úterý 31. ledna 2017

Photodiary | v Moskvě s Make Up For Ever

Občas otevřete mail a čeká tam na vás takové překvapení, že se vám objeví hvězdičky před očima :) Třeba když vám napíše francouzská centrála Make Up For Ever, jestli se s nimi nechcete podívat na make-up seminář do Moskvy! Kdo by řekl ne? Takže jakmile se všechno zařídilo, dostaly jsme víza, tak jsme s Lou mohly nasednout na letadlo směr Moskva!

Mám asi trilion fotek z naší cesty, tak jsem se rozhodla je rozdělit do dvou článků, aby toho najednou nebylo příliš moc :) Doufám, že vás to bude bavit stejně tak jako to všechno bavilo mě!




Moje první cesta do Ruska a klasické letištní fotky, které nikdy nesmí chybět :)



Když jsme asi po 2,5 hodinách letu dosedly v Moskvě, ještě jsme netušily, že cesta na hotel zabere hodinu a půl kvůli obrovské dopravní zácpě. Každopádně jsme se cestou mohly zatím kochat neuvěřitelně vyzdobenými ulicemi, které zářily ze všech stran. V Rusku měli Vánoce až v lednu a bylo to všude poznat :)


Po přivítání na hotelu s týmem Make Up For Ever a dalšími blogerkami, jsme stihly ještě rychlou večeři a už se nemohly dočkat dalšího programu. Čekalo nás totiž baletní představení ve slavném Bolshoi theatre.



Lepší balet asi těžko uvidíte, protože tohle je prostě světová špička. Baletní soubor cestuje i různě po světě a musím uznat, že je těžké jen na sekundu odtrhnout oči od scény.


Kulisy, kostýmy i tanečníci byli úplně neuvěřitelní! Chvílemi jsem absolutně nechápala, čeho je lidské tělo schopno a do jakých pozic je možné vykroutit naše končetiny. 



Naprosto chápu, že se na lístky čeká dlouhou dobu a že stojí nemálo peněz. Z představení jsme všichni odcházeli absolutně nadšení a okouzlení. Pak už byl čas se vrátit na hotel a celý ten neuvěřitelný den zakončit horkou vanou plnou pěny!




Druhý den jsme měly program doslova našlapaný! Čekal nás make-up seminář s masterclass, na který se sjížděli make-up artisté i make-up nadšenci z celého Ruska. 





Celou akci zahajovala zakladatelka Make Up For Ever Dany Sanz


Celá masterclass se nesla v duchu "My music inspiration in make-up" a každý z make-up artistů předváděl líčení inspirované vybraným hudebním žánrem.


Skica a výsledné líčení samotné Dany. Na první pohled si můžete říct, že je tento look až příliš výrazný, barevný a celkově určený spíše na nějaké focení nebo přehlídku, ale v každém looku se dá najít nějaká inspirace. Třeba jen barevná kombinace zelené a oranžové, která spolu vypadá vážně dobře. 







Na masterclass s Jamesem Vincentem jsem se těšila snad úplně nejvíce! James líčí snad všechny celebrity, na které si vzpomenete, spolupracuje se světovými fotografy, líčí fashionweeky, titulky fashion magazínů, různé TV shows a pohybuje se i v hudebním průmyslu. Byl absolutně skvělý a neuvěřitelně příjemný a skromný. Bavil se s námi jako se sobě rovnými, byl milý a podělil se s námi o své tipy na oblíbenou kosmetiku.

Dozvěděli jsme se např. i to, že transformační kapky Aqua Seal můžete přimíchat i do korektoru, aby díky tomu déle vydržel. James je na obličej rozprášil pomocí kapesní airbrush pistole, což byl další objev, protože jsem doteď netušila, že existují i takhle malé a skladné verze :) A taky nám ukázal, že se obličej dá konturovat pomocí gelu na obočí Aqua Brow a všechno to do ztracena rozetřít velkým fan brushem.



James líčení ozvláštnil červenými třpytkami pod očima a sám přiznal, že když se třpytkami líčí, tak je pak často nachází ve všech částech svého bytu a je prakticky nemožné se jich zbavit :) Kdo je používá, tak to určitě dobře zná a má podobnou zkušenost!


Očekávání vs. realita v praxi


Look vlevo vytvořila Anna Merkusheva a ten vpravo Victoria Tagaeva



Motto Make Up For Ever "Life is a stage"




Lou pro vás všechno dokumentovala na video, takže se pak můžete podívat i na vlog u ní na kanále GettheLouk


U fotek jednotlivých looků jste si mohli nasadit i sluchátka, ve kterých hrála hudba, kterou bylo líčení inspirované


Seminář byl opravdu skvělý a neskutečně inspirující. I když je většina looků výrazná a pro někoho možná nenositelná ve své původní podobě, tak z každého si jde něco vzít a to si pak upravit podle svého gusta. Vždycky si neuvěřitelně užívám, když můžu pozorovat profíky v akci a dívat se, jak produkty používají, různě kombinují a nebo jaké volí třeba kombinace barev.

A hlavně je pro mě úplně neuvěřitelné, že se sejdu u jednoho stolu se zakladatelkou značky, světovým make-up artistou nebo jednou z nejznámějších youtube beauty guru :) Ale o tom více až v pokračování článku příště :)

Více fotek najdete jako vždy na Instagramu @rendyordinarylife  a doufám, že se vám článek líbil, protože příště uvidíte už i více z Moskvy samotné :)

31 komentářů:

  1. Krásný článek. Musel to pro vás být nezapomenutelný zážitek, wau :D. Myslím, že do Moskvy se jen tak člověk nepodívá a ještě k tomu na MUF seminář, na balet, na.... Jj, musela to být nádhera :). Těším se na další pokračování! :)

    OdpovědětVymazat
  2. To musel být krásný zážitek! Věřím, že jste si to moc užily. Taky bych hned jela. :D

    Michelle Morchella

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, Moskva je krásná a je to jedna z top destinací, kde se chci určitě brzy podívat. Navíc jet tam s MUFE musí být sen :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, do Moskvy bychom se také jednou chtěli podívat :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Rendy,
    super článek, člověk si pak uvědomí po takové akci, jakou důležitou roli hraje v beauty sféře, gratuluji k takovému úspěchu :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, moc ráda jsem se jejich prostřednictvím pokochala, musel to být úžasný zážitek:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Moskva... to je misto ktere jeste potrebuju navstivit! 😊

    OdpovědětVymazat
  8. Tolik úžasných zážitků! Závidím, ale opravdu si to zasloužíš. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krasny zazitek :-) Videt make up artisty v akci a predstaveni baletu muselo byt uzasne. Tesim se na druhy clanek.

    OdpovědětVymazat
  10. Na ten balet bych se taky toužila podívat, musí to být fakt zážitek

    OdpovědětVymazat
  11. No ty kráso, tak to je bomba zážitek. Zajimalo by mě, jaká hudba hrála u každého z těch líčení:D . A ten balet. A James jednoduše sympaťák :)

    OdpovědětVymazat
  12. Super, Moskvu i balet závidím, to je opravdu nevšední cestovatelský zážitek. MUFE je jedna z mých nejoblíbenějších parfumerkových značek, tak jsem ráda, že je o ní poslední dobou víc slyšet, dřív mi tolik propagovaná nepřišla.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Asi nejvíc závidím ten balet. Ne, teď vážně... přijde mi úplně neskutečné, že se přes blogování může člověku naskytnout takováhle příležitost. Úžasné! Doufám, že jste si to s Lou pořádně užily a budete nás teď zásobovat tipy a triky od těch nejpovolanějších. Jo a chvilku jsem přemýšlela, jestli se tvrďák James fakt líčí třpytkami. Naštěstí mi to po chvilce docvaklo. Ale ta představa mě docela pobavila:)

    OdpovědětVymazat
  14. Do Moskvy bych se taky ráda podívala. Těším se na další článek.

    OdpovědětVymazat
  15. Moskva ma velmi laka. Tesim sa na dalsie fotky a zazitky 😜

    OdpovědětVymazat
  16. Určitě krásný zážitek, taky bych se tam někdy chtěla podívat, tak třeba to vyjde... Ale rozhodně mě pobavil James, v životě jsem neviděla make-up artistu, který by vypadal, jako když zrovna slezl z harleye nebo odešel z vězení. :-D A to myslím v dobrém, strašně mile mě překvapilo, že v oboru nejsou jen takoví ti typičtí vystylovaní muži, ale taky "sakra chlapi", příjemná změna pro mě. Super zážitek, super článek...

    OdpovědětVymazat
  17. To je fakt pecka ! Holky já Vám tak závidim :-D To líčení bych nosila klidně pořád, nejvíc mě teda zaujali ty rádoby barevné řasy, to je fakt pecka, musim vyzkoušet :-D Zajímalo by mě zda je k tomu vážně potřeba řasenka, nebo se dá to vytvořit třeba i stíny nebo něčím jiným :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Jana Švábová: ty řasy jsou klasicky normální černé řasy a vizážistka je přejela bází a namáčela do třpytek a ty na nich pak držely :) Určitě je to snadné vyrobit doma,myslím, že dobře poslouží i lepidlo na řasy a člověk si může vytvořit různé barevné nebo divoké kombinace :)

    OdpovědětVymazat
  19. to muselo být fakt úžasné, v první řadě teda balet v Bolshoi je podle mě jeden z kulturních vrcholů...a seminář s Jamesem, sen!

    OdpovědětVymazat
  20. Wow, balet závidím! Ale ty make-up looky mě tentokrát vůbec nenadchly.

    OdpovědětVymazat
  21. Ahojky to musela být opravdu úžasná a dokonalá akce i výlet. Moskva mě tedy nikdy moc nelákala, ale určitě je krásná, zdobená a velkolepá. A balet musel být také nádherný. Hlavně, že jsi si to užila, když už se naskytne taková super příležitost. Přeji další takové nabídky (krásně se o tom čte) 😉

    OdpovědětVymazat
  22. sledovala jsem Vás obě s Lou na instagramu a muselo to být opravdu úžasné, vidět práci profíků na živo! 😉

    OdpovědětVymazat
  23. tak to musel byt nezapomenutelný zážitek. By byl přímo hřích se také akce nezúčastnit, když byla nabídka.

    OdpovědětVymazat
  24. Teda Rendy, to jste si musely s Lou přpadat jak Alenky v říši divů, ne? Krásný výlet a nepochybuji, že jste si ho užily. Těším se na další článek.

    OdpovědětVymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  26. Ten balet ti moc závidím:) anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)