neděle 22. ledna 2017

Nákupy & novinky leden-únor

Jako vždy mám pro vás nášup novinek a něco málo z nákupů za posledních pár týdnů. Píšu to asi pokaždé, ale těch novinek je zase tolik, že z toho až přechází zrak. Únor bude ve znamení spousty uvedení a bude těžké tomu všemu odolat :) Tak si jako vždy udělejte kafe nebo si připravte něco dobrého. A taky raději schovejte peněženky nebo si snižte limit na kreditkách :)


O valentýnské kolekci Lush jsem vám psala extra ZDE, tak si článek můžete připomenout nebo se na něj teprve podívat :)



Too Faced potvrdil, že se jejich oblíbená paletka vonící po broskvích zabydlí ve stálé kolekci a vy všechny, co jste jí nestihly koupit v první vlně, máte teď možnost mít tu svou. A aby toho nebylo málo, objeví se u nás i zbytek jejich Peach kolekce (přelom ledna a února v Sephorách). Tedy i tvářenka Papa don´t peach, trio Sweet Peach Glow a lesky Creamy peach oil lip  gloss. Trio už měli v testeru na Chodově, ale produkty tam zatím ještě neměli, tak jestli paletku vyhlížíte, můžete jí zatím vyzkoušet.




Dalšími novinkami v Sephoře jsou např. balzámy na rty a několik nových produktů z jejich pečující řady. Např. vlhčené čistící ubrousky, micelárky, čistící gely i mléka atd. Všechny produkty jsou velice cenově dostupné a v menším balení.


Nových je i spousta odstínů Sephora Cream Lip Stain. Schválně který bude teď bestseller a jestli některý z odstínů nahradí legendární odstín č.13 :)


Nový bronzující pudr Sun disk Sephora s moc pěkným reliéfem.


Miss Sporty mě zaujal tím, že mi své novinky poslal zabalené do žužu bonbónů. Nová kolekce Really Me obsahuje např. make-up v tyčince, řasenku, duo tužky na oči nebo tekuté balzámy na rty.



Jestli máte rády micelárky od La Roche-Posay, tak se můžete těšit na jejich novou generaci. V nabídce bude verze pro citlivou, mastnou a velmi citlivou a reaktivní pleť.


Novou vůni v lednu představil i Michael Kors. Už podle odstínu flakonu můžete odhadnout její název :) Jmenuje se Turquoise a je to mix svěží a květinové vůně. Cítím z ní nejvíce asi okurku, limetku a jasmín a pomalu a jistě se s ní ladím na jaro. Vůni seženete exkluzivně v Sephoře a jedná se o limitovanou edici.


Hlava: leknín, okurka, limetka
Srdce: jasmín, Fleur de Sel, divoké orchideje

Tělo: pižmo, ambrox, cedrové dřevo




Moje nejnovější štětcové úlovky z DM drogerie od značky Ebelin. Echo na ně mi dala kamarádka, protože já sama bych asi jen tak k jejich stojanu nezašla, protože jsem myslela, že ty nejnovější jsem doma už měla :) Takže těžko říct, jestli jsem tyto minule přehlédla, nebo jsou ve stojanech nově, ale každopádně to může být tip pro vás. Objevila jsem tam štětce různých tvarů, které v drogerii jiné značky nenabízejí a sama jsem si odnesla tyto dva. O jejich kvalitě nebo funkčnosti vám dám ještě v budoucnu vědět :)



Jestli jste fanynky M.A.C rtěnek, máte se výhledově opravdu na co těšit. V březnu se objeví autorské odstíny rtěnek známých beauty gurus. Já se nejvíce těším na odstín podle Fleur De Force, kterou už sleduji roky a mám jí moc ráda :) Níže máte seznam všech influencerů, kteří budou mít svou rtěnku: 



#MACxLarLarLee by @LarLarLee

#MACxGabrielZamora by @TheGabrielZamora

#MACxFleurDeForce by @FleurDeForce

#MACxAlessandra by @alexsteinherr

#MACxSamanthaRavndahl by @ssssamanthaa

#MACxVicCeridono by @VicCeridono

#MACxTheRealFouz by @TheRealFouz

#MACxMarie by @EnjoyPhoenix

#MACxCaroDaur by @CaroDaur

#MACxNikkiaJoy by @NikkiaJoy 



Druhý rtěnkový počin je duhová kolekce ColourRocker. Ve světě se objeví koncem ledna, zda bude i u nás zatím nevím, ale až se to dozvím, hned se s vámi o to podělím :)






M.A.C Shadescents


Přemýšlely jste někdy nad tím, jak vy voněl parfém, který by inspiroval váš oblíbený odstín rtěnky? M.A.C si tuhle otázku asi položil a vytvořil kolekci 6 vůní inspirovaných oblíbenými odstíny jejich rtěnek. 




Vůně jsou inspirované rtěnkami Ruby Woo (voní po kůži), Heroine (šafrán, kadidlo), Candy Yum Yum (tropické ovoce a cukrová vata), Lady Danger (tóny divoké třešně) a Velvet Teddy (medovo-pižmová vůně), Creme D´Nude (nahá kůže)


Vůně budou dostupné v obchodech i on-line od února za 1200 Kč





Do řady Prep+Prime přibyla jedna novinka v podobě Essential Oil stick (750 Kč). Nanáší se na čistou pleť před nanesením make-upu a stejně jako pleťové olejíčky z této řady obsahuje přírodní esence z heřmánku, grepu a botanické oleje s hojivými účinky.



Produkt, který jsem zatím jen vyslídila na netu, ale netuším kdy u nás bude (v UK je plánovaný na březen) jsou scruby na rty Lip Scrubtious. Plánované vůně - summer berry, fruit passion, sweet vanilla, brown sugar a candied nectar. Mrknout na ně můžete blíže např. ZDE






Kiehl´s toho na únor připravil tunu! Skoro si říkám, že by to vydalo na samostatný článek, takže možná počkám, až budou všechny novinky v prodeji a pak je půjdu omrknout přímo do butiku :) Každopádně ve zkratce na co se můžete těšit. Jo a taky se v únoru můžete těšit na jejich nový butik v Palladiu!


Tělové scruby ve verzi Levandule, Koriandr a Grapefruit.




Pure Vitality Cream (99,6% přírodní složení)






Butterstick lip treatment s kokosovým olejem a citronovým máslem






Apothecary Preparations - unikátní péče šitá na míru vaší pleti, kterou si poté umícháte samy doma





Oblíbené krémy na ruce se staly součástí stálého sortimentu. Seženete je ve verzi Levandule, Koriandr a Grapefruit.






I Clarins má spoustu novinek, které vám chce ukázat. V jarní kolekci  (od února) si užijete novinky z dekorativní kosmetiky, těšit se můžete na sladké novinky na Valentýna i novou pečující řadu.





Velkou novinku v jejich pečující linii je nová řada Hydra-Essentiel, která nahrazuje stávající řadu HydraQuench. Nemusíte se bát, že byste přišly o svoje oblíbence, protože nová řada zachovává krémy v 5 texturách podle typů pleti, takže si vhodný krém najde úplně každý. Celé řadě se budu věnovat podrobněji výhledově na blogu, protože krémy už nějaký čas zkouším a dám vám vědět svoje dojmy. Od února je řada v prodeji exkluzivně v Douglasu a od druhé poloviny února bude v prodeji i ve všech ostatních sítích parfumerií.

Produkt, který ocení zejména majitelky mastnější pleti, je Pore perfecting kit (1090 Kč), který obsahuje transparentní pudr a matující papírky (70ks). Navíc matující papírky bude možné zakoupit i v náhradním balení zvlášť, takže po jejich dopotřebování vám nezbyde jen pudr samotný. Tento produkt je součástí stálé kolekce.

Dlouho jsem u kosmetického produktu necítila tolik vzpomínek na své dětství. Moji vrstevníci možná podobné tužky s několika různými barvami propisek pamatují a Clarins se v této retro záležitosti inspiroval a přetvořil jí v tužku plnou linek na oči a rty. 4 Colour all-in one pen (990 Kč) obsahuje tužky na oči v černé, hnědé a modré barvě a pak konturku na rty v neutrálním nude odstínu. Hnědý odstín jde navíc použít i na obočí.
Konturovací trio paletka (1250 Kč) reaguje na současný trend konturování a součástí balení je i roztomile malý štětec. Obsahuje světlý rozjasňující pudr, tvářenku a bronzer. Jedná se o limitovanou edici, která je součástí jarní kolekce.






Urban Decay taky nezahálí a připravuje pro nás další nálož novinek! Těšit se můžete například na paletku Afterdark (1460 Kč) a Noctural shadow box (870 Kč).



Ultimate Pair Duos (650 Kč) bude obsahovat oblíbenou Vice rtěnku a tužku na rty 24 Glide on pencil. K dostání budou od února na českém e-shopu Urban Decay.


Objeví se i tři nové odstíny trio paletek Naked Flushed (1050 Kč) - Sesso, Nooner a Going Native. V prodeji budou od února ve vybraných Sephorách a na českém e-shopu.

Jestli se na něco moc těším, tak jsou to tekuté rtěnky Vice Liquid lipstic (580 Kč), které budou k dostání ve 30 odstínech od února ve vybraných Sephorách a na českém e-shopu.


NARS chystá nové vysoce krycí korektory v kalíšku Soft matte complete concealer (od února v Sephoře). Jestli vás zaujaly, můžete je už teď omrknout např. ZDE




V únoru se také můžete těšit na nové paletky Limited Edition Sumptuous Knockout EyeShadow Palettes , které budou k dostání exkluzivně v buticích Estée Lauder.


Make Up For Ever také není pozadu a má pro nás nachystaných spoustu novinek. Před Vánoci to začalo jejich úžasnými rozjasňovači, pak se objevily Starlit powders a Starlit Liquid a ani jsem v to nedoufala, že se to stane tak rychle, ale další nové produkty už jsou ve stojanech. Mezi nimi třeba tekuté rtěnky Acrylips, kompaktní verze HD pudru, produkty na úpravu obočí i nový make-up. Vše už je dostupné v Sephorách i na jejich e-shopu.







Můj oblíbený make-up Healthy mix od Bourjois má nové balení. Do nového kabátu se oblékl i stejnojmenný korektor, který seženete ve 2 odstínech a make-up v 5.






Tak co z novinek vás zaujalo? Těšíte se na něco z toho nebo máte v plánu si to i pořídit? :)

43 komentářů:

  1. Já se těším na Miss Sporty, něco tak sladkého jsem dlouho neviděla.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm, ty Urban Decay paletky vypadají dobře! Tak doufám, že potom bude recenze...:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě nejvíc dostávají ty rtěnky od M.A.Cu! :) To je prostě bomba, chtěla bych mít doma takovouhle duhu! :) Na ty tekuté rtěnky od Sephory se půjdu v co nejbližší domě mrknout. A jinak valentýnská kolekce od LUSH se mi také moc líbí, asi něco vyzkouším až se tam dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty nové Vice tekuté rtenky vypadají super! Stejně tak i ta klasická vice s tužkou! Asi si nějakou z těchto krásek nadělím k narozeninám.

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujalo me snad uplne vsechno😁 Skoda ze nemam vetsi rozpocet, ale nejvic asi paletky UD a Novinky od Kiehls 😊

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem se hrozně těšila na tu MAC kolekci rtěnek s youtuberkama, ale podle toho co Fleur říkala, tak budou k dostání vždy pouze v zemi odkud je ta konkrétní holčina :-( to mě teda naštvalo, byla jsem připravená si Fleur rtěnku koupit

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, tolik dokonalých novinek nevím co dřív se mi líbí. Ale zaujal mě hlavně ten produkt co předělali jako tužku a je tam plno odstínů linek atd to vypadá hodně dobře :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  8. Krásny článok :) Zaujali ma hlavne novinky od Clarins. Myslím si, že peňaženka túto jar zaplače :) pekný deň

    OdpovědětVymazat
  9. Na ty korektory od NARS se neskutečně těším. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Popravdě, nový Healthy mix pro mě hrozné zklamání! Ten makeup miluju a používám už dlouho, takže jsem samozřejmě v drogerii hned zkoušela novou verzi a buď byl vadný tester nebo je ten makeup opravdu teď nově daleko tekutější, lepivější a s nulovou krycí schopností...Přišlo mi to jako další inovace na prd... ����

    OdpovědětVymazat
  11. Tesim sa na nove odtiene MAC ruzov a Sephora cream lip stains 😉

    OdpovědětVymazat
  12. Najviac ma zaujali novinky od Sephory, z ktorých mám v pláne určite vyskúšať nejaký čistiaci gél, ďalej novinky od Clarins, hlavne vynovená Hydra Essentiel rada a tiež nový dizajn Bourjois make-upu a korektoru. Samozrejme Lush valentínska kolekcia, tá vyzerá úchvatne :)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné novinky, jednoznačně to vidím, že si udělám radost v Sephoře, peněženka se už teď třese:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Hodne se tesim na ty scruby na rty, protoze jsem zatim kupovala ty od Lush, ale nevyhovuji mi tam ty vune

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, ta tužka od Clarins je opravdu super. To bude zase dárků sama sobě:)

    OdpovědětVymazat
  16. Pure vitality cream od Kiehls vypadá hodně dobře, složení vypadá dobře, mám ráda přírodní krémy. A multi tužka od Clarins je super už jen pro ten nápad.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Veľmi ma zaujalo duo matujúcich papierikov na pleť a púdru je to naozaj mega super nápad!Hlavne teda v letných horúčavách keď mám pocit že sa pleť roztopí :D

    OdpovědětVymazat
  18. Nejvice se mi libi mufe makeup, rtenky, proste vsechno :D. Taky bych brala nove paletky od nars, ale k nam asi nedostanou :|. Ostatni nic moc, cim vic novinek, tim mam mensi chit si je koupit.

    OdpovědětVymazat
  19. tak paletka UD Afterdark, mi na první pohled připadá jako Moondust.. Miss Sporty určitě omrknu, MAC vůně a rtěnky no už teď jsem zvědavá na 3 odstíny :) díky za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  20. Mě zaujaly ty nové rtěnky od Sephory :-) vypadá to na skvělé odstíny.

    OdpovědětVymazat
  21. Clanek o novinkach mam nejradej :-) Moc se tesim na kolekci od me oblibene znacky Clarins a nove tekute rtenky od UD. A pak take na novinky od znacky Babor.

    OdpovědětVymazat
  22. Asi si musím nechat zajít chuť, mám teď v plánu jiné "novinky" do své sbírky, ale i tady by něco stálo za hřích, to se musí nechat...

    OdpovědětVymazat
  23. Zaujaly mě novinky a MAC a taky Kiehls. Od Kiehls jsem si dlouho nic nekoupila, tak bych opět ráda něco vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  24. Mě láká ten bronzující pudr ze Sephory. Ten reliéf je moc krásný - jen je škoda, že používáním zmizí :-) l.jerlingov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Mě osobně zaujaly novinky od Kiehl´s a Sephory. Retro tužka je taky úžasná, ale protože bych nevyužila modrou linku, tak o ní neuvažuji. Při pohledu na ní se mi opravdu vybavila moje stříbrná čtyřbarevná tužka, jj trochu nostalgie :oDD Super přehled, ještě se k němu vrátím :o)

    OdpovědětVymazat
  26. Jsem zvědavá na štětce Ebelin :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Rendy, docela si mě odzbrojila vůní od macu heroine rtenku miluji nade vše a ten flakon mé srdce plesá 😍 clarins a jejich tuzky v propiskovem obalu no prostě geniální teď mám stopku na nákupy, ale únor je za dlouho, tak 😂 achjo moc inspirace najednou 😊

    OdpovědětVymazat
  28. Jsem zvědavá na ty tekuté rtěnky UD, jestli budou lepší než tekuté Too Faced. A líbí se mi to odstín toho dua UD rtěnky a konturky. Lákavě vypadá i paletka EL Smoky Nights, ale na paletky jsem si teď dala stopku. :D Mám jich dost a další reálně nepotřebuji. Až půjdu kolem Sephory, asi zajdu omrknout nové Lip Stainy...

    OdpovědětVymazat
  29. Vidím, že moja peňaženka opäť zaplače, ale dušička bude spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  30. Moc se mi líbí novinky od Macu, plánuji si pořídit nějakou moji první rtěnku od nich. :) V Sephoře musím mrknout na ty lip stainy, chtěla jsem tu 13, ale pokaždé když jsem tam byla, tak byla vyprodaná. Jinak novinky od Miss Sporty vypadají fakt sladce, obaly se jim moc povedly. No mám zase nad čím přemýšlet, za co utrácet dřív. :D

    OdpovědětVymazat
  31. Já asi zhřeším na korektoru Healthy mix od Bourjois. Slyšela jsem na něj jen samou chválu. Make up Helthy mix používám moc často a jsem s ní spokojená... tak přepdokládám, že korektor bude taky dobrý:-)

    OdpovědětVymazat
  32. hmmmmm, některé novinky vypadají luxusně, tyhle přehledy mám ráda

    OdpovědětVymazat
  33. bože všetko chcem !!!! <3 milujem taketo članky

    OdpovědětVymazat
  34. To je riadna nálož :-D..ja by som tiež najradšej chcela všetkoo..ale najviac ma zaujala vona od Michael Kors, Lip scrub od MAC a Od Kiehls tie balzamy a krémy na ruky, mnam :-D..

    OdpovědětVymazat
  35. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  36. Štve mě, že se rtěnky Mac + influencerů nepůjdou dát koupit. Zatím se vyjádřili tak, že rtěnka bude prodejná vždy jen ve státě působnosti dané osoby, takže si asi budu muset udělat výlet do Anglie pro Fleur. :D

    OdpovědětVymazat
  37. Juuuuj, to je zase nálož.. Láká mne vyzkoušet vůně Mac, může to být příjemná změna, minimálně zajdu oňufat a rozhodnu se, který budu potřebovat, doufám, že ne všechny :o)) TF Peach mám zatím paletku stínů, hned jak najela znovu do Sephory, tak jsem ji ukořistila a je dle mého názoru moc fajn, na broskvové rozjasňovače se chystám, vypadají krááásně.. desdemonal@email.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Ach můj bože, takových krásných novinek! Já jsem rtěnkový maniak, takže rtěnky od Macu? Sephory? Makeup for ever? Urban Decay? Mít peníze a schopnost to vypotřebovat, jdu do toho! :-D

    OdpovědětVymazat
  39. Ahojky zaujalo mě toho tedy až až, bourjois healthy mix makeup i korektor, balzámy od kiehl's a paletka UD noctural. I konturovací paletka a pero Clarins

    OdpovědětVymazat
  40. Ta retro tužka je perfektní! :D Musím vyzkoušet make-up od Burjois, čtu na ně samou chválu.

    OdpovědětVymazat
  41. Mně připadá Too Faced od roku horší a horší. Jejich obaly mi připadají strašně laciné a nevkusné. Na ostatní věci jsem zvědavá. anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Za mě paletka od EL. Už dlouho šetřím na tu "pravou" a tahle mi rozšířila obzory a už zase nevím, jakou :D Kouknu po micelárkách od La Roche Posay, mám od nich denní krém a ten mi vyhovuje.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)