středa 21. prosince 2016

Lifestylové okénko - Vánoční speciál

Poslední lifestylové okénko tohoto roku je tu! Neskutečně mě těší vaše odezva na tuto nekosmetickou rubriku a zdá se, že se vám zatím líbí, tak bych v ní chtěla pokračovat i v následujícím roce a uvidíme, jestli bude stále patřit mezi oblíbené a vyhledávané :) Příští rok bych se chtěla zaměřit více i na knížky a třeba nějaké tématické články (jako třeba uklízení a tak), ale kdyby vás to nebavilo, tak mi to prosím dejte v komentářích nebo skrze zprávy vědět, aby vás tato rubrika stále bavila. Beru to jako takový oddech od kosmetických témat a pokud by bylo něco, co by vás zajímalo a hodilo by se to do této rubriky, tak mi určitě dejte vědět, budu moc ráda za vaší zpětnou vazbu :) Snad se vám letošní poslední vydání bude líbit!


Zima sice nepatří mezi oblíbenou část roku, ale je spousta způsobů, jak si tento čas zpříjemnit. Třeba super ňufací dekou (Lidl), oblíbeným filmem (Dítě Bridget Jones, počítač Acer Swift 7) nebo domácími vosími hnízdy (na linecké ani rohlíčky nejsem, ale bez perníčků a hnízd by to na Vánoce prostě nešlo). Jo a ten hvězdičkový tác je z Nanu Nana (super na servírování vánoční snídaně až do postele :)





Brusinkový vánoční drink podle Zoelly a moje první čerstvé brusinky ever (Marks & Spencer, kdyby je taky někdo z vás hledal) :) A hvězdičkový tácek z H&M Home je z výprodeje (je menší než ten z Nanu Nana výše, ale provedením a materiálem je tak o dvě třídy výše).



I když máme jen menší stromeček, tak si to strašně užíváme a těšíme se, že až se přestěhujeme, koupíme si ten největší, co najdeme a budeme si užívat, že se nám vejde do obýváku :)



Začala jsem zase sledovat Gilmorky a připomínám si tak svoje mládí a pubertu, kdy to byl můj nejoblíbenější seriál :) Jsem zvědavá i na zbrusu nové díly!



Nejhezčí hrneček z lifestylové kolekce Zoelly (v setu s ním jsou i ty rukavice)



Stihla jsem ještě pár posledních schůzek a plánování projektů na rok 2017! Myslím, že se máte vy i já na co těšit :)



Navštívila jsem i nové bistro v Jindřišské, které se jednoduše jmenuje Špejle. Všechno je na špejlích a vy na konci platíte jen za počet špejlí, které zkonzumujete a ne za konkrétní jídlo. Kromě výborného jídla (které se 3x denně mění na snídaně, obědy a večeře), má bistro i krásný interiér a neskutečnou obsluhu! Věřte mi, že Špejle už brzy zaplaví Instagram a bude to it place Prahy :)








Jestli milujete gin, tak si přijdete na své taky, protože jich tu mají strašně moc a rádi vám doporučí neotřelé kombinace i s různými toniky.



Nová Yankee Candle do sbírky. Cherries on snow je krásná a i když to asi není vyloženě vánoční vůně, tak si její vůni teď po večerech užívám :)



Při shánění vánočních dárků jsem myslela i na sebe a když jsem viděla tenhle jednoročží batůžek (C&A), tak jsem mu neodolala :)



Zima je občas pěkná, i když mě vlastně štve :)



S Ájou a Lou jsme měly naší předvánoční besídku a dohlížel na nás i Stuart, který je prostě nejvíc rozmilá číča v týhle zemi! #StuartGetTheLouk



V Nanu Nana jsem v akci za 60 Kč sehnala i tento jednoduchý svícen, který by v případě potřeby šel i různě vyšperkovat a něčím klidně přizdobit. Měli jich tam ještě dost, takže pokud by vás zaujal, myslím, že ho ještě seženete :)



Letos jsem se pustila i do výroby nepečených kokosových kuliček ala Raffaello. A musím říct, že je výroba sice maličko upatlaná záležitost, ale jsou tak dobré, že do Vánoc asi ještě jednu várku přidělám, protože všem moc chutnají a už skoro nic nezbylo :)




Sbírám také inspiraci na prostření štědrovečerní tabule, protože letos to bude v mé režii :) 






A rozbalila jsem si i spousta krásných dárků od značek, se kterými spolupracuji a které jsem si dala pod náš stromeček, aby si dárky taky užil :)





A všechno ostatní hledejte na Instagramu @rendyordinarylife , kde mě najdete a kde s vámi sdílím všechno možné, co zrovna dělám nebo co mě baví :)

Jak se těšíte na Vánoce? Máte napečeno, dárky zabalené a užíváte si pohodu? Nezapomněly jste si také něco pěkného koupit pro sebe? :)

28 komentářů:

  1. Špejle vypadá dobře ! Musím omrknout až budu zase v Praze :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  2. Ja sa chystam dnes zdobit vianocny stromcek 🤣 Zabaleny darcek nemam este ani jeden.

    OdpovědětVymazat
  3. Rendy, parádní článek! Moc díky. Jsi moje nejoblíbenější blogerka a víš, co je zajímavý? Že to jde i bez videí, sdílení intimních detailů a přehnaného ukazování se :) A to mě na tom moc baví! Chci Ti popřát krásné svátky, do nového roku 2017 hlavně hodně zdraví, štěstí, inspirace a spokojenosti. Klárka

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle články mám hrozně ráda, jen mě vždycky zamrzí, že se nedostanu do žádnýho z těch obchodů, i když zase aspoň ušetřím :D Dárky mám, balit budu dneska, na to se vždycky těším, i když si s tím tak nevyhraju jako ty.

    OdpovědětVymazat
  5. Kokosové kuličky jsem letos také vyráběla :-) a ještě medovníkové :-) l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Lifestylové okénko mě hodně ba :) Líbí se mi tvé vymazlené detaily, které dělají domov domovem. Takže za mě v rubruce určitě pokračuj a neboj se ji rozšířit! Přesně jak píšeš, někdy je to fajn změna a zpestření mezi kosmetikou. Díky za tip na Špejly, už je napsaný na gastro wishlistu :) A otázka na závěr, jaký máš prosím notebook? Vypadá moc hezky. Přeji příjemné prožití vánočních svátků s bližními, Romča doleckova.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Kokosové kuličky mám také ráda :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Cherries on snow mám ve vosku a i když ani ve mně neevokuje Vánoce, tak se mi líbí a užívám si ji:-) Vosí hnízda budu dělat zítra, čímž budu mít veškeré cukroví hotové, stromek už je taky koupený, tak teď už zbývá ho jen nazdobit, dobalit dárky a Vánoce můžou začít:-)

    OdpovědětVymazat
  9. No, a teď mám hlad! :D Krásné fotky. :) Nikdy nezapomenu nakoupit dárky i pro sebe! :DD Ježíšek mi přišel už v listopadu z Asosu. :DD Ale samozřejmě pro mé nejbližší mám už dávno zabaleno a nakoupeno. Těším se až mamka bude rozbalovat dárky ode mě. Tento rok jich dostane asi 6! :D
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  10. Tyhle články nemají chybu 😊 Určitě se nám pak pochlub se svým štědrovečerním prostíráním :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jů, Stuart je moc roztomilej :)) Jinak ten hrneček od Zoelly vypadá božsky! :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  12. Špejle vypadá jako velmi originální a fungující nápad, doufám, že brzy navštívím. :-)
    Na Vánoce mám všechno nachystané a teď si užívám vánoční pohody.:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Korálka: moc děkuju a vážím si toho :) Jsem ráda, že jsou ještě lidi, kteří ke svému životu nepotřebují vědět, jakou značku toaletního papíru používá jeho oblíbená blogerka a jde víc po obsahu blogu, než po skandálech a hrabání se v soukromí druhých. Takže vážně upřímně děkuju a neskutečně mě to těší :)

    Lenka Jerlingová: taky jsem dělala i medovníkové kuličky a taky sklidily celkem úspěch :) Příští rok bych mohla udělat nějaké recepty a třeba by to někoho zajímalo :)

    Romana Dolečková: Moc děkuju a jsem strašně ráda, že se ti rubrika líbí :) Notebook je Acer Swift 7 (nejtenčí na světě a jejich žhavá novinka :), člověk má pocit, že drží spíš štos papírů, než notebook, jak je lehoučký a tenký :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jejo, naozaj krásne fotky a všetko vyzerá naozaj nádherne a vianočne.. ja tú atmosferu zbožnujem.. Ja už mám napečené, veľa som toho nerobila, lebo sme len dvaja a stromček je postavený no a darčeky sme si nekupovali, kúpili sme si spoločne výlet do Holandska, takže sa veľmi teším a snáď si teda kupim niečo aj pre seba :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Je fajn, že nám odkryješ i kousek ze svého soukromí, alias jaký typ dekorací máš ráda, jak si doma užíváš vánoční pohodu :-). I když mám raději články zaměřené na kosmetiku, tento je pro mě příjemným osvěžením :-).

    Hlásím, že mám vše již splněno, tzn. cukroví napečené, dárky nakoupené a zabalené :-). Vše totiž dělám v předstihu, takže když ostatní začínají panikařit, já už mám vše hotové :-).

    Jinak přeji krásně strávené vánoční svátky, mnoho inspirace pro blog, zdraví, rodinné štěstí a ať se Ti vyplní to přání, o kterém sníš :-).

    Petra

    OdpovědětVymazat
  16. Ta svicka me uplne svadi jak ji vu tebe vsude vidim 😁 Kazdopadne ja sem si za posledni dva mesice pro sebe nekoupila ani ponozky a jak se divam na ty darky tak jsem byla asi nak hoodne stedra😅 kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Resolution #1: Uggg - will obviously lose 20 lbs. #2: Always put last night's panties in the laundry basket... :)) jednička je věčná inspirace, jak nedodržovat předsevzetí :)
    do špejle se zajdu podívat, tyhle nová bistra po celém města mne hrozně baví

    OdpovědětVymazat
  18. Na nové díly Gilmorek se určitě podívej, mě to bavilo. Bistro Špejle mě tím nápadem s účtováním dostalo, navíc gin a tonic je mé nej pití.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Rendy, u nás zabaleno, napečeno :) vše připraveno :) a zařadit články o knihách beru jako 🔝 nápad :) měj se krásně a spokojené dny ;)

    OdpovědětVymazat
  20. To je nááádhera! Tolik krásné Vánoční atmosféry, dárečky taky paráda, to se někdo máá :))))

    OdpovědětVymazat
  21. Krásny článok, vždy si rada pozerám práve takýto tip:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  22. no my už jsme na vánoce nachystaný, stromek už máme od třetí adventní neděle, dárky nakoupené a zabalené, cukorví napečeno, akorát ještě chci udělat vosí hnízda a rafaela
    btw. ten set od Zoelly je krásný ❤️ ale je ten hrnek kvalitní?

    OdpovědětVymazat
  23. Dárky jsou zabalené ještě zbývá stromeček ale na něj se vrhnu dneska večer a mělo by být vše hotové, pokud jsem na nic nezpoměla :D

    OdpovědětVymazat
  24. Vánoční nálada ze mne zase opadla, ale vše mám naštěstí nakoupeno a nachystáno. Ta špejlo-restaurace mi přijde nápaditá. :)
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Ta Špejle vpadá božsky! Krásné Vánoce, Rendy <3

    OdpovědětVymazat
  26. Miluji tvoje články a tento je opět povedený :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  27. Celkovou atmosféru si užívám a snažím se být v klidu :) Dárky mám již zabalené a pár cukroví taky napečeno! :) Ty kokosové kuličky dělám taky ;) Vždy si taky něco koupím :) Tentokrát to byla kosmetika od Lush, které poprvé vyzkouším :) Už se na ni moc těším :)
    Přeji krásné Vánoce :)
    misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. my už máme všechno dávno splněno, stromeček nazdobený, dárky dávno zabalené. Teď jsme doobalovali kapra, už jen dodělat pár maličkostí, usmažit kapra a zachvíli bude večeře :) Krásné vánoční svátky!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)