středa 4. ledna 2017

Novoroční nákupy & novinky

Pěkné dobrá ráno všem :) Říkala jsem si, že jsem dlouho nedělala článek zaměřený na kosmetické nákupy a protože jsem si ke konci roku něco nového pořídila, tak se s vámi o to podělím. Do toho dorazily ještě nějaké další novinky a byla bych ráda, když mi dáte v komentářích vědět, co z toho by vás pak zajímalo v nějakém podrobnějším článku :) 


O nové tvářence Galifornia od Benefitu na blogu rozhodně uslyšíte, používám jí od doby, co jsem jí dostala a je to vážně velká láska! Ten odstín prostě miluju a myslím, že hodně z vás se taky zamiluje :)



Koncem roku jsem se odměnila a řekla si, že si udělám trochu radost. Když si tu radost můžete udělat se slevou, počítá se to dvojnásob :) Po Vánocích vždycky zbyde spousta různých dárkových setů, které od 25.12 nejsou pro většinu lidí zajímavých a proto jdou do výprodeje. A když máte kliku a narazíte na nějaký, který obsahuje zajímavé produkty od značky, která vás zajímá, tak si prostě uděláte radost :) Biotherm je pro mě značka, kterou mám ve své podstatě ráda, ale s jejich produkty mám zatím malou zkušenost. Předchozí zkoušení bylo ale super, tak jsem si řekla, že si zase rozšířím obzory a vyzkouším něco nového. A jak to dopadne, to všichni za čas uvidíme :) Jestli mezi produkty bude něco super nebo naopak úplně na prd, tak se s vámi o to podělím.




Peter Thomas Roth se v Sephoře neohřál moc dlouho a už jde zase o dům dál. Těžko říct, jestli si české zákaznice tuto značku neoblíbily nebo ani nestihly postřehnout, že se nabízí, ale každopádně než zmizí definitivně z regálů, tak jsem si řekla, že vyzkouším okurkovou čistící pěnu. A když jsem byla v tom nakupování, jen tak na zkoušku jsem vzala i jeden Matrix šampon, protože se mi zdá, že i tato značka ze Sephory mizí a už nebude. Těžko říct, ale když měli úplně všechny produkty ve slevě, tak to beru tak, že prostě končí :) U šampónů prostě ráda zkouším nějaké nové, aby si mé vlasy nezvykly jen na mé oblíbené značky a jsem zvědavá, jak se tento osvědčí.



Urban Decay mi poslal třpytivý balíček, abych mohla stylově přivítat nový rok a udělal mi mega radost novými tekutými stíny Moondust. Po prvních pár použitích jsem zatím moc spokojená, ale na větší a podrobnější hodnocení si dávám ještě nějaký čas :)



Dole: Odstín ZAP



Některé moje nákupy nemají hlubší smysl a prostě když mám chuť vyzkoušet něco nového, tak to hodím do košíku a nepřemýšlím tolik nad logickou stránkou věci :) Třeba tato maska na vlasy od Kallos, kterou jsem kupovala v Teta drogerii a stála snad 30 nebo 40 korun. Prostě úplný nesmysl a jsem na ní neuvěřitelně zvědavá. Uvidíme, jestli to bude propadák nebo objev :)


U Essence stojanu jsem se dlouho nezastavila a koncem roku mě to nějak chytlo a do košíku jsem hodila ultra silný odlakovač na nehty (chci ho zkusit na nějaké glitrové laky), tekutý rozjasňovač v kapičkách a tvářenku. Ano, vidíte dobře, opravdu je to tvářenka z drogerie :) Prostě nějaký novoroční amok nebo co :)


L´Oreal a Maybelline novinky. U některých vím, že nebudeme úplně kamarádi a dám je rovnou do balíčku pro vás. Což mi připomíná, že vám už brzy musím říct o jedné chystané novince pro rok 2017, ve které budu pravidelně odměňovat věrné čtenářky tady na blogu a ve hře bude spousta kosmetiky :)



Na drogerii celkem netradiční odstíny rtěnek Maybelline :)



Moje zásoby svatého grálu od Flormaru mi došly a bylo potřeba pořídit další balení. Zjistila jsem, že má můj milovaný top coat nový obal, tak kdyby ho někdo z vás také sháněl, tak teď vypadá takhle :)


M.A.C má nějaký čas nově ve svém sortimentu tyto mini tvářenky, které seženete v zářivých odstínech. Mají velikost jako M.A.C stíny, takže se za prvné dobře skladují (případně dají dát do paletek) a také je super, že menší balení tvářenky asi spíše člověk vypotřebuje, pokud má doma spoustu jiných :) Na českém eshopu je najdete ZDE a rozhodně se nebojte výrazných odstínů. Na první pohled vypadají odstíny možná trochu šíleně a nepoužitelně, ale na tváři jsou vážně jemné (samozřejmě pokud tvářenku nenavrstvíte do stavu ala Marfuša :)



Vlevo odstín Saucy Miss a vedle něj Never say never



První máte vždycky swatch štětcem a vedle prstem




Strašně dlouho jsem neměla nic od značky Ziaja a když jsem těsně před Vánoci zařizovala něco v centru Prahy a měla cestu Růžovou ulicí, kde se nachází i jejich krámek, tak jsem si řekla, že se tam stavím mrknout. Chtěla jsem vlastně jen jeden produkt na ruce, který mi doporučovala Ája a zbytek mě tak nějak zaujal. Mám ráda řadu s kozím mlékem, protože mi hrozně příjemně voní a kromě koncentrátu na ruce jsem vzala na zkoušku ještě krémový sprchový gel a zaujala mě i jedna z vánočních řada s karamelizovano mandlí. Voní vážně moc příjemně a rozhodla jsem se vyzkoušet tělový peeling a pak ještě pěnový mýdlo na ruce.



Jednou z novinek od Oriflame jsou například tekuté mýdlo a tělové mléko s vůní Neroli & Jasmine. Voní moc pěkně (pro jasmín mám vždycky slabost) a také se na vyzkoušení těším :)



Unicornskej sprcháč z DMka se vám na Instagramu zjevně dost líbil a je to teď velký hit :) Za mě je to vážně snad nejrozkošnější balení Balea sprcháčů ever a i když by mohl vonět mnohem zajímavěji (podle mého názoru), bude podle mě všude hned vyprodaný! Hledejte ho v dětské sekci, protože u normálních sprcháčů ho nenajdete :)




Produkty, které jsem použila poslední den roku 2016. Na tvářenku Marc Jabocs se nemůžu stále vynadívat a střídám jí stále jen s tvářenkou Galifornia a žádné jiné teď skoro ani nepoužívám :) Pak ještě ultra třpytivý stín UD Moondust v odstínu Cosmic a rudá rtěnka od Smashboxu.




Udělaly jste si radost něčím z novoročních výprodejů? Zaujalo vás něco z novinek a chcete si o některé z nich přečíst na blogu něco více? :)

42 komentářů:

  1. Balea sprcháček s jednorožcem mám taky a nádherně mi voní! :D
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Ah, tak ten sprcháč je vážně dokonalý! Škoda, že si dávám leden bez nákupů :D.
    Když jsem na fotce viděla ty rtěnky, taky mě napadlo, že na drogerku dobrý :).

    Magda, tpatc.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ten sprcháč Balea jsem si včera koupila, má vážně kouzelné balení:-) Jinak se mi líbí nákup Ziaja, hlavně ta vánoční řada, musí krásně vonět.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí ty odstíny Maybelline rtěnek :). Jinak z výprodejů jsem si nakonec nic nekoupila, ale objednala jsem si pár produktů z MAC eshopu, když probíhala 20% sleva. A ty mini tvářenky jsou rozkošné, obecně nám MAC tvářenky hodně ráda. Hrozně bych chtěla i Smashbox rtěnku, mají vážně super odstíny :))

    OdpovědětVymazat
  5. Baleího unikorna mám doma taky💕
    Tak dva týdny zpátky jsem si koupila i tu Maybelline rtenku- konkrétně odstín 885😊 kdyby nebyla peněženka prázdná tak bych segre přispěla na MAC Ttvarenku(tu bych si jako pak samozřejmě půjčovala😂)


    Kde jsi strávila silvestra?

    OdpovědětVymazat
  6. Docela by me zajimal tvuj nazor na znacku Peter Thomas Roth :)

    OdpovědětVymazat
  7. Rada by som si precitala clanok o tej novej Benefit licenke. Z vypredajov som si nekupila zatial nic, pretoze som nakupovala vela pocas Black Friday 😜

    OdpovědětVymazat
  8. Benefit tvářenka u nás bude kdy k dostání? Víte někdo?

    OdpovědětVymazat
  9. Zdenkakas: bohužel jsem nestihla pořádně vyzkoušet víc produktů. Mám doma jen mini masku (tu dýňovou) a teď tuhle čistící pěnu. Takže vážně nemůžou soudit kvalitu podle dvou produktů :(

    Livie Marencinova: během ledna by měla být :) Ale přesné datum zatím nemám :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne vecičky. Ja som si tuším extra radosť ani ničím neurobila po Vianociach, ale rozmýšľam, že by som mala aspoň nejakou drobnosťou :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  11. No mrknu se ještě zítra do Dmka pro ten sprcháč a snad budu mít to štěstí a on tam bude! :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  12. Sprcháč musim mít a ty rtěnky od Maybelline též. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Obě dvě tvářenky od MAC a California od Benefit jsou přímo boží. Jestli na ně v nejbližší době narazím, určitě se pokochám. :)

    Michelle Morchella

    OdpovědětVymazat
  14. Ten sprcháč z DM je boží, jak asi voní, píšou po hvězdičkách a mracích:-) Škoda, že P.T. Roth u nás končí, mně ty masky celkem vyhovovaly, to balení vydrží hodně dlouho a přijde mi, že se uváděly na trh teprve před pár měsíci.

    OdpovědětVymazat
  15. výprodejů jsem si vlastně nekoupila nic, protože než jsem se rozkoukala, bylo to fuč, ale čekám až naskladní nějaké zoeva štětce a paletku cocoa blend a ty pak si koupím, na seznamu mám i ziaju, od které jsem zatím nic nezkoušela

    OdpovědětVymazat
  16. Z výprodejů kosmetiky ještě nemám žádné úlovky. Snad můj čas ještě přijde. :) Maybelline novými odstíny vážně překvapuje a na novou tvářenku od Benefitu se asi budu muset jít podívat. Z obrázků vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Rendy, jak ti sedl tekutý highligter od L'Oreálu? Doporučila bys spíš tekuté nebo pudrové?

    OdpovědětVymazat
  18. páčia sa mi tie L´oréal a Maybelline novinky :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  19. Skvělý článek jako vždy :)
    Dneska jsem měla možnost vidět naživo tvářenku Galifornia a asi jsem se zamilovala a budu ji muset mít ve své sbírce :D ten odstín je prostě božskej :)
    Zrovna dneska jsem koukala na výprodeje a místo abych v Sephoře koupila něco ve slevě, odešla jsem se Sweet Peach paletkou (kterou jsem nestihla koupit, když byla ještě v LE), takže jsem už radši na nic nekoukala a šla domů :D

    OdpovědětVymazat
  20. no nevím, jestli bych se nějak rozplývala nad sprcháčem s jednorožcem :-D já se těším na článek od biothermu, něco jsem od nich již měla, tak mne bude zajímat srovnání zkušeností

    OdpovědětVymazat
  21. Super nákupy Rendy, najviac sa mi páči tá rada Biotherm, tiež by som ju niekedy rada vyskúšala tak daj vedieť :-)..a najviac sa mi páči tá taštička k produktom tá je bomba :-D...A ja si robím zálusk na tú radu karamelizovaná mandla od Ziaji, inak si dávam teraz nákupnú stopku, musím aspon niečo pomínať, a potom sa na to zas vrhnem :-D..

    OdpovědětVymazat
  22. Na novou tvářenku od Benefitu jsem hodně zvědava, z fotek vypadá velmi lákavě. Po sadě Biotherm jsem taky pokukovala, ale odolala jsem, teď mám docela zásobu kosmetiky, takže musím spíše spotřebovávat než nakupovat další. :D
    Ve výprodeji jsem si pořídila trojúhelníkovou paletku ze Sephory a ta je super. Chtěla jsem ji koupit už před Vánoci, ale pořád jsem to promýšlela, ale za 140 Kč ve slevě jsem ji tam nemohla nechat.
    A mně tělové mléko Neroli a Jasmín od Oriflame hrozně smrdí. :D Jen jsem ho zkoušela, nekupovala jsem. Ale nemám obecně ráda vůni Neroli, takže kdo má neroli rád, asi bude spokojen.

    OdpovědětVymazat
  23. on ten sprcháč ani nemůže být nijak moc parfémovaný když je dětský ;-)
    jinak ráda si počtu o těch tekutých stínech od UD

    OdpovědětVymazat
  24. Masky kallos mám ráda , naposled jsem měla keratinovou a byla super, tak to jsem ráda , že už je mají i v tětě. Oriflame je poslední dobou na blozích docela vidět, asi také něco zkusím

    OdpovědětVymazat
  25. dekuji za typ s jednorozcim sprchacem... budu jeste po vanocich nadelovat nejake darecky a tuto drobnustku do balicku jeste prihodim... a aby mi to nebylo lito, tak sem i sobe, stare koze taky jeden koupila :-)
    na novou benefiti tvarenku jsem zvedava... podle fotek mi pripada takova vic do oranzova-cihelna, ale treba zdani klame... urcite ji pak v sephore na zivo omrknu
    nejak si nedavam zadna predsevzeti, ale letos mam takovy zamer, ze si chci protridit veskerou kosmetiku i pecujici pripravky a ujasnit si, ze s cim jsem opravdu spokojena a nehnat se do parfumerky/drogerky pro kazdou novinku... takze takovy "ocistny" uklid. doufam, ze se mi to povede a od kazdeho vyrobku fakt budu mit jen ten top co mne vyhovuje a to prave i tobe musim podekovat, ze jsi me v minulych letech inspirovala a kdyz uz jsem dala na tve doporuceni, tak byla spokojenost maximalni, takze snad se mi zadari a dotahnu svuj letosni ukol do zdarneho konce.
    dekuji za tve clanky a ver tomu, ze i kdybys psala 10 clanku denne, tak by mi to bylo malo :-D

    OdpovědětVymazat
  26. Ráda bych se víc dozvěděla o kosmetice značky Ziaja, ani nevím, že by měli krámek v Praze

    OdpovědětVymazat
  27. ani neviem, že čo chcem skôr vyskúšať, najradšej všetko! masky od kallos mám veľmi rada, mala som latte, placentu aj keratínovú. Tá limitka od ziaja ma tiež zaujala, takže po tú sa určite zastavím. xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  28. Už se těším až bude Galifornia v Sephoře. Ve vyprodejích jsem ukořistila troje linky ještě ze staré edice a je mi líto, že barva Animal Instinkt už se nebude dát sehnat, protože je vážně nádherná. Potom ještě linky od Makeup for ever a taky sypký pudr. Zatím jsem se vším maximálně spokojena:)

    OdpovědětVymazat
  29. Tak pro jednorožčí sprcháč hned zítra běžím!!! Jinak i já jsem si toho na nový rok pořídila trošku, možná spíše trošku víc :D. V sephoře jsem si koupila UD primer potion a jejich all nighter, dále jsem ukořistila balíček od benefitu s jejich porefessional a očním krémem it´s potent a už teď vím že oboje budu potřebovat znova. No a potom jsem neodolala 20% slevě v macu a i tam i objednala věci, o kterých jsem dlouho snila. Ze všech věcí jsem zatím nadšená, ale o mé peněžence se to říct nedá, teď si asi budu muset dát útrum, proto přece jen při studiu si toho moc nevydělám :D. Děkuji za článek a opožděně přeji šťastný nový rok :).

    OdpovědětVymazat
  30. Já dostala k Vánocům masku na vlasy Kallos s vůní banánu v litrovém balení, takže mám na celý rok vystaráno a ještě se podělím s kolegyní z práce. Jinak tvářenku od Essence jsem si mezi svátky pořídila také - pigmentace za mě nic moc, ale lehký nádech tvářím dodá. Já si jí hlavně koupila kvůli reliéfu, ten mě opravdu dostal a v drogérii se podobná krása jen tak nevidí...

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj Rendy, tak jsem pak zvědavá, co na Biotherm napíšeš blíž, já mám noční balzám, který je skvělý a tonikum se zinkem - a zatím jsem neměla lepší. Z povánočních slev jsem si kupovala trio mini mask P.T.Roth, tak jsem zvědavá a aby těch masek nebylo málo, tak v Douglasu set od Glam glow, který se fakt vyplatil, protože 1500,- za jednoho takového prcka bych jinak nedala.

    OdpovědětVymazat
  32. Tvarenka Galifornia ma krasny obal, ale barva se mi zas tolik nelibi. Mam doma coralista a skoro ho nepouzivam. Jsem spisr na ty ruzove :). Po sade od biothermu jsem taky koukala. Ale naionec to vyhral to clinique, benefit porefessional a bareminerals rasenky.

    OdpovědětVymazat
  33. Tak ten tekutý rozjasňovač mě zajíímááááá. Mrknu na něj při nejbližší příležitosti. :)

    OdpovědětVymazat
  34. Já mám masky na vlasy od Kallos strašně ráda, tak jsem zvědavá, co na ně řekneš. Jestli chceš masku, která voní jako banánky v čokoládě, tak vyzkoušej jejich Banana, to je prostě pecka :)

    OdpovědětVymazat
  35. Tie výpredaje zo sephory vám trošku zavidim, za skvelú cenu skvelý kup :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Zatím jsem si nic nekoupila. Ani kosmetického, ani oblečení. :D Ale knihu už jsem si koupila. Slyšela jsi už o knize Milostné dopisy slavných mužů? Byla zmíněna v Sexu ve městě a prostě jsem si ji už musela koupit. :)
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj Rendy, v novoročních vyprodejich jsem nakupovala na feelunique :), a jsem moc spokojená, jinak by me zajímalo jaky máš názor na vivid matte liqued od maybelline jsou na ni velmi rozporuplné recenze :)

    OdpovědětVymazat
  38. Ty tvářenky od MAC jsou brutálně pigmentované, trošičku bych se jich bála :D Těším se na Tvé další postřehy! Já jsem teď nakupovala na Krasnakazdyden.cz jinak jsem ale nic ve slevách neulovila :)

    OdpovědětVymazat
  39. Ty tvarenky! Začínám mit pro ně velkou slabost! S Galifornii už pocitam, to jr jasná vec, ale zaujaly mě i ty Macovský a líbí se mi ta od Marka Jacobse ( mimochodem, mas tam přehozený pismenka :) Tak asi budu muset mooc šetřit :D

    OdpovědětVymazat
  40. Lícenka (tvářenka) od Essence ma celkom zaujala pretože najbližšie cestu do Sephory na pozretie drahších fajn líceniek bohužiaľ nemám ale táto vyzerá celkom pekne na môj vkus :) a sprcháč Balea ma tiež zaujal hlavne dizajnom,určite sa naň pôjdem pozrieť a inak super článok ;)

    OdpovědětVymazat
  41. Rendy, už jste vyzkoušela tu masku od Kallos ? Velice mě zaujala jejich nabídka, tak jsem si jednu pořídila a na zkoušku za tu cenu jsem nečekala zázraky, mám tedy jiný druh, ale bohužel vůbec mi nesedí a další šanci této značce bohužel nedám :)

    OdpovědětVymazat
  42. Sprchac od Baley skoncil i u me, ale teda nevim, obal je super, moc mi nevoní a na těle pak citit nejde vubec.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)