pondělí 9. ledna 2017

Galifornia | nová tvářenka od Benefitu

Tak konečně je tahle nová a krásná tvářenka v prodeji a přišel čas vám jí pořádně ukázat :) Benefit tvářenky prostě umí a vždycky dokáže jejich design i odstín vychytat do posledního detailu, že je těžké jim odolat! Věřím, že až jí samy vyzkoušíte, tak se taky tak zamilujete :)




Když mi tenhle nádherný box dorazil, kromě tvářenky jsem z něj vytáhla i žabky, kulaté hippie brýle s pouzdrem a květinovou čelenkou. Škoda, že je teď venku sněhová vánice a moc si tyhle stylové doplňky neužiju, ale vytáhnu je hned, jak na ně bude počasí :) Doplňky vás ale asi tolik nezajímají, předpokládám, tak se pojďme mrknout na hlavní hvězdu tohoto článku!






Benefit tvářenka Galifornia (5g) - seženete v prodejnách Sephora nebo on-line ZDE

Už když jsem tuhle tvářenku na podzim viděla, věděla jsem, že mezi námi to bude fungovat. Neskutečně jsem se na ní těšila, protože když vám cokoliv kosmetického slibuje slunce v krabičce a splnění vašeho Galifornia dream, tak to prostě chcete :) Začnu od obalu, protože ten miluju od první chvíle. Ne všem se benefití tvářenky a jejich styl balení asi líbí, ale já jsem rozhodně jejich fanda! Pevná kartonová krabička, která ukrývá i zrcátko a aplikátor, je trochu retro a v hippie stylu. Aplikátor je tvarově maličko jiný, než jaké jsem měla u předchozích tvářenek, ale je příjemný na dotek a v případě nouze nebo pro upravení líčení během dne, je určitě použitelný (má přírodní vlas a dřevěnou rukojeť). Tvářenku ale samozřejmě nanáším klasickým štětcem, nejraději mám štětec Yachiyo od NARS. Design krabičky se mi líbí strašně moc a hned se z Galifornie stala má nejoblíbenější Benefit tvářenka (o trochu níže se dozvíte, proč nejen díky designu krabičky).




Když tvářenku poprvé otevřete, uvidíte krásný reliéf ve tvaru slunce, který má zlatý střed a postupně přechází do růžové. Zlatá barva je jen na povrchu a po prvním použití se ošoupe a uvidíte jen krásnou růžovou barvu. Vážně dlouho jsem přemýšlela, jak její odstín popsat, ale na přesné definice barev i vůní jsem vážně špatná :) Pro mě je to mix korálové s kapkou růžové a jemným zlatavým odleskem. Odlesk není tak intenzivní, jako je třeba u Orgasm od NARS a Galifornia vypadá na tváři neuvěřitelně přirozeně. Nerada používám slovo univerzální odstín, protože nic takového neexistuje, ale osobně si myslím, že by se mohla líbit celkem širokému spektru žen. 




Tvářenka prakticky vůbec nepráší a barva jde postupně vrstvit a přidávat na intenzitě. Což mám u jakékoliv tvářenky nejraději a nemám ráda příliš pigmentované tvářenky, které z vás udělají hned Marfušu :) Pracuje se s ní snadno, na tváři neflekatí a pěkně se rozmazává do ztracena. S výdrží nemám absolutně problém a večer jí odličuju v prakticky stejném stavu, jako jí ráno nanáším. Tvářenka navíc i trochu voní, cítím z ní nějaké tropické ovoce a maličko i kokos. Po aplikaci jí na tváři ale nijak necítím a nemusíte se bát, že by to byla otravná a silná parfemace.


Dole: vlevo je swatch tvářenky štětcem a vedle prstem. Opravdu nanesené jen lehce a barva může být o dost intenzivnější.




Dole: zleva Galifornia (štětcem) - vedle prstem - Nars Orgasm prstem






Určitě vás bude zajímat i porovnání odstínů s jinými tvářenkami, tak jsem některé oblíbené porovnala. Ze začátku jsem si říkala, že bude hodně podobná Orgasm od Narsu, ale chyba lávky :)




Celkový dojem? Tvářenku jsem si absolutně zamilovala a i když mám moc ráda i jiné benefití tvářenky, tato se rázem vyšvihla na první místo. Neskutečně mě baví její design, nemám problém s její výdrží a moc se mi líbí i její odstín. Nechci tvrdit, že je jedinečný a unikátní, ale žádný takový jsem ve sbírce neměla :)

Jestli máte pro tvářenky této značky slabost a vyhovují vám, věřím, že vás Galifornia nezklame. Mě rozhodně nezklamala a naopak po ní teď neustále sahám a pořád jí používám :) Jestli vás zaujala, je již v prodeji a až příště půjdete okolo stojanu Benefitu, rozhodně jí vyzkoušejte a třeba se taky zamilujete :)

Co na ní říkáte? Patříte mezi fanynky Benefit tvářenek? Líbí se vám její odstín? :)


*

52 komentářů:

  1. Odtieň je pekný, no ja by som zvolila niečo trošku tmavšie :D

    OdpovědětVymazat
  2. Musím ji mít, je vážně dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  3. Je naprosto úchvatná, málokdy se mi stane, že by mě nějaký produkt tak okouzlil :) Ještě uvidím jak bude vypadat naživo, ale asi bude moje :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Rendy, do tvarenky jsem se zamilovala uz kdyz jsem o ni cetla jako o novince na tvem blogu:-) Pred chvili jsem si ji objednala a uz se na ni moc tesim:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá úžasně na léto, škoda jen, že je od benefitu :(.

    Magda,
    tpatc.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Je to sice pekny odstin ale nic pro me ja mam radsi takove ty neurcite zašedle ruzove typu fetish od Narsu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Takové odstíny celkem vyhledávám :) A hlavně co se mi líbí je právě to balení! :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  8. Nadherna 😍 ale musim setrit a nekupovat si uz vse co se mi libi 😉 takze doufam, ze odolam 😎

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera, jak balení, tak obsah tvářenky, barva přesně pro mě, ale bude muset počkat :) leden bude finančně hubenej :D Hanka januh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Je hezka, ale ja radsi tvarenky trochu vic do ruzova/hneda, jako treba prave Deep Throat

    OdpovědětVymazat
  11. Je opravdu krásná a já patřím do skupiny těch, co se jim benefití obaly moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Kdy pak má člověk začít šetřit, když na nás pak chodí s takovou parádou :) ta barva je nádherná, opravdu ..proto už jí mám na cestě :)
    petrajarosova8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Krasny odstin, jeste ale pockam, zda k nam nedorazi paletka Nars unfiltered blush.

    OdpovědětVymazat
  14. Benefití tvářenky zatím vyzkoušené nemám, ale asi i tuto vynechám, protože tvářenek mám fakt dost a zas tak tolik na ně netrpím.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ja uz dva roky pouzivam Rockateur od Benefitu a jsem s ni max. spokojena, tato nova tvarenka vypada ale taky krasne a je fajn, ze se da vrstvit a clovek si muze urcit intenzitu sam ;) urcite ji omrknu ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Ešte že nie som uchyl na licenky, ale vyzerá pekne, to sa musí nechať :))

    OdpovědětVymazat
  17. Mam zatim jen hoola bronzer od benefitu a je super. Libi se mi prave i jeho baleni. Pockam si na nejakou akci a tvarenku asi poridim,vypada super.

    OdpovědětVymazat
  18. Ziadnu licenku od Benefitu nemam, ale tato sa mi paci 😉

    OdpovědětVymazat
  19. Ten reliéf je prostě nádherný. Škoda jen že to není úplně moje barva.

    OdpovědětVymazat
  20. Jsem asi jediná, kdo ještě nikdy žádnou Benefit tvářenku neměl. Tahle je vážně krásná, ale obávám se, že odstín nebude úplně pro mě. Spíše uvažuji o Dalas, ta by mi mohla sednout více :)

    OdpovědětVymazat
  21. No na léto mi přijde fakt nádherná! Mrknu se po ní :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ten obal je opravdu krásný a odstínem se snad ničemu nevyrovná!

    OdpovědětVymazat
  23. Při další návštěvě sephory ji musím mít :-D bude dělat sestřičku Dalasu :-D její nákup mám promyšlený tak moc že jsem si na ni ušetřila slevu :-D

    OdpovědětVymazat
  24. Vypadá nádherně, jak designem obalu, tak reliéfem, tak odstínem.

    OdpovědětVymazat
  25. Je nádherná, opravdu se mi moc líbí. :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Tvářenka je nádherná, napjatě jsem jí očekávala a tvá recenze mě v potřebě si ji pořídit ještě utvrdila :-). Teď jen vymyslet, za co se potřebuji odměnit :-D. ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Och ta je krásná, říkala jsem si, že oranžovou tvářenku bych asi nevyužila, ale ty swatche mě přesvědčily, že to není obyčejná oranžová tvářenka. A ten reliéf a obal se jim vážně povedl.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Vyzerá veľmi pekne a ten obal ochoch

    OdpovědětVymazat
  29. Ta je tak krásná. Musím se na ni zajít podívat.

    OdpovědětVymazat
  30. Lícenka vyzerá skvostne, hneď by som ju brala, no momentálne by som už mala začať konečne aj trochu šetriť, no zrejme sa mi v tom nebude dariť..

    OdpovědětVymazat
  31. Momentálně mam od Macu a střídám ji s ombre od nyxu. Jakmile dojde .Mac, tak ji skocim vyzkouset a určo pockam na 20%.

    OdpovědětVymazat
  32. vypadá moc hezky, ale není to barva stoprocentně pro mě...víc mě láká ta z peach kolekce od TF

    OdpovědětVymazat
  33. Ach, och ,ach :D! Já nááádherná! 10/10 jak za odstín, tak provedení balení. Jen ta cena, no :D Od Benefitu žádnou tvářenku nemám, nejvíce ale používám ted MAC a krémovou od Makeup Revolution :)

    OdpovědětVymazat
  34. Je přenádherná!! :) Budu jí muset omrknout na vlastní oči, bojím se, že bude moc teplá na mě, ale je fakt nádherná.

    OdpovědětVymazat
  35. No dobře, asi ji chci :D Nalákal mě nejen odstín, ale hlavně výdrž. Navíc žádnou kvalitní tvářenku nemám a tahle by mohla být dobrou volbou :)

    OdpovědětVymazat
  36. Áááááááááách! :-o NÁDHERA!!! Niečo mi hovorí, že toto budem musieť mať :D
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  37. Objednána😀 Moc se těším, až dorazí.

    OdpovědětVymazat
  38. Odstín je tedy opravdu famózní, hned bych po ní skočila, jen je mi za ní líto tolik peněz. :-(

    OdpovědětVymazat
  39. Já byla zamilována jak sem viděla tu uzasnou krabičku.a k tomu jak ji popisujes.To sem defenitivne poblaznena.☺ rada ji půjdu okouknout 😇

    OdpovědětVymazat
  40. Je nádherná a ten reliéf! Bála bych se do ní sáhnout. :D

    OdpovědětVymazat
  41. Tvářenka klame pohledem :). Když jsem viděla to sluníčko, myslela jsem, že je hodně teplá a oranžová, ale na ukázce v porovnání s narsem, je ideálně růžová jako pro mne stvořená :). Musím se na ní jít podívat.

    OdpovědětVymazat
  42. nádhernáááá, už na IG som zahliadla krásne balenie, osobne som skôr za tmavšie verzie :)

    OdpovědětVymazat
  43. Děkuji za tento článek :D
    Přestože jsem měla možnost tuto tvářenku vidět naživo, tak tvoje swatche mi potvrdili to, že tuhle tvářenku prostě musím doma mít :D
    Je božská!

    OdpovědětVymazat
  44. Prosím ať mam nekonečno peněz na nekonečno kosmetiky !!!

    OdpovědětVymazat
  45. Je opravdu nádherná. Začala jsem přemýšlet o tom, že si pořídím Dallas, a teď se mi zase více líbí tato tvářenka:)

    OdpovědětVymazat
  46. Benefit má to promo vždy vymakaný. anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)