie ��
    natalie.vankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  178. Krásná soutež! Valentýna neslavím, protože nemám s kým.
    mareckom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  179. Jee to by bylo super vyhrat zrovna na muj dnesni svatek .. Jinak svatek Valentyna slavime i neslavime.. Nase dlouholeta tradice byla jit nekam na veceri a posledni rok co mame malou Valerii uz tolik casu neni,ale vzdy se nejak obdarujeme. Treba kytkou,svickou,masazi apod. veronika-podesvova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  180. Valentýna neslavím, na to, abych si uvedomila koho miluju a proč nepotřebuju datum v kalendáři :-). sonjar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  181. Och, já tak toužím po té tvářence 😍 Valentýna neslavím, je mi bližší 1. máj, který nikoho nenutí utrácet horentní sumy za dárky, ale spíš si vzpomenout, se svou drahou polovičkou se na chvíli zastavit a užít si zamilovaného romantického okamžiku pod rozkvetlým stromem bez ohledu na to, jak dlouho už jste spolu.. a nemusí to vůbec nic stát :)
    misscukrik(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  182. Valentin oslavujeme len tak ze si povieme aaaa je Valentín mohli by sme zajst na večeru aspon,aj ked s dcérkou to nebude romanticka vecera ani zdaleka :D..ale niekedy si podarujeme nejaku drobnost:)
    ivka.sujanova374@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  183. Ahoj,
    mam moc rada vsechny ceske svatky a rada si o nich i ctu, jak to kdysi bylo. Valentyn pro me neni ceskym svatkem, takze neslavim...foxyjitka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  184. Květiny dostávám ráda i na Valentýna :)

    Clarins značku mám ráda, tak bych ráda tyhle novinky vyzkoušela. Můj mail je kanjitoshite@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  185. Oh, tak to je novinka! Ta manipulace musí být hodně rychlá, vypadá to skvěle! Já osobně slavím vlentýna jen lehce - dáme si doma víno nebo na něj někam vyrazíme v poklidu a bude to další fajn večer :)
    andrea.lekesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  186. To budou určitě moc fajn veci,tak zkusim stesti ☺ Slavim tento svatek,ale ne prehnane.
    Email: renata.lemonova0000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  187. Moc se mi líbí barva tvářenky. Valentýna neslavíme, přesto vždy dostanu krásnou kytku :-) stepanka.konvalinova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  188. My Valentýn ani moc neslavíme,protože si lásku můžeme vyznat kterýkoliv jiný den a navíc mi to přijde jako strašně komerční svátek,ale to je v této době asi každý svátek :)
    A ten balzám na rty vypadá úžasně.
    zablodenisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  189. My Valentína budeme mať v máji,kedy budeme mať svadbu :-) Ale inak ho neoslavujeme,máme Valentína 365 dní v roku,nielen v jeden deň :-P :-)
    Mail: zuzina.poliacekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  190. Valentýna neslavíme. S manželem máme takový svátek lásky každý den od té doby co se známe :) Jsme spolu již 4 roky, z toho skoro jsme už půl roku šťastní a zamilovaní manželé :) mrazova.v@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  191. Ahojky, Valentyn budu letos slavit poprve. Hrozne se na to tesim, nemyslim si, ze to bude neco extra, ale konecne budu moct svátek zamilovaných slavit. :-)
    terezickale@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  192. Ikdyž nemám žádného přítele Svatý Valentýn slavím. Ale spíš tím, že vyrobím nějakou maličkost mamce, nebo se prostě snažím zpříjemnit den lidem, které mám ráda. A tento svátek mi spíše připomíná, abych si víc vážila lidí na, kterých mi záleží. Přeji krásný svatý Valentýn, ať už ho slavíte s kýmkoliv :)
    (Komentář píšu podruhé, protože jsem napoprvé zapomněla napsat email :/)
    misa.esterkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  193. Valentýna neslavím :) nejen proto, že nemám momentálně s kým :D ale jsem toho názoru, že lásku si má pár projevovat kdykoliv, ne jen jeden den v roce :) holcova.vendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  194. Neslavím, mám raději 1. květen :)

    kazajacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  195. Dobrý den, svátek sv. Valentýna s přítelem slavíme, vlastně jsme se na něj dali dohromady, takže zachováváme tradici :) tak snad to spolu tím životem šťastně doklepeme.
    (email mám: syfon2@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  196. Valentýna neslavím, letos je pro mě Valentýn ve znamení sledování Ligy Mistrů. Hraje přece Barcelona s PSG! :D
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  197. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  198. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  199. Valentýn neslavím, ale nic proti němu nemám, ať si slaví kdo chce co chce pokud mu to udělá radost :-)
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)