úterý 24. ledna 2017

Kosmetická trojka | levný peeling, skvělé tělové mléko a peelingový šampon

První Kosmetická trojka roku 2017 je tu :) Někdo má raději obsáhlejší články, kde se trochu rozepíšu a někdo dává přednost stručným a jasným faktům, které se snažím tolik neokecávat. Nebo případně je zbytečné je příliš okecávat, protože by to bylo tak nějak nadbytečné :) A přesně proto tu je kosmetická trojka, kde vám vždycky ukážu 3 produkty, o kterých vám stručně řeknu proč je mám nebo nemám ráda a jestli podle mě stojí za vyzkoušení. Dneska tu máme tři pečující produkty, tak jsem zvědavá, jestli mezi nimi najdete nějakého favorita k vyzkoušení :)



Kiehl´s Creme de corps (250ml)- koupíte v obchodech Kiehl´s nebo online ZDE

Tento tělový krém je jedním z nejznámějších produktů Kiehl´s a kdysi dávno jsem už měla jeho miniaturu, ale z nějakého důvodu jsem jí darovala kamarádce. Obvykle má trochu jiné balení, toto je vánoční limitovaná edice, jen aby to někoho nemátlo. Trochu nezvkle začnu jedním negativem, protože už pak budu jen chválit. Děsně mě štve aplikace krému, protože má trochu hustější konzistenci, kterou se snažíte protlačit skrze pidi dírku v uzávěru, takže buď musíte lahvičku velkou silou stlačit nebo prostě uzávěr odšroubovat. Volím tu druhou možnost, protože je to pro mě mnohem pohodlnější a nemusím se rozčilovat, že musím lahvičku mačkat jak šílená :) Co se parfeace týče, necítím z krému absolutně nic a vím, že ho snesou i lidé, co mají ekzémy nebo jiné kožní trable. Krém se rychle do kůže vsakuje a nezanechává takový ten nepříjemně mastný nebo lepivý film. A co musím pochválit asi nejvíce, krém má neskutečnou hydratační schopnost. Večer když ho namažu, takže ještě druhý den v poledne cítím, jak je kůže vláčná a nakrémová. Směle se může rovnat se super výživnými krémy z lékárny, které mám ráda (např. Bioderma a Cetaphil) a dokáže se o pokožku perfektně postarat. Není úplně levný, ale jestli neřešíte rozpočet a chcete něco fakt výživného a hydratačního, zkuste Creme de corps!



Krém se prodává v 5 různých velikostech od 75ml po litr! Balení 500ml a litr má praktičtější pumpičkové balení a je cenově samozřejmě výhodnější.




Ziaja cukrový tělový peeling karamelizovaná mandle (200ml)

Bohužel si nejsem jistá, jestli se tento peeling dá ještě sehnat, protože byl součástí vánoční kolekce, ale možná v nabídce zůstal i teď (přiznávám, že značku Ziaja nemám v tomhle ohledu tolik zmapovanou). Každopádně kdyby jste na tento peeling ještě narazily nebo měla Ziaja nějaký podobný, tak do něj jděte! Úžasně sladce voní po mandlích, má jemnější střední hrubost a neobsahuje žádné ostré částečky. Je navíc olejový (bingo!) a po opláchnutí zanechá vaší kůži krásně vláčnou a jemně naolejovanou :) A to chcete, věřte mi! Stál něco maličko přes stovku a vážně přemýšlím, že bych si nasyslila do zásoby ještě nějaký (ovšem pokud bych ho ještě někde sehnala). Jestli máte přehled o tom, jestli se dá ještě sehnat, tak mi dejte prosím echo :)







Kerastase Specifique Bain exfoliant purifiant

Jak moc jsem zhejtila masku této značky (článek s propadáky byl ZDE), tak tuhle lahvičku jsem si velice oblíbila :) Tento šampon je určený pro mastné vlasy se sklony k lupům, což je tak nějak můj typ vlasů (až na to, že nemám lupy, ale dermatitidu - což ale ve výsledku pro mnoho lidí vypadá stejně). Šampon obsahuje jemné peelingové částečky, které čistí vlasovou pokožku a vřele podobné peelingové produkty někomu se stejným problémem doporučuju. Není to věc na každodenní používání, ale ten pocit, když si pokožku hlavy maličko "obrousíte" a zbavíte se třeba suchých šupinek, to je vážně k nezaplacení. Jakmile šampon nanesu a začnu ho vmasírovávat, začínám cítit, jako by vlasy začaly získávat objem a byly odlehčené. Nevím jak to popsat, ale mám pocit, jako by nabobtnaly a byly dokonale čisté. Po vysušení pak udrží objem i druhý po umytí a vlasy jsou úžasně nadýchané a lehké. Vážně pocit k nezaplacení! Šampon používám nárazově, když cítím, že potřebuju vlasovou pokožku odlehčit a důkladně vyčistit a samozřejmě po delším používání cítím, že někdy můžu mytí vlasů i o den oddálit, což je v mém případě poloviční zázrak a je těžké takový produkt nemilovat :)

Řada Specifique je zaměřená právě na problematickou vlasovou pokožku a vážně uvažuju, že bych vyzkoušela ještě nějaké jiné přípravky této řady. Máte nějaký tip? :)



Tak to byly takové stručné mini recenze na tři aktuálně oblíbené produkty :) Zajímalo by mě, jestli s některým máte samy zkušenost a třeba jste si ho také oblíbily? :)

37 komentářů:

  1. Hezké dopoledne :o). Děkuji za mini recenzi na 3 pro mě neznámé produkty. Produkty od Ziaja se občas objeví na YT, kdo má rád přírodní kosmetiku, tak proč ne :D Recenze na tělové mléko od Kiehĺs mě přesvědčila, že je nejvyšší čas si od této značky něco pořídit. Šampon od Kerastase určitě funguje jako peeling na vlasovou pokožku, což je určitě fajn, protože i pleť občas "opilujeme" :D

    OdpovědětVymazat
  2. Chtěla jsem zkusit ten peeling od ziaji, ale letos se k nemu uz asi nedostanu. Kerastas mam rada, vsechny mozne produkty jen tendle jeste nemam prozkouseny :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ziaja peeling vypada dobre, mam jejich peci docela rada nejvic olivovy krem na plet, ale vetsinou si peelingy sama vyrabim z kokosaku, trtinoveho cukru a kavy :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten peeling Ziaja mě zaujal :-) l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Rendy, Kiehls corps jsem měla a byl naprosto skvělej - taky jsem si ho řádně šetřila :-) na tu Ziaju se musím podívat u nás v krámu, mohl by tam být a na šampon jsi mě vyloženě nalákala..něco takového bych potřebovala :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Rendy,
    super článek, peeling od Ziaji jsem si hned objednala :o) Mají ho zde: Ziaja cukrový tělový peeling karamelizovaná mandle

    OdpovědětVymazat
  7. Zaujal mně peeling od Ziaji, na e-shopu je stále v nabídce. Od Ziaji jsem si zamilovala cukrový tělový peeling Cupuacu a moc ráda vyzkouším i tento:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nezkoušela jsem ani jeden, ale hodně jsi mě nalákala na tělový krém od Kiehls. Dívala jsem se na něj v obchodě, ale nakonec jsem ho nevzala..:)

    OdpovědětVymazat
  9. Souhlas s tou aplikací corpsu. Šílený. Jinak je skvělý.

    OdpovědětVymazat
  10. Nedávno jsem ze ziaji objednavala par produktů a musím říct že za mě nejlepší pleťové tonikum z okurkové řady.Není to takové to příšerné co smrdí po alkoholu ale naopak moc hezky voní po okurkách a mam po něm pocit hezky vyčištěné pleti.Rozhodně značku chci prozkoumat víc :)

    OdpovědětVymazat
  11. Na telové mlieko od Kiehl's som počula super recenzie a táto ma presvedčila že si ho asi naozaj zaobstarám :) A ak prekoná alebo bude aspoň taký ako môj obľúbený Excipial tak trikrát hurá! Super článok ako vždy :)

    OdpovědětVymazat
  12. škoda, že ten krém od Kiehl´s nijak nevoní, nevím proč, asi podle té barvy jsem si představovala něco vanilkového.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Nejvíce mi dnes zaujal šampon, prozkoumám o něm ještě něco na internetu a kouknu jaké jsou ostatní produkty. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. No ten peeling od Ziaji mě zaujal a prodávají ho na stránkách ruzova10.cz :))) Jinak vlasová péče taková by se mi právě hodila :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Rendy,

    ani s jedním produktem zkušenost nemám, ale ziaju mám vcelku ráda, zbožňuji krém pod oči, který mi likviduje kruhy pod očima a ani na to není určený je to prostě bomba a na peeling mrknu pokud seženu :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Chjo, já se do toho obchod Ziaji už budu muset vypravit. Ten sortiment vypadá parádně, ale to centrum Prahy je takový naprd.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, ten peeling od Ziaji se podle mě dá sehnat i v jiných vůních. A na peeling od Ziaji už koukám dlouho. 😀

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Rendy,
    díky za výborný článek.
    Musím říct, že tyto produkty jsou pro mě úplnou novinkou.
    Zaujal mne Kiehl´s Creme de corps a i Ziaja peeling.

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, me nejvice zaujal sampon, vlasy bez myti mi dva dny nedaji, takze super tip, dekuji :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Ten Kiehl's krém sa mi dosť páči :)

    OdpovědětVymazat
  21. "Zhejtila", to je super výraz. :-))) Az budu příště v Praze, chci se poradne kouknout na Ziaju, na internetu maji šílenou spoustu produktu a víceméně vsechny vypadají zajímavě. Pamatuju, kdyz začínali, tak u nas měli jen kakaovou a kozí řadu... U těloveho mléka by mi asi vadilo, ze neni parfemovane, to je trochu nuda. Asi kdybych mela ekzém nebo reaktivní pokožku, tak bych to spis ocenila.

    OdpovědětVymazat
  22. Ten peeling vypada fakt dobre, asi po nem kouknu, jestli nekde jeste nemaji pozustatky vanocni kolekce

    OdpovědětVymazat
  23. Tak to jsou tri pro me naprosto nezname produkty pro me, a tedy po pravde ani jeden z nich asi ani nepotrebuji vyzkouset :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, take jsem o produktech slysela na YT ale nezkousela. Nejvíce mě zaujal šampon, jelikož stále hledám ten top :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Tak ten peelingový šampon mě teda láká moc! Rovnou si jej jdu najít na e-shopu ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  26. Ten cukrovy Ziaja peeling som si kupila na zaklade tvojho odporucania, tak dufam, ze aj ja budem skopojna 😉 Este som ho neotvorila. Najprv musim minut aspon jeden rozpouzivany peeling 👍

    OdpovědětVymazat
  27. Rendy, krátké články jsou také fajn. :) Peeling moc nepoužívám a šampony používám přírodní. Krém od Kiehl´s mě sice zaujal, ale vzhledem k ceně si asi vystačím s jinými produkty, protože nemám nijak náročnou kůži na péči a místo jednoho Kiehl´s můžu koupit několik jiných a také dobrých krémů.

    OdpovědětVymazat
  28. z uvedeného mne hodně zaujal Kiehl´s Creme de corps, já se musím mazat každý den něčím opravdu výživným a litrové balení s pumpičkou si opravdu získalo můj zájem :-D

    OdpovědětVymazat
  29. Ten krém od Kiehl's bych někdy ráda vyzkoušela:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  30. Na dermatitídu používam konopný šampón CutisHelp Lupénka-Seborea, geniálna vec, teda pre mňa. Pokožku skľudní a robí krásne pevne vlasy.

    OdpovědětVymazat
  31. Těším se na ziaju- jejich vyrobky jsou fajn, ostatní asi ne. Na vlasy alterna .

    OdpovědětVymazat
  32. Ahojky tak tělový peeling zrovna potřebuji, a našla jsem ho na ruzova10.cz že je v nabídce a dostupný. Jdu objednat, těším se na jeho vůni a ještě chci zkusit i ten legendární petrželový krém na oční okolí a koncentráty na ruce.

    OdpovědětVymazat
  33. jestli ten Ziaja peeling ještě někde uvidím, tak určitě koupím

    OdpovědětVymazat
  34. Mrzí mě, že jsem ten Caramelized Almond prošvihla:( Prý přenádherně voní. anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Prosím piš alespoň správně tvary KDYBYSTE, ABYSTE atd. Chápu, že to tady není o pravopisu, ale tenhle blog čte hodně lidí (včetně mě) a bylo by fajn, kdybys nepřispívala nešvaru špatného časování :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)