úterý 10. ledna 2017

Ebelin netradiční štětce z drogerie HOT or NOT?

Privátní značka DM drogerie Ebelin nedávno rozšířila svou nabídku štětců o trochu netradiční kousky. Ne tedy netradiční ve smyslu, že by byly tvarově unikátní a nikdo jiný je nenabízel, ale na poměry drogerie rozhodně netradiční jsou. Obecně drogerie asi není první místo, kam by člověk štětce šel kupovat, ale možná je to jen můj pohled a někdo, kdo není až takový nadšenec do líčení a make-upu, to tak nevidí. Dneska se na štětce trochu blíže podíváme a já vám řeknu, jak se mi líbí nebo nelíbí :)




Flat kabuki (299 Kč)

Podle mě asi úplně tvarově nejzajímavější štětec ze všech. Už když ho držíte v ruce, ucítíte, jak je masivní a těžký. Nevím z čeho je ta rukojeť, ale není dřevěná (nebo minimálně je tam i něco jiného a mnohem těžšího). Trochu mi připomíná aplikátory Benefit tvářenek a pro mě osobně je asi nejvíce vhodný na bronzer nebo konturování obecně. To není tedy zrovna moje parketa, takže to berte s rezervou, ale k nanášení bronzeru mi vyhovuje. Je poměrně dlouhý a jeho přírodní chlupy jsou husté a pevné. Na obličeji není pichlavý, ale samozřejmě se jemností se syntetickými chlupy těžko srovná. Přijde mi fajn do kabelky nebo taštičky, kterou si beru s sebou na úpravu make-upu během dne. Spíš takový ten cestovní štětec, kterým make-up poupravíte nebo trochu přidáte bronzer během dne nebo na dovolené, ale na každodenní nanášení mám samozřejmě raději nějaký klasický štětec s delší rukojetí. Mě osobně přijde zajímavý, na drogerii vážně hodně a své uplatnění u mě určitě najde.




Highlighter brush (199 Kč)

Na první pohled jsem věděla, že s tímhle štětcem to půjde. Je určený na rozjasňovač, ale myslím, že by šel používat i na tvářenku nebo případně bronzer (co komu vyhovuje). Štětce na rozjasňovač jen tak v nabídce drogerií nenajdete, takže rozhodně palec nahoru, že Ebelin přinesl i trochu neobvyklejší tvary štětců. Jak vidíte, štětec má přírodní vlas, takže není ultra hebký, jako jsou třeba vlákna syntetická, ale při používání určitě není hrubý nebo pichlavý. Několik z vás mi psalo, že tento štětec máte a že vám hodně pelichá, ale o tomto konkrétním to říct nemůžu (to spíše o jiném štětci níže). Bude to tedy asi spíše kus od kusu, ale pokud si koupíte jakýkoliv štětec a bude vám nadměrně pelichat, tak ho vždycky můžete reklamovat. Přírodní vlas může trochu pelichat a jeho životnost není taková, jako u syntetických vláken, ale nesmí vám při každém použití vypadat půlka štětce, to je jasné :) Tvarově mi vyhovuje, líbí se mi a celkově mu nemám co vytknout, i když mě mrzí, pokud s ním někdo nemá kvůli vypadávání štětin tu nejlepší zkušenost.





Make up blender (149 Kč)

Houbičky na make-up jsou trendy a má je teď snad každá značka. Upřímně jsem vyzkoušela několik různých houbiček a žádná se zatím originál Beauty blenderu nevyrovnala. Bohužel ani tato a i když je zajímavě tvarovaná, tak pro mě není příliš použitelná. Je poměrně dost tuhá a make-up se mi s ní nenanáší pohodlně a hlavně nejde tak dobře zapracovat. Jestli houbičku na make-up, tak jedině Beauty blender, jinak mi to přijde jako vyhazování peněz.




Contouring brush (199 Kč)

Opět další typ štětce, který není běžně v drogeriích v nabídce. Je poměrně hustý a vlákna jsou krátká a pevná, ale celkově je štětec celkem drobný. Vlákna jsou syntetická a velice jemná a hebká na dotek. Osobně dávám přednost tomuto typu štětce v trochu širším a huňatějším provedení. Mám tak lepší pocit, že bronzer nebo konturovací pudr rozetřu co nejvíce do ztracena a na tváři mi nezůstanou dvě tmavé čáry. Neberu to jako mínus štětce, protože tohle je spíše o osobních preferencí každého, ale za mě mi tvarově nevyhovuje.





Duo eyeshadow brush (149 Kč)

Bohužel tento štětec je pro mě propadákem celého testování. Jediný plus je pro mě to, že je z přírodního vlasu, ale jinak je pro mě zbytek špatně. Obecně nemám ráda oboustranné štětce, protože se špatně skladují a nejde je uchovávat postavené ve sklenici, protože by se po čase jedna strana štětce poničila. Bohužel tento štětec extrémně pelichá a ve velkém z něj vypadávají štětiny (snažila jsem se to vyfotit níže). Nepomohlo ani vyprání a bohužel pelichá stále. Plus mi nevyhovuje ta blendící část, protože je příliš dlouhá a ne moc hustá, takže se stíny špatně rozmazávají. Na oku je i trochu pichlavý a není mi to příjemné. Možná kdyby se prodávala jen samostatně ta kratší a drobnější část štětce (na nanášení stínu na celé víčko), tak by byl fajn, ale takto jako celek bohužel za mě ne.







Stippling make-up brush (269 Kč)

Stippling brush není zrovna můj oblíbený typ štětce, ale to je můj problém obecně a je úplně jedno, od jaké značky je. Spousta lidí ho má k nanášení make-upu rádo, ale já osobně dávám přednost flat top kabuki štětcům :) Tento typ štětce můžete používat i k nanášení např. krémových tvářenek nebo rozjasňovačů, což je i spíše můj případ (ne že bych podobné produkty používala denně, ale sem tam ano). Kratší vlákna štětce jsou hustá (přírodní) a slouží k zapracování a roztírání a delší vlákna (syntetická) naberou krémovou nebo tekutou texturu produktu. Pokud vám tento typ štětce vyhovuje, klidně se po něm mrkněte, ale já osobně ho na nanášení make-upu nepoužívám ráda.






Celkově dávám rozhodně palec nahoru za to, že se Ebelin nebojí nabízet i trochu "pokročilejší" tvary štětců, protože co si budeme povídat, ne každý má v základní výbavě štětec na konturování nebo rozjasňovač. Je fajn, že pokud někdo s líčením třeba začíná, chce experimentovat a nechce utrácet tisíce za profi štětce, tak si může pořídit tyto, protože je sežene v každé DM drogerii. To je za mě rozhodně plus, i když některé štětce mají pro mě trochu mouchy. Je otázkou, jestli se nevyplatí našetřit trochu více peněz a neinvestovat třeba do Zoeva štětců, to ovšem musí posoudit každý sám :) To, že mě tvarově třeba úplně nevyhovuje, neznamená, že vám se líbit nemusí. Beru to spíše jako takový informační článek, abyste věděly, že se tyto štětce vůbec prodávají a můžete je omrknout.

Pro mě osobně jsou nejlepší dva štětce - ten na rozjasňovač a pak flat kabuki :)

Jak tyto štětce zaujaly vás? Máte s nimi zkušenost? Používáte podobné typy štětců nebo vám stačí jen ty základní tvary? :)


*

42 komentářů:

  1. Nevypadají vůbec špatně, ikdyž já mám ted od Vánoc nové štětce od Zoeva a jsou vážně skvělé, jsem z nich nadšená. S houbičkami souhlasím, Beauty Blender prostě nemá konkureci. Líbí se ten stippling, ještě žádný takový štětec nemám, ale nevím, jestli bych ho využila :).

    OdpovědětVymazat
  2. Stipple brush i countour brush v těchto tvarech doma mám, ale použila jsem je snad jednou, nevyhovují mi.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mně nejvíc z tvé recenze zaujal ten první - flat kabuki. Se štětcema z drogérky zkušenosti nemám, ale asi by mě ani nenapadlo kupovat tam štětce, když za podobnou cenu lze najít štětce kvalitnější. Zajímá mě ale, jaké štětce bys doporučila v poměru cena/kvalita? :) Potřebovala bych nějaké štětce na oční stíny za fajn cenu s dobrou kvalitou a ráda si nechám poradit/doporučit!

    OdpovědětVymazat
  4. angeliee: já používám takový mix štětců různých značek :) Obecně třeba štětce Zoeva považuji za cenově dostupné a zároveň kvalitní. To samé třeba Sephora štětce, které když seženeš v nějaké jejich akci, tak jsou taky cenově dostupné a některé mám už roky a jsou pořád jako nové. Plus mám několik štětců od M.A.C a třeba na nanášení očních stínů snad nejraději. Mrkni na tento článek, kde jsem ukazovala nejoblíbenější značky a tvary štětců a jsou tam všechny podrobněji popsané :) http://ordinarylife-my.blogspot.nl/2016/11/moje-oblibene-stetce-na-oci.html

    OdpovědětVymazat
  5. Je fajn , že se takové štětce dostávají do drogérky, ale co se týče poměru ceny a kvality, řekla bych , že na tom budou lépe třeba štětce Hakuro, takže já Ebelin pořizovat nebudu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. mě osobně se hned od počátku líbil "highlighter brush" ale právě po mnoha ohlasech na poměrně velké pelichání jsem se rozhodla, že ho nepotřebuju...a pak se mi líbí ten "stippling", mám je ráda na bronzer, na takovou tu aplikaci all-over :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Premyslim o tom na rozjasnovac, ten mi zatim ve sbirce chybi

    OdpovědětVymazat
  8. Stetce vypadaji zajimave. Nejvice se mi libi ten flat kabuki.

    OdpovědětVymazat
  9. Ja by som za tieto stetce nezaplatila ani euro. To si radsej objednam stetce z Ebay.

    OdpovědětVymazat
  10. Mě zaujal štětec na rozjasňovač, už jsem se na něj dívala v DM, ale čekala jsem na nějaké recenze. Asi do něj půjdu a budu doufat, že ten můj nebude velký pelicháč.

    OdpovědětVymazat
  11. Tyto štětce mě hned zaujali, ale myslela jsem že budou o dost lepší takže díky této recenzi pro ně hned tak nepoběžím.

    OdpovědětVymazat
  12. Ten na rozjasnovac by se mi sikl jelikoz ted pouzivam prsty na nej:D

    OdpovědětVymazat
  13. Ďakujem za recenziu. Cez víkend som na nich pozerala a práve flat kabuki a štetec na rozjasňovač ma zaujali najviac. Nekupovala som, kým neprečítam nejakú recenziu. Teraz už viem, že smelo môžem. Akurát včera sa mi pri praní rozpadol štetec na bronzer, tak budem mať náhradu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ten štětec na rozjasňovač už jsem si před pár dny aktivně koupila, protože nějaký takový jsem postrádala, zatím jsem ho nezkoušela, tak budu doufat, že mi nebude pelichat.

    OdpovědětVymazat
  15. Chcela by som omrknúť ten na rozjasňovač, už len dúfať, aby ten môj kus nepelichal :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  16. Fajn, že se objevily v drogerii takové tvary štětců, ale za ty peníze se dají sehnat lepší. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Od Ebelin jsem měla štětec na make-up, po 3 měsících mi začal tak nehorázně pelichat, vyloženě vypadávaly celé trsy. To štětec na tvářenku, od Essence mi vydržel víc :D

    OdpovědětVymazat
  18. práve tá hubka ma od nich zaujala, ale tak po tvojej recenzii si to už asi rozmyslím :D
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  19. Štětce vypadají hezky vzhledově, ceny podle mě jsou taky celkem ucházející a ještě jsem je teda u nás v drogerii neviděla, ale až tu budou, tak na ně určitě mrknu a asi bych si pořídila z těch všech štětec na rozjasňovač :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Jako štětce nevypadají vůbec špatně, ale pořizovat si je nebudu. :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  21. já bych někdy chtěla ten stippling brush zkusit, jen nevím jestli od ebelin :)

    OdpovědětVymazat
  22. Za tú cenu si môže človek už kúpiť zoevu alebo hakuro :-) nezaujali ma vôbec, ale vyzerajú pekne

    OdpovědětVymazat
  23. Zrovna stipple brush mám ráda, i když ho taky nepoužívám na makeup, ale na korektor. Takžemi staší menší variata, tohle už by pro mě asi bylo velký. Jinak pro mě tyhle tvary úplně nejsou. Nekonturuju a rozjasnovač taky nepoužívám. Určitě je ale fajn, že v drogerii je možnost to pořídit za rozumnou cenu, kdybych se třeba někdy rozhodla začít :)

    OdpovědětVymazat
  24. mne zatím bohatě stačí základní typy štětců

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj jsem ráda za tvou recenzi. Z těchto štětců zatím žádný nemám a teď už vím které není vhodné si pořizovat:)

    OdpovědětVymazat
  26. Naprosto se s tebou shodnu se Stipple brush, já ho taky nerada používám. Prostě to s tímhle štětcem asi neumím nebo co. Na makeup mám právě také nejraději štětce typu Flat top. Od Ebelin mám dva štětce ale ze starší řady a to na pudr a jeden na oční stíny. Ten pudrový je bezvadný a nemám mu co vytknout, nejlepší štětec z drogerky. Se štětci na stíny je to trošku horší, špatně se na něm uchycují stíny ale pro někoho kdo s líčením začíná, bohatě postačí.

    OdpovědětVymazat
  27. Ešte som od Ebelin neskúšala žiadne štetce, mámm len hubku na make-up. Nie túto, ale ružovú ,čo je tvarovo úplne ako beauty blender a tú mám veľmi rada. Originál nemám, ale tá z dmka mi bohate stačí. Myslím, že sa kuknem aj po štetcoch ,niektoré vyzerajú naozaj dobre :)

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  28. Me se líbil stětec na oči ale jak sama píšeš také me neužije na oboustranné štětce :/ ale ten na rozhasňovač také nevypadá zle :)

    OdpovědětVymazat
  29. Štětce jsem nezkoušela, ale vypadají celkem dobře a kvalitně. Zaujal mě ten kabuki a pak štětec na rozjasňovač, což v drogerii není vůbec obvyklé, těžko tam najdeme nějaký pěkný rozjasňovač, natož ještě štětec. Úplně s tebou souhlasím s tím stippling brushem, s tím si prostě neudělám makeup, tak hezky, jak bych chtěla, takže tento štětec mě spolu s tím na oči nezaujal. Oboustranné štětce nevyhledávám vůbec a ani žádný doma nemám, nemám to ráda, někomu to vyhovuje, že má 2 v 1, ale to radši budu mít o štětec navíc, než tohle. Jinak máš to moc hezky nafocené. :)

    OdpovědětVymazat
  30. Od Ebelin som mala pred casom jeden stetec a spokojna som nebola. Vlakna boli zle zastrihnute, po mesiaci zacali vypadavat. Po tejto skusenosti si dalsi stetec urcite kupovat nebudem.

    OdpovědětVymazat
  31. Ahojky štětce vypadají opravdu pěkně, už jsem chtěla koupit ten na rozjasňovač, ale čekala jsem na recenze, takže hurá pro něj

    OdpovědětVymazat
  32. ďakujem za recenziu, tiež som chcela nejaké vyskúšať, aspoň mám prehľad od odborníčky :)

    OdpovědětVymazat
  33. Super recenze. Zaujal mě ten Highlighter brush - asi ho půjdu omrknout :-) l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Štětce mě velmi zaujali a myslím že Highlighter brush skončí v mé sbírce. sujanova.kristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Já mám štětců doma docela hodně. Rozhodně o hodně více než má jakákoliv má kamarádka a troufám si říct, že i kdejaké blogerce můžu konkurovat :D Ještě ale před rokem jsem třeba nebyla schopná říct, co mi u konturovacích štětců nejvíce vyhovuje, nakonec nejčastěji sahám právě po 109ce od Zoevy. Z těhle nových štětců mne ale zaujal jen ten na rozjasňovač... Uvidíme časem :) Spíš se teďka kochám fun brushem od Zoevy :D Ale rozhodně je fajn, že je v u nás v drogeriích zase o nějakou tu nabídku štětců více.

    OdpovědětVymazat
  36. Tyto štětce jsem ještě ani neviděla, celkem mě zaujaly, jen zatím moc zkušeností se štětci nemám, používám jen základ, takže nevím, jak bych s nimi uměla...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  37. Výbornej článek jako vždy :)
    Já jsem neodolala a na konci listopadu jsem si řekla, proč nějaké štětec tyto nezkusit... Mám doma Highlighter brush a za tu cen ho opravdu musím pochválit, je skvělej, sice je třeba tvrdší než drazší značky a trošku víc pelichá. Ale zase na druhou stranu na to, je to štětec z drogerie, tak za mě prostě dobrý! Za mě ho mohu doporučit.
    Stippling make-up brushe mi moc nevyhovují, mám radši na nanášení make-upu (jako ty) tvrdší, hustější štětce. Takže jsem ani neuvažovala o jeho koupi.
    Dále jsem pak za 99,- sehnala Contouring brush, protože měl poškozený obal (na kvalitě štětce to nic neměnilo). A musím říct, že po dvouch použitích putoval o dům dál. Nevyhovuje mi, udělá takový šílený ohraničení, špatně se s ním produkt zapracovává. Přitom se 109tka od Zoevy mi velmi vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  38. Tak to bude třeba vyzkoušet :-) ja mam nějake ze sephory, real techn.,dobre jsou i od avonu,

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj Rendy, určitě zkusím štětec na rozjasňovač mám z profi setu jeden větší s jeden menší, menší je moc málo chlupatý a větší to mám pak rozjasnovač až u oka, je fajn, že se štětce prodávají v drogerii, škoda, že nesezememe u nas napriklad real techniques :)

    OdpovědětVymazat
  40. Vypadají celkem zajímavě, asi je půjdu omrknout. Používám Avon štětce a jsem s nimi tedy spokojená. Ale moje líčení je trošku jiný level, make up téměř nepoužívám a zybtek líčidel jen decentně :)

    OdpovědětVymazat
  41. Ten rozjasńovací štětec mě zaujal nejvíc. anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)