pondělí 12. prosince 2016

Nejhezčí diář na světě & moje plánování

Konec roku pomalu a jistě klepe na dveře a možná i vy jste zrovna ve fázi, kdy hledáte nový a perfektní diář na další rok. Chtěla jsem vám ukázat můj nový, protože ač jsem všechny ty předchozí měla moc ráda, tenhle je z nich prostě nejhezčí a taky největší! 

Někdo tomuto typu diářů říká spíše plánovač, je to myslím jedno, stejně jako je jedno, jestli někdo preferuje mini diáře do kapsy nebo velkoformátové plánovače :) Myslím, že právě tento větší formát se teď těší velké popularitě a je super, že jich je na našem trhu tolik na výběr a člověk se už nemusí spoléhat jen na zahraniční eshopy.





Nedokážu mít diář v mobilu a potřebuju si všechny úkoly, schůzky a povinnosti psát klasicky do papírového diáře. V mém okolí to tak má docela dost lidí stejně a v tomto ohledu jsem prostě klasik :)



Diář Happy Planner "Best year ever" - koupíte ho ZDE

Už strašně dlouho jsem chtěla plánovací diář většího formátu, protože doteď jsem měla vesměs menší formáty diářů, které byly sice více skladné, ale nevešlo se do nich všechno. Pokud si chci plánovat články a dělat si třeba jejich měsíční přehled, tak jsem si vždycky vytiskla plánek a tam si to extra vypisovala. Díky většímu formátu plánovače si teď kromě jiných aktivit a úkolů můžu plánovat i články na blog a mít o všem lepší přehled a hlavně mít všechno na jednom místě!



Takto vypadá celý set, když dorazil. Byl zabalený v bytelné krabici a v balení byl i set samolepek, lepítek a dvou magnetů. Další archy samolepek je možné si na českém eshopu také dokoupit. Plus milion washi pásek, lepítek, bločků a tak dále :)




Lepící bločky na poznámky miluju! Mám jich asi víc, než je zdrávo, ale používám je jak při plánování diáře, tak i v práci. Do diáře si vždycky lepím třeba nákupní seznamy nebo to do listy, abych na něco nezapomněla a které potom můžu odstranit nebo si lísteček odlepit a jít do obchodu pro nákup. Taky si na ně píšu třeba schůzky, které zatím nemám potvrzené, ale chci mít v diáři přehled o tom, co zhruba plánuju, aby se nestalo, že si na jeden den domluvím dvě aktivity, které by se časově překrývaly. Jakmile mám třeba schůzku nebo kafe s kamarádkou domluvené, přepíšu si to rovnou do diáře (nesnáším totiž škrtání a přepisování).



Plánovač nemá předtištěná data a začít ho používat můžete tedy prakticky kdykoliv, klidně třeba o půlky roku nebo třeba od začátku školního roku. Díky přiloženým samolepkám si ho tak označíte samy. Někomu by to možná mohlo vadit, mě to ale vůbec nevadí a beru to jako součást vyšperkování celého diáře :)



Jednotlivé měsíce jsou oddělené rozdělovači a na začátku máte vyčleněnou stránku, kam si můžete poznamenat důležitá data (např. kdo v tento měsíc slaví třeba narozeniny), různé poznámky nebo třeba jakou knížku zrovna čtete. To jsem v předchozím diáři postrádala a jelikož jsem třeba na narozeniny druhých lidí vážně marná a pokud mě na ně facebook neupozorní, jsem schopná je úplně vypustit z hlavy! Takže si už vypisuji narozeniny a svátky kamarádů a členů rodiny, aby mi nic neuniklo :) Poznámky chci zase využít k poznamenání nějakých kosmetických objevů nebo naopak propadáků, abych si pak všechno mohla dohledat a nemusela projíždět jen archiv blogu, kde je toho za celý rok docela dost.



Vzhled rozdělovačů je krásný a přesně podle mého gusta! Miluju ty ilustrace a styl, který je pro celý diář typický.




Dole: Měsíční přehled, kam si poznamenávám jen heslovitě, co mě ten den čeká a co mám naplánovaného. Nepíšu si tam žádné detaily, časy nebo místa, ale prostě třeba jen zubař, kadeřník apod. Pokud plánuji třeba akce nebo schůzky, tak se vždycky nejdříve podívám na tento přehled a hned vidím, jestli v konkrétní den mám volno nebo už něco v plánu. Vyhovuje mi, když vidím celý měsíc pohromadě. To platí i pro články na blog, kdy pak vidím, že např. v jednom týdnu byl už článek o rtěnkách a tudíž podobný další bude chtít naplánovat na jindy, aby se zaměření článků neopakovalo.



Vyhovuje mi formát diáře, protože i když to není úplně nejskladnější verze do malé kabelky, tak jeho přehlednost je úžasná! Někdo má podobné plánovače vyloženě jen na "domácí" použití a má je třeba jen na pracovním stole a s sebou je už netahá. Z plánovače je možné stránky snadno vyndat a zase vrátit zpět, takže klidně můžete nosit třeba jen dva měsíce a pak stránky postupně přidávat a zase odebírat.



Jsem z něj opravdu nadšená, protože plánovač je nejen krásný po designové stránce, ale je praktický a vyhovuje mému stylu plánování. Mám ráda, když jsou diáře funkční a nejsou v nich žádné zbytečné hlouposti a nadbytečné informace. Nepotřebuju mít v diáři vyznačené třeba české státní svátky (které pro mě stejně neplatí a řídím se jinými) nebo nějaké mapy, časová pásma apod. To si všechno můžu najít na internetu a nechci to jako vycpávku svého diáře. V Happy planneru má každá stránka svůj účel i funkci a to se mi vážně líbí a oceňuji to.

Super je, že tyhle nádherné diáře a plánovače seženete na českém eshopu a nemusíte tak řešit cla a jiné poplatky, které musíte řešit, pokud různé plánovače objednáváte ze zahraničí.

Myslím, že veškerá superlativa i slova chvály jsem už vyčerpala :) Prostě ho miluju a nemůžu se ho nabažit!

Co vy a diáře? Potřebujete mít taky klasický diář, nebo plánujete všechno v mobilu? Máte už diář na nový rok vybraný? :)

45 komentářů:

  1. Tenhle je dokonalý! Já diáře miluju, momentálně mám Momenteeczech, který je taky super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja tiez pouzivam klasicky diar. Tento tvoj je naozaj krasny, ale na mna privelky 😊 Mozno casom sa aj k takemuto planovacu dopracujem.

    OdpovědětVymazat
  3. Je krásný, také už po nějakém diáři pokukuji , v tom starém už mám naházené doktory a povinosti na leden a už se mi to tam vejde jen tak tak

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, tak ten je fakt boží. Strašně me to laka si takovy poridit. Pokukovala jsem po tech od Momenteeczech, ale tenhle vypada jeste lepe. Jen nevim, jestli chci do toho tolik investovat, kdyz mam tendenci na pul roku diar prestat pouzivat a pak se k nemu zase vratit.

    OdpovědětVymazat
  5. Je naprosto nádherný. Tento rok jsem se ale rozhodla, že si vytisknu svůj vlastní diář. A v photshopu/InDesignu si případně vyrobím nějaké svoje stránky. Řeším akorát ještě vazbu, do které to dám :) Pokud se mi to ale nezadaří, tak alespoň vím, který si mám koupit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jezis to je nadhera! Takovy nemam ani tady a to je tu spousta vychytavek xx

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten je opravdu skvělý! A ty doplňky k němu! Miluju!! :D
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  8. mě se tyhle plánovací diáře ohromně líbí, ale tak nějak nemám povit, že bych nějaký potřebovala...těch aktivit není tolik, stačí mi tedy kalendář v telefonu :-) jednou si ale nějaký takový taky pořídím, už jen kvůli tomu krásnému designu, tenhle je totiž opravdu povedený

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, já bych teda nedokázala mít diář, kde týden začíná nedělí :D Pro mě prostě týden začíná pondělkem a šmytec :D Já si momentálně frčím na Momenteeczech, který je happy plannerem trochu inspirován, a líbí se mi právě, že tam jsou už česká jména i svátky.

    OdpovědětVymazat
  10. Mě se diare obecne strasne moc libi, ale bohuzel si do noch pisu tak prvni 3 mesice a pak to pisu jen do mobilu 😂😓

    OdpovědětVymazat
  11. Do mobilu si nic psát nemůžu, vše si píšu buď do stolního kalendáře a do diáře Filofax.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Paráda! Takovéhle diáře se mi moc líbí, ráda se na ně dívám...ale bohužel, z praktických důvodů mám pouze minidiář, který nosím stále u sebe. Mobilnímu diáři jsem taky stále nepodlehla, není nad to, že si to člověk zapíše sám, jak zrovna potřebuje :) (doleckova.r@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  13. Mně se hrozně líbí tyhle "tvořivé" diáře, ale asi nejsem natolik kreativní abych ho dokázala udržet tak krásný :D já používám diář Albi (na příští rok mám s plameňáky) a věrně ho používám, jenom to tam prostě napíšu, max. použiju barevnou tužku :D
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Wow, tak ten si to oslovení "nejlepší" rozhodně zaslouží ! Vypadá luxusně !

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  15. Ja jsem nikdy nebyla na papirove diare. Zvykla jsem si vse zapisovat do mobilu. Ale doma mam jeden maly na drobne poznamky. Vzdycky se jednou za cas nadchnu a zacnu tam zapisovat nakupni seznam, plany na vareni atd, ale pak stejne prejdu do mobilni verze. Jsem v tomto hrozna. :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Ježíš to jsem neměla vidět :-))) Hned ho jdu koupit! Sice jsem si koupila Doller, ale po jeho otevření jsem poměrně zklamaná, asi jsem čekala něco jiného, jednoduššího a užitečnějšího.. Moje chyba ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak ten je opravdu úžasný. Já si minulý týden pořídila diář od Albi, tak už mám taky vystaráno. Ale zdaleka není tak úžasný, jako je tenhle, ale určitě si ho vytuním lepícíma bločkama a dalšíma blbůstkama.

    OdpovědětVymazat
  18. Jej. Plánnovat do takového diáře musí být radost. l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. ervulenka: tím, že tenhle není odatovaný, tak ho právě můžeš používat třeba měsíc, pak přestat a pak se k němu zase vrátit a samolepkami si ho vždycky jen označit na ten měsíc, kdy ho chceš používat :) To je myslím celkem výhoda oproti jiným diářům, které jsou pevně natištěné :)

    KlaPi: tady začínají nedělí jen ty měsíční přehledy, jinak zbytek diáře si jedu klasicky od pondělí :)

    eL Beauty Blog: o Dolleru jsem taky nějaký čas přemýšlela, ale jsem asi víc na tyhle barevné a veselé záležitosti :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já mám klasický kalendář postavený na okně - musím to vyloženě vidět ☺️ A zbytek ťukám do mobilu. Máš to ale krásně vyšperkované, o tom žádná 😉

    OdpovědětVymazat
  21. Je to krásný, ale asi bych to nevyužila. Mně stačí menší, týdenní diářa nejhlavnější pro mě je, aby byl datovanej, měl přehled celýho roku a dal se zavřít i na gumičku, aby se mi neotevíral v tašce. A samozřejmě aby to byla roztomilost sama :) Dovnitř si pak taky lepím všechno možný, zdobím samolepkama, vybarvuju... :) Nedám na diáře dopustit ani v době chytrých telefonů.

    OdpovědětVymazat
  22. Mě vystačí normální diáře, ale možná časem pořídím něco takového.:-)

    OdpovědětVymazat
  23. Já jsem po tomhle diáři toužila minulý rok, ale netušila jsem, že mají už i český eshop. Nedávno jsem si koupila podobný diář od momenteeczech, který má také vysunovací a zandávací stránky a jsem z něj hrozně nadšená, asi je řešený podobně, jen je datovaný a design je u happy planeru o trochu hezčí. Co ale postrádám jsou lepíky, různý roztomilý i praktický samolepky a pásky :). Na ty se určitě podívám :).

    OdpovědětVymazat
  24. Já si letos přála na Vánoce fitness diář, tak se na něj těším :). Jinak letos to bude poprvé, co jsem si vůbec přála diář, spíš jsem všechny záležitosti nosila v hlavě :D

    OdpovědětVymazat
  25. ten je nádherný. mě ovšem tyhle barevné diáře drží chvíli, takže jsem už nějaký rok věrná svému malému černému filofaxu :)
    kat.safarikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. wau tak tento diár je naozaj perfektný, je v ňom všetko, čo by človek mohol potrebovať..a ešte aj vyzerá pekne a zároveň je veľmi funkčný.. ja som taká, že si kúpim diár a chcem si písať a pánovať a po mesiaci je to pasé.. no asi to bude tým, že môj život bol neustále stereotypný...ale diár je naozaj perfektný :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  27. Miluju diáře!!! :) Už roky si kupuji od Moleskine, baví mě ten minimalistický styl a hlavně přehlednost. Tento tvůj diář by byl něco pro mě, to provedení je uplně top! Bohužel mi vadí, že má tak velké kroužky, mně to při psaní hrozně překáží :(. Mám raději pevnou vazbu :)

    OdpovědětVymazat
  28. Vyzera krasne, ale vystačim si s obyčajným :)

    OdpovědětVymazat
  29. Na rok 2017 už mám koupeno a trošku toho lituji. Ale rok 2018 už bude asi Happy Planner :)

    OdpovědětVymazat
  30. Ja mívám každý rok malý obyč diář . Jsou období, kdy jsem s ním spokojená, kdy příliš ne a kdy ho mam v šuplíku a kašlu na něj. Nikdy jsem neuvažovala o změně, ale teď mi došlo, když vidím ten tvůj, že zase tak moc super není. 😃Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  31. Máš krásný diář, líbí se mi velké diáře, ale upřednostňuji spíš datované. :) Na příští rok zkusím diář od holek z ACOS. Tak jsem zvědavá, jestli mi bude vyhovovat. Zatím jsem ho moc neprozkoumala, na to si musím počkat až na Štědrý den. :D

    OdpovědětVymazat
  32. Ten se Ti vážně Rendy povedl! :-) Je vážně nejhezčí! :-)

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj Rendy, ja uz od minuleho tydne pouzivam diar na 2017 letos se mi libil od Dary Rolins rok podle Dary, je sice trosku vetsi ale narvu ho do kazde kabelky, pak nosim jeste maly notysek kam si pisu zapisky treba z blogu nebo planovane nakupy a wishlisty :)

    OdpovědětVymazat
  34. Já se asi zamilovala :D! Musím začít používat lepíky, to mě nikdy nenapadlo, jak praktické by to mohlo být oproti tomu věčnému škrtání a přepisování :).

    OdpovědětVymazat
  35. Ten je nádherný! Já už na rok 2017 taky mám, i když trochu jednodušší.

    OdpovědětVymazat
  36. Dříve jsem spoléhala na diáře z časopisů, teď mají zase moc pěkné v Levných knihách.
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Jo je nádherný, koukala jsem an něj už tehdy, když ti přišel, ale ta cena mi přijde prostě dost vysoká..

    OdpovědětVymazat
  38. Wau! Krásně propracovaný diář :) Mám diář v černém koženkovém pouzdře a jen dokupuji náplň na další rok :) Snažím si zapisovat všechny důležité informace, no někdy se mi to nedaří. Musím se polepšit :D
    misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Nádherný diárik, ale pre mňa je trochu nepraktická jeho veľkosť, keďže diár nosím vždy so sebou v kabelke, tak vyhľadávam niečo menšie.
    ndovalovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. to je super diář. Já nedám bez papírového diáře ani ránu, nedovedu si představit mít diář jen v mobilu. Ale většinou si pořizuji "obyčejné" diáře, tenhle mne však zaujal, to bych sem mohla vyřádit :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)