sobota 14. ledna 2017

Rituals | domácí SPA a moje oblíbená řada

O značce Rituals jsem vám básnila už několikrát a došlo mi, že jsem se o produktech ještě pořádně nerozepsala. Značka byla založená v roce 2000 a jako první uvedla kombinaci luxusní domácí a tělové kosmetiky. Líbí se mi jejich filozofie, která hlásá, že "Štěstí a spokojenost spočívá v radostném prožívání přítomného okamžiku a často ho najdeme v maličkostech." A právě díky produktům Rituals si člověk může svojí obvyklou rutinu proměnit v příjemný okamžik a je jedno, jestli si dává koupel, pije čaj nebo myje nádobí (ano, mají i jar na nádobí :)

Jestli si rády užíváte voňavé produkty, které vypadají jak z luxusního spa, tak Rituals potřebujete znát a jejich produkty vyzkoušet :)

Já osobně jsem si velice oblíbila řadu Ritual of Sakura, která voní po třešňovém květu a doma už mám několik produktů, o kterých bych vám ráda pověděla :)



Začneme něčím nekosmetickým, protože v Rituals seženete např. i čaje, svíčky, vonné střapce nebo difuzéry. O tomto jasmínovém čaji jsem vám už minulý rok psala, ale mám ho strašně ráda a moc mi chutná. Dostala jsem na něj i kovovou dózu, takže to může být takový tip pro vás, když budete mít v okolí někoho, koho budete chtít třeba potěšit nějakým dárkem :)


A teď se přesuneme už ke kosmetickým produktům :)



Tuhý anti-perspirant stick (280 Kč) se možná zdá jako docela drahý, na podobný typ produktu, ale musím říct, že je opravdu velký (75ml) a na jedno použití ho stačí tak málo, že si troufám říct, že mi vydrží opravdu dlouho. Velice si ho pochvalovala už moje kamarádka, která ho má delší dobu a říkala, že jí vyhovuje a prostě funguje. A musím sdílet její zkušenost, protože je opravdu super. Jemně a nevtíravě voní a nijak nedráždí podpaží. Nedělá ani neplechu na čerstvě okolené pokožce, nedělá mi fleky na černém oblečení a bezvadně funguje. Podpaží je suché a voňavé, takže co si více přát? :) Dostupná je i verze ve spreji.

Je mi jasné, že tohle není úplně must-have pro všechny a velká část lidí si vystačí s deodoranty z drogerie, ale tohle je spíše pro milovníky, co mají rádi třeba tuto řadu a mají třeba i stejnou vůni nebo prostě utratí za deodorant i trochu vyšší částku :) 





Sprchový olej (250 Kč) jsem dříve už měla, akorát si nejsem jistá, z jaké řady to bylo. Pamatuji si jen, že měl zelený obal a nebyla jsem z něj zrovna odvařená. Tento mi přijde o něco lepší, ani přesně nedokážu popsat z jakého důvodu :) Zvláště v zimě sprchové oleje ráda používám, protože mám kůži trochu více vysušenou a tohle je ideální způsob hydratace kůže pro lenochy. Olej se při kontaktu s vodou mění v jemnou pěnu a je velice příjemný. Po spláchnutí zůstane na kůži jemný film, ale nemusíte se bát, že byste byly mastné. Olej určitě nenahradí používání tělového mléka, ale beru ho jako takový doplněk v péči. Bohužel mu ale musím trochu pohanit parfemaci, protože mi nevoní tolik jako jiné produkty této řady. Cítím z něj více rýžové mléko, než třešňové květy a to není úplně ideální vůně (minimálně pro mě ne). Nevím, nevím, jestli někdy v budoucnu ještě nějaký olej budu chtít, protože s tou parfemací to mají u mě prostě trochu nahnuté. Sprchové pěny jsou pro mě asi větší sázka na jistotu :) 






Krém na ruce byl úplně prvním produktem, který jsem si z této řady pořídila. Líbilo se mi, že je v pumpičkovém balení, což já vždycky ocením a mám ráda. Mám ho doma na pracovním stole a používám ho, když něco píšu na počítači a nechci mít na rukách nános mastného krému. Konzistence je lehčí a je spíš na takové to běžné mazání. Vysušené ruce asi úplně nespasí, ale na pracovní stůl je pro mě ideální :)




Tělový peeling (570 Kč) je přírodní a na bázi cukru a zvláčňujícího oleje. Což mám u tělových peelingů nejraději, protože ten pocit, když ho opláchnete a přejedete po dokonale jemné a zároveň naolejované kůži, je k nezaplacení :) Peeling je hrubší, ale částečky nejsou ostré, takže je jeho používání super příjemné a osobně mám hrubší peelingy raději. Voní jemně po třešňovém květu a i když to není úplně levná záležitost, tak balení je opět celkem obří (375g) a je to pro mě takový trochu sváteční produkt. Jako většina produktů Rituals jsou pro mě takové spa záležitosti, kterými se člověk rozmazluje a dopřává si je sem tam. Myslím, že je to zcela v duchu filozofie Rituals :)






Značku Rituals mám velice ráda a pokaždé si užívám jen samotnou návštěvu jejich obchodů, protože to v nich vypadá jako v lusuxním spa salónu. Mám pocit, že se o ní tolik nemluví a často produkty na blozích nevídám, ale myslím, že je to celkem škoda. Není to úplně nejlevnější záležitost, ale člověk by se měl čas od času rozmazlit něčím, co se mu líbí nebo co mu vykouzlí lepší náladu :) Někdy stačí málo ke spokojenosti nebo skvělému relaxu v koupelně.

Každopádně nevím jak vy, ale mám v plánu ze Sakura řady ještě nějaké produkty pořídit. Nevím kdy, ale prostě někdy za odměnu :) Chtěla bych zkusit svíčku, vonné střapce nebo difuzér, protože mám podobné věci v bytě ráda. Jestli s něčím z toho máte zkušenost, tak mi určitě dejte vědět, jestli to stojí za to :)

Znáte značku Rituals? Máte nějaké oblíbené produkty? :)

30 komentářů:

  1. Já značku neznala a jsem ráda, že o ní čtu. :-)
    Peeling se mi hodně zalíbil a krém na ruce též.

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto značku jsem nezkoušela. Ale mám ráda sakury, takže si možná tuhle řadu zajdu očichat.

    OdpovědětVymazat
  3. Obal a vlastne všetko vyzerá veľmi dobre! A vôňa čerešní mhmm

    OdpovědětVymazat
  4. Tak mě nejvíc zaujaly obaly! Ty jsou fakt krásné. A určitě bych chtěla vyzkoušet peeling. Jinak značku ještě neznám, ale vypadá fakt dost dobře.
    Beauty by K. na blogu je soutěž s přírodní kosmetiku MYLO

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo kolem této značky krouzim krouzim a urcite brzy koupím sprchac, telovy krem ...,,,,

    OdpovědětVymazat
  6. Nikdy jsem nic od Rituals neměla, ale teda zaujal mne ten čajík :)! Už jen tou cute dozičkou :D!

    OdpovědětVymazat
  7. Značku Rituals znám, ale ještě nikdy jsem od ní nic nezkoušela, i když mě jejich produkty lákají :) Z těchto produktů mě hodně zaujal právě antiperspirant a potom vypadá moc lákavě i ten jasmínový čaj :)
    LOVELY IMPERFECTIONS

    OdpovědětVymazat
  8. Značku znam a moc bych chtela od ni neco zkusit, jenže v Ostrave se k ni jen tak nedostanu bohužel :D

    OdpovědětVymazat
  9. Znacku poznam, ale este som nic neskusala. Mozno raz 😉

    OdpovědětVymazat
  10. Díky za tip, o značce jsem už mnohé slyšela, jistě vyzkouším minimálně ten tuhý antiperspoirant, když ho chválíš. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  11. Nic od Rituals jsem nezkoušela...jednou jsem byla v "butiku" na Čerňáku, ale necítila jsem se tam vůbec dobře, takže jsem odešla bez nákupu

    OdpovědětVymazat
  12. Přiznám se, že nejvíc mě z toho zaujal čaj, kvůli dóze :D Peeling zní skvěle, cena už o něco méně...

    OdpovědětVymazat
  13. Tuhle značku mám spojenou hlavně se sprchovými pěnami. Docela by mně lákal ten tělový peeling:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Rendy, na tenhle článek jsem čekala :)
    Osobně Rituals miluju z toho důvodu, jak píšeš (a asi i podporuje filosofii značky). Beru to jako sváteční záležitost, když mám čas pro sebe, na vanu, na rozmazlování se. Sakura mi voní hodně, ale ještě o malinko víc mi voní Happy Budha, je svěží s pomerančem a cedrovým dřevem, rozhodně žádný "ala záchodový osvěžovač" smrad, osobně nemám ráda v produktech citrusovou vůni, protože to leckdy sklouze k těm osvěžovačům. Nejvíc mě baví sprchová pěna, žádná značka kromě Rituals podle mě nemá sprchové pěny s tak bohatou a "mazlivou" pěnou�� a taky tělové máslo, které opravdu dlouho voní a hydratuje na jedničku. Nalákala jsi mě na ten jsmínový čaj, je můj nejoblíbenější, tak se asi odměním za zkoušky a na konci ledna po snad všech úspěšných zavítám do obchůdku. Samozřejmě s krabičkou, to je jasné ��

    Hezkou sobotu��
    P.

    OdpovědětVymazat
  15. Rituals je opravdu srdeční záležitostí. Miluju od nich i jejich parfémy.)

    OdpovědětVymazat
  16. Značku jako takovou znám již déle, ale produkty od ní o těch jsem slyšela zřídka a nikdy by mě nenapadlo, že budou tak dobrý a krásný :)

    OdpovědětVymazat
  17. Rituals má krásné voňavé produkty. Mám ráda telove másla.

    OdpovědětVymazat
  18. Od Rituals jsem měla sprchové pěny a byly úžasně. Tahle řada musí krásně vonět :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  19. Měla jsem od Rituals jejich sprchové pěny a přišly mi fajn, jen sama bych si je asi už za tu cenu nekoupila.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Na Rituals už jsem zběžně párkrát koukala na Národní třídě, ale moc jsem je nezkoumala a nic jsem si nekoupila. Asi až půjdu příště, tak se podívám lépe. :) Moc se mi líbí dóza na čaj.

    OdpovědětVymazat
  21. Musím uznat , že mají moc krásné obaly, ceny jsou teda trošku dražší, to ano. Hodně se mi líbí dózička na čaj.

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, značku Rituals jsem už několikát obhlížela, ale zatím jsem si nic nepořídila. Nejvíce mě zaujal tělový peeling, pěny do koupele a vůně do bytu.

    OdpovědětVymazat
  23. Rituals a sprcháče = super! :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Joj milujem takéto produkty a ja práve túto značku vidím skoro všade :-D..asi preto lebo by som strašne odtiaľ niečo chcela, škoda že u nás taký obchod nie je lebo také ako píšeš ako luxusné spa to ja zbožnujem :-)..no musím niečo určite aspon cez internet objednať, aj ked najradšej by som to všetko ovonala naživo :-)..užívaj :-)

    OdpovědětVymazat
  25. mne se též líbí jejich obchůdky a celkově mám k tehle značce kladný vztah

    OdpovědětVymazat
  26. Kolik stojí ten čaj, prosím?

    OdpovědětVymazat
  27. Od Rituals jsem jednou měla sprchovou pěnu, kterou jsem dostala. Byla božská:-) l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Tohle vypadá naprosto božsky. anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Ja som vyskusala hadam vsetky rady vratane (ritual of laughing budha, ritual of ayurveda, ritual of dao, dokonca aj hammam - chcela som sa citit ako v tureckych kupeloch, no tato rada ma oslovila najmenej, resp. vobec) a skusima som aj jednu limitku s lotosovym kvetom okrem tejto tvojej oblubenej! Musim to napravit. Najviac pouzivam telove kremy a sprchove peny ci pilingy, no mozno i ten tuhy deodorant stoji za vuskusanie. Ku kamennemu obchodiku pristup na Slovensku nemam, no 10 eur za postovne raz za rok ozeliem..aj ked to boli :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)