pátek 20. ledna 2017

KOSMETICKÉ PROPADÁKY

Je mi jasné, že dneska asi pár z vás naštvu, ale věřte, že to určitě není záměrem. Jakmile se někde objeví kosmetické propadáky, tak hned klikám a chci vědět, co se druhým lidem nelíbí. Někdy se tam objeví produkty, které já sama třeba zbožňuju a jsou to mé svaté grály, ale tak to prostě je :) Každému z nás se líbí nebo sedí něco jiného a pokud blog sledujete už nějakou dobu, možná jste zjistily, jestli nám vyhovují nebo nevyhovují stejné produkty. Pokud to máte podobně jako já, možná tohle může být odrazující článek, co si nekoupit. 

Víte, že vám vždycky ráda a upřímně doporučím něco, co mám ráda a co se mi líbí, ale najdou se samozřejmě i produkty, které mě zklamaly, nefungují jak jsem doufala nebo si prostě myslím, že jsou jen zbytečně drahé a jde najít jejich levnější alternativu jinde. Takže doufám, že u někoho nevzbudím zbytečně negativní emoce, protože níže jsou jen moje subjektivní názory a pocity :) Raději to píšu bez zbytečné sebeobhajoby, protože vím, že někdo si to občas bere až moc osobně a nedokáže pochopit, že každému vyhovuje něco jiného. Původně jsem s článkem chtěla ještě chvíli počkat, aby té negativity v jednom týdnu nebylo příliš, ale po tom, co jsem vám o tom říkala na Instastories, mi přišlo tolik directů, ať se článek objeví co nejdřív, že jsem vás tedy poslechla :)

Takže jestli vás zajímá, co si já rozhodně znovu nekoupím nebo mám chuť to vyhodit oknem ven, tak rozhodně čtěte dál :)


PS: produkty jsem ani nefotila, protože když mě něco štve nebo se mi to nelíbí, tak mě nebaví to nějak pěkně nebo zajímavě nafotit, takže proto ty produktové fotky. Doufám, že vám to nevadí a odpustíte mi to :) Konečně můžu všechny propadáky vyhodit nebo rozdat a už mi doma nebudou zaclánět.





A jak vidíte, mezi propadáky jsou jak dražší, tak i levnější produkty :)





Smashbox Photo Finish foundation primer - je mi jasné, že s některými produkty se člověk občas mine a nebo nejsou určené pro jeho typ pleti apod. Ale v případě této podkladové báze absolutně nechápu, kdo je její cílovka. Báze je jak silikonovo-olejová hmota, kterou když vymáčnete z tuby, tak vás chvíli paralyzuje a říkáte si, že jste asi omylem sáhly po špatné tubičce. Ta konzistence je něco strašného a vážně si neumím reálně představit, že si tohle dá někdo na obličej jako podklad pod další make-up.

Maybelline Vivid Matte Liquid - tenhle produkt mě strašně zklamal a tajně jsem doufala, že už konečně v drogerii bude tekutá rtěnka, kterou si oblíbím a bohužel se tak nestalo. Barva na rtech ani nezaschne a okamžitě se setře, takže životnost je minimální a třeba pro mě osobně je to absolutně nepoužitelný a zbytečný produkt.

Dermacol White kohl pencil - bílá tužka, kterou ještě stále spousta lidí používá ráda pro optické zvětšení očí na spodní waterline, je strašně tvrdá a špatně pigmentovaná. A to prostě nechcete, když je to něco, co si dáváte na tak citlivé místo na obličeji. Když bílou tužku, tak třeba raději Milk od NYX.



L´Oreal Brow Artist sculpt - L´oreal se netradičních aplikátorů čehokoliv prostě nebojí, což platí i v případě této řasenky na obočí. Odhlédnu od faktu, že pro mě mají v nabídce celkem nepoužitelné odstíny, ale ten aplikátor je prostě peklo. Může to být jen mojí nešikovnosti, ale prostě pořád nechápu, proč ta řasenka obsahuje tu pěnovou špičku? Kterou se tedy mimochodem skoro pokaždé někam omylem čárnu, když se snažím obočí vyčesat tou kartáčkovou částí. V jednoduchosti je krása a všechny tyhle nesmyslné a předimenzované aplikátory jsou podle mě jen k tomu, aby nalákaly zákazníky, ale reálně jsou pro obyčejného uživatele nepohodlné a nepraktické.

Essence 2in1 shadow & liner waterproof - tyto oční stíny v tužce si spousta lidí pochvalovala a tvrdila, jak neuvěřitelně dobře drží. Tak jsem samozřejmě neodolala, koupila si je a už po prvním použití věděla, že kamarádi nebudeme. Rozhodně nesouhlasím s tím, že jsou voděodolné a dobře drží, protože nevydrží absolutně nic. Rozhodně ne na mém oční víčku a za sebe je rozhodně nemůžu doporučit, protože prostě nedrží a slévají se asi tak po půl hodině nošení (i s bází nutno dodat).

L´Oreal Brow Artist maker - nejnovější počin na obočí od L´orelu se podle mě prostě nepovedl. Už jen ten tvar a velikost samotné tužky je na obočí podle mě úplně nevhodný. V době, kdy každá druhá značka přichází s mikro tužkami pro precizní dokreslení obočí si někdo v L´orealu asi řekne, že půjdou proti proudu a hodí do regálů drogerií tenhle chubby stick :) Ten nesmyslný štěteček na konci je už jen třešnička na dortu a upřímně je tohle pro mě propadák už jen svým provedením, protože pro mě je to nepoužitelná věc.



Clinique Take the day off make-up remover - hodně známý dvoufázový odličovač na oči, který jsem naštěstí měla jen v malém balení. Bohužel mi odličovat neskutečně dráždil oční okolí, které mě pak pálelo a jeho používání bylo nepříjemné. Nikdy více a držím sé svého osvědčeného.

Cien krém na ruce MED sensitive Urea - tento krém má neskutečně nepříjemnou, hutnou a lepivou konzistenci, takže je po natření strašně nepříjemný. Do kůže se vůbec nevsákne a jakoby leží na jejím povrchu a jakmile na cokoliv sáhnete, tak to opatláte krémem. Vážně nedoporučuju.

Kerastase maska na vlasy Masque Force Architecte - když vás zklame věc z drogerie, tak to člověk většinou přejde a neštve ho to tolik, jako když vyhodí několik stovek za věc, která je absolutně k ničemu. Jako třeba tato maska od Kerastase, která mě zklamala tak strašně moc, že to ani slovy popsat nejde! Nejdřív se podívejme na to, co výrobce slibuje:

"Při pravidelném používání se i silně zničené vlasy znovu vyhladí, zacelí a uzdraví. Maska zarovnává poškození vlasových vláken, zabraňuje třepení konečků a lámání vlasů. Dodává silnou porci výživy celé délce vlasů, hydratuje a pečuje. "

A můžu vám říct, že absolutně nic z toho ta maska nedělá. Ta maska se na vlasech chová jak kondicionér z drogerie a to ještě hodně podprůměrný! Má konzistenci jako obyčejný kondicionér a když jí spláchnu, tak to na vlasech jedinou stopu nezanechá! I když jsem jí kupovala ve slevě, tak pořád vyšla na několik stovek a byly to jen vyhozené peníze. Za mě vážně propadák roku a radím vám, vyhněte se jí :)


Manufaktura balzám na rty Jablko - balzám z vánoční kolekce už asi v prodeji nebude, ale kdyby náhodou byl, tak ho stejně nekupujte. Neuvěřitelně podprůměrný balzám s nijakou hydratační schopností. Navíc balení je tak fórové a laciné, že víčko nedrželo už po druhém dni používání a balzám jsem musela mít postavený jen na stole, protože v kabelce by se otevřel a zničil. Bohužel mě to nenalákalo na vyzkoušení jiných balzámů této značky.



Dermacol Selfie make-up - už jsem vám o něm psala na Instagramu, ale pro mě to byl jeden z největších propadáků roku 2016. Make-up v sobě obsahuje bázi (což nemám obecně ráda) a díky tomu má ultra divnou konzistenci. Je to něco mezi našlehanou pěnou a silikonovou kaší a už jen ta konzistence mě neuvěřitelně odrazuje make-up používat. Na mé pleti pak vypadá katastrofálně a zvýrazní mi každý pór, linku nebo suché místo. A to mám pleť spíše mastnou a neumím si představit, jak tohle používá někdo se suchou pletí a vyhovuje mu to. Ne, ne a ne!

NYX Matte blotting paper - jedny z nejhorších matujích papírků, co jsem kdy vyzkoušela. Jsou strašně tvrdé a moc nefungují a s odstraněním přebytečného mazu z obličeje moc nepomůžou. Myslím, že kdyby člověk použil papírky na balení cigaret, tak dosáhne lepšího výsledku. Papírky jsou navíc celkem drahé a absolutně se nevyplatí do nich investovat.

SHE mattifying oil control paper - prakticky to samé co předchozí papírky od NYX. Nejsou funkční a použitelné a za mě jsou z drogerie třeba mnohem lepší a funkčnější matující papírky od Essence. 

the Balm Frat boy tvářenka - o tvářence jsem vám už psala před nějakým časem a snažila jsem se jí dát další šanci, ale bohužel. Za mě je prostě strašně slabá a za svou cenu nestojí. Skoro vůbec nic mi na obličeji nevydrží a navíc i s tou pigmentací to není žádná hitparáda. Za mě celkově poměr cena-kvalita nestojí za investici.



Uriage Hyséac SOS paste - krém, který by měl zahubit každý pupínek se ze začátku zdál jako super nápad, ale dobrá nálada mě po prvním použití opustila. Zelený krém, který si na pupínek natřete totiž nijak nezaschne a jakmile zapomenete, že ho na obličeji máte, otřete ho omylem do oblečení nebo prostěradla a akorát vás to naštve. S pupínky mi ani nehnul a vážně nechápu, proč někdo vymyslí podobný produkt, který nezaschne, když si spousta lidí podobné věci natírá na obličej třeba na noc. Tohle prostě nechcete.

Cien krém na ruce Calendula - platí prakticky to samé co u Cien krému výše. Krém je lepivý, nevsakuje se a tento měl navíc ještě dost podivnou parfemaci, která se mi ani trochu nelíbila.





Urban Decay Naked Illuminated trio - jak UD jako značku miluju, tak tohle se prostě nepovedlo. Toto trio zapečených rozjasňovačů nepochválila snad jediná blogerka na tomhle světě. Rozjasňovače strašně práší, jsou hodně zapečené a obsahují velké třpytky. Na obličej se podle mě absolutně nehodí a nevypadají pěkně ani přirozeně. UD by se do zapečených produktů prostě pouštět neměl, protože ani předchozí zapečený bronzer nebyl nic moc.

Lavanila The healthy deodorant - kupovala jsem ho v Sephoře v USA a byl dlouho na mém wishlistu, protože ho stále chválila Estée Lalonde. Deodorant má super složení a všechny produkty této značky obsahují bio suroviny, jsou zdravé, bezpečné a bez chemických látek. Deodorant navíc jemně vanilkově voní, což já sice neocením, ale někdo jiný by mohl. Všechno to zní strašně skvěle, ale bohužel první zádrhel nastal při použití, protože konzistence deodorantu je strašně tuhá a člověk s ním musí vykroužit důlek, aby v podpaží nějaký produkt zůstal. A jako bonus začal deodorant strašně rychle vysychat, čímž se stal ještě tužší a prakticky nepoužitelný.

Rimmel Royal blush krémová tvářenka - uff, tohle bylo velké zklamání a propadák zároveň. Sice nejsem milovník krémových tvářenek, ale na tuhle jsem se z nějakého záhadného důvodu těšila. Je bohužel ale hrozná, příšerně mastná, barvu nejde rovnoměrně nanést, aniž byste nesetřely make-upy pod ní a mám pocit, že se z obličeje ztratí hned. Tohle je pro mě spíš hračka pro malé holčičky, které se můžou patlat podobnými malovátky, ale dospělá ženská tohle prostě nepotřebuje.

-------

Uff, tak doufám, že jsem vás tou negativitou nezahltila příliš :) Omlouvám se, jestli jse zhanila něco, co máte rádi, ale tak to prostě cítím já. Jestli vám cokoliv z toho výše vyhovuje a funguje, tak je to jen dobře pro vás a tímto článkem se nenechte nijak odradit :)

Určitě mi dejte vědět, jestli se v nějakém produktu shodneme a nebo naopak vůbec. A určitě mi dejte vědět, jaké propadáky potkaly v poslední době vás, ať se jim ostatní třeba také vyvarují :)

49 komentářů:

  1. Ten Cien Med krém na ruce mě překvapil, já teda měla verzi bez urey ,ale vsákl se rychle a nelepil :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pravda, tyhle přehledy jsou super a co si budeme nalhávat, lidé raději čtou o negativní :-D Určitě souhlasím s těmi věcmi na obočí od Loreal, mám rada tu jejich první klasickou verzi, ale tyto novinky ne. A potom Dermacol makeup, to je pěkný průser. Naopak třeba tvářenku od TheBalm mám docela ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Já teď měla na produkty štěstí, celkově si vždy všechno pečliěv vybírám.
    Ten odličovač od Clinique jsem chtěla vyzkoušet, ale teď si nejsem úplně jistá, raději zůstanu u osvědčených výrobků. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mam deodorant a presne jak pises. Dlouho jsem ho chtela vyzkouset, protlze o nem nekdo basnil a kdyz prisel tak jsem ho pouzila dvakrat. Je silene tvrdy. Cien krem na ruce taky to stejny. Zbytek veci jsem nastesti nemela tu cest 😉 pekny den preji

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna nic z toho jsem nevyzkoušela a jsem i ráda. :) Ale právě jsem chtěla zkusit ten dermacol selfie makeup, je pravda že polovina ho chválí a polovině nevyhovuje, tak ještě nevím no :) Ale mám vzoreček makeupu tak vyzkouším :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  6. Na Cien pořád všude čtu spoustu chvály, tak jsem ráda, že vím, čemu se vyhnout, abych si na jejich produkty hned neudělala špatnej názor. Na Selfie makeup od Dermacolu jsem měla políčeno, ale teď vidím, že to není pro mě...

    OdpovědětVymazat
  7. Musím souhlasit s make-upem od Dermacolu, hodně mně lákal, tak jsem s koupí neváhala..no a už šel z domu, naprosto příšerný make-up.

    OdpovědětVymazat
  8. S produkty nemam zkušenost, ale aspon vim, co nekupovat. Ja na selfie make up cetla jen same negativni recenze.

    OdpovědětVymazat
  9. Dermacol makeup mě odradil už jen cenou a množstvím produktu přijde mi že je toho tam hrozně málo...Za mě největší propadák rozhodně garnier pure tonikum .Příšerně chemicky smrdí a obličej mě po něm tak štípal že šel pryč hned po prvním použití a to mám dost mastnou pleť nechápu jak to může používat někdo kdo pleť nemá tak mastnou...

    OdpovědětVymazat
  10. Štěstí ze jsi udelala takovy článek , chystala jsem se na royal blush a teď už vim ze nee . Super děkuji ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Uplne souhlasim s tema L'Oreal brow produktama, ja z toho penoveho aplikatoru proste nemuzu. Ja teda ani nechapu proc sem si to koupila, musela to byt nejaka chvile slabosti! xx

    OdpovědětVymazat
  12. S těmi to produkty nemám zkušenost a ani bych si je sama nekoupila. Před Vánoci jsem sice nakupovala v Manufaktuře a koukala na jablkový balzám, ale protože jich mám dost (teď používám balzám od Rituals - díky za tvůj článek o této značce),tak jsem ho nekoupila. Ale co brzo poletí do koše je šampon Cappilan Hair Care :o(. Neskutečně zacuchává vlasy a to i krátké :o((( A pak laky na nehty od Max Factoru 7Day, mě na ruce nevydržely ani 2 dny :o(. Díky za článek s propadáky :o)

    OdpovědětVymazat
  13. Essence 2in1 shadow & liner waterproof mě taky hodně zklamaly :-) l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Přijde mi, že všechno od Essence, co má být longlasting a waterproof, prostě není. Dermacol Selfie make-up pohanili snad všichni, přijde mi, že poslední rok dva chrlí Dermacol novinky jednu za druhou, ale kvalita pokulhává.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Celkom ma zaujíma ako sa dá s tak veľkou ceruzkou urobiť dokonalé obočie :D

    OdpovědětVymazat
  16. Zajímavý článek. U nəkterých produktů jsem byla překvapena, ale děkuji že jsi je vyzkoušela za mně. :D

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Rendy, skvělí článek jako vždy. U některých produktů jsem byla velice překvapená, ale děkuji že jsi je vyzkoušela za mně.

    OdpovědětVymazat
  18. Dermacol makeup jsem zkoušela taky a bohužel mi taky nevyhovoval. Přesně jak píšeš, na mé pleti byl hrozně vidět a zvýraznoval pory a suchá místa. Manufaktura balzám jsem sice neměla, ale stejně laciné balení má i balzám od Havlíka, který se mi rozbil a zlomil asi za týden. Za mě je velký propadák péče o plet od Manufaktury, to bylo něco opravdu šíleného. Nemohla jsem asi dva měsíce potom nosit žádný makeup, měla jsem zánět v očích, pálely me, a plet jsem měla hrozně citlivou a podrážděnou. Stejně taky mi nevyhovují konturky od UD, které podle mě hrozně lepí. A taky clarins stíny, za tu cenu fakt nee

    OdpovědětVymazat
  19. Uplne souhlasim s vivid matte tod Maybelline, vubec na rtech nedrzi. Oboci od LOrealu jsem nezkousela, nelakala mne vubec ta aplikace. V jednoduchosti je krasa :). Za mne letos nejvetsi propadak z drogerie Super Stay od Maybelline, hrozne se otira a leze do poru az hamba.

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, to trio od Urban Decay mě odradilo už jen podle svočů a zatím musím zaklepat že jsem na něco co by mě sklamalo nenarazila, mám asi velké štěstí. :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Ahojky zrovna the balm frat boy jsem měla v plánu koupit :-(. Díky za recenzi.

    OdpovědětVymazat
  22. Je to zvláštní, ale mi zase ten Selfie makeup naprosto vyhovuje a tím spíš, že má v sobě tu bázi :-D na mojí pleti dělá neuvěřitelně vyfotošopovaný efekt a jsem s ním naprosto spokojená a až mi dojde, kupuju znova ;) na tu tekutou rtěnku Vivid Matte jsem se dívala, ale asi se ještě porozhlídnu jinde :))

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Rendy, vubec se na Tebe nezlobím, i kdyz jsi mi "pomluvila" rovnou dva moje svaté grale :-)))
    Za mne, Clinique Take the day off je nejlepsi odlicovac očního make-upu ever! Jen mi ho za tu dobu, co ho používám strasne moc zdražili, tak uz si ho tak casto nekupuji, jelikož mam velkou spotřebu. Okamžitě, rychle a precizně odlivu bez jakékoliv podrazdeni. Vim, ze tvůj svatý grál je odlicovac od Yves Rocher, pred x lety jsem ho na Tvé doporučení vyzkoušela, ale ten zase me neuveritelne stipal v očích.
    Jinak tu masku od Kerastase mam take velmi rada a v kombinaci s Kerastase šamponem ma me opravdu funguji.
    Co me v poslední době hodne zklamalo a litovala jsem investovanych peněz byla novinka od Lorealu a to ten "zeleny sprej" na vlasy, respektive na odrosty. Mam ten na blondate vlasy a hodilo mi to takovy nádech do žlutá a ani po 2 úmrtí to neslo vymyt. Tedy mela jsem, protože pak letěl přímo do koše!

    OdpovědětVymazat
  24. Taky si ráda čtu, co se druhým nelíbí, aspoň pak vím čeho se vyvarovat. :D Se spoustou věcí s tebou musím souhlasit. Například nechápu proč tekutá rtěnka má v názvu "matt" když na rtech ani nezaschne, natož aby byla matná a to je přesně tahle o které píšeš a pak od Essence, která má v názvu slovo "matt" dokonce 3x. O L´Orealu ani nemluvím, neumím si představit, jak bych si s takovým kůlem měla vykreslit obočí. Někdy se mi zdá, že ti výrobci nad tím, co vyrábí ani moc nepřemýšlí.

    OdpovědětVymazat
  25. Todle si přečíst se fakt hodilo, ještě si rozmyslím co si koupit a co ne :)

    OdpovědětVymazat
  26. No u ty masky bych byla taky peknr nakrknuta, jesteze me Kerastase moc nebere. Z techto veci mam doma jen selfie makeup ktery je fakt jak pasta na zuby nebo co a frat boy tvarenku kterou naopak miluju, drzi mi cely den a ted jsem ji poridila jeste brasku cabana boy :)

    OdpovědětVymazat
  27. Haha, naštěstí s většinou vůbec nemám zkušenost :-D nicméně tužkostíny od Essence mám ráda, ale používám je jako podklad...samotné mi nedrží žádné, jedno jaká značka (a že už jsem toho dost od drogerky po highend fakt vyzkoušela)...Frat boy tvářenku mám a já teda musím se štětcem opatrně, pigmentovaná je na mě dost...ale tak možná jsi chytla zrovna blbý kousek, nebo já extra dobrý :-D což je průšvih, kvalita produktu musí být konstantní

    OdpovědětVymazat
  28. Mám stejnou zkušenost s Dermacol selfie make-upem.

    OdpovědětVymazat
  29. Nějak mě z produktů ani nic neoslovilo, co bych si sama šla a koupila. :)

    OdpovědětVymazat
  30. No dovolim si nesuhlasit s 2 produktami 😉 Podla mna je Essence tien na oci v ceruzke v pohode. Nic svetaborne, ale ma nadherny odtien, takze mu odpustam mierne zvlastnu texturu. Ale mne na ociach drzi a to mam vazne mastne viecka. A krem na ruky Cien nature je super. Aj vona pekne. Mna v poslednej dobe totalne sklamali veci na pery od Colour pop a jeden ich ocny tien 😤

    OdpovědětVymazat
  31. Tu Essence tužku jsem nahoru na víčko ještě nedávala ... nějak nemám odvahu :) . Mám bílou, dávám ji na spodní vnitřní linku a celkem v pohodě :) . Jinak ty L'Oreal aplikátory taky nějak nechápu ... oblíbila jsem si typ pidi-řasenek, co se týká gelů na obočí.

    OdpovědětVymazat
  32. S hodnocením balzámu na rty od Manufaktury nesouhlasím, balení mi přijde OK a rty mi v zimě hydratuje slušně. Myslím, že ta kvalita odpovídá ceně. S ostatními produkty zkušenost nemám.

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj Rendy, díky za další skvělý článek. Tento typ článků mám moc ráda, ptž aspoň potom vím, po čem rozhodně v obchodě nesáhnout a nevyhazovat za to peníze.
    A musím s tebou naprosto souhlasit... Zkoušela jsem oba produkty od L´Orealu a okamžitě putovaly o dům dál. Zkoušela jsem i make-up od Dermacolu a to považuju za totální propadák.
    O Maybelline Vivid Matte Liquid jsem přemýšlela, tak moc děkuju za tvůj názor a už teď vím, že si ji nepůjdu koupit.

    OdpovědětVymazat
  34. Mám ty oční stíny v tužce od Essence a drží mi bez hnutí celý den :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  35. Ta pasta od Uriage je úžasná! Ano, bylo by lepší, kdyby zasychala, ale použití na noc je v pohodě. Stačí jen na to místo přiložit kousek tenkého kapesníčku a na polštáři žádná stopa :) A to hlavní-opravdu mi přes noc zredukuje podkožní "boule", takže já si nestěžuju, protože na rozdíl od různých roll-onů a sér na akné to aspoň něco dělá :)

    OdpovědětVymazat
  36. Já jsem byla nejvíc naštvaná z tužky Tres jolie od Nyxu - Katlhleen Lights ji hrozně vychvalovala, ale nedávno ve videu říkala, že se jí asi zkazila a najednou jí z ní hrozně pálily oči, no a já si jí koupila samozřejmě kvůli ní, protože říkala, že skvěle drží na waterline a hezky se rozmazává atd. Tak jsem jí celá natěšená vyzkoušela hned ten den, co jsem to koupila, a po deseti minutách jsem se musela odlíčit, jak mě hrozně pálily oči..nemluvě o tom, jak mi tužka tahala oční víčko.. Prostě propadák. Jinak moc nerozumím těm matujícím papírkům od Essence - jsi už druhá, kdo je doporučuje, a mě přišly naprosto hrozný, vůbec nesály a byly takový skoro až plastový..asi jsem měla špatný?

    OdpovědětVymazat
  37. osobně jsem nic nezkoušela, ale překvapil mne ten balzám na rty od manufaktury. obecně mám manufakturu ráda

    OdpovědětVymazat
  38. Jediný produkt, který jsem z výše zmíněných zkoušela, tak je tvářenka Frat Boy od the Balm. Já to s ní mám přesně naopak. Skvělá barva, za mě super pigmentace a vydrží mi na tvářích celý den. U mě se dokonce umístila v TOP produktech roku 2016. http://mylifestyleblog.blogspot.cz/2017/01/kosmetika-roku-2016-dekorativni.html

    V tom mě právě kosmetika baví, že to co jinému nesedí, jiný může milovat, na kosmetice jde pěkně vidět, že je to individuální záležitost a je potřeba si vše vyzkoušet na vlastní kůži.

    OdpovědětVymazat
  39. Na Dermacolí make-up jsem se těšila, i když taky nejsem fanda produktu s bází v jednom. V zimním počasí dost trpím na suché fleky v obličeji, jinak mám pleť bez problému. Tak jsem si myslela, že by nemusel suchá místa zvýrazňovat,ale po pouhém vyzkoušení v drogérii jsme věděla, že pod tím pleť dusit nehodlám,ta konzistence je pro mě odporná. U zmiňovaných produktů, všechny jsem nezkoušela,ale ty co ano, mám stejně negativní názor. Měj krásnou neděli :)

    OdpovědětVymazat
  40. Tyhle hejtovaci clanky me bavi :) dost se mi libilo, jak Lou popsala konzistenci toho Selfie makeupu jako pastiku, protoze z toho mam stejny dojem

    OdpovědětVymazat
  41. Většinu věcí jsem ani nezkusila, tak jsem ráda. Ale jako děkuju, díky tobě mi právě došlo, že Frat boy je vlastně na prd! Já si od začátku říkala, ze je něco špatně. Jenže je to přecejen milovanej Balm, tak to přece nemůže být špatnej výrobek, že jo. A teď už mám jasno 😋

    OdpovědětVymazat
  42. Většinu věcí jsem ani nezkoušela, ale zajímavé čtení.

    OdpovědětVymazat
  43. I takovéhle články jsou potřeba. :) Nejsi první, kdo nechválí odličovač od Clinique, takže ten si určitě nekoupím. Ačkoli mám Manufakturu moc ráda, balzámy na rty jim asi nejdou. Pár let zpátky jsem měla malinový z limitky a to byla katastrofa. Hrozně vysušoval, byl takový tekutý a nakonec se mi rozbila tubička a samovolně vytékal ze strany. Na to že stál skoro stovku, což mi na balzám přijde dost, to bylo zklamání.
    Za mě ještě jsou ještě propadákem tekuté linky od Dermacolu, ne pero, ale ty se štětečkem. Je na ně dost chvály, jak dobře drží. To se u mě tedy nestalo, snad po hodině se začaly drolit, padat pod oči, do očí, otiskávat a rozmazávat... Zkusila jsem to asi 5x a pak letěly. Sice mi bylo líto peněz, ale není důvod mít takový produkt doma.

    OdpovědětVymazat
  44. Mám z výše uvedeného zkušenost pouze se selfie makeupem a za mě musím říct, že takový průměr. Pro někoho kdo má sušší pleť může být fajn. Já ocenila, že jsem si vyzkoušela něco nového, ale musím říct že zůstanu u Healthy mix.

    OdpovědětVymazat
  45. uzasny clanok !!! nasla som tam produkty s ktorymi mam aj ja zlu skusenost a dokonca aj take co si chcem kupit (uz nie :D )

    OdpovědětVymazat
  46. Koečně taky někdo ukazuje propadáky, konečně :-) Článek je skvělý a i když jsem neměla možnost vše vyzkoušet tak rozhodně je za mě nejhorším produktem makeup od dermacolu. Jako já mám šíleně suchou pleť a potřebuji si pod makeup hydratovat pleť, a občas použiji i bázi (já báze moc nepoužívám, já hlavně používám krémy) ale tohle je opravdu masakr. Nedrží to, nehydratuje to, nekryje to. Jenom to ucpává a pleť je po tom ještě horší. Nechápu komu to vyhovuje...

    OdpovědětVymazat
  47. Za mě je ten deo LAVANILA také zklamání. anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Musím říct, že jsem asi měla dost štěstí, protože vyložené propadáky se mi asi vyhýbaly. Tedy až na jednu neuvěřitelně hrozkou rimmelí řasenku. Ale tyhle články mám moc ráda, aspoň vím, čemu se obloukem vyhnout. :-)

    OdpovědětVymazat
  49. URIAGE Hyseac sos paste : tak to mám stejný závěr, s pupínky to ani nehlo a po druhém či max třetím použití šel do koše ...... :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)