čtvrtek 26. ledna 2017

Benefit | představení novinek

Krásná tvářenka Galifornia není jedinou ze současných novinek, které si Benefit přichystal. Od února se do našich Sephor vydávají další dvě zbrusu nové vychytávky! Mám pro vás foto report z jejich představení a myslím, že by mohly potěšit zejména ty z vás, které si s některými make-up záležitostmi až tolik nerozumí nebo chtějí od produktů rychlou a snadnou aplikaci a také uspokojivý výsledek :)



V krásném prostřední Bugsys´s baru nám usměvavá děvčata z Benefitu představila hned dvě novinky. A jako vždy to mělo styl a bylo dotažené do detailů :)




První novinkou jsou rtěnky They´re real Double the lip. Je to rtěnka a konturka na rty v jednom, která má kapkovitý tvar a špička rtěnky tvoří právě konturku. Jedním tahem jí pak nanesete a nemusíte řešit zvlášť nanesení konturky a rtěnky. Rty by měly působit i trochu větším dojmem. Rtěnky budou dostupné zvlášť i v kitu, o kterém mluvila už třeba Tati a na její video se můžete podívat ZDE. Jsou tam vidět i rtěnky v akci a já se strašně těším, až je do akce povolám taky :)



Rtěnky jsou dostupné v 8 odstínech, mezi kterými by si každá z nás měla najít slušivý odstín



Swatche zatím berte s rezervou, rtěnku jsem nanesla na ruku přímo a není nijak upravená nebo rozmazaná, aby barevný přechod nebyl tak viditelný.




Druhou novinkou jsou duo oční stíny They´re real Duo shadow blender. Také jsou určeny pro ty, kteří si se štětci a barevnými přechody očních stínů příliš nerozumí. Speciálním kulatým aplikátorem stačí stíny přetřít, rovnou je nanést a je to! S barevným přechodem si už tolik lámat hlavu nemusíte :) 



Kolekce obsahuje 8 univerzálních odstínů v přirozených barvách, které by měly lichotit každému oku. Stíny slibují 12 hodin výdrž a odolnost vůči rozmazání. Takže se na testování vážně těším :)



Dole: efekt rtěnky a stínu






A když jsem dorazila domů, tak jsem skoro omdlela, když jsem otevřela tašku od Benefitu! Podobné sety vždycky vídám jen u světových blogerek a youtuberek, takže velký dík Benefitu, že se díky nim alespoň na chvíli můžu cítit světově :) Až všechno vyzkouším a nafotím na lepším světle, tak se určitě těšte na nějaký podrobnější článek :) Zatím se můžeme jen dohadovat, jak produkty budou fungovat a jak moc všem usnadní aplikaci.




Co na novinky říkáte? Zaujaly vás? Přijde vám jejich provedení jako praktické a usnadňující aplikaci i těm, kteří jinak třeba nejsou v líčení tolik zdatní? :)

46 komentářů:

  1. No na prvni pohled me to az tak nezaujalo, prijde mi ze rtenku maji odstiny kterych je na trhu pln, ale mozna to bude delat zase pekny efekt :) U stinu mam prakticky stejny nazor v blede modrem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Týjo ty stíny vypadají docela dobře. Sice mám doma milión stínů, ze kterých nosím asi tři, ale to mi nezabrání abych si koupila další. Počkám si na ohlasy a pak uvidím.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty oční stíny mi přijdou moc pěkné. l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Rtěnky mě moc neberou, ten efekt se mi nelíbí, ale ty stíny vypadají zajímavě a jsem zvědavá na recenze.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné dopoledne, no nevím, jak bude praktické nanášení rtěnko-konturky, možná rychlé, ale přesné?, aby se netrávilo více času s opravami nepovedeného vykreslení kontur rtů. Uvidíme po Tvé recenzi :D Nicméně, na první pohled i na swatche vypadají krásně a lákavě. Nové oční stíny vypadají barevně i s rychlostí aplikace v pohodě :D. Na YT u Beauty by Katty je tutorial líčení bez štětců jen s pěnovým aplikátorem. Určitě stojí za to se na něj podívat. Já sama mám ráda produkty Benefitu, takže už aby byla recenze :DDDD Předem děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  6. Novinky vypadají zajímavě, a na recenzi se určitě těším moc :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Rendy,
    novinky vypadají moc zajímavě a už se moc těším na tvoji recenzi, zda půjde o produkty HOT or NOT.

    OdpovědětVymazat
  8. ty stíny mě teda hodně zajímají, i když líčení, blendění a přechodům ráda věnuji čas, aby bylo vše perfektní, ale někdy není čas že :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, vypadají neskutečně pěkně, obzvlášť ty stíny, ale ty rtěnky taky!

    OdpovědětVymazat
  10. Me se moc nelíbí ty obaly..no uvidime na zivo.

    OdpovědětVymazat
  11. Novinky vypadají moc pěkně a jestli budou fungovat, tak jak mají,tak to bude pecka. :) Stíny se mi moc líbí akorát u té rtěnky si moc nedokážu představit, jak bude fungovat, když už bude používaná a nebude mít tak ostrý ten okraj jako má nová rtěnka, aby to pak nebylo nepřesné když je v tom zároveň i konturka. Nicméně odstíny jsou pěkné a určitě bych si vybrala. No počkám si na recenzi, už aby byla. :))

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, to je krása, ani neviem, čo sa mi páči viac :) určite sa teším na recenzie! xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  13. Novinky vypadají skvěle, Benefit opět vymyslel něco nového :). Jsem zvědavá na recenze.

    OdpovědětVymazat
  14. Těším se moc na recenzi, ale to je snad poprvé, co mě novinky od Benefit nezaujaly :/ ale jak píšu, těším se na recenzi ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Určite to aspoň malým spôsobom uľahčí niektorým "nezdatným" aplikáciu, ja by som to v podstate tiež chcela vyskúšať :D aj keď používam normálne štetce a mám rada líčenie..no a celkom pekne to vyzerá teda.. gratulujem k tomu, čo ťa čakalo od benefitu a že si sa cítila svetovo :) Lebo to by sa tak cítl asi každý a teším sa na podrobnejšu recenziu :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadá to dobře, hlavně ty stíny se mi jeví zajímavě. A z rtěnek bych si taky vybrala, to ne že ne:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Tie rúže ma nenadchli príliš kvôli obalu ale tie tiene a Galifornia to sa mi páči viac :) teším sa na recenziu

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to jsem uprimne zvedava jake budou

    OdpovědětVymazat
  19. Nápad pěkný, jen bych čekala více hravé odstíny :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Zaujaly mě jak rtěnky tak oční stíny, takže nedočkavě budu vyhlížet recenze. :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Já si myslím, že to je jen lákadlo na peníze, nevěřím, že by ty produkty mohly splnit to, co slibují, tj. cokoli usnadnit. Takže jsem zvědavá na recenzi, jestli mě překvapí. :)

    OdpovědětVymazat
  22. No já musím říct, že se urcite povedly obe novinky :) jedna lepší jak druhá, jsem zvedava na konečnou recenzi :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  23. tak to já se těším na recenzi, když si dostala taký super dar, nedivím se, že ses cítila světově :-D rtěnky ne zaujaly, určitě je omrknu blíže

    OdpovědětVymazat
  24. Určitě se na obě novinky těším, moc mě to zaujalo. Určitě budu muset něco pořídit. Rozhodně se těším na recenzi.

    OdpovědětVymazat
  25. Mne sa novinky od Benefitu veľmi páčia, hlavne očné tiene, ten efekt vyzerá fakt moc zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat
  26. Tie tiene som uz videla tu https://www.youtube.com/watch?v=Jgvsizmb9B8 a nic moc teda. Viacero bab ich ofrflalo.

    OdpovědětVymazat
  27. Wooow, zajímavé novinky, uffff. Počkám ještě na Tvé resumé a uvidím, každopádně "to" vypadá zajímavě..

    OdpovědětVymazat
  28. Vypadá to zajímavě a inovativně, jen by mě zajímalo, jak to bude po praktické stránce při aplikaci na rty a oči.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj, novinky vypadají super, mám opět pocit, že musím vyzkoušet. Počkám ještě na tvé resumé a asi vím, jak to dopadne.. :o))) desdemonal@email.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Take se těším na podrobnější rezenci ;-)

    OdpovědětVymazat
  31. Já tyhle produkty co mají ulehčovat práci nějak moc nemusím, většinou nadělají víc škody než užitku a přidělají práci. Ale třeba to fungovat bude, uvidíme... Ale kufřík je super, takový "beautyagentský". ;-)

    OdpovědětVymazat
  32. ty stíny jsem viděla už před několika měsíci ve videu u Chloe Morello a myslím si že to nebyl žádný zázrak..mě osobně nezaujaly ani ty rtěnky ani stíny, svoje favority mám jinde :)

    OdpovědětVymazat
  33. Ty stíny - myslím si, že to jsou ony, už byly v jednom vánočním kitu, který mám. Stíny mají krásnou pigmentaci, vypadají pěkně na víčku... ale nanést je tou mega houbičkou jsem teda zatím nezkoušela :) Rtěnky si zatím moc nedovedu představit v akci a těším se, až nám to ukážeš :)

    OdpovědětVymazat
  34. Wau, to vypadá zajímavě. Jsem zvědavá, co budeš říkat na ty stíny, ty mě zaujaly nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  35. Mne sa obe tieto novinky zdaju uplne mimo a podla mna budu uplne nepouzitelne.

    OdpovědětVymazat
  36. Vypadá to nádherně!!!!💖 opravdu skvěle💓💖

    OdpovědětVymazat
  37. Rtenky me moc neberou, ale stiny mi prijdou zajimave. Ale jeste pockam na nejakou recenzi, at zjistim, jak to pak ve finale dopadne na oku.

    OdpovědětVymazat
  38. No teda, Benefit fakt umí, a tohle představení si myslím bylo hodně povedený, a produkty které jste dostaly ještě lepší ;-))

    OdpovědětVymazat
  39. No, mě to trochu přijde jako zbytečné a nepraktické. Rozhodně mě to nezaujalo.

    OdpovědětVymazat
  40. Ahojky to musela být parádní akce, ty výrobky mě zaujaly už méně 😉

    OdpovědětVymazat
  41. Já jsem tedy opravdu zvědavá jak to bude fungovat a jestli to opravdu usnadní aplikaci.

    OdpovědětVymazat
  42. Ta akce vypadá skvěle, ale produkty mě zase až tak nezaujaly. anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. No nevím, jsem k té usnadňovací funkci docela skeptická. Hlavně u rtěnek. Ale stíny vypadají pěkně, to zase jo.. Tak mě třeba přesvědčíš o opaku. :-)

    OdpovědětVymazat
  44. Novinky se mi libi, hlavne baleni ocnich stinu. I odstiny rtenek vypadaji super.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)