středa 7. prosince 2016

Smashbox v ČR | event & představení produktů

Milují rtěnky a jsou experti na podkladové báze. Víte, která značka tohle o sobě prohlašuje? Smashbox, který se zrodil v hollywoodském foto studiu Smashbox v L.A. A nyní se s ním opět setkáváme na našem trhu a jeho produkty můžeme sehnat v parfumeriích Douglas. Tento týden se konalo oficiální uvedení a představení značky a bylo mi ctí u toho být :) Mám pro vás menší fotoreport, díky kterému můžete stejně jako já trochu více Smashbox poznat a seznámit se s jeho produkty.




Will Malherbe (hlavní školitel a MUA této značky) nám na modelkách představil líčení s produkty a prozradil nám svoje tipy a triky, jak produkty používat. Vždycky je neskutečně inspirující a zajímavé, když vám profík prozradí něco, co si na obalu produktu nepřečtete a nebo vás třeba nenapadne kombinovat různé produkty spolu.




Jak jsem se dozvěděla, Smashbox je proslulý právě primery, které vyrábí v 8 variantách a také ve formě Primer water.



Paletka stínů #Shapematters palette kombinuje oční stíny, konturovací pudry, rozjasňovač, vosk a stíny na obočí



Zcela "nečekaně" můj zrak upoutala i rozjasňující tvářenka Baked Fusion Soft lights a paletka stínů (u které si teď ale nejsem jistá názvem).



Photo Finish Primer Oil (o jehož existenci jsem doteď nevěděla) je vhodný jako podklad pod make-up nebo se dá do make-upu přimíchávat. Olej je ultra lehký, rychle se vsakuje a dokáže pleť přirozeně rozzářit.



V nabídce najdete i paletku na konturování nebo paletky tvářenek


Produkt který mne rozhodně zaujal? Kompaktní pudr Halo Hydrating Powder, který si "strouháte". Otáčením horní části pudru si vždycky nastrouháte požadované množství, které potom štětcem nanesete na pleť. Praktické, že se vám nevysype v kabelce jako běžné sypké pudry :)



Trio očních stínů jsem dostala i na vyzkoušení, takže se moc těším, jaké bude!


Seznam prodejen

Značku Smashbox seženete exkluzivně v parfumeriích Douglas. Aktuálně v prodejnách Palladium, OC Chodov, Debenhams, Nový Smíchov a Černý Most v Praze a pak v Brně Olympii, OC Plaza Plzeň a Ostrava Nová Karolína. V následujícím roce se síť prodejen, které Smashbox prodávají, ještě o něco rozroste.





Celá akce se konala v krásných prostorech fotostudia Letná Studios




Selfíčka nesmí chybět :)


Co bych to byla za beauty blogerku, kdybych si všechny produkty neosahala a po nějakých konkrétních nezatoužila? :) Primer water mám v hledáčku už docela dlouho a na mém wishlistu (KLIK) ji mám už nějaký čas. Vyhlášený a všemi milovaný je i Photo finish primer a ty já můžu a používám, takže by mě zajímalo jeho porovnání s jinými značkami :) A samozřejmě mě zaujala i paletka Full Exposure palette, která se mi líbí složením odstínů a kombinací matných i třpytivých stínů.


Znáte značku Smashbox? Máte od ní nějaké oblíbené produkty nebo jste na tom jako já a teprve ji objevujete? :)

37 komentářů:

  1. BB od Smashbox je vyborne. Naopak, ich baza pod make up mi nesadla.

    OdpovědětVymazat
  2. Akce musela být super a značku vůbec neznám, ale produkty mají tedy skvělé!
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle značku znám až od tebe a mrknu na nějaké jejich produkty.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vážně super článek :) mě u smashboxu zaujala právě prime water a potom jsem omrkovala produkt na rty,ktery by mel zmatnovat kteroukoliv rtenku... tak to jeste nekdy musim checknout :) slysela si o tom produktu ??

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle značku znám hlavně z Anglie a také z různých boxu :) Také mě nejvíce zaujala právě ta paletka stínů :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Je super, že se k nám pomalu dostávají excelentní zahraniční značky. Já jsem si letos od nich koupila vánoční neonový set s lesky na rty a jsem mile překvapena. Kvalita je bomba. Teď mám v merku jejich Camera ready BB water. :)

    Michelle Morchella

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé to vyzerá skvelo! :)
    Pozývam ťa na vianočnú giveaway s Notino.sk! : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem moc ráda, že je Smashbox dostupný i u nás, ještě s touhla značkou nemám zkušenosti, ale láká mě. Full Exposure paletka je číslo jedna na mém wishistu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Primer water jsem videla v miniaturce na letisti a dosto nem premyslela kdyz je tak vyhlaseny, ale stale si k primerum nejak nemuzu najit cesticku, nemam pocit ze by na me pleti nejak pusobily..

    OdpovědětVymazat
  10. wau zase Vam cechom o nieco viac zavidim :) smashbox mala som moznost skusit od nich 2 veci a bola som velmi milo prekvapena , no ale aspon mam o dovod viac nastivit CR :)
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  11. Znacka me velmi zaujala, zaregistrovala jsem ji,kdyz ji propagovala jedna z Pretty little liars :)

    OdpovědětVymazat
  12. Musím říct, že Smashbox jsem vždy v zahraničí přehlížela, ale docela jsi mě nalákala... :)

    OdpovědětVymazat
  13. Měla jsem jejich makeup Studio skin a hrozně milý překvapení a ta konturovací paletka je taky skvělá.

    OdpovědětVymazat
  14. značku samozřejmě znám, ale nic jsem od nich nezkoušela...při příští návštěvě Prahy se ale určitě podívám na rtěnky, ty mě zajímají dost...a pak si počkám až se k nám dostanou rtěnky tekuté a pak teď akorát nové paletky stínů, ty jsou nádherné

    OdpovědětVymazat
  15. Také jsem z těch, co ještě nezkoušely. Každopádně minimálně primer mě hodně láká a vyzkouším. desdemonal@email.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Jsem moc zvedava na ty primery jeste me zadny od zadne znacky nezaujal tak se tesim na tvou recenzi :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Rada by som vyskusala nejaky ich matujuci primer. Bude recenzia?

    OdpovědětVymazat
  18. Znám jen název, jinak nic jiného, těším se na tvou recenzi

    OdpovědětVymazat
  19. Vůbec nikdy jsem nic neměla, ale vypadá to opravdu pěkně 👍

    OdpovědětVymazat
  20. Mají zajímavé produkty. Mě osobně by lákal primer oil a ten strouhaci pudr :-)
    Email Evdusk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Značku Smashbox znám jen ze zahraničních webů, ale příjemně mě překvapilo, že je nově dostupná i v našem Douglasu :) Určitě to zajdu okouknout, zajímalo by mě, jak je na tom cenově? :) Láká mě vyzkoušet nějaký ten primer, když je tím proslulá, ale i stíny a bronzer nevypadají k zahození :)!

    OdpovědětVymazat
  22. pocula som o tejto znacke ale nevedela som, ze je dostupna aj v cechach, este som ziadne produkty neskusala,lakaju ma hlavne ich baze pod makeup:)

    OdpovědětVymazat
  23. Znám ji jen od slyšení, ale zatím mě nijak nezaujala.
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Se značkou Smashbox bohužel ještě nemám osobní zkušenost, ale určitě tento nedostatek napravím :-).

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Smashbox znám, ale zatím jsem nic neměla možnost vyzkoušet. Jako první věc na wishlistu mám camera ready BB water.

    OdpovědětVymazat
  26. Všechno vypadá skvěle :) O téhle značce jsem slyšela, ale nemám s ní zkušenost a jestli se k ní někdy v budoucnu dostanu, určitě bych chtěla zkusit již zmiňovaný primer :) Dost mě láká :)
    můj email: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Značku znám dlouho, pár produktů mám... např. jeden z nich je rozjasňovač a je to jeden z nej kousků, co doma mám:)

    OdpovědětVymazat
  28. Teda, tak tuto značku opravdu neznám, ale vypadá opravdu kvalitně :)
    mysweetdiary@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. já ji teprve objevuji a zatím tím stylem, že vím, že existuje, ale ještě od ní nic nevlastním

    OdpovědětVymazat
  30. Ja jsem po nejakem primeru dlouho touzila, ale po prilivu novych znacek a produktu s hezcimi obaly, mne to preslo. Asi moc dam na obal :). Zaujal mne nejvic pudr, ktery se da strouhat :).

    OdpovědětVymazat
  31. Je vidět že jste si to užili :-) l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Konečně budu mít možnost tuto, všemi youtuberkami, opěvovanou značku vyzkoušet na vlastní kůži. O jejich primerech jsem slyšela snad miliardakrát a teď už se jen nemůžu dočkat, až se dostanu do Douglasu. Pro jistotu však počkám na tvou recenzi, protože ve více jak 90% případů mi vše co doporučíš sedne :). Teď už jen doufám, že to bude co nejdřív, protože umírám zvědavostí :D.

    OdpovědětVymazat
  33. Musím říct, že smashbox mě nechává chladnou, ale ten strouhající pudr vypadá dost dobře. Nemám právě ráda sypké pudry, protože se mi pořád někde sypou, ale toto vypadá dobře. Jen ten odstín vypadá dost oranžově.
    lenka.ondrusova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  34. smashbox mě moc láká chci vyzkoušet bázi pod stíny

    OdpovědětVymazat
  35. I když mě Smashbox moc nebere, je super, že se k nám dostává víc a víc u nás dosud nedostupných značek.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)