pátek 16. prosince 2016

Oblíbené parfémy | podzim-zima 2016

Je čas zase na menší update, který se týká mých oblíbených parfémů. Nevím jak vy, ale některé vůně, které mám, jsou podle mě na zimu jako dělané a třeba v létě si neumím představit, že bych je používala. K některým se stále dokola vracím a mezitím stíhám objevovat i nějaké další nové, které moje čichové senzory dokážou okouzlit a zpříjemnit současné ošklivé počasí zároveň. Které vůně mě teď nejvíce baví? 



Boucheron Quatre - květinovo-ovocný mix si mě získal z jednoho hlavního důvodu. Vůně mi evokuje limitovanou řadu se zmrzlou švestkou od Body Shopu, která byla k dostání minulý rok. Vůni této řady jsem si okamžitě zamilovala a strašně mě mrzelo, že produkty už po Vánocích nebudou v prodeji a říkala jsem si, jak by bylo skvělé, kdybych měla parfém, který voní jako tato řada. A světě div se, já ho objevila a okamžitě se zamilovala! Jestli jste zmrzlou švestku taky milovaly, tak tahle vůně voní prostě stejně :)

Paco Rabanne Lady Million Privé - Klasickou Lady Million už jste na blogu viděly mockrát a byla to i má svatební vůně, takže se k ní vážou ty nejhezčí vzpomínky vůbec. Její nová sestřička Privé je o něco těžší a právě vhodnější na chladnější část roku. Vůně je více dřevitá a cítit z ní můžete např. vanilku, kakao nebo květ pomerančovníku. Jestli klasickou verzi máte rády, ale na zimu chcete něco trochu silnějšího, tak tuhle určitě vyzkoušejte.





DKNY Liquid Cashmere Blush - používala jsem jí už na jaře a řekla jsem si, že si jí musím ušetřit ještě kus na zimu. Její název dost napovídá, jak voní a ve mě vyvolává pocit, jako bych si oblékla hebký kašmírový svetr. Je to pudrová vůně, která je hřejivá a trochu sladká zároveň. Opět se tu setkává můj oblíbený jasmín, konvalinky, pačuli nebo santalové dřevo a dohromady tvoří mix, který je podle mého názoru na chladnější období roku jako dělaný. Miluju, když ve mě vůně dokáže vyvolat nějaké příjemné pocity a tahle to přesně umí, protože máte chuť se někam zachumlat a jen si užívat tu příjemnou vůni.

Carolina Herrera Good Girl - má flakon který někdo miluje a někdo považuje naopak za kýč, posouzení nechám na vás :) Každopádně tento střevíček obletěl snad všechny časopisy i insta profily a získal si i můj nos. Pro mě je vůně velice zajímavá v tom, že se strašně krásně rozkládá a třeba po několika hodinách voní úplně jinak než na začátku a na mě osobně vydrží vonět docela dlouho. Ukrývá v sobě mimojiné i můj oblíbený jasmín nebo tuberózu s tonka fazolí.





Thierry Mugler Alien - moje láska a stálice už několik let! Pro mě vyloženě zimní vůně, která během teplejší části roku pěkně odpočívá ve skříni, protože je opravdu silná. Muglera a jeho parfémy buď milujete nebo nenávidíte a nic mezitím není. Asi jako u jediné vůně, kterou momentálně mám, ji stačí nastříkat ráno a vydrží celý den. Z oblečení pak voní ještě několik dní a upřímně jsem na ní v zimě závislá! A navíc je tak specifická, že se nikdy nespletete, pokud jí ucítíte a budete chtít identifikovat.



Hugo Boss The Scent - pro někoho to možná není typicky zimní vůně, protože je lehčí a svěžejší, ale i já ráda někdy vyměním silnější vůně za jednodušší a odlehčenější. The Scent mi zavoněla od první chvíle a jakmile jsem si pročetla složení, bylo mi to jasné. Obsahuje totiž frézie, což je u mě většinou sázka na jistotu a záruka spokojenosti.

Coach Coach - Když jsem byla před pár dny v Sephoře, u této vůně byla umístěná cedulka Nr.1, což by mělo značit nejprodávanější vůni. Vůbec se nedivím, protože i tato se nečekaně stala mojí oblíbenkyní. Baví mě detaily na obale i to, jak je vůně hravá, energická a krásná zároveň. Je to takový květinovo-ovocný koktejl a opět ne asi vyloženě zimní těžká vůně, ale věřím, že ne všichni během chladnější části roku nutně používají jen těžké nebo kořeněné vůně :)





Ještě pár detailů, ty mě totiž vždycky strašně baví!



To byly moje aktuální vůně, které nejčastěji používám a které mě strašně baví. Vím, že jsem hrozná v popisování vůní (i odstínů koneckonců), ale každý vůně stejně vnímá jinak a beru to čistě jako inspiraci, jestli třeba momentále hledáte nějakou novou vůni nebo třeba klidně i tip na dárek pro někoho dalšího :)

Jaké vůně baví vás během zimy? Rozdělujete vůně na letní a zimní, nebo je vám to jedno a nijak se tím neřídíte? Máme nějakou společnou oblíbenou vůni? :)

40 komentářů:

  1. Ten strevicek me tak láká, vidim ho vsude. Vune na letni a zimni nerozdeluju.

    OdpovědětVymazat
  2. Já vůně na letní a zimní nerozděluji, nejradši mám Euphorii od Calvina Kleina :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Strašne me zaujala na zimu uz zminena novinka od Carolina Herrera je to užasna vanilkova vuně a pro me must have na zimu :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Na botičkou uvažuji a Alien je prostě zimní klasika, já ho před nedávnem dodělala, nyní mám Dior.

    OdpovědětVymazat
  5. Rozhodně rozděluji vůně na letní a zimní, ještě na večerní a pracovní:-) Momentálně používám Diesel Loverdose.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,
    já jsem si teď na zimu oblíbila Roberto Cavalli - Just Cavalli. Na Coach si taky brousím zuby, ale říkala jsem si, že ten si asi pořídím na jaro :) Dále mezi mé oblíbené zimní patří třeba Guess by Marciano nebo klasika CK Euphoria. Přes zimu mám raději takové sladší vůně protože mám pocit, že se do nich jakoby zabalím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Carolina Herrera Good Girl ma zaujala. Pojdem ju ovonat aj ked ten flakon vyzera priserne podla mna. Ale mam rada jasmin a tonka beans ☺️

    OdpovědětVymazat
  8. dávnejšie som mala Paco Rabanne, a je to taká vôňa, ktorú cítiť často na ženách, tak som potom prešla na také netradičnejšie :)
    inak flakónik lodičky sa mi páči asi iba vo výklade, a verím, že je veľmi fotogenický :D inak ako praktický ho veľmi nepovažujem :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  9. Botička mě láká, ale v průběhu celého roku nepohrdnu ani Avonem či toaletní vodou z drogerie.
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Nad botičkou hodně přemýšlím.:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten flakon ve tvaru střevíčku nevidím poprvé a dost mně láká. V zimě většinou používám těžší vůně, na jaře a v létě pak zase lehčí.

    OdpovědětVymazat
  12. Podpatek mě oslovil hned, jak jsme ho uviděla - prostě bomba! Navíc i krásně voní. Neřeším u flakonu praktičnost, snažím se vybírat si z vůní, které na mě drží celý den, takže stříknu ráno a nechávám na poličce, případně mám parfém v práci, nenosím v kabelce protože se mi pak nehezky ošoupe. Nedělím úplně na zimní a letní, ale je pravda, že v zimě mám ráda sladší a těžší a v horkých dnech takové nevyhledávám. Mé oblíbené teď La vie est belle intense, Chanel Chance - ten celoročně...a za penízky k Vánocům bude možná i podpatek, uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  13. Za mňa paco rabanne olympea a armani si :))

    OdpovědětVymazat
  14. Vůně rozlišuju, zatímco v létě mám ráda svěží a ovocné (Lanvin D'Arpege, See by Chloé...), v zimě mám radši těžší, letos jsem si právě koupila od Paco Rabanne Olympeu, ale předtím jsem používala třeba Love, Chloé. Jedinou výjimkou, kterou používám celoročně je Miss Dior:)
    Vím, že jsem jednou v parfumérii zkoušela Aliena a vůbec mi nevoněl, ale pořád mě něčím láká, musím ho vyzkoušet znovu, protože zrovna vůně se mi dost mění a kolikrát to, co jsem dřív nemohla ani cítit, pak miluji:)
    Sim in the Bubblegum
    VÁNOČNÍ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Rendy, určitě vůně rozděluji, tedy jen léto a zima. Toho Aliena budu muset očuchat, většinou na něj čtu chvály :) já poslední dny sahám po Euphorii od CK ☺️

    OdpovědětVymazat
  16. Ten podpatek vypadá hodně dobře! :) Líbí se mi všechny svým flakonkem :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  17. Střevíček voní opravdu luxusně, ale v koupelně bych ho na poličce nechtěla. Za mě hrozný kýč. Používám teď YSL black opium😉

    OdpovědětVymazat
  18. Good girl vypadá skvěle ,ale na mě mi nevoní.

    OdpovědětVymazat
  19. Dlouho jsem střídala vůně od Avonu, ale už se mi dost ovoněly....k dalším parfémům se probojovávám postupně, zatím tápu a nevím, kam sáhnout...aktuálně střídám DG Rose the one a červené jablíčko DKNY, které jsem vyhrála u Tebe :)Vůně během roku nerozlišuji, prozatím nemám tak širokou kolekci :) doleckova.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Já mám parfémy taky rozdělené podle ročního období :). A můj top parfém je už druhou zimu Si od Giorgio Armani :).

    OdpovědětVymazat
  21. Milá Rendy, z Tvých top vůní jsem zatím neměla na parfémové poličce ani jednu. Dřív mě taky hodně ovlivňoval tvar a design flakonu, teď je mi to úplně buřt...U letních vůní mám ráda lehké svěženky typu Moschino Funny, na podzim a zimu jsem si nadělila Burberry The Beat. Občas nostalgicky zavzpomínám na můj první parfém: byla to Max Mara, připomíná mi kašmírový svetřík ( ehhhmmm, ten jsem ale nikdy nevlastnila :-).

    OdpovědětVymazat
  22. u mě je to pořád dokola GA Si a Lancome la vie est belle, ty mě nikdy neomrzí a vlastně ani nemám potřeb hledat další :-)

    OdpovědětVymazat
  23. ziaden z tychto parfemov nepoznam budem musiet ist poovoniavat
    a ja rozlisujem zimne a letne vone v zime mam rada drevite vone :)
    monikabullova at gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Carolina Herrera Good Girl by potěšila i mé srdce :) Přítel má vůni od Paco Rabanne, tu jsem mu doporučila a voní tak nádherně, že když se navoní... no hned jsem v rozpacích. Za to mě Lady Milione vůbec nevoněla

    OdpovědětVymazat
  25. Hodně jsem používala od Katy Perry Killer Queen, vůně přesně pro mě. Teď jsem si ještě koupila jednu vůni z Lidlu za pár korun a vydrží mi celý den.

    OdpovědětVymazat
  26. Urcite rozdelujem vone. Na jar leto - DG Limperatrice, chloe leau de chloe (zelena). Na zimu armani Si, ysl manifesto, lancome la nuit tresor. A najnovsi Zadig&Voltaire this is her, dokonala, presne vyvazena, sladko korenista, identifikovatelna. Lady million som si naslepo kupila v duty free pred par rokmi, a tak strasne mi v nej nieco vadilo, ze som ju po par pokusoch darovala :D pritom pansku verziu mal manzel niekolkokrat, tu mam rada.

    OdpovědětVymazat
  27. Coach Coach ve mě evokuje parfém od Hermés, tedy tím flakonem :) Pro mně je stálicí na skoro celý rok Burberry Beat a všechny vůně Hermés ze série Un Jardin (nejvíce zahrada po monzunu a zahrada na Nilu).

    OdpovědětVymazat
  28. Diky za tipy. U vuni nikdy nevim, co mam v parfumerii ocuchat, tak clanek ukladam a pak pujdu na jistotu. :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Já znám akorát od vidění ten parfém alá střevíc, když jsem byla na obhlídce ve Fann parfumerii, všimla jsem si dokonce, že je myslím 5. nejoblíbenější v Česku. Nevím jak voní, ale flakonek se mi líbí, hlavně by zapadl někam na poličku jako dekorace.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  30. Stejně jako ty miluju Boucheron a Aliena :) Teď ale nejvíc používám Alienova brášku - Alien Essence Absolue a naprosto ho zbožňuju!

    OdpovědětVymazat
  31. "Vetřelce" :-) taky používám a nemůžu se jí nabažit :-)

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Vůně na zimní a letní nerozděluji, mám raději celoročně lehčí svěžejší vůně. Momentálně používám šeříkovou od Yves Rocher, ta voní krásně, jen tedy nevydrží celý den. Několikrát jsem zkoušela Channel Coco Mademoiselle, ta mi voní moc, ale pořád váhám, zda za ni dát ty peníze... Z tvé sbírky mne zaujala ta DKNY Cashmere Blush, až půjdu kolem Sephory, vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  33. Osobne mám veľmi rada klasickú Paco Rabanne Lady Million a keď som v parfumerke ovoňala tú ich novú verziu Prvivé, tak som si povedala, že túto vôňu musím mať!
    ndovalovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Já miluju svůj Chanel, ať je léto nebo zima :)

    OdpovědětVymazat
  35. Alien nesmí chybět ani u mne doma! opravdu nádherná vůně :)

    OdpovědětVymazat
  36. Ja mam rozdeleno, leto chanel chance fraiche, zima chanel coco mademoiselle, jaro podzim chanel chance. Ted nove jeste chanel chance vive, tak ta bude as jarni:)

    OdpovědětVymazat
  37. Já používám jen jeden parfém a to klasika Paco Rabanne Lady Million, vážně tu vůni miluju :). Ale měla jsem vzorek The Scent a je to taky krásná vůně :)

    OdpovědětVymazat
  38. Přes zimu mám ráda těžší a sladší vůně.. nejvíce čistě vanilkové! Mám oblíbený vanilkový parfémovaný olej a v létě preferuji body splash od victoria´s secret :) Máš krásnou sbírku parfémů!!!
    misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Nejhezčí flakon má určitě Thierry Mugler Alien . l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ta poslední fotka je skvělá! sabinmater@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)