pondělí 5. prosince 2016

Vánoční soutěž | Deluxe dobroty z Lidlu

Mám velkou radost, že díky spojení s Lidlem pro vás můžu připravit dnešní soutěž :) Pokud mne sledujete delší dobu, určitě víte, že v Lidlu sama ráda nakupuji a hodně jsem si oblíbila i jejich Deluxe řadu potravin a produktů, které sama ráda dávám třeba jako dárky druhým. Teď v předvánočním čase se každý týden objeví nová kolekce produktů, ze kterých jsem pro vás vybrala pár tipů a o které si také můžete zasoutěžit nebo se nechat inspirovat a třeba je dát jako dárek někomu blízkému :) 

Navíc má naše spojení s Lidlem i další rozměr a radost budeme rozdávat ještě i někomu dalšímu, ale o tom až později a teď mrkněte na moje tipy na dobroty a pokud si budete chtít zasoutěžit, tak zjistíte, co pro to musíte udělat :)



Nové produkty se na prodejnách objeví vždy v pondělí (čili dneska startuje předposlední vlna a za týden bude ještě jedna). Všechny produkty níže jsou mixem věcí z obou těchto týdnů a kompletní nabídku všech produktů najdete třeba v letácích nebo na jejich webu :)



Akátový med s pláství uvnitř (129 Kč)



Těstoviny s kořenícím přípravkem (49 Kč)



Mlýnky se solí (89 Kč)



Horká čokoláda (99 Kč)



Čokoláda není klasicky v sypké formě, ale obsahuje čoko čočky, které rozpustíte v horkém mléce. Součástí balení je i malá roztomilá metlička, kterou můžete k přípravě použít. K dostání je hořká a mléčná verze čokolády.



Sada pro aromaterapii (199 Kč)



Set obsahuje 6 vonných olejů (pomeranč, perník, vanilka, jablko se skořicí, jedle, zimní svět), aroma lampičku, svíčky a dřevěné kuličky, do kterých olejíček také můžete kapat a fungují jako takový difuzér (dáte je na topení).



Káva v soudku (111 Kč)



 Výběr francouzských paštik (129 Kč)




SOUTĚŽ

Pokud máte zájem si zasoutěžit o dobroty z Deluxe řady od Lidlu, tak stačí splnit následující:

- na Instagram nahrajte fotku, která bude vyjadřovat vaší předvánoční náladu. Nechám na vaší fantazii, co to bude a jakým způsobem budete chtít předvánoční atmosféru zachytit :) Musíte mít ale veřejný profil, jinak vaší fotku neuvidím a tudíž se do soutěže těžko zapojíte.

- tuto fotku označte #santaClara #Lidlcz #VanocesRendy a @lidlcz

- soutěž potrvá do 12.12.2016 a poté spolu s Lidlem vybereme jednu z fotek, která vyhraje vánoční balíček produktů z Deluxe řady


Výherní balíček obsahuje: Himalájskou sůl, sadu pro aromaterapii, kávu v soudku, těstoviny s kořením, sadu paštik, oříšky a Truffles.







Lidl představil letošní kampaň jejíž hlavní hrdinkou je Santa Clara (mrkněte na video, myslím, že je celkem vtipné a trefné), která prezentuje všechny ženy, na kterých stojí všechny předvánoční přípravy a které chtějí letos k Vánocům přistupovat trochu jinak. Protože co si budeme povídat, kdo většinou peče cukroví, uklízí, shání dárky a pak je ještě balí a snaží se vytvořit skvělou vánoční atmosféru? Odpovězte si samy :)


Těším se na vaše soutěžní fotky a doufám, že se vám vánoční dárek v podobě dobrot bude líbit a potěšíte s ním třeba i své blízké a vytvoříte si i díky němu o něco hezčí předvánoční atmosféru u vás doma :)


*

17 komentářů:

  1. Lidl mám celkově ráda. Fajnové produkty. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. když bude chvíle, ráda se zúčastním...jinak video je teda extra povedené a ten song je strašně návykový :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěla bych se optat, ta čokoláda, je taková ta pudinková, když se udělá? No pokud ano, tak to to bude nákup:)))

    OdpovědětVymazat
  4. Na všechny tyhle produkty jsem včera koukala v letáku a jsem třeba z té čokolády nadšená!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Hezka soutez. Par dni zpet jsem se dívala na aplikaci lidlu, ze bych neco vybrala mamce k Vanocum. Libi se mi ta cokolada.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta hořka čokoladka vypada božsky ! :)řadu Deluxe mam moc rada :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ta reklama so Santa Clara sa Lidlu naozaj podarila 😊

    OdpovědětVymazat
  8. Deluxe týdny mám nejraději. Loni jsem.měla tu horkou čokoládu a byla úžasná! Musím se jít podívat:-)
    Email Evdusk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Lidl mě pěkně naštval, že už nemají ve stálé nabídce nakládaný camembert... psala jsem jim, ale prý se jim nevyplatí ho mít na pultech, když jsou jen malým obchodem. Tss. :)
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Škoda, že je tato soutěž pouze na Instagramu, který bohužel nemám :-(.

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Instagram nemám, proto se nemohu zúčastnit, ale produkty vypadají skvěle :) Celkově mám speciální týdny v Lidlu velmi ráda :)))) Vždy si pochutnáme :)
    můj email: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Páni, vím, že poslední dobou Lidl fakt jede, ale takovýhle dobroty jsem snad ani neočekávala :D

    OdpovědětVymazat
  13. Produkty z Lidlu jsou luxusní. Nakupuji tam moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  14. Mě se hrozně líbí ta čokoláda s metličkou. Minule jsem byla v lidlu a zapomněla jsem na to. Snad to ještě budou mít, protože to by mohl být supr dárek. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Tyhle dobroty z Lidlu miluju, kupuju si je hlavně sama pro sebe:-) Na tu čokoládu jsem se koukala, ale té metličky jsem si vůbec nevšimla.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ještě ta kokosová pomazánka, která chutná jako Rafaello je vynikající :) sabinmater@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)