pondělí 30. ledna 2017

Beauty oblíbenci měsíce | LEDEN 2017

První měsíc letošního roku je pomalu a jistě za námi a je čas si připomenout oblíbené a nejčastěji používání produkty. Některé už znáte z předchozích měsíců, něco je relativně nové a o něčem jste si už mohly v lednu přečíst :) Zejména u dekorativky jsem se snažila vybírat produkty, které se jen tak neotřou do šály (ve které člověk tráví v těch mrazech většinu času) a nebo odolají i mým věčně slzícím očím. Dejte mi vědět, jestli máme jako vždycky nějaké produkty společné a nebo jestli se o některém z nich chcete třeba dozvědět více.



Mezi tvářenkami a rozjasňovači to bylo naprosto jasné. Stále dokola jsem střídala tyto tři skvosty :) O nové Galifornii jsem vám psala už ZDE a Too Faced paletka by u nás v prodeji už měla být touto dobou. Voní po broskvích, je krásná a decentní, takže jestli jste tuto kolekci vyhlížely, tak na ní určitě hoďte oko :) Poslední tvářenková láska měsíce je z dílny Marc Jacobs, kterou mi manžel nadělil k Vánocům a vážně už chápu, proč jí mělo tolik blogerek v kosmetice roku! Má neskutečnou výdrž, krásný odstín a je tak obrovská, že mi vydrží asi tak milion let :)



Too Faced Sweet Peach Glow - Benefit Galifornia - Marc Jacobs Air Blush soft glow duo Kink & Kisses



U make-upů jsem vsázela hlavně na otěru a vlhku odolný Double Wear od Estée Lauder, který vydrží všechno. Všechno o make-upech z této řady jsem vám psala ZDE a už brzy se dozvíte, kdo z vás ho také vyzkouší :) U pudrů jsem pak nejčastěji sahala po tom od Bourjois, protože se stále snažím na něj utvořit názor a srovnávat ho s jinými, které jsem si oblíbila :)




Estée Lauder Double Wear Stay-in-place make-up - Bourjois Silk Edition Touch-up - Estée Lauder Double Wear Light



U produktů na oči jsem hodně sázela na zlatou barvu a také trochu toho třpytu a lesku. Proto jsem stále dokola střídala ombré paletku z vánoční kolekce Sephory, nového tekutého Moondustu od UD a taky paletce ze současné limitky od M.A.C (podrobnější článek byl ZDE). Absolutně jí miluju a jestli se vám také líbila, tak neváhejte, dokud není ještě vyprodaná.




Urban Decay Liquid Moon dust ods. ZAP - Sephora Ombre paletka - M.A.C Dazzleshadow palette Shining Hour




Oblíbené a nejvíce používané byly tyto tři řasenky. MUFE řasenka má úplně obyčejný a jednoduchý kartáček, který dokáže řasy dobře zahustit a vytvořit tak trochu efekt umělých řas. Clinique moje řasy dokáže natočit a lehce prodloužit a Bourjois je přesně něco mezi tím. Má navíc zvětšující zrcátko a při líčení řas je detailně vidíte. U všech můžu též potvrdit i výbornou výdrž (včetně sněhové vichřice a tak podobně).



Make Up For Ever Excessive lash - Clinique Lash Power flutter-to-full mascara - Bourjois Volume Reveal



Celý měsíc jsem po klasických rtěnkách prakticky nesáhla a dokola jsem střídala jen tekuté matné rtěnky. Když je člověk většinu dne zabalený do šály a neustále čelí střídání teplot, tak je dobře držící rtěnka nutnost. A tenhle měsíc jsem nejčastěji sahala po těchto třech.



M.A.C Retro Matte Liquid lipcolour Burnt Spice - Kat von D Lovesick - Too Faced Melted matte Feelin´ Myself



Velké mrazy mé pleti ani trochu nesvědčí a stačí pár dní teplot pod nulou a z mé mastné pleti je rázem vysušená treska. Hutnější oční krém je tak nutnost i na den a prakticky celý měsíc používám stále jen novou hydratační řadu od Clarins. Ta se začne prodávat od února a nahrazuje původní HydraQuench. O celé řadě se určitě rozepíšu podrobněji, ale teď ještě nebudu spoilerovat :) Vypotřebovala jsem už skoro celé hydratační tonikum od Biotherm, což mi připomíná, že bych už měla nafotit vypotřebované produkty, protože jich mám už pěknou tašku. A nesmím zapomínat ani na masky a aktuálně oblíbená je od Pixi, která dokáže pleť viditelně rozjasnit a dodat jí trochu šťávy :)


Kiehl´s oční krém Rosa Arctica eye - Pixi Glow mud mask - Clarins Hydra-Essentiel rich cream - Biotherm Biosource 24h hydrating & tonifying toner - Clarins Hydra-Essentiel Bi-phase sérum



Krémy na ruce používám non stop a zvlášť teď, když je neustále mráz a strašná zima. Sahám po těch hutnějších a více výživných a celý měsíc jsem nejvíce střídala právě tyto dva - Ziaja Hand concentrate regenerating a můj milovaný s bambuckým máslem od L´Occitane. A nezapomínám ani na své rty a dopřávám jim péči olejíčku na rty od Clarins, který je pro mě teď absolutní must-have!



Mezi produkty na obličej jsem nejčastěji sahala po peelingu od Clinique, o kterém jste si mohly více přečíst v článku o mé večerní čistící rutině ZDE. Hodně ohlasů mi přišlo i na tělový peeling Ziaja, který jste si také vy hodně oblíbily a který neskutečně krásně voní. Spolu s ním jste si mohly přečíst i o peelingu na vlasovou pokožku od Kerastase v poslední Kosmetické trojce ZDE.




Ve sprše jsem nejčastěji sahala po sprchovém gelu Borotalco a také po jednorožčím značky Balea, který se v lednu stal hitem instagramu :) V zimě ráda používám i sprchové oleje a o tomto od Rituals jsem vám více psala ZDE.




To je z lednových oblíbenců asi všechno a už teď se těším na ty další :)

Co jste si v lednu oblíbily nejvíce vy? :)

34 komentářů:

  1. Ten sprcháč s jednorožcem je teď skoro na každém blogu! Musí vonět skvěle a je hrozně roztomilý BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Ja jsem si ted nejvic oblibila masku a sampon z oranzove rady od kerastas to je ted moje lednove kombo 😊

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou bezvadné produkty! O většině jsem zatím neslyšela :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  4. Jediny spolocny produkt mame krem na ruky L'Occitane s bambuckym maslom. Pre mna je v zime must have Alverde balzam na pery nechtikovy (zlty v tycinke). Len skoda, ze uz nevyrabaju ten mandarinka+vanilka. Ten bol uzasny.

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle počasí je na nic, doma celý den topím, pak vyjdu na pár hodin ven do mrazu, takže mým největším pomocníkem je hutnější krém na obličej.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Baleácký sprcháč s jednorožcem teď vykukuje snad odevšud, mám ho koupený, tak už se těším, až ho taky vyzkouším:-) A určitě si budu objednávat i peeling od Ziaji:-)

    OdpovědětVymazat
  7. V lednu jsem si hodně oblíbila krém na ruce od Manufaktury se solí z Mrtvého moře a arganový olej od Ryoru :-)
    Ty tekuté rtěnky máš v krásných odstínech.

    OdpovědětVymazat
  8. Tu ombre paletku ze Sephory jsem si poridila pred Vanoci a jeste jsem do ni ani nesahla. Diky, ze jsi mi ji pripomnela, hned to napravim!

    OdpovědětVymazat
  9. Leden díky zkouškovému a horám pro mě byl hodně o dnech no make up... A vyrašila se mi suchá vyrážka na očích, takže se ani moc líčit nešlo... :( Takže za mě tentokrát ophthalmo framykoin. Zní to blbě, ale já už myslela, že se toho nezbavím... a pak cushion make up od L'Oreal. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ja mám pocit, že mi túto zimu nič nestačí :(
    Peelingy od Ziaje sú skvelé, ja fičím na tom z radu Cupuacu. No a krém na ruky od L´Occitane, to je aj môj miláčik :)
    TOP mazadlo na pery – giveaway!

    OdpovědětVymazat
  11. I já mám dva oblíbence, ve kterých se shodneme jsou to: make-up od EL DW Ligh a olejíček na rty od Clarins. Mým wau oblíbencem se v lednu stal arganový olej od společnosti Sagrada natura, který používám snad na všechno :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tak za sebe můžu říct, že zatím v lednu hledám vhodná ,,mazadla" na obličej a ruce -- už sice byly horší zimy, ale tak přesušené ruce nemá ani sibiřská děvočka :-). Na ruce zatím Manufaktura s růží, na obličej snad kozí Ziaju.A na doporučení karamelový Blistex, voní hodně jedle...

    OdpovědětVymazat
  13. Ten sprcáč snad musim mít :). A mím oblíbencem se asi staly jakékoliv dlouho držící linky ve fixu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Muj oblibenec je Lobelo v takove te dozicce :)) tedka v zime nedokazu moc nosit rtenky, takze jsme zavislák na jeleních lujích :D :)

    OdpovědětVymazat
  15. přesně ty 2 krémy na ruce mám též v oblibě. Sprcháč s jednorožcem mne naopak nechává dokonale chladnou :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Nova hydratacni rada od Clarins vypada zajimave a lakala by me rasenka od Make Up For Ever.

    OdpovědětVymazat
  17. Já jsem asi nějaká vzácná výjimka, moje pleť je pořád stejně mastná jako kdykoliv jindy, žádnou spešl péči jsem nemusela zavést. Tak uvidíme, jak dál... A sprcháč s jednorožcem vypadá krásně, ale představovala jsem si k němu daleko lepší vůni, než má, takže jsem ho zase vrátila do regálu.

    OdpovědětVymazat
  18. Aaach zas ten jednorožec, každej o něm mluví a já ho stále nemám. Asi si pro něj dnes dojdu :D

    OdpovědětVymazat
  19. Ja som asi jediná, ktorá nefičí vôbec na jednorožcoch :D

    OdpovědětVymazat
  20. Bourjois řasenku jsem si také oblíbila, je vážně skvělá. Co se týče pleti, tak mám stejný problém a bohužel mě vysušená plet dost trápí. Jinak mě hodně láká kosmetika od Pixi, čtu na ni samou chválu :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Rendy,
    v lednu jsem si oblíbila peeling od sephory a překvapivě krém od garnieru, který celkově moc nemusím, není vůbec špatný a jsem z něj zatím nadšená, také krém od loccitane v miniatuře, který byl v box marrianne :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Já jsem si konečně pořídila olejíček na rty od Clarins (díky tvému doporučení, že se jedná o tvůj must-have produkt). V počasí co vládne venku, je to můj velký pomocník.
    Díky, Rendy :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Rendy , take mám jednorozce ale bohužel mi nesedí vůbec parfemace :-( jinak je to roztomilost sama . Benefit tvarenku díky tvé recenzi budu kupovat takže děkuji ;-)

    OdpovědětVymazat
  24. Nejvíce me zaujala tvarenka od Benefitu. Jednorozce mam taky doma, ale moc z nej nadsena nejsem.

    OdpovědětVymazat
  25. Grrr, sprcháč s jednorožcem mi pořád uniká!

    OdpovědětVymazat
  26. Dneska jsem objevila ještě lepšího jednorožce :D (pěna do koupele, ale za ten obal to stojí:)
    https://www.parfemy-elnino.cz/minions-unicorns-3d-pena-do-koupele-350-ml/

    OdpovědětVymazat
  27. Určitě chci vyzkoušet tu MUFE řasenku, vypadá moc dobře. A taky Rituals sprchový olej!

    OdpovědětVymazat
  28. Hm tak unicorna jsem prosvihla stejne jako mac paletku, chjo. Ale moc se tesim na celou peach kolekci od TF, na jare mi paletka utekla ale ted uz vim ze ji proste potrebuju:D

    OdpovědětVymazat
  29. hodně jsem si teď jako doplňkovou péči oblíbila Clinique DDML, do tohohle počasí je to fakt super výživa! v dekorativce jinak jsem stále jednodušší a jednodušší, až hrůza :-D

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj, já se dnes poprvé malovala řasenkou Volume Reveal od Bourjois a celkem mě zklamala. Řasy jsou po nanesení nevýrazné a vůbec neprodlužuje. Asi se vrátím k Perversion od UD... sice už je trochu vyschlá, ale pořád maluje líp...

    OdpovědětVymazat
  31. Ahojky já mám v této zimě oblíbený krém na obličej bioderma atoderm nourishing cream, na rty zázračný kelímek (Oriflame) a tělo mažu garnierem body repair (na extrémně suchou pokožku je úžasný)

    OdpovědětVymazat
  32. Takže jednorožec se nevyhnul ani tobě:)) anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Ja som si tento mesiac obľúbila hlavne telové maslo 2SIS-CUCU :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)