sobota 10. prosince 2016

Zoeva - nové paletky a Strobe gel

Zoeva si koncem roku připravila další novinky ze své dekorativní sekce a jestli jste si oblíbily paletky stínů této značky, tak budete mít asi radost. Venku jsou totiž dvě nové varianty a jako bonus navíc i rozjasňující Strobe gel :)

Můžete hádat, která z paletek se mi líbí více a co na ně říkám.



Zoeva nevyrábí jen kvalitní štětce, ale má i širokou nabídku dekorativní kosmetiky. Připomenout si můžete např. článek o konturovací paletce a paletce korektorů (ZDE) nebo o paletce stínů Cocoa blend (ZDE).



Zoeva Blanc Fusion - koupíte ZDE

Paletka evokující bílou čokoládu, která kombinuje matné i perleťové odstíny se mi líbí asi o chlup více, než druhá verze. Vyhovuje mi složení odstínů, ze kterého si dokážu vybrat a barvy se mi spolu dobře kombinují. Mám podobné odstíny ráda na každodenní používání a také se mi líbí, že v paletce nejsou takové ty "vycpávkové" odstíny - pro mě typicky matná bílá nebo černá, které příliš nevyužívám. Metalické a lesklé odstíny mají máslovou konzistenci a neuvěřitelnou pigmentaci, kterou se vám podaří dostat i na oko. Mám už předchozí skvělou zkušenost se stíny této značky a ani tyto nové paletky mě nezklamaly. Stíny mi s bází drží ve skvělém stavu celý den a ani neblednou nebo neopadávají pod oči. Matné odstíny maličko práší, ale je to v rámci slušných mezí :)










Paletka Caramel Melange - koupíte ZDE

Druhá paletka je v karamelových odstínech zlatohnědé, skořicové a hnědé. Tentokrát maličko převažují matné odstíny v poměru 6:4. Všechny vlastnosti jsou stejné jako u paletky výše, takže se opakovat asi není potřeba :) Mám pocit, že jsou teď strašně populární podobné paletky laděné do teplých odstínů, ale pro mě to úplně must have není. Snažíme se nějak sblížit, ale ještě chvíli nám to asi bude trvat :) Každopádně pokud by vás nezaujala bílá čokoláda ani karamel, tak je ve hře pořád ještě čoko verze Cocoa Blend, na kterou jsem vám dávala odkaz výše :) 






Strobe Gel (Corona) - koupíte ZDE

Nový gelový rozjasňovač odkazuje svým názvem na současný trend strobingu a rozjasňovačů obecně. Od první chvíle jsem si zamilovala jeho odstín, který ale paradoxně nedokážu úplně přesně popsat, protože mi přijde jako takový chameleon. Chvíli se mi zdá více zlatý, pak se zase tváří trochu růžově a prostě mě strašně baví. O gelu jsem vám spíše chtěla říct jako o novince, která se v sortimentu objevila a nechci ho ještě příliš hodnotit, protože jsem ho zatím vyzkoušela jen párkrát. Na to si počkejme až třeba po novém roce, kdy bude určitě více příležitostí zkoušet a testovat :) Zatím můžu říct, že odstín Corona se vážně neskutečně povedl a gel je na tváři velice jemný a přirozený a jeho intenzitu jde postupně budovat a vrstvit.







Paletky mě svou kvalitou nezklamaly a drží si svou dobrou pověst, kterou si u mě získala už jejich mladší sestřička Cocoa blend. Větší favorit je pro mě bílá paletka, ale není to kvůli kvalitě, ale čistě jen kvůli složení odstínů, které je mému srdci bližší. Plus dávám i jednoduchému balení, které nezabere příliš mnoho místa a dobře se díky tomu skladuje a zároveň neobsahuje např. žádné zbytečné aplikátory, které většinou stejně rovnou vyhazuji. Žádná zásadní negativa jsem na paletkách nenašla, takže je můžu s čistým svědomím doporučit omrknout či vyzkoušet :) Na Strobe gel se těšte někdy příště, ten zatím berte jen jako takový tip a novinku.

Jak se vám novinky líbí? Máte paletky Zoeva vyzkoušené nebo vás k vyzkoušení lákají? Která z paletek vám přijde zajímavější? :)


*

48 komentářů:

  1. aj paletky aj rozjasňovač sú skvelé! Zoevu mám veľmi rada :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Zoeva paletky prostě umí. A na recenzi samotného rozjasňovače se moc těším.:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Rendy, po Zoeva paletkách koukám už dlouho, ale zatím jsem žádnou nepořídila, mám zatím jen štětce, ale asi by mě nejvíc taky lákala ta bílá- přesně jak píšeš, vidim jí fakt na denodenní využití 👍☺️

    OdpovědětVymazat
  4. Novinky jsou nádherné :) Jako vánoční dárek by určitě potěšily :) Nicméně se značkou ještě dosud nemám zkušenosti, ale v budoucnu bych si chtěla nějakou pořídit :) Mě nejvíce zaujala paletka Caramel Melange ... vypadá skvěle :) Krásná pigmentace, odstíny a celkový vzhled paletek:)
    můj email: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Od zoevy nic nemám, ale ježíšek už o ní ví tak snad mi přinese paletku :3 tyhle novinky vypadají bezvadně a i na YT jsem o nic slyšela chválu :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  6. paletky vypadají nádherně, mám Cocoa blend a jsem s ní maximálně spokojená...co mě ale zaujalo daleko víc je ten strobe gel

    OdpovědětVymazat
  7. Zoeva paletky by som rada vyskusala, ale mam problem si vybrat. V kazdej paletke sa mi paci ledva polovica odtienov. Potrebovala by som si zostavit vlastnu Zoeva paletku 😄

    OdpovědětVymazat
  8. Paletka od Zoevy se mi nelibi ani jedna, barvy me vubec nezaujaly. Poridila jsem si stetce a ty jsou paradni. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Od Zoevy mám jen štětce, ale už dlouho pokukuji i po paletkách. Moc se mi líbí ten rozjasňovač:-)

    OdpovědětVymazat
  10. ten rozjasňovač je NÁDHERNÝ, prostě skvost. Po paletkách pokukuju už dlouho, ale zatím mne všechny nechávají chladnou. Což se ovšem nedá říct o tomto rozjasňovači. Budu se těšit na lednovou recenzi :)
    email: b.brachtlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. ten rozjasňovač je NÁDHERNÝ, prostě skvost. Po paletkách pokukuju už dlouho, ale zatím mne všechny nechávají chladnou. Což se ovšem nedá říct o tomto rozjasňovači. Budu se těšit na lednovou recenzi :)
    email: b.brachtlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Na Zoevu uz koukam dlouho, zatim mam jen Nakedky. Ta Caramel vypada dobre a na ten rozjasnovac jsem zvedava. Slejskova.a@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Je pravda, že paletky jsou nádherné, ale ten rozjasňovač, ten je fakt už od pohledu must have <3 <3

    OdpovědětVymazat
  14. Ty paletky jsou nádherné a ta pigmentace, super.

    OdpovědětVymazat
  15. Ten rozjasňovač je priam božský, paletka vyzerá celkom fajn ale neohúrila ma až tak.

    OdpovědětVymazat
  16. Ani jednu paletku bych odstínově moc nevyužila.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  17. Se značkou vůbec nemám zkušenost, ale druhá paletka mě určitě zaujala mnohem víc, je pro mě o dost využitelnější, než první. Hlavně na podzim by se mi líbila :)

    OdpovědětVymazat
  18. Paletky mě úplně nenadchly ale rozjasňovač v gelu asi potřebuju :D :D :D

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Mam Cocoa Blend, paletka po ktorej siaham na denne licenie asi najcastejsie .. Tieto novinky som uz niekde zahliadla, a laska na prvy pohlad bola Karamelka, ale po tejto recenzii a hlavne swatchoch, mi pride Biela coko viac variabilnejsia a s tou zltou ma doslova zabila 😀

    OdpovědětVymazat
  20. Za mě je Caramel jasný vítěz :) Doufám, že se objeví pod stromečkem :))

    OdpovědětVymazat
  21. Sú nádherné, zoeva paletky robiť proste vie :) a viac sa mi páči asi tá tmavšia karamel :)

    OdpovědětVymazat
  22. Jsou povedené. :) (paletky :))
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Zoeva paletky vypadají fakt dokonale, jednu bych si ráda koupila. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  24. Od teto znacky jsem jeste nic nezkousela. Paletky jsou krásné. Lakaji me jejich štětce.

    OdpovědětVymazat
  25. Zadnou paletku od tehle znacky nemam. Pokukuju po nich uz veky, ale nemam k tomu si je koupit :). Mozna az pojedu do Nemecka, konecne si nejakou privezu. Co ale miluju jsou jejich stetce, ty jsou skvely :).

    OdpovědětVymazat
  26. Karamel můžu hlavně k jídlu, ale i tahle paletka je fajnová:)

    OdpovědětVymazat
  27. Líbí se mi snad všechny paletky od Zoevy, mají krásné balení a stíny vypadají kvalitně. Většinu dní jsem ale moc líná si malovat oční stíny, takže zatím žádnou objednávat neplánuju, neupotřebila bych ji. Kouká se na ně sice moc hezky, ale byla by škoda mít ji jen v šuplíku :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ty paletky jsou obě moc krásné :-) l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Mě více lákají štětce, než palety od Zoevy

    OdpovědětVymazat
  30. Ta pigmetace mi nechává svěšenou spodní čelist. Wow. A ta zlatá z bílé paletky je výjimečná, ještě jsem takovou až do hořčicova neviděla.

    OdpovědětVymazat
  31. Mně se ty paletky i odstíny vždycky tak líbí, ale bohužel jsem hrozně neschopná se jakkoliv přijatelně nalíčit. :D

    OdpovědětVymazat
  32. Paletky jsou opravdu lákavé. Sama nevím, která se mi líbí více. K teplým odstínům tíhnu obecně mnohem více, ale pak se podívám na hořčicovou v první paletce, kterou jsem snad v životě neviděla a říkám si, že tu paletku musím mít :D. Ovšem mnohem výhodnější by bylo pořídit si zmíněný stín v monu, to však není možné :/. No a strobe cream bych ráda vyzkoušela, ale obávám se, že tato barvu nebude nic pro mě a tak se podívám raději po jiném odstínu, pokud tedy nějaký je :). Mockrát děkuji za skvělý článek a přeji příjemný večer :).

    OdpovědětVymazat
  33. So Zoeva zatiaľ nemám žiadnu skúsenosť, ale tie paletky sa mi veľmi páčia dizajnom aj zložením odtieňov. Myslím, že som zatiaľ nevidela žiadnu, ktorá by ma nenadchla. Páči sa mi viac asi zloženie bielej paletky, najmä ten žltý tieň je úžasný!
    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj Rendy, moc pekny clanek a fotky. Zoevu mam moc rada, jejich stetce jsou super a ocni stiny tez. Zatim mam jen dve paletky, ale planuji postupne rozsirit sbirku o obe paletky.Jen nevim, kterou driv, jsou krasne obe dve:-)

    OdpovědětVymazat
  35. Mam ich stetce a su super ale tieto farby ma nezaujali, mam tam ine paletky vyhliadnute

    OdpovědětVymazat
  36. zovea paletky mam velmi rada su super a hlavne cokoladova je skvela
    monikabullova at gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. zoevu vyzkoušenou nemám, ale paletky vypadají opravdu povedeně, pěkné vánoční barvičky

    OdpovědětVymazat
  38. Ty paletky jsou moc krásné. Mě se taky líbí blanc fusion, i když ta žlutá barva mě docela odrazuje. S líčením v podstatě ve svých 30letech začínám a líbí se mi od zoevy paletka rodeo belle. Je docela dost šílená, ale já neumím moc blendit a vstvit stíny, takže si myslím, že rodeo belle by pro mě z barevných paletek nebyla náročná používat. S čistě neutrálními paletkami to prostě neumím. Na očích to vypadá pořád stejně a nakonec stejně používám jen pár odstínů. Ale je to asi tím, že opravdu s líčením začínám. Mno až seberu odvahu, tak si pořídím tu rodeo belle. :-)
    lenka.ondrusova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Paletky se mi libi strasne moc obě, ale vice me zaujala bila verze jelikoz jsem spis na studenejsi odstiny😊 Bohužel nemam s paletkami zadnou zkusenost a se zoevou obecne, jelikoz nejsem moc typ na nakupovani pres internet a u nas v kamenych obchodech k sehnani nejsou 😭 kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Tyyjo !! Ja jsem naopak tenhle rok na ty spise teplejsí tony jako je cihlova ci vinova atd... ostatne barvy letosniho podzima ale celeho roku jsou hodne popularni.. takze asi uz tusis ktera paletka zaujala mne vice:) připisuju hned na wishlist a doufam ze mi ji "ježíšek" naděli pod stromek �� ta druha je taky moc pekna ale ty s žlutým podtonem moc nevyuziji a ostatni matne mam v UD paletkách ;) a ten strobe gel neni nic pro mě ja radsi zapeceny rpzjasnovac:) moc super clanek :))) dekuju za inspiraci k vanocum... bez toho bych paletku asi nenasla:)

    OdpovědětVymazat
  41. Obě paletky jsou krásné a asi bych nedokázala vybrat, která se mi líbí nejvíce. O něco více mě zaujal ale strobe gel, který jsem už obdivovala v tvých insta stories, protože tyhle krémové rozjasnovače mám nejradši :)

    OdpovědětVymazat
  42. Barvičky vypadají fakt krááásně :-).

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Paletky Zoeva si každý chválí, ale nevím, nijak mě nezaujaly, zato jejich štětce miluju.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Paletky mě lákají, ale zatím žádnou nemám. Tyto dvě tedy těmi barvami vůbec. ale třeba ta cocoa, en taupe nebo cool spectrum jsou ty, ze kterých bych vybírala :)

    OdpovědětVymazat
  45. Paletky uz mam dlhsie na wishliste, tak dufam ze raz sa mi podari ich vlastnit :)

    OdpovědětVymazat
  46. Ten strobe gel vypadá děsně pěkně :-)

    OdpovědětVymazat
  47. O Zoeva paletku Caramel som písala Ježiškovi, tak uvidíme či na mňa nezabudne :D
    ndovalovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Strobe gel asi bude pod stromečkem :) sabinmater@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)