čtvrtek 12. ledna 2017

Novinky #MACMakeupArtCosmetics kolekce

Já ty novinky prostě miluju! M.A.C a jeho limitky stojí většinou za to a tentokrát se spojil se 3 světovými vizážisty a vznikla z toho kolekce M.A.C Makeup Art Cosmetics plná krásných beauty kousků. Kolekce se u nás objeví v únoru a mám pro vás takovou menší ochutnávku několika produktů z kolekce a také jedno rozšíření oblíbených tekutých rtěnek :) Takže si v diáři udělejte na začátek února velký vykřičník a pojďte nahlédnout pod pokličku osobité kolekce tvořené Kabukim, Jamesem Kaliardosem a Diane Kendal!





Retro Matte Liquid lipcolour - online ZDE za 690 Kč

Tyto tekuté rtěnky možná už dobře znáte, protože se nejedná o nový produkt ani limitku, ale jejich nabídka odstínů se rozrostla o 12 nových kousků. V dosavadní kolekci podle mě celkem scházely neutrální a nude odstíny a to se teď změnilo. Nové odstíny reflektují i současné trendy a v kolekci tak najdete kromě béžových, nude nebo šedé třeba i modro-zelený odstín. Tato kolekce je již v prodeji v obchodech i online a není součástí kolekce M∙A∙C Make-up Art Cosmetics, takže se nemusíte bát, že by po nějakém čase zmizela.



Zleva: Burnt Spice - Café au chic - Ess-Presso





Dazzleshadow palette Shining Hour - 1190 Kč

Dazzleshadow stíny přidal M.A.C do svého sortimentu někdy koncem loňského roku a pro mě osobně to byla láska na první vyzkoušení. Doma mám už jeden mono stín a tato paletka je tak trochu splněný kosmetický sen. Jestli bych měla vybrat absolutně top produkt z celé této rozsáhlé kolekce, tak vyberu právě tuto paletku. Už když jsem jí poprvé viděla na Instagramu, tak jsem se do jejích odstínů zamilovala. Tyto stíny mi svou texturou i efektem nejvíce připomínají stíny Moondust od Urban Decay. Nenapadá mě lepší přirovnání, takže jestli vám Moondusty vyhovují a líbí se vám jejich třpytivý efekt, tak tyhle stíny určitě vyzkoušejte! 


Paletka obsahuje odstíny:


  • Humoresque - Light burgundy pearl with teal reflects
  • Last Dance - Light pink pearl with duo-chromatic violet reflects 
  • Heaven Loves You - Gold pearl with gold reflects
  • Letty Lynton - White pearl with white reflect




Jedna paletka a jak vidíte, z každého úhlu vypadají stíny maličko jinak :)








Pro srovnání i jeden dupe odstín. Vypadají prakticky identicky a na očích bych absolutně nepoznala, který je který :)



Dole: vlevo M.A.C Humoresque - Urban Decay Solstice



Crystal Glaze Gloss It´s Great feeling - 600 Kč

Kolekce obsahuje i limitované balení těchto Crystal Glaze Gloss, které můžete nanést např. přes rtěnku a rtům dodat neuvěřitelný a intenzivní lesk. V nabídce bude tento červeno-oranžový odstín a perleťově růžová s modrými odlesky.




 Full face kit Moons of Saturn - 1250 Kč

Tento kit jste na blogu už vidět mohly (KLIK), ale byl v maličko jiném provedení. Krémová byla jen jedna jeho část a zbylé dvě byly pudrové. V tomto kitu je to přesně naopak. Paletka obsahuje 2x Cream colour base (odstíny Gypsum a Rhea) a pudrový Sculpting powder (Natural sandstone). Tvářenka má korálovo-růžový odstín, rozjasňovač je v champagne barvě s jemným stříbrným odleskem a bronzer je matný a má teplejší nádech. Paletka se bude prodávat ještě v jedné barevné variantě (Moons of Jupiter).











Druhá verze kitu, která bude k dostání


Kdo jsou tvůrci celé make-up kolekce?


Diane Kendal – britská make-up artistka, která momentálně žije v New Yorku, spolupracuje převážně s Vogue (italská, americká, japonská verze), W magazine, Interview a fotografy jako David Sims, Mert & Marcus, Craig McDean, Mario Sorrenti and Patrick Demarchelier. Jako ryba ve vodě je i v backstage světových fashioni weeků například pro Proenza Schouler, Thakoon, Sacai, Celine, Nina Ricci, Alexander Wang.

Kabuki – legendární make-up artista, jehož životopis se dá jen těžkou shrnout do pár vět. Jeho práce je vidět v předních světových magazínech, ve filmech i na přehlídkových molech těch nejznámějších návrhářů. Stojí za například i za zrodem ikonických looků hlavních protagonistek seriálu Sex ve městě v prvních dvou sériích.
www.kabukimagic.com

James Kaliardos – Světoznámý vizážista proslul převážně pro svůj elegantní chic minimalismus. Makeup vytvářel pro fotografy jako Annie Leibovitz, Steven Klein, David Sims,Steven Meisel, Peter Lindbergh, Mario Testino a Helmut Newton. Jeho práci stejně tak můžete vidět v mnoha verzích Vogue, Allure a W magazine. Mezi jeho klienty patří Madonna, Miley Cyrus, Selena Gomez, Kim Kardashian, Julianne Moore, Beyonce, Nicole Kidman, Angelina Jolie, Cameron Diaz a mnoho dalších.



Vybrala jsem ještě ukázku několika produktů, které mě od každého make-up artisty zaujaly :)















Jak vás kolekce zaujala? Máte své favority a plánujete si něco pořídit? :)

*

34 komentářů:

  1. Ačkoliv na tekuté rtěnky zase tolik nejsem, ty od MAC mě hodně lákají. Předtím jsem je nezkoušela právě kvůli odstínům, které se mi zase tolik nelíbily, ale ted konečně bych si vybrala. Jinak MAC kolekce jsou prostě skoro vždycky super a něčím zajímavé, ta paletka je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nova kolekce MAC vypada dobre, nejvice me zaujala tekuta rtenka v odstinu burnt spice, je super, ze neni limitkou a paletka stinu.

    OdpovědětVymazat
  3. Uprimne jedine co me zaujalo jsou tekute rtenky a nanestesti jsou stalou kolekci :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se líbí ty tekuté rtěnky. Stíny jsou mo třpytivé. l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujaly mě tekuté matné rtěnky, zvlášť ta fialová z Kabuki kolekce.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíc mne asi zaujaly tekuté rtenky :), určitě je vyzkouším až se do MACu podívám. Ty stíny vypadají moc hezky pigmentované, ale odstíny nejsou nic pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  7. To abych od M.A.C.u raději ani nevstupovala :_DD

    OdpovědětVymazat
  8. U tekutých rtěnek se mi strašně líbí barvy a máš krásně fotky! :)
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  9. Ta paletka je boží :-) teď nevím jestli chci UD paletku nebo MAC 😞

    OdpovědětVymazat
  10. Mě se líbí ta tekutá rtěnka odstín Burnt Spice :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak z téhle kolekce mě nezaujalo nic. Všechno je pěkný, ale za mě nic extra.

    OdpovědětVymazat
  12. Ta paletka mě natchla. Už se nemůžu dočkat, až bude k dostání.

    OdpovědětVymazat
  13. Nejvíc mně oslovila ta paletka očních stínů, ta vypadá nádherně:-)

    OdpovědětVymazat
  14. z těchto novinek mě (naštěstí :-D) nic moc neláká, ačkoli třeba paletka vypadá moc pěkně, ale vím, že bych ji v podstatě nenosila...a z bezhlavých nákupů jsem už naštěstí vyrostla :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Tekuté rtěnky mě tedy zaujaly nejvíce :)

    OdpovědětVymazat
  16. Paletka vypadá teda dost dobře akorát mi přijde, že v tom je až moc třpytek :) Tekuté rtěnky vypadají zcela dobře, ale že bych nějakou potřebovala to asi ne :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  17. prekrásna kolekcia! :) zaujal ma ten lesk, ktorý sa dáva cez rúž :) ale aj paletky očných tieňov a ich zaujímavé farby :)
    Pozývam ťa na moju Giveaway na blogu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  18. mňa najviac zaujala tá kombinácia krémových líceniek a kontúrovacieho pudru :) úplná TOP-ka!! A tiež tie tekuté rúže len ten ktorý sa mi páči najviac by na mne vyzeral mrtvolne :D super článok :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ta paletka je překrásná. :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Rtěnky to je kvalitná klasika, ale tie stíny....bomba :)

    OdpovědětVymazat
  21. hm, jsem na vážkách. Ač tekuté rtěnky nepoužívám, těmhle bych se nebránila

    OdpovědětVymazat
  22. Ahojky tak trochu mimo článek, mě přišlo super originální nápad, že ty svatche děláš na dětskou ručičku, takovou pěkně buclatou má i syn 2 roky, ale podle nalakovaných nehtů to tak asi není? 😂

    OdpovědětVymazat
  23. Ta paletka <3

    https://italianfashionpasta.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. Ta Dazzleshadow paletka...a začínám šetřit :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Perfektní článek jako vždy :) Mě velmi zaujali odstíny tekutých rtěnek :) vypadají úplně božsky... Mám doma již jednu Retro Matte Liquid lipcolour, je skvělá, ale musím říct, že mě osobně vysušuje víc než jiné značky (to je za mě jediná nevýhoda)...

    OdpovědětVymazat
  26. Mna zaujal iba tekuty matny ruz v odtieni Burnt spice. Tato kolekcia ma nejako neberie.

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Rendy, ty krásně skaredy rtenky asi potřebuju a ta paletka, ja jsem poslední dobou jak straka (diskokoule) co se třpytí to si musím na obličej naplacat kromě rtů ty preferuji matné :)

    OdpovědětVymazat
  28. Od Macu jsem stale jeste nic nezkousela. Musim to napravit, lakaji me rtenky.

    OdpovědětVymazat
  29. Já si nemůžu pomoct, ale hrozně se mi nelíbí ty obaly tekutých rtěnek. anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)