pondělí 16. ledna 2017

LUSH | Valentýnská kolekce 2017

Valentýn je pro někoho jen zbytečný svátek, který v našich krajinách nemá co pohledávat, ale jsou lidé, co ho slaví a zajímá je, co se tou dobou v obchodech nabízí. A jsou také lidé, co jim je tenhle den srdečně jedno, ale mají rádi voňavou kosmetiku a chtějí si udělat pěkný večer s jednorožci nebo princem Krasoněm. Ať už patříte do jakékoliv z těchto kategorií, mohlo by vás zajímat, že Lush už nabízí svou Valentýnskou kolekci jak ve svém obchodě v Palladiu, tak i on-line na svém ehopu. Nebudu vám po milionté psát, jak jejich obchod miluju, jak úžasně to tam voní a jak si tam připadám jako dítě v cukrárně. To už všichni víte, ale co možná ještě všichni nevíte je to, co kolekce letos nabízí. Tak se na to pojďte se mnou mrknout :)





Letos v kolekci objevíte několik úplně nových produktů a některé stálice, které už možná dobře znáte z předchozích let. 





Princ Krasoň alias Prince Charming nesmí na Valentýna rozhodně chybět. Krémový sprchový gel voní po granátových jablkách a pozor, vůně se od loňské verze trochu liší. Lush víla mi i doporučila, ať si gel vyzkouším na kůži, protože při mytí voní jinak, než když si k němu jen přivoníte z lahvičky. V akci voní mnohem lépe a máte pocit, že vážně vymačkáváte granátové jablko :)



A pak že jednorožci nejdou koupit :) V Lushi je možné všechno a  proto si můžete dopřát koupelovou pěnu Unicorn Horn, která už patří mezi takovou Lush klasiku a pravidelně se každý rok vrací zpět. 




Valentýnská kolekce obsahuje i peeling na rty The Kiss, který obsahuje i mini srdíčka. Všechno je jedlé a po použití to můžete v pohodě sníst :) K peelingu je i balzám na rty se stejným názvem.



Vysmátí smajlíci Lovestruck  jsou koupelová pěna, která voní hodně po citrusech a je taková svěží a nakopávací.



2v1 je krémová koupel Two Hearts beating as one, kterou můžete rozložit a buď jednu část někomu darovat, nebo si prostě jen vychutnat o jednu koupel navíc :)



Znáte masážítka? Jakmile s nimi začnete přejíždět po kůži, tak teplem začnou lehce tát a vy s nimi můžete natřít celé tělo. Nemusí sloužit nutně jen k masáži, ale můžou vám suplovat tělové mléko a v nabídce jich je hned několik. Jestli vám voní šípky, bude se vám valentýnský Love Spell nejspíš líbit :) Masážítko obsahuje i bambucké nebo kakaové máslo.


Balistiky jsou prostě klasika a Lush je jimi proslavený. Ve valenstýnské kolekci jich najdete hned několik. Bílá bomba s rudými srdíčky se jmenuje Lover Lamp a kdyby vás to zajímalo, tak ty srdíčka obsahují kakaové máslo, takže po koupeli vyjdete z koupelny s jemnou a vláčnou pokožkou :) Malé růžové srdíčko Cupid voní po růži a bergamotu, ale je překvapivě svěží a velice příjemně vonící.



Roztomilou berušku Ladybird už můžete znát z předchozích let a vaší koupel osvěží kombinací máty a pelargonií. Dvoubarevná bomba Over and Over je zvláštní tím, že její polovina je namočená v kakaovém másle, takže vytvoří krémovou pěnu vonící po limetkách a ve vaně vám roztočí žluto-růžovou show :)




Pokud chcete někoho překvapit nebo potěšit dárkem k Valentýnu a nebo si samy sobě jen udělat radost, vybírat můžete i z několika dárkových setů, které jsou jako obvykle úžasně zabalené a jedním slovem krásné.


Poslední z bomb do koupele je Rose Bombshell, která mi osobně voní ze všech letošních asi nejvíce. Když jí hodíte do vody, tak se za chvíli můžete těšit na to, že se z ní uvolní ovětní plátky růží.



Miluju tuhá mýdla z Lushe a letošní valetýnské se jmenuje Love you, love you lots. Okamžitě jsem si zamilovala jeho jemnou parfemaci vonící po růžích. Nejsem vyloženě zatížená na růže, ale tahle vůně se mi opravdu moc líbí a taky dívejte na ten design mýdla! 







Tak jak se vám valentýnská kolekce líbí? Slavíte Valentýna nebo tento svátek zamilovaných neuznáváte? :)

35 komentářů:

  1. Lush mám ráda, jednu dobu jsem na něm byla skoro závislá:-) Ale Valentýna neslavím.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Už se nemužu dočkat až si něco objednam a udelam si Forewer alone Valentyn ve vaně 😂

    OdpovědětVymazat
  3. Lush jsou pro mě hlavně koupelové věci (i když samozřejmě mají mraky dalšího sortimentu), ale jelikož nemáme vanu tak tam ani moc nechodím, je mi to vždycky líto, že si nic z těch nádher nemůžu koupit...co mě ale zaujalo, jsou masážítka...ty jsem doteď vůbec neznala, takže možná při příští návštěvě Prahy Lush navštívím

    OdpovědětVymazat
  4. Tak me se tedy valentýnská kolekce líbí moc :) určitě se zajdu podívat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jeste ze nemam vanu, jinak bych tam nechala vyplatu :D

    OdpovědětVymazat
  6. Sice neslavím, ale z lushe jsem si už stihla odnést jednorožce a tu bílou bombu se srdéčky <3 :D

    OdpovědětVymazat
  7. Valentýnská kolekce vypadá nádherně, brala bych snad všechno:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Patřím do té poslední kategorie lidí a nejvíce se mi zalíbila koupelnová bomba Over and Over a Rose bombshell :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, i přes to, že Valentýna nemusím, tak si do Lushe pro pár kousků skočím, sváteční kolekce mají vždycky skvělé.

    OdpovědětVymazat
  10. Úplně jsem se zamilovala do Lushe a této jejich kolekce :). Jejikož patřím k třetí skupině lidí, tak tyto věci zbožňuji ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty peelingy se mi moc líbí. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Valentýnská kolekce je roztomilá a z fotek je cítit ta úžasní vůně. Mám pocit, že se mi líbí úplně všechno :D. Jo a sv. Valentýna slavím, proč ne?, každý den je přece co slavit :D

    OdpovědětVymazat
  13. Škoda, že na Slovensku Lush nemáme :( určite by som bola stály zákazník :D

    OdpovědětVymazat
  14. Lush vždycky nabízí super věci, miluju hlavně ty produkty do koupele. Určitě se pro něco stavím :)

    OdpovědětVymazat
  15. Valentýn mám ráda, ale nijak extra ho neslavíme. A limitka je opět povedená :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to je rozhodně povedená kolekce. Líbí se mi nejvíce Unicorn a peeling na rty.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  17. Zítra si plánuji zajít pro jednorožce. Bomby do koupele jsem koupila k Vánocům ségře, teď je řada na mě :D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  18. Vyzerá velmi lákavo, škoda že Lush nie je na SK. Inak valentína nejak extra neoslavujeme, max si tak zájdeme posediet, nejaká večera.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  19. Kolekce se jim vazne povedla, mozna si necim udelam radost :-), i presto, ze s manzelem Valentyna neslavime.

    OdpovědětVymazat
  20. Zaujal ma sprchac Prince Charming. Skoda, ze tu nie je LUSH 😤

    OdpovědětVymazat
  21. Jéžiš to už bude Valentýn? My ho teda moc neslavíme, ale nějakou tu blbůstku si dáme , jako , že jsme si na sebe vzpomněli, ale že bychom si vyloženě dávali valentýnky, či chodili na večeři jen proto , že je Valentýn, to ne. Líbí se mi ten peeling na rty, zatím jsem zkoušela jen domácí : kokosový olej, med a cukr , tak by mě zajímal ten kupovaný.

    OdpovědětVymazat
  22. Ještěže je Lush tak daleko a nákupy přes net v této kategorii moc nemusím, jinak by člověk utratil peněz... Jako počítáte to někdo? Vzhledem k tomu, že mě manžel "naučil zbožňovat" rochnění ve vaně, se střídáme a každý den si rochní jeden z nás, tzn. každý druhý den místo rychlé sprchy dlouhá vana. To bych zkrachovala, kdybych si jí užívala ještě s Lashem, i když bych chtěla... :-( Ale dobrého pomálu, tak jedna dvě bombičky, proč ne, že?! ;-)

    OdpovědětVymazat
  23. Teda to je zase krása! Od Lushe bych potřebovala asi všechno, co vidím. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Z téhle kolekce mě nejvíc zaujal roh z jednorožce. Mám totiž na jednorožce úchylku.:-D Valentýna slavíme kinem a večeří. Letos ale pro partnera chystám i malý dáreček.:-)

    OdpovědětVymazat
  25. Nááádhera! Myslím, že se jim kolekce moc povedla :) Nejradši bych všechno očuchala :D. Ještě,že mám Lush daleko :D. Nejradši mám jejich masky na obličej a kondicionéry. Super mi přijde i šampon Big :)

    OdpovědětVymazat
  26. kolekce je opravdu pěkná, hlavně masážítko :) Valentýna slavíme, ale nijak jej neprožíváme, spíš je to záminka si dát nějakou drobnost

    OdpovědětVymazat
  27. Super článek už přemýšlím o objednání :)

    OdpovědětVymazat
  28. Vsechny produkty vypadaji dobre. Od Lushe jsem stále nic nemela i kdyz kazde Vanoce premyslim o objednávce. Mela jsem moznost si k vyrobku pricichnout a ta vune je fakt sila. Valentyn obcas slavime a obcas ne. Jak se nam chce.

    OdpovědětVymazat
  29. Mám moc ráda jejich klasická mýdla... klasická - neklasická :-) l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Kolekce je úžasná, jen Škoda, že nejsem z Prahy a bohužel, než se do Lushe dostanu, tak už tam tato kolekce určitě nebude :-(

    OdpovědětVymazat
  31. Byla jsem si ovonět ten sprcháč a ten tak nádherně voní, že to není možné. Odolala jsem, jelikož za tu cenu a velikost balení jsem peníze obětovat nechtěla :/ Co se týče svátku, tak ten nějak neslavím jelikož nemám ráda nucené slavení lásky, ale raději když to přijde nečekaně - večeře nebo pěkný večer.

    OdpovědětVymazat
  32. Kolekce vypadá docela pěkně, ale mám teď od Vánoc a výprodejů Lushe až nad hlavu (ne že bych si stěžovala! :D). I proto jsem se letos rozhodla pro obrseriál recenzí - v průběhu roku se mi bude odznáček LUSH u článků objevovat vážně hodně. Škoda, že se nedá Valentýnská edice a svátek celej šoupnout až někam na později, ale to už by Valentýn asi nebyl další nákupčí vlnou mezi Vánoci a Velikonocemi. :D :)
    evilmaggie

    OdpovědětVymazat
  33. To mýdlo vypadá kouzelně:)) anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)