neděle 8. ledna 2017

Lifestylové okénko - COS, nové tenisky a Vnitroblock

Pěknou neděli všem! Jestli jste se těšily na nové lifestylové okénko, tak doufám, že vás první vydání roku 2017 potěší :) Mám pro vás pár tipů na věci z výprodejů, nejhezčí tenisky, nějaké ty pěkné věci do bytu i na úžasnou vychytávku, díky které se mi v noci lépe spí :)

Jako úplně první je tu můj nový přírůstek na krk. Miluju minimalistické doplňky z COS a musím hrozně poděkovat kamarádce, která když tam naposledy byla, vzpomněla si na mou zálibu a hned mi poslala fotku tohoto náhrdelníku. A samozřejmě jsem neváhala ani sekundu a hned jí napsala, ať mi ho vezme! 



Už jen kvůli těmhle kráskám se těším na jaro jak malá! Adidas Superstar Slip On jsem si přála strašně dlouho, ale u nás za ně chtějí celkem pálku. Když jsem je ale před pár dny úplnou náhodou našla na Asosu asi za třetinovou cenu, tak jsem málem omdlela radostí a hodila je do košíku i přestože si boty bez předchozího vyzkoušení prakticky nikdy nekupuju. Byla jsem si ale jistá, že se trefím a když ne, vím, že bych pro ně našla hned nový domov :) Navíc mi balík dorazil snad do 3-4 dnů po objednání a to jsem měla free poštovné a nijak jsem si nepřiplácela za expres dodání. Jsem jak malá a nosím je alespoň zatím doma a nemůžu se dočkat, až je vytáhnu ven :)


Skleněný poklop je z Nanu Nana. Občas tam člověk najde vážně poklady a když nechcete utrácet za doplňky do bytu stovky či tisíce, tak je fajn občas navštívit podobné obchody (občas se skvosty najdou třeba i v Jysku).


Nedávno se mi rozbila minutka a chtěla jsem nějakou novou a v Tchibu mi do oka padla tato retro verze. Navíc byla ve slevě, takže radost z úlovku byla dvojnásobná :)


Co právě čtu? V lese visí anděl od Samuela Bjorka a musím říct, že mě knížka chytla od prvních stránek. Je to přesně ten typ knížky (severské krimi), co nechcete odložit a má rychlý spád a udržuje vás v očekávání non stop! Neuvěřitelně se těším na další knížku Sova, kterou Bjork taky napsal.


Když vám kamarádka udělá mega radost s cool Converskama :) Nemůžu se na ně vynadívat a mám opět další důvod se těšit na jaro!



Nový rok = nový diář a také nový plánovač. Za něj vděčím sesterskému duo JilSisters, které podobné plánovače vyrábí. Jestli sháníte nějaký pěkný to-do plánovač, tak k nim určitě mrkněte :)



Další nové boty? Ne, že by teď byl vhodný čas na nákup jarních bot, ale můžu za to, že jsou teď všechny ve výprodeji a líbí se mi? :) Nesnáším nákup zimních bot a vlastně jich doma ani moc nemám, ale s balerínkama bych si asi mohla otevřít krám :) Tyhle byly ze slev v Mangu.


O tomto čistícím spreji od značky PurEssentiel jsem vám psala už na Instagramu a podle vašich reakcí vás celkem zaujal. Ne všichni z vás ale Instagram mají a možná by to mohlo zajímat i ostatní a jelikož jsem si tento produkt zamilovala, chci se s vámi podělit a sdílet tip na něj :) Puressentiel se v našich lékárnách usídlila poměrně nedávno a jedná se o nejúspěšnější aromaterapeutickou značku na světě . Nabízí spoustu produktů, podrobnější informace máte např. na jejich facebooku ZDE a najdete tam i seznam lékáren, kde produkty koupíte. Tento čistící sprej obsahuje 100% přírodní esenciální oleje, které dokážou zahubit všechny bakterie, viry a plísně. Sprej nastříkáte do každého rohu místnosti a když po nějaké době vejdete dovnitř, budete mít pocit, jako kdybyste právě vyvětraly a vzduch uvnitř je neuvěřitelně čistý a svěží. Je to vážně skvělá věc a doma se nám od doby, co sprej používáme, mnohem lépe spí! Mají i řadu vyloženě určenou na lepší spánek, kde je např. sprej, který můžete stříkat na polštáře apod. Vážně doporučuji omrknout, pokud vás aromaterapeutické produkty zajímají a hledáte třeba alternativu pro různé chemické čističe nebo i různé léky.





Další úlovky ze slev - čepice a svetro-mikina jsou ze Zary a kabelka z Manga


Jako poslední bych vám chtěla dát tip na další krásné místo v Praze, kam určitě zajděte, jestli se vám líbí originální, hipsta industriální prostory. Vnitroblock v pražských Holešovicíh je vážně krásný a je to taková větší verze Kavárny co hledá jméno (mám pocit, že to má stejné majitele nebo snad designéra, co to navrhoval, něco v tom smyslu :) Je to kavárna, obchod, taneční prostor a prostě takové to místo, o kterém se teď hodně mluví a co v Holešovicích prostě chybělo.





Zaujalo vás něco z mých úlovků nebo tipů? Máte v Praze nějaké oblíbené místo, kam chodíte nebo které se vám třeba vizuálně líbí a rády se tam vracíte? Uvítám všechny vaše tipy, protože zrovna teď to moc není na courání venku a člověk je rád, že neumrzne, když dojde jen na tramvaj přes ulici :)

46 komentářů:

  1. Balerínky jsou hezké. Také nesnáším nákup zimních bot, hlavně se mi žádné nelíbí, ale jarní, to je jiná :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Rendy, nechtěla bys někdy nafotit nějakou sérii ve stylu "room/apartment tour"? Zajímalo by mě, jak ty tvé vkusné, designové (prostě boží) doplňky vypadají v prostoru a jak je dekoruješ. Btw. odkud je, prosím, to kuchyňské prkýnko? A závidím ti ty Converse ;-). Pěknou neděli!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Rendy, ty botky mě teda ohromily jsou úžasný.Ale ten náhrdelník je jedním slovem wauu. Děkuju za typ hezkou neděli ti přeji

    OdpovědětVymazat
  4. Ten PurEssentiel mě hodně zaujal. :-)
    Ty Conversky jsou naprosto dokonalé a náhrdelník taky. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě hrozně zaujal ten sprej, asi se po něm zkusím podívat :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ten sprej mě zaujal už na IG, bohužel jsem teda zjistila že na severu Čech není žádná lékárna, která by ho prodávala :-(

    OdpovědětVymazat
  7. To je teda pěkná sbírka super věcí, nejvíc mě zaujal plánovač, minutka a bílé botičky :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  8. Tie Conversky sú úžasné! ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Aj ja sa tesim na Sovu od Bjorka 😉

    OdpovědětVymazat
  10. Ty balerínky vypadají naprosto dobře a elegantně! :) Máš prostě skvělou kamarádku, ty converse jsou velice zajímavé a líbí se mi, na jaro ideální :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  11. Místo v Praze poradit nemůžu, protože tam skoro nejezdím:) Jinak z tvých úlovků mě zaujal náhrdelník a ty Conversky, ty jsou úžasné:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  12. uáááá ty Conversky jsou dokonalý! Naprosto závidím :)

    OdpovědětVymazat
  13. Všechny botky jsou moc krásné, teď už zbývá se těšit na jaro, až je konečně budeš moct nazout:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Tenisky vypadají fakt skvělě! A ta kabelka z Manga se mi taky moc líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Dost mě navnadila ta knížka. Teď se chystám na Pravda a jiné lži a vypadá to, že už vím, co bude následovat. Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  16. Díky za tip na knížku. Na něco severského mám zrovna chuť.:)

    OdpovědětVymazat
  17. Ty Adidas botky jsou skvělý a ten řetízek taky, tyhle minimalistické kousky jsou nejlepší :)
    LOVELY IMPERFECTIONS

    OdpovědětVymazat
  18. Jak jsem uviděla tu kavárnu, ihned jsem si vzpomněla na "Cafe Descartés" na Vinohradech. Je tam stejný krásný prostor. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ty holografické Conversky jsou boží! Puressentiel jdu hned prozkoumat, přírodní výrobky podobného typu mám moc ráda.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  21. ty conversky jsou boží :) bílé adidas mne zase až tak nezaujaly, ale mne se někdy některé boty nelíbí na šteláři a pak se do nich z nějakého důvod obuji a jsem nadšená a už pádím k pokladně :-D takže třeba, kdybych jich měla na nožce, tak už bych psala něco jiného

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj,
    já nejsem vůbec z Prahy, ale občas tam jezdím a s mamkou máme rády Cukrárnu Myšák. Je taková stylová, má moc pěkný interiér a fakt dobré zákusky a dorty. Jinak já taky miluji balerínky a zimní boty mi lezou na nervy.
    Hanka

    hanicka.cica@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Jejej ta Retro minutka! Hned jsem si jí také objednala, měli tedy už jen červenou :) ale také je parádní!

    Jinak Conversky jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  24. Já oceňuju tip na knížku, kouknu se po ní :) Jinak Vnitroblock znám, ještě do podobné kategorie řadím Containall, kam chodím moc ráda v létě.

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj, v současné době hodně čtu, proto mě zaujal skvělý tip na knihu. Plánovač je taky moc super, taky se co nejdříve chystám nějaký pořídit.
    vercadvorska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Udělala jsi mi hroznou radost, že Puressentiel prodávají už i u nás. Vozím si jejich produkty z Francie. Naposledy jsem koupila a testuji jejich sprej na lepší spánek. Určitě ale doporučuji i tento, je skvělý nejen když marodím.:)

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Rendy, baleriny jsou moc pekne a Adidasky by byly fajn na chozeni s kocarkem: -)

    OdpovědětVymazat
  28. Super úlovky :-)..Ja si musím určite kúpiť tú knihu V lese visí andel, milujem severské krimi :-)..a tie conversky sú parádne :-) Ale všetko by som brala :-D

    OdpovědětVymazat
  29. Nooooo, tak ty knížky si píšu na seznam :) Severské krimi já můžu, takže tohle bude něco pro mě :D Díky za tip, Renčo! :)

    OdpovědětVymazat
  30. Balerínky jsou krásné, a musím uznat, že to je i má oblíbená obuv a už se těším na jaro až nějaké vyvětrám, plánovač je super, já ještě žádný nestihla pořídit a ten sprej mě zaujal na IG.

    OdpovědětVymazat
  31. Moc pekné kúsky! Tie Conversky sú parádne, i Adidasy vyzerajú zaujímavo, inak veľmi ma prekvapilo to bleskové dodanie z Asosu :) Sprej PurEssentiel musí byť rozhodne skvelá vec :)

    OdpovědětVymazat
  32. O tom spreji od pueressentiel uz mluvila v jednom videu Aja. Hodne me zaujal. Po tvem clanku uz ho asi fakt musim koupit. Jen se bojim, jestli by nevadil morceti, ktere mame v loznici. Ale dokud nevyzkousim, tak nebudu vedet. :-)

    OdpovědětVymazat
  33. ten sprej ma zaujal už u Áji, takže je rozhodnuté a ak ho nájdem, beriem :)

    OdpovědětVymazat
  34. Tak ta retro minutka je naprosto do-ko-na-lá! Hned jsem si ji musela objednat, v červené se mi navíc hodí lépe. Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  35. Boty me moc nezaujaly, zato to minutka je parádní. A sprej me celkem chytnul uz u Áji, tak ho asi budu muset vyzkoušet taky 🙂

    OdpovědětVymazat
  36. Ty Converse tenisky jsou vážně super a zaujal mě i plánovač :) Přesně něco podobného potřebuju!

    OdpovědětVymazat
  37. paya: momentálně o tom neuvažuju, protože to považuji tak trochu za narušování soukromí a přece jen nemám svůj "dětský" pokojík, který bych nesdílela s nikým jiným a myslím, že obecně se na internetu moc nevyplácí sdílet příliš ze svého soukromí, protože se najde spousta lidí, které to popuzuje :) Možná budu sdílet nějaké poznatky z plánování našeho nového bydlení, které aktuálně řešíme, ale minimálně pro letošní rok rozhodně žádné room tour a podobné věci neplánuji :)

    Barzoolka: mrkni na net, prodává se i přes různé eshopy lékáren :)

    Anna: děkuju za tip, o tomhle místě jsem zatím neslyšela :)

    OdpovědětVymazat
  38. Omg! Ty Adidasky jsou naprosto dokonalý. Tyhle články mám moc rada

    OdpovědětVymazat
  39. Pureessentiel mě dost láká. Slyším na něj chválu ze všech stran. Našemu dítěti by se něco na lepší spaní hodilo :D

    OdpovědětVymazat
  40. Páni, další spousta nových úžasných tipů :-) Chudák moje peněženka :D Opravdu krásný článek ;-)

    OdpovědětVymazat
  41. Libi se mi planovac a knihu uz mam na seznamu.

    OdpovědětVymazat
  42. Já prostě miluju ten jungle polštář :D Nanu Nana navštěvuji jednou za čas a dělají mi radost pravidelnými slevami. Jako inspirace nebo záchrana když něco sháním, jsou ideální.

    OdpovědětVymazat
  43. Ta kavárna je super tip! anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Vnitroblock ma zaujal už aj od iných blogeriek a už sa tam chcem dlho ísť pozrieť..tie conversky vyzerajú úplne úúžasne! Tvoja kamarátka má fakt super vkus :) a tie plánovače sú tuež super!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)