neděle 15. ledna 2017

Kolik kosmetiky spotřebuji za jeden den?

Dnešní článek je spíše takový relax a možná tak trochu tag. Viděla jsem tento formát už před nějakým časem u několika youtuberek, ale naposledy mi ho připomenula Martina (její kanál na YT najdete ZDE) a říkala jsem si, že by bylo vlastně zajímavé si spočítat, kolik kusů kosmetiky za jeden den použiju. Ne všechny produkty člověk používá každý den samozřejmě, ale pokusila jsem se spočítat, kolik je to každý den a kolik je to i s těmi dalšími produkty navíc. Tak jestli vás to zajímá, tak čtěte dál. Mějte krásný zbytek víkendu a určitě mi dejte vědět, jak jste na tom vy :)



RÁNO

Ráno začínám čistícím gelem (1), následuje dočištění pleti micelárkou (2) a poté nanáším pleťový (3) a oční krém (4).



Když se pleťový krém trochu vsákne, začnu s líčením. To vždycky začínám podkladovou bází (5) a pak nanáším make-up (6), korektor (7), pudr (8) a tvářenku (9).


Pak následuje rozjasňovač (10), něco na obočí (11), podkladová báze pod stíny (12), oční stíny (13), řasenka (14), tužka na oči (15) a rtěnka (16).



VEČER

Večerní rutinu začínám olejovým balzámem (17), který make-up a líčidla rozpustí a obličej potom dočistím čistícím gelem (18). Oči odlíčím dvoufázovým odličovačem (19) a pleť dočistím micelárkou (20). Pak následuje oční krém (21) a noční krém/pleťový olej (22).


Produkty které nepoužívám úplně každý den, ale jen párkrát za týden jsou zhruba 4. Peeling, maska, gel na pupínky a sérum na noc, které pupínky likviduje (ty používám podle aktuálního stavu pleti).


Během dne pak pravidelně používám samozřejmě deodorant (23), sprchový gel (24), krém na ruce (25), tělové mléko (26) a balzám na rty (27).


Další produkty na tělo, které nejsou součástí úplně každodenní rutiny jsou krém na nohy, tělový peeling a tělový olej. Další tři body navíc!


PÉČE O VLASY

Když vezmu úplně základní péči o vlasy, čítá prakticky jen minimum produktů. Je to šampon (28), kondicionér (29) a olejíček na konečky vlasů (30).


Další produkty, které nejsou součástí každodenní vlasové rutiny jsou masky na vlasy, lak na vlasy a sprej na ochranu vlasů při žehlení. Celkem tedy 3 produkty navíc.


Když tedy spočítám produkty, které používám každý den, jsem zhruba na čísle 30. Plus mínus a říkám si, jestli jsem na něco zásadního nezapomněla :) Do počtu produktů jsem nepočítala jen pastu na zuby/ústní vodu a parfém. A prakticky třeba micelárka, oční a pleťový krém se můžou počítat jen 1x, ale na den a noc používám většinou různé značky produktů, takže jsem počítala každý z kroků zvlášť. Když k tomu připočtu produkty, které používám jen někdy a nejsou součástí každodenní rutiny, tak je to dalších 10 produktů. Opět zhruba a spíše odhadem :) 

A vážně by mě zajímalo, jestli je to podle vás moc nebo jestli je to akorát? Schválně spočítejte, kolik toho potřebujete (a spotřebujete) během jednoho dne vy? Vážně by mě to číslo dost zajímalo, abych věděla, jak moc toho používám :)

50 komentářů:

  1. Ja to mam skoro stejne, nekterym lidem to prijde jako desne patlani a otrava ale nam kosmetickym nadsencum to prijde normalni :D

    OdpovědětVymazat
  2. Keď je to napísané zdá sa že je toho hrozne veľa ale počas dňa si to ani neuvedomujem. Krásny článok :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nepoužíváš toho nějak moc, já to mám +- 5 produktů úplně stejně. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Používáš toho šíleně moc, alespoň tedy co se týče čištění pleti, tam já mám naprosté minimum, jeden max dva produkty.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Rendy, pěkný článek :) Zajímalo mě, jak jsem na tom ja a skončila jsem na cca 20ti kouskach denně plus dalších pár navrch jako speciální/doplňková péče. Vůbec jsem si předtím neuvědomila, kolik produktů denně používám :-D Každopádně to číslo je za mě OK :) Jsme přeci jenom ženy, co o sebe rady pečují :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Rendy, pěkný článek :) Zajímalo mě, jak jsem na tom ja a skončila jsem na cca 20ti kouskach denně plus dalších pár navrch jako speciální/doplňková péče. Vůbec jsem si předtím neuvědomila, kolik produktů denně používám :-D Každopádně to číslo je za mě OK :) Jsme přeci jenom ženy, co o sebe rady pečují :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ja jsem se dostala na čislo 24 😄

    OdpovědětVymazat
  8. Nooo tohle je super spotřeba denní :) No já si myslím, že tohle mám i tak nějak já. :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  9. Tak jsem si to pročetla a používám denně o trochu víc produktů, navíc mám ještě extra krém na krk, sérum na řasy, olej na nehtovou kůžičku a konturku.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Rendy, tak já jsem to teda taky zkusila spočítat :)
    Došla jsem k číslu 25 produktů za 24 hod. (pokud bych počítala krém na obličej a oční krém, který používám stejný, jak ráno tak i večer, pak by to bylo 27 produktů).
    Došla k podobnému číslu jako ty, tak si říkám, že buďto jsem skoro stejný blázen do kosmetiky jako ty anebo je to úplně normální :D
    Hezkou neděli M.

    OdpovědětVymazat
  11. Tyhle články mě baví , také jsem na ně koukala na youtube, jsem zvědavá na kolika produktech skončím já :-D

    OdpovědětVymazat
  12. U mňa je to s množstvom tak podobne, akurát ráno ešte bežne používam aj bronzer. Na druhú stranu toho menej mám pri vlasoch, keďže mám citlivú pokožku hlavy a mastné vlasy, používam len šampón, prípadne suchý šampón a občas nejaký kondicionér :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já jich mám naštěstí mín:) Když počítám jen ty opravdu pravidelé tak je to řasenka,odličovač očí,micelárka,čistící mléko a krém.Pak ještě párkrát za týden peeling,1x masku a také tonikum.Sprcháč a šampon jsou samozřejmost :)

    OdpovědětVymazat
  14. Zaujimavy clanok. Nechce sa mi to pocitat presne, ale tiez som sa odhadom dopracovala priblizne k rovnakym cislam ako ty (mozno trochu nizsim) 😉 Aj ked ja by som do toho poctu urcite zapocitala aj parfem, mydla na ruky (pouzivam tuhe aj tekute) a dezinfekcny gel na ruky.

    OdpovědětVymazat
  15. Mně to přijde tak akorát a myslím, že já bych dospěla k podobnému číslu, ono se to nezdá, ale když si detailně vezmu, co všechno z kosmetiky za den použiji, tak je toho opravdu dost, plus do toho početně hodně zasáhne i dekorativka.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, chtěla jsem se zeptat proč pokaždé pleť dočišťuješ micelárkou? Dle mého by mělo být buď gel anebo micelárka a micelárka by měla být věc co se splachuje a nenechává na pleti kvůli obsahu micel...tedy mýdla ;-). A všimla jsem si, že naopak vůbec nepoužíváš pleťové tonikum?

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, když jsem počítala tak jsem se dostala na cca číslo 20 + cca 10 takových těch né úplně každodeních. :)

    OdpovědětVymazat
  18. ahoj, s číslom súhlasím, ja dokonca večer používam pleťové vody dve :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jsem natom cca podobně, navíc mám třeba rozjasňovač, linky, sérum, pěna na holení... někde zase toho mám méně, ale ve finále asi o pět produktů :)

    OdpovědětVymazat
  20. Firefox: já micelárku nikdy neoplachuju vodou a nesouhlasím s tím, že se musí oplachovat vodou :) Potvrdili mi to přímo třeba i v Biodermě, že je to zbytečné jelikož to mé pleti nijak nevadí a po 10 letech používání micelárky jsem nikdy neměla problém s tím, že by to mé pleti něco dělalo, tak to nijak měnit nebudu,ale pokud jí někdo má potřebu oplachovat nebo mu na pleti vadí, tak ať to tak určitě dělá :) A tonikum používám někdy ráno, střídám ho s micelárkou, takže jsem ho tam extra nedávala jako produkt navíc, ale mám tonikum od Pixi a používám ho :)

    OdpovědětVymazat
  21. Aneta M: samozřejmě mám doma ve skříni několik dětí různého věku a mažu na ně kosmetiku, abych si sama neušpinila ruce :) Jak jsi o tom mohla vůbec pochybovat :))) A nehty jim samozřejmě taky lakuju, aby nikdo nic nepoznal :))

    OdpovědětVymazat
  22. Jééé to je produktů! Také si to můsím sepsat, ať mám přehled :)

    OdpovědětVymazat
  23. tak to já jsem úplný břídil :-D vystačím si rozhodně s méně produkty a zatím mám pocit, že mi do stačí, ale je pravda, že postupně se mi můj kosmetický arzenál rozrůstá, čím jsem starší

    OdpovědětVymazat
  24. Tak ja mam rano: zelena micelarka, denni krem, korektor, make up, pudr, tvarenka, oboci, stin, linka nahore, jinej stin na linku dole, bezbarva rasenka, rasenka, podklad pod rtenku, rtenka nebo lesk. Vecer ve sprse cistici pena, cistici gel, dvojfazovy odlicovac oci, ruzova micelarka, nocni krem, ocni krem.

    OdpovědětVymazat
  25. Schválně si to zítra spočítám myslím ,že toho bude kolem 20ks.

    OdpovědětVymazat
  26. Moc kosmetiky nemám. Takže když zahrnu i ty nejobyčejnější produkty jako je sprcháč a pasta na zuby tak jsem na 15 produktech za den. Ráda bych, ale svou denní péči rozšířila o další produkty jako je např. oční krém nebo tonikum.

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Rendy, zajimavy clanek. Spocetla jsem to a dostala se k cislu 20 :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Na první pohled se toho zdá hodně, ale je fakt, že když se žena líčí, myje vlasy atd., tak těch produktů použijeme ve finále opravdu tolik :)

    http://denik-doe-lovera.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Mně nejdřív přišlo, že toho používáš strašně moc, ale jakmile jsem začala počítat svou spotřebu, tak už mi toho zase tolik nepřišlo, protože toho nepožívám o moc míň :).

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj Rendy, zajímavé, spočítat si, co toho na sebe člověk vlastně denně "napatlá". Schválně to večer zkusím taky spočítat, ale jsem taky maniak. Jinak jsem měla stejné info o micelárce jako Firefox, takže díky, zase jsi mi trochu rozšířila obzory a vím o maličko víc... ;-)

    OdpovědětVymazat
  31. Já bych řekla, že jsem na tom docela podobně a je to teda hrozivé, kolik toho na sebe běžně dám :D

    OdpovědětVymazat
  32. Myslím, že se do 20 taky nevejdu, ale to je způsobeno tím, že micham rasenky a korektory... Ale fajn článek, aspoň jsem se dokopala k tomu si uvědomit kolik toho vlastně je😉

    OdpovědětVymazat
  33. tak já jsem na 21 :-) docela dobrý :-D

    OdpovědětVymazat
  34. Zajimave, ja jsem zhruba na polovine :D

    OdpovědětVymazat
  35. Nepřijde mi, že by toho bylo moc. Myslím, že jsem na tom stejně :D

    OdpovědětVymazat
  36. To číslo je strašné!!! :D Ale keď sa tak nad tým zamyslím, som na tom tak nejak podobne :)
    Ale popravde, asi si ma inšpirovala na ďalší článok ;)
    TOP mazadlo na pery – giveaway!

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj Rendy jsem na čísle 30 v běžném provozu pokud pouziju i neco navic, tak je to zhruba 35 co už je docela závratné, ale pokud nejsem doma stačí mi i 10 produktů :)

    OdpovědětVymazat
  38. Právě jsem si to kvůli sobě spočítala, je to fákt síla :D. Ráno od čištění pleti - mazání pleti - líčení = 22, večer od čištění pleti - mytí těla - mazání pleti+těla = 13, tj 35. A další produkty, které jsou 1-2 týdně = 20, ale určitě jsem na něco zapomněla :D Takže kosmetický průmysl z nás musí mít velkou radost :DDD

    OdpovědětVymazat
  39. Podľa mňa,na to že si Beauty blogerka tak toho používaš primerane :) Ja kedže ešte chodím do školy (a tam sa nemôžeme líčiť :() tak používam denne možno desať produktov :D super článok ;)

    OdpovědětVymazat
  40. Já obden potřebuji suchý šampon na ofinu alespoň. Myslím, že ho také tak používáš a v článku jsem si ho nevšimla:-) Moc mě tento článek překvapil a zároveň potěšil! Díky!

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj, tak mě také zajímalo kolik produktů za den použiju. Pokud bych to brala dle tvé "šablony", tak jsem se dopočítala číslu 24. Nevím, jestli je to jen můj pocit, ale příjde mi to docela dost. Když si vezmu kolik času denně trávím používáním toho všeho, tak mi často i příjde, že už to přeháním. A těch peněz kolik to všechno stojí:-) Ale jak říkáte, ráda o sebe pečuji a tak to beru za samozřejmé... Blanka

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj, tak mě také zajímalo kolik produktů za den použiju. Pokud bych to brala dle tvé "šablony", tak jsem se dopočítala číslu 24. Nevím, jestli je to jen můj pocit, ale příjde mi to docela dost. Když si vezmu kolik času denně trávím používáním toho všeho, tak mi často i příjde, že už to přeháním. A těch peněz kolik to všechno stojí:-) Ale jak říkáte, ráda o sebe pečuji a tak to beru za samozřejmé...

    OdpovědětVymazat
  43. Moc zajímavé 😁 Budu si to taky muset přepočítat.

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj Rendy, přijde mi ten počet asi tak nějak normální, +~ to mám stejný, je to mazec 😉

    OdpovědětVymazat
  45. Zajimave clanek tak hodne toho rozhodne nepouzivam. Jelikož se moc nelicim tak jsem napocitala kolem 15 produktu.

    OdpovědětVymazat
  46. Fíha. Já to radši ani nebudu počítat :-) l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. tak teda po spočítání 20 produktů pokud si nemyju vlasy, pokud ano tak navíc 5 produktů. Za mě teda úplně normální číslo :)

    OdpovědětVymazat
  48. No, máš toho požehnaně. Já se dostanu na patnáct denně. anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Ahoj :) tak myslim si , že tvuj počet je ok :D . Ja jsem na tom podobně :)

    OdpovědětVymazat
  50. Ahojky tak jsem se dostala na číslo 20, ale chápu, že by to mohlo být klidně víc, kdybych chtěla být opravdu tip ťop.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)