středa 14. prosince 2016

Vánočně-novoroční wishlist

Taky se vás poslední dobou často někdo ptá, co si přejete k Vánocům? Na Ježíška už moc z nás asi nevěří a pokud máte okolo sebe lidi, kteří vám chtějí dát něco opravdu pěkného a taky chtěného, tak se určitě předem zeptají a zjišťují, co by se vám líbilo. A třeba pokaždé zapomenete, co si vlastně přejete nebo je vám blbé si přímo z očí do očí diktovat přesné položky a dárky, tak je super mít svůj on-line wishlist, který můžete kdykoliv sdílet a vaši kamarádi nebo rodina už nebudou tápat, čím vás potěšit :) 

Já mám svůj wishlist na stránce dejmidarek.cz už dlouhou dobu a snažím se ho pravidelně updatovat a stále doplňovat. A vždycky mě neskutečně potěší, když mi někdo z vás napíše, že má třeba stejné přání a nebo se mými položkami nechal inspirovat a nebo díky wishlistu objevil zajímavý produkt. Určitě tam nemám jen kosmetiku, ale všechno možné, protože mě i všechno možné zajímá a baví :) 

Jestli na dejmidarek.cz účet ještě nemáte a o vytvoření wishlistu jste přemýšlely, možná by vás mohlo zajímat, že mají teď aktuálně ještě vánoční soutěž (veškeré info ZDE), kde ty nejhezčí wishlisty vyhrají splnění nějakého přání z něj :) Tak určitě mrkněte, kdyby vás to zajímalo a teď už jdeme na ty moje přání :)





Můj wishlist můžete neustále sledovat online ZDE (najdete ho umístěný i v levé horní části stránky). Po několika letech, co si ho vedu, můžu říct, že je to vážně praktické, protože za prvé si do něj můžu hned nahrát produkty, které mě zaujaly (např. novinky, které se k nám teprve dostanou) nebo které chci vyzkoušet. Když pak třeba nějaká kamarádka jede do zahraničí a řekne mi, ať jí napíšu, jestli chci něco dovézt, tak hned všechno vidím a připomenu si, co vlastně chci :)

Nemusím mít produkty napsané na papírku, který stejně pak ztratím nebo někam založím a hlavně u produktů jsou i odkazy na stránky, kde se dají sehnat. Což je super i pro kamarády, kteří vám dárek třeba chtějí koupit a netuší, kde se prodává a taky pro mě, protože např. eshopů s doplňky nebo kosmetikou je tolik a nepamatuji si, kde se jaká věc prodává. Čímž se dostávám k bodu číslo dva, proč je super wishlist mít. Postupně si totiž kamarádi i rodina zvyknou, že na něm můžou vlastně snadno najít, co se vám líbí a co si přejete a nemusí nad výběrem dárků složitě přemýšlet. 




A co bych si tedy přála? Asi nemá cenu to omezovat jen na Vánoce, protože wistlist mám plný celý rok a jsou položky, u kterých vím, že si je teď třeba nemá cenu pořizovat a chtěla bych je až do nového bydlení (třeba ten krásný kuchyňský robot nebo tunu dalších doplňků do bytu). Je to s podivem, ale i z kosmetiky se stále najdou produkty, po kterých sem tam zatoužím (no dobrá, tak docela často) a které chci vyzkoušet. U některých si to postupně třeba rozmyslím nebo zjistím, že mé počáteční nadšení opadlo a produkt mi třeba po vyzkoušení nevyhovuje. I na to je wishlist super, protože můžete svoje přání tak trochu třídit a uvědomit si, že něco je nadbytečné a prostě to nepotřebujete :) 

Letos k Vánocům a obecně pro rok 2017 mám jedno speciální přání, které ale bohužel jen tak nejde koupit a do žádného wishlistu si ho dát nejde. Uvidíme, jestli to Ježíšek uvidí a třeba se během roku ještě jednou zastaví :) Když ale budu brát čistě ta materiální přání, tak si přeju hromadu knížek. Možná kdybych dostala jen knížky, tak budu nejvíc spokojená. K nim nějakou teplou deku a ponožky, možná novou Yankee Candle a zabavím se na dlouhou dobu :) 

A jestli se mi podaří příští rok zase někam cestovat a poznávat nové krajiny, tak si chci splnit některá další přání, která v našich končinách zatím sehnat nejde :) Myslím, že inspirace je nevyčerpatelná a pořád se najde něco, po čem naše marnivé srdce zatouží.








Kdyby si šlo do wishlistu napsat přání, ať jsou všichni v mém okolí šťastní a bez nemocí, tak bych to udělala hned a nic víc bych si nepřála. To ale bohužel tak jednoduché není a tak tam holt zůstávají jen ta marnivá přání :) Tak budu moc ráda, když mě v té marnivosti podpoříte a prozradíte, co máte na svém wishlistu vy a jestli máte taky nějaký seznam, který s kamarády sdílíte nebo naopak čekáte, čím vás Ježíšek překvapí? :)

34 komentářů:

  1. Krasny wishlist, muj by byl velmi podobny.

    OdpovědětVymazat
  2. Pár z tvých vybraných produktů by se mi také líbilo :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  3. I já bych se v některých Tvých vybraných produktech našla :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě se shodneme na Pixi glow tonic. Jinak na mém wishlistu jsou hlavně věci do bytu, protože jsme se nedávno stěhovali, takže lightbox už mám, je to super věc, užijeme si s ním spoustu zábavy, je dobrý i na focení, příjemně svítí.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ja tam mam naprostou klasiku ktera me vzdycky potesi a to jsou teple papucky, hrnicek a svicka YC a jsem stastny clovek 😁 (kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Rendy :) Myslím, že tenkrát díky tobě jsem si účet na dejmidarek.cz založila. Mám tě v přátelích a ráda se k tobě dívám, co si právě přeješ. Někdy se moc ráda nechám inspirovat. :-) A stránka dejmidarek.cz mě včera velmi potěšila, vyhrála jsem štětce Zoeva za originální přání k Vánocům pro moji maminku. Takže radost z této stránky, že vůbec je, je několikanásobná. :-))))

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem mela pred dvemi lety jedno specialni prani a loni po vanocich se splnilo. Moc ti to preji! Krasne vanoce!

    OdpovědětVymazat
  8. Moj wishlist je poriadne dlhy ale nemam ho v elektronickej podobe. Ked sa ma niekto opyta co by som chcela, tak mu poslem presny popis, obrazok a aj link na shop pripadne ine instrukcie 😉

    OdpovědětVymazat
  9. Nějaký kuchyňský robot by se mi také líbil a také kávovar :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ne, že bych od Ježíška neměla ráda překvapení, ale pokud mám možnost mu trochu poradit, tak to udělám, takže wishlist mám:-) Nejvíc položek je tam z kosmetiky, ale najdou se i věci nekosmetického charakteru, třeba doplňky do bytu, protože těch snad není nikdy dost, pořád je co vylepšovat.

    OdpovědětVymazat
  11. Mám pár stejných věcí na wishlistu jako ty.:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty máš vždy tak dokonalý wishlist :) Že bych chtěla hned vsechno :D
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  13. Přeji hodně štěstí u speciálního přání ;) těším se, jak pak to přání zatřese tvou sbírkou :D krásné Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  14. Úplně si mě nalákala uvažovat, jestli si ještě nevyberu nějaký vánoční dárek:-). ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Rendy, přijde mi praktické, když se darující obdarovaného zeptá, co by si přál :-). Sice se tak trochu vytrácí kouzlo překvapení, ale na druhou stranu odpadají trapné momenty, když člověk dostane něco, co nechce a ani pro to nemá využití :-(. Celá naše rodina už je takto naučená a taťka nám dává peníze a příteli rovnou sděluji, co bych si přála :-).

    OdpovědětVymazat
  16. Ty jo - inspirovala jsi mě k nákupu Kombine bloků :-) Dostanu je od bráchy .-)

    OdpovědětVymazat
  17. Já kolikrát ani sama nevím, co bych chtěla, takže když už se mě náhodou někdo zeptá, na nic si nevzpomenu a vlastně je mi trapné „chtít“ dárky. :) No ano, jsem ta trapná pipka, co se soustředí na dárky pro druhé.
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. z tvého wishlistu bych určitě chtěla zkusit sweet peach kolekci od too faced, zaspala jsem paletku z kolekce a tvářenková paletka vypadá skvěle, i když mi sedí více tvářenky jiných značek, láká mne broskvová vůně :). o pixi glow toniku jsem toho tolik slyšela a četla, že bych ho brala všemi deseti. a nakonec natasha denona stíny jsou pro mne taková vyšší dívčí, ale vždycky se leknu té ceny :D. naopak mne vůbec neláká zoella kolekce, mám ráda její video, je hrozně roztomilá, ale příjde mi to hypeované slavným jménem. já mám wishlist složený hlavně z kosmetiky, která se dá sehnat v zahraničí, už jsem přehlcená ze šminek, co se dá sehnat v čechách :P :).

    OdpovědětVymazat
  19. perfektny wishlist luna je uz velmi dlho na mojom co by som velmi chcela vyskusat
    monikabullova at gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Taky mám online wishlist a je to super nejen pro ostatní, kteří neví, co mi koupit, ale hlavně pro mě. Vždycky si ujasním, co chci nebo potřebuju a poté nekupuju zbytečnosti :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Rendy, já naprosto miluju dostávat knížky! Není nic lepšího, než otevřít tu novou knížku a - ta vůně..pod deku a jsem nejspokojenější člověk ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Super článek,pokud by Tvým přáním pro rok 2017 bylo něco malého,co Ti úplně změní život a napumpuje novou energií,doporučuji na vánoční stromeček zavěsit dudlíka.Ten náš dudlík z loňska už pořádně kope😉Krásné Vánoce

    OdpovědětVymazat
  23. Na mém seznamu je jen nábytek aktuálně, poněvadž si zařizuji zrekonstrovaný byt :-D

    OdpovědětVymazat
  24. Svůj wishlist si zapisuju do aplikace na mobilu, je to vážně praktické. Konec postráceným papírkům a děravé hlavě :o) doleckova.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Vždy se nechám překvapit, jaké maličkosti mě budou čekat pod stromečkem :) Nejsou u mě na prvním místě, ale pokud si někdo udělá tu práci s vytvořením dárku, mám velkou radost :)
    misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Já letos příliš věcí pod stromečkem nečekám, protože stavíme dům a nechceme zbytečně utrácet :) Co se týče Tvého Wishlistu tak mne hodně zaujal dárkový set Pixi, protže Glow tonic mám na seznamu už celkem dlouho a olejíček Sunday Riley (je já bych chtěla Artemis a ne Lunu :)

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. já si nějak wishlisty přestala psát :-D poslední dobou mi největší radost přinášejí spontánní nákupy

    OdpovědětVymazat
  28. bydlím u našich, takže sdílím můj wishlist s nimi, můj největší sen je foťák, ale ten bude až po Vánocích:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  29. Tak nech si teda po Vianociach môžeš čo najviac vecí z wishlistu vyškrtnúť :)
    ndovalovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Mám teda wishlist dost odlišný, ale i tak jsem si ráda početla :)

    OdpovědětVymazat
  31. já žádný seznam nevedu, ale několikrát jsem si říkala, že by bylo dobré si nějaký wishlist začít psát. Někd yje to totiž složité rozpomínání, cože mne to tehdá tak zaujalo a chtěla jsem to :-D

    OdpovědětVymazat
  32. Jo Malone a Nars jsou u mě taky na wishlistu sabinmater@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)