neděle 11. prosince 2016

Primark Haul - nákupy v Drážďanech

V týdnu jsem vyrazila na takovou menší dámskou jízdu spojenou s nákupy v Drážďanech. Záměrně jsme nechtěly jet o víkendu, kdy nám bylo jasné, že polovina naší republiky vyrazí stejným směrem a poslední co bych chtěla o adventu řešit, by byly fronty v obchodech a hluční spoluobčané, kteří na sebe pokřikují a vůbec jim nedochází, že i když jsou za hranicemi, tak jim pořád někdo může rozumět a stydět se za jejich chování i výroky :) 

Středa byla tedy super, protože Primark byl poloprázdný a ani v jiných obchodech jsem nezaznamenala nějak brutálně narváno, takže jsme byly velice spokojené :) Jestli se do Drážďan letos ještě chystáte, tak se vám haul možná bude líbit a třeba vás i inspiruje pořídit nějaké zajímavé kousky :) 

Nebudu vám ukazovat všechno, protože jsem tam kupovala i několik dárků a obdarovaní by je mohli vidět, takže vám ukážu jen věci pro sebe :)

Klasicky jsem začala řádit v home sekci Primarku, která mě z celého obchodu baví vždycky nejvíc! Oblečení tam mě moc nebere a často mi to přijde spíše jak nějaký sekáč se strašnými hadry, ale v home sekci člověk občas najde prostě poklady :) Hlavně často tam mají různé designovky, které člověk chce, ale nechce za ně utrácet stovky nebo tisíce korun. Příkladem budiž třeba tato mřížková nástěnka, kterou jsem si chtěla koupit už dlouho, ale v různých "stylových" eshopech byla předražená a už už jsem si jí chtěla nějak vyrobit sama, když jsem jí uviděla v regále a okamžitě jí hodila do nákupní tašky :)



Další polštář do sbírky :) Přestanu asi sbírat tvářenky a přesměruju se na polštáře :)



Praktický věšák na doplňky



Další mini ručníčky na obličej do zásoby. Minule jsem si kupovala takové obyčejné a tentokrát jsem tam narazila na tuhle Luxury sérii a ručníky jsou vážně neuvěřitelně jemné a zdají se i bytelné :) Plus nový košík na kosmetiku, teď aktuálně se tam usídlí asi mazadla na tělo.



Praktický skládací úložný box do skříně



Svíček jsem původně měla v nákupním košíku víc, ale nakonec jsem je eliminovala, protože jsem poučená už z minula, že svíčky z Primarku jen pěkně vypadají, ale moc nevoní. Tuhle jsem chtěla vyloženě jen kvůli tomu obalu, který chci zužitkovat po vypálení svíčky :)



Byla jsem zvědavá, jestli tam budou mít ještě něco z kolekce youtuberky Gabrielly, kterou sice už moc nesleduju, ale její kolekce pro Primark se mi moc líbí. K mému překvapení toho měli ještě docela dost, včetně věcí z té předchozí kolekce. Tu druhou mají tedy trochu nelogicky umístěnou ve 2.patře u pokladen a tu současnou v home sekci ve třetím patře (kdyby to někdo z vás třeba hledal).



V TK Maxx (který se nachází na hlavní nákupní třídě a je to takový outlet všeho možného od oblečení po doplňky do bytu nebo jídla) jsem si původně chtěla vybrat nějakou kabelku, ale žádná mě nezaujala. Tak jsem si v jejich home sekci našla tuhle pěknou svíčku, která voní vážně jako čerstvě utržený list :) Vůbec tuhle značku neznám, ale minimálně designově je zajímavá a navíc je svíčka ze sojového vosku.



Zpátky do Primarku, kde jsem sehnala i tuhle gumovou podložku na čištění štětců. Ze spodu má i přísavku, takže podložku můžete připevnit třeba k umyvadlu a štětce pohodlně vyčistit.



Až po nafocení mi došlo, že jsem vůbec nevyfotila oblečení, ale jen boty, které jsem si koupila :) Mám tedy jen tři svetry a stejně jsou jen černo-šedé, takže nic zajímavého nebo inspirativního. Já na to jejich oblečení prostě moc nejsem a strašně mě nebaví se v těch stojanech hrabat a hledat nějaké zajímavé oblečení :) Alespoň ty boty to vždycky jistí, i když tyhle mám až na jaro.



Nějaké další praktické věci do domácnosti. Na tohle je Primark prostě bezkonkurenční :)



Ponožky jsem vám už ukazovala na insta stories a mám je pro mého drahého :) Happy Socks jsem sehnala v TK Maxx a původně stály 30 euro (nesmysl prostě) a prodávaly se za 9 euro :) Měli jich tam dost v různých designech, takže jestli chcete nějaké stylové ponožky jako dárek pro své partnery nebo třeba tatínky, můžete značně ušetřit :)



Největší klasika, kterou manželovi z Primarku vždycky vozím. Když to nejsou Star Wars ponožky, tak to jsou to ponožky s postavy z kultovního seriálu :) 







Na oběd jsme vyrazily do Vapiana, které můžu vřele doporučit! Miluju čistý a jednoduchý design jejich restaurace a hlavně to, že vám jídlo udělají čerstvé přímo před vámi. Italská kuchyně patří mezi mé nejoblíbenější, takže jestli to máte podobně, vřele doporučuji. Restaurace je navíc hned u obchodního centra, ve kterém je Primark, takže z nákupů ani nikam daleko nemusíte.



Ještě rychlá procházka po místních vánočních trzích. Nevím proč, ale nejvíc na nich miluju tohle ovoce v čokoládě (i když tentokrát jsem si ani žádné nedala, protože jsem byla přejedená z Vapiana :)




Cestou jsme ještě navštívily H&M home, abysme zjistily, jestli nemají něco lepšího než my tady :) A kupodivu mají to samé co my :)



A neodpustila jsem si i návštěvu oblíbeného Depotu (který je také na hlavní nákupní třídě kousek od Primarku)



Poslední částí nákupů jsou úlovky z drogerie. Nefotila jsem vám prací prášky, aviváže a takové ty praktické věci, které tam vždycky nakupuju a nevím, jestli by vás tahle tématika vůbec zajímala :) Dejte mi kdyžtak vědět v komentářích, jestli by vás to někdy příště zajímalo.

V TK Maxx jsem objevila toto mýdlo, které je prakticky v litrovém balení, které je ze skla a má úžasný design. Navíc krásně voní po lemongrass a až ho vypotřebuju, tak lahev rozhodně nevyhodím! 



V DM Drogerii jsem doplnila zásoby sprchových pěn, kterých je u nás na trhu zatím nedostatek. Tuto od Kneipp jsem zatím ještě neměla a chtěla jsem jí vyzkoušet a dám vám pak vědět jaká je.




Neodolala jsem i krému na ruce Nivea, který u nás myslím ještě není v prodeji (stejně jako třeba jejich sprchové pěny, které jsou super). Miluji parfemaci této řady a na krém se moc těším. Druhý krém na ruce je od Institut Karité a je z TK Maxx a stál nějakou směšnou částku a už dlouho jsem od této značky chtěla něco vyzkoušet. A krémy na ruce teď vypotřebovávám na kila, takže se určitě neztratí :)



Zjistila jsem, že si vlastně nepamatuju, jestli je tato kolekce laků od Essence i u nás nebo je to novinka, která k nám teprve dorazí. Nebyla to žádná limitka, ale stálá kolekce asi 6 odstínů a moc se mi líbil tento odstín, takže jsem ho do košíku nakonec přihodila, i když jsem toho v drogerii moc kupovat nechtěla.



Ještě dvě sprchové pěny od Bilou, které už ode mě možná už znáte, protože v létě jsem si kupovala melounovou verzi. Viděla jsem je jen v DMku, takže těžko říct, jestli je mají i jiné obchody v Německu nebo ne. U nás jsem pěny vůbec neviděla.



Neodolala jsem i paletce stínů od Catrice, z limitky Victorian Poetry. Nevím proč, ale prostě jsem měla nutkání ji přihodit do košíku a z nějakého důvodu se mi líbí barevné složení stínů. Nedávám jí moc šancí na úspěch (a uspokojení), ale když se mi nebude líbit, půjde o dům dál a třeba se bude líbit někomu jinému :)



A úplně poslední jsou vosky do mé nové "aroma lampičky" nebo možná spíše rozehřívače vosku od Air Wick. Včera jsem je už pálila a musím říct, že tato verze voní o dost intenzivněji, než ta vánoční verze, kterou jsem měla doteď. Ta taky voněla příjemně, ale přišla mi decentnější a trvalo delší dobu, než provoněla větší prostory. Tato verze voní vážně o dost více a provonila nám hned celý byt :)



Plánujete letos ještě nákupy v Drážďanech? Zaujalo vás něco nebo nám můžete doporučit nějaké vaše oblíbence nebo nějaké tipy z nákupů v Primarku a podovných obchodech? :)

40 komentářů:

  1. Mě Primark ted před Vánoci hrozně zklamal. Vždy tam nakoupíme alespoň dětem dárky a tentokrát nic. Miluji Home sekci a ta byla také bídná, i když pár drobností, hlavně vánočních jsem si koupila.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. pěkný nákup :) mě se nejvíce líbí ponožky a ty háčky na dveře, také vychytávky mám ráda

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné věci a fotky!! :) Já v Primarku oblečení moc nenkupuju (ale bytové doplňky jsou super!) a asi se tam ani nechystám, ale Happy Socks teď vládnou v mém ponožníku (jsem chtěla napsat "šatníku", ale tak...), takže rozhodně super tip!
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné nákupy, ta nástěnka je boží. Zrovna včera jsem viděla něco podobného v Pepcu a dost o tom přemýšlím. Sprchové pěny jsem měla taky a nadchly mě, jen tě maličko opravím, značka se nejmenuje Filou, ale Bilou (ikdyž to napsané vypadá jako F, to je pravda :D). Já se chystám do Primarku, ale do Vídně za týden, tak jsem zvědavá, co tam pořídím hezkého :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sprchove peny maji i mullerovi, vzdy tam chodim to omrknout 😉

    OdpovědětVymazat
  6. Primark je přímo můj ráj :) Takže jsi nakoupila suprové věci :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  7. Ja ked sa dostanem do Primarku, tak budem potrebovat nakladne auto, aby som odviezla nakup domov 😀 Do Drazdan sa nechystam ale do Viedne ano.

    OdpovědětVymazat
  8. Jelikož jsem z Ostravy tak do Draždan to je celkem kus, takže si na primark budu muset nechat zajit chut a jen slintat tady 😅kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  9. skvelé veci si si pokupovala :) ja som v Primarku bola iba raz, a nemala som šťastie na nákup niečoho čo by ma zaujalo :/
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné nákupy, těžko říct, co se mi líbí nejvíc. Ale z kosmetiky je to asi Niveácký krém na ruce, snad se k nám taky dostane, stejně jako jejich sprchové pěny. A z těch ostatních věcí asi mřížková nástěnka, botky a košík:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Nikdy jsem tam nebyla, ale rády bych se tam jednou podívala :) krásné věci sis koupila a ty fusekle jsou suprové :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ty věci z home sekce jsou vážně pěkný, nesmím se na ně zapomenout kouknout. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ja v Primarku jeste nikdy nebyla, kupodivu jsem ho nenavštívila ani v Anglii. Hezke veci sis pořídila.

    OdpovědětVymazat
  14. V Primarku jsem byla asi patnáctkrát, naposledy ve středu, třeba jsme se potkali :)!
    Nemám ráda konzum, bylo tam příliš mnoho lidí a příliš mnoho věcí. Odvezla bych si jich spousty, ale nekvalitní materiály a představa lidí pracujících na jednom kousku několik hodin v cizí zemi, aby se mohl tak levně prodat, přičemž oni z něj nezískají pomalu ani jedno procento z celkového zisku, mě utlumila. A tak jsem si odvezla jen plyšáka a spoustu dojmů :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ja som v Primarku ešte nebola. Snáď sa niekedy v lete podarí :)

    OdpovědětVymazat
  16. My jsme bohužel byly v Primarku v den kdy tam byla půlka republiky (17.11.) a byl to fakt otřesný zážitek! Takže pokud ještě někdy do Drážďan pojedeme, tak rozhodně ve všední den a nejlépe dopoledne...Jinak super úlovky :)

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělé nákupy. Také přemýšlím, že se někdy do Primarku vydáme. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Primark mám celkem ráda, ale také tam kupuji jen něco. Vždycky říkám, že 90% z toho je hrůza a vybírám si tudíž jen z těch zbylých 10% :-). Nejraději mám sekci noční prádlo, odkud musím vždy "povinně" :-) mamče přivést nějakou krásnou košilku. Minule jsem také přivezla ručník z řady Luxury (stejný jako máš ty malé zelené obličejové). Kupuji i utěrky a kosmetické taštičky (stejně jako NĚKDO :-) ).

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Pěkná výbava, já se tento rok zatím do Drážďan nedostala a do konce roku asi ani nedostanu:-), ale snad příští Advent nebo nějaký letní výlet by se mohl podařit :-). ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Sbírání polštářků plně podporuju. :) Do Drážďan se vždycky chystám, ale ta zima mě tak irituje, že za hranice vykouknu až na jaře.
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Žila jsem nějakou dobu v Holandsku, kde jsou Primarky taky a buď tam je ta Home sekce nějaká horší, nebo neumím lovit, ale nikdy jsem tam nic, co by mě extra zaujalo nenašla :( Nakoupila jsem si tam ale spoustu doplňků, veselých ponožek, spodního prádla a pyžámek, na to je podle mě Primark ideální. Souhlasím, že oblečení jsou většinou fakt hadry, jediné, co bych tam tak koupila by byl nějaký trendy kousek na jednu sezonu, za který by se mi jinak nechtělo dávat moc peněz.
    anka.liska.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Poridila si krasny kousky, doufam ze se tam zase brzy dostanu. Jinak k te svicce, ja odtamtud mela cajovky a ty byly nicmoc ale pak mam jeste ve skle vanilkovokokosovou a ta teda provoni byt za chvilicku

    OdpovědětVymazat
  23. Miluju Depot, ten bych vždycky nejradši vykoupila :-D letos jsem byla i úplně poprvé v Primarku, ale ten byl pro mě teda trochu zklamání, těšil jsem se hlavně právě na home sekci a přišlo mi, že tam vlastně vůbec nic neměli...no ale byli jsme tam v sobotu odpoledne, tak možná už bylo jen hodně přebráno...

    OdpovědětVymazat
  24. V Primarku bych se v home sekci asi dost vyřádila. Jinak to mýdlo ve skle je nádherné.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Dřív jsem hrozně chtěla v ČR Primark kvůli oblečení..ale poslední dobou pozoruju, že jsem asi hrozně vybíravá a nikde se mi 70% oblečení nelíbí, ale z bytových doplňků si snad vždycky vyberu :D
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Do Dráždaň bych jela ráda a měli jsme to i v plánu s dcerou, ale ještě by to nezvládla. Tento rok už tedy ne....tak příští snad babičky pohlídají a my vyrazíme. Prášky atd. by mě určitě zajímaly, které kupuješ a tady třeba porovnání s těmi českými :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ty ponožky jsou boží :-) l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Tak teď je mi fakt líto, že se do Drážďan nedostanu, protože sešit Time is meow a ta svíčka s vůní a designem lístků jsou něco, co asi fakt potřebuju v životě :D Skvělý nákupy, vím že závist je ošklivá, ale nemůžu si pomoct :D

    OdpovědětVymazat
  29. V Primarku jsem nikdy nebyla, ale jak tak koukám na ty věci z home oddělení, tak bych tu návštěvu měla asi naplánovat :-D

    OdpovědětVymazat
  30. Můj výlet do Drážďan by vyšel hodně draho :D

    OdpovědětVymazat
  31. Chtěla jsem letos Primark ještě stihnout, ale už to nejspíš nedám :D krásné kousky

    OdpovědětVymazat
  32. jee tak tento článek se mi hodí:) do Drážďaň se chystám o pár dní..
    Danylovelife@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Oblečení z Primarku stejně jaky ty úplně nemusím...ale doplňky a bytové doplňky, tak bych mohla být celý den :) A drogerkový článek pro inspiraci se určitě také hodí. doleckova.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Kedze som z východnehoslovenska, drazdany mam poriadne daleko :D ale dufam, ze na jar sa tam dostanem :)

    OdpovědětVymazat
  35. Ještě jsem neměla možnost sem tam dostat, no doufám, že v budoucnu se tam dostanu :) Krásné věcičky i kosmetiky vypadá skvěle :)
    misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Ten polštář je úžasný! Náš byt vypadá spíš jako džungle a tohle je přesně to pravé na doladění atmosféry...

    OdpovědětVymazat
  37. Rada by som sa aj ja raz vybrala do Drážďaň na nákupy, tak snáď sa podarí.
    ndovalovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. V drážďanech jsem byla před 14 dněma.. .jeli jsme v pátek, takže tam nebylo moc lidi. V primarku jsem také poridila parádní veci a doplňky...dokonce i balicí papíry tam měli opravdu krasne😅

    OdpovědětVymazat
  39. Taky mám nejraději home sekci sabinmater@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)