čtvrtek 22. prosince 2016

GRWM: Vánoční look & použité produkty

Štědrý den je už skoro za dveřmi a je čas balit kufry a vyrazit oblažit rodinu! Kromě toho, že řeším dilema, jestli vzít jen jeden vánoční svetr nebo jestli jsem nezapomněla dárky pro všechny, je třeba myslet i na trochu té kosmetiky. A vážně myslím trochu, protože jsem si řekla, že dekorativka se musí vejít jen do jedné taštičky a nazdar :) Ideálně taky aby byla většina produktů v mini velikosti a bez nutnosti složité aplikace nebo používání příliš mnoha aplikátorů a nástrojů. Chci na Vánoce vypadat pěkně, ale babičce nebo tetě je upřímně jedno, jestli mám rudou rtěnku nebo jen balzám na rty, takže to chce trochu kompromis :)

Takže jsem vám při balení své kosmetické taštičky cvakla pár fotek, protože taky teď třeba zrovna řešíte, co si s sebou sbalit nebo co vytáhnout z kosmetického šuplíku. A nebo se prostě jen děsně nudíte a omylem jste sem klikly a čekáte, co se bude dít :)



Na mém menu nesmí chybět kvalitní základ, díky kterému make-up vydrží celý den, zvládnete s ním osmažit řízky, vykuchat kapra a případně rychle dobalit poslední dárky :) Pro mě osobně je nutná podkladová báze (Estée Lauder The Mattifier), ideálně pokud pleť dokáže i zmatnit a prodloužit výdrž make-upu. I make-up (MUFE Mat Velvet+) volím matující a nakonec rozjasňující korektor (Bourjois Radiance Reveal), kterým zakryju kruhy pod očima (které mám i díky tomu ponocování a psaní článků po nocích, haha :)




Při večerním líčení může člověk trochu přitlačit na štětec a udělat na obličeji větší drama. Ztratí se nějaké to konturování a trojnásobná porce rozjasňovače, takže není třeba se toho bát. Ve světle svíček u večeře nebo záře vánočního stromečku to bude vypadat v pohodě :) Do taštičky jsem zabalila mini pidi NARS Orgasm tvářenku a bronzer Estée Lauder Bronze Goddess, což jsou tak trochu make-upové legendy (a hlavně jsou v tom skladném mini balení). Rozjasňovač nesmí chybět a je jím můj miláček posledních týdnů (M.A.C Extra Dimension Skinfinish Beaming blush), který hází růžovo-zlaté odlesky a vypadá božácky! Jestli tímhle nehodím zlaté prasátko na zeď, tak už fakt nevim :)




Co se týče očí, budu asi trochu improvizovat a uvidím, na co budu mít večer náladu :) Balím si s sebou mini paletku od Tarte (Tartelette Tease), která obsahuje neutrální odstíny a je neskutečně skladná (což o většině svých paletek říct nemůžu). A nesmí chybět i super třpytivé stíny od M.A.C (Dazzle shadow Try me on) a tužka Kohliner (Minorque) od NARS, se kterou se snadno dělají kouřovky. Je výborná i jako podklad třeba pod třpytivé stíny, které dokáže neskutečně vytáhnout a schválně si jí někdy u stojanu Nars zkuste dát na ruku, maličko rozmáznout a pak na ní nanést nějaký oční stín a pak ho naneste vedle samostatně a uvidíte ten mega rozdíl :) A kdybych měla třpytek a lesku náhodou málo, beru s sebou i pidi krabičku Wet n Wild, která obsahuje krémové glitry, které vypadají na víčku super jako takový topcoat na jiných stínech. Všechno každopádně zakončím řasenkou Volume Reveal od Bourjois. U mě moc objemová není, ale řasy mi krásně natočí a rozčeše, plus vydrží ve skvělém stavu celý den a nijak neopadává ani nešmouhuje.





Aby všechny stíny držely na místě a ani jedna třpytka neopadala pod oko, tak jsem nezapomněla zabalit i bázi od NYX a obočí udržím na místě gelem od Trend it up (který je vážně skvělý)!





U rtěnek byl souboj snad největší! No, kéž by člověk neměl v životě horší problémy a volby, které by musel dělat, než vybrat vhodný odstín rtěnky, no řekněte :) Takže zcela nečekaně to vyhrála rudá a kdyby náhodou, tak mám v záloze i jednu nude (M.A.C Dahhlinggg). Rtěnka od Make Up For Ever (Artist Rouge Creme C403) má pro mě dokonale vánoční odstín a tentokrát jsem neváhala ani chvíli, která se stane tou pravou ke slavnostní večeři. 




A takhle to možná pak bude vypadat :) Snad se mě Ježíšek nelekne!



Co letos plánujete vytáhnout ze šuplíku vy? Řešíte vůbec líčení a make-up ke štědrovečerní večeři a rozbalování dárků? Jestli ano, tak do jakých barev ho letos chcete ladit? :) 

30 komentářů:

  1. Závidím ti tu MUFE rtěnku, hrozně moc bych alespon jednu z té řady chtěla :)). Jinak já si ted právě zamilovala minimální líčení očí (tzn jen matný stín a řasenka), takže o Vánocích aai udělám změnu a nalíčím si výrazně oči a nude rty. Ale kdo ví, třeba se to ještě změní haha :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně takhle si představuji perfektní vánoční look :) Linky, červená rtěnka a krásně sjednocená pleť.

    OdpovědětVymazat
  3. Já sázím na jednoduchý look, vykreslit nude oči s černou linkou a červené rty, a červené nehty, a myslím , že červená bude skvělá i na tobě :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Rendy, určitě se Ježíškovi budeš líbit ;) a tak to má být :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja letos snad poprve se chci ke stedrovecerni veceri tematicky nalicit😁 Takze oci budou zlato-cervene a cervena pusa ktomu a mam vystarano! :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ja sa na Stedry den nelicim vobec, ale velmi rada by som si niektore tieto produkty nasla pod vianocnym stromcekom :D

    OdpovědětVymazat
  7. Sice jsem pouze s rodinou a jsme doma, takže je to jedno, ale nalíčím se, mám ráda vánočně laděné nehty a na rtech červenou rtěnku, a stíny dám asi lehce zlaté.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Na oči využiju nějaký stín a zlatý pigment a rtěnku nějakou rudou.:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ještě nevím, co budu mít na sobě...ale pokusím se líčení nějak sladit s outfitem :) Už víš, jaký lak bude zdobit tvé nehty přes svátky? Díky za inspiraci, Romča doleckova.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Vánoční nehty už mám, tak už to na Štědrý den bude chtít jen sjednotit pleť, nějaké ty zlaté stíny nebo linky na oči a červenou rtěnku:-) Krásné Vánoce:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle jsou snad nejhezčí fotky u tebe na blogu :) Jinak vánoční líčení extra neřeším, já se tak nějak celkově maluju vlastně pořád stejně, nanejvýš přidám nějakou tu třpytku :)

    OdpovědětVymazat
  12. Určite sa ťa Ježiško nezľakne, neboj sa :) Vyzeráš super. Ja tiež riešim makeup na Vianoce a tak, pretože mám rada, keď je nejaká iná udalosť a môžem si na seba dať niečo iné, výraznejšie alebo trblietavé..alebo umelé mihalnice.. ešte však neviem, čo to bude. Väčšinou mi to napadne vo chvíli, keď sa začnem líčiť.

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné fotky se skvělým nápadem! :) Já určitě na Vánoce plánuji zlaté stíny a červenou rtěnku.

    OdpovědětVymazat
  14. Já každé Vánoce do líčení zakomponuju zlatou, protože bez ni to nejsou ty prave Vanoce😀 letos mám naplánováno jen lehce vykonturovat oční vicko (hnědý stín do zahybu, pudr na celé vicko), pridam podél ras zlatou linku, kterou udelam pomocí navlhceneho štětce a zlatého stinu, pak uz jen rasenku a je to!😂 easy špízy

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Rendy, ke štědrovečernímu stolu se určitě budu chtít "vyparádit" :-) víc než obvykle, protože tato událost je přeci jen slavnostní a jednou ročně :-). Přestože oční stíny běžně nenosím, teď do nich půjdu a asi si vytvořím i oční linky :-).

    Každopádně Ti to moc sluší, vlasy máš oproti Tvým hladkým hezky nakrepované :-).

    OdpovědětVymazat
  16. já se spíš zaměřuju na oči, ačkoli se mi červená rtěnka na vánoce líbí a úplně k tomu patří tak na štědrý večer ji nenosím...chci se pořádně zakousnout do ryby a nabrat si salátu, chci políbit muže za krásný dárky a nechci se starat jak u toho vypadá moje rtěnka

    OdpovědětVymazat
  17. Jejej, ta mini paletka od Tarte je naprosto superroztomilá :-) l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Vždy si říkám, že z taštičky (no spíš mega krabice) vytáhnu stíny, rtěnku atd, které normálně nepoužívám, ale potom se na to vykašlu a jen se poplácám make-upem a korektorem. Mno uvidím pozítří. :)
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. ty fotky jsou úžasný :). já na vánoční líčení prdim, většinou se ani nemaluju, jsem na to moc líná, vánoční filmy, který jsem viděla už stokrát, mi nedovolí dělat nic jinýho než jíst cukroví :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já se nelíčím, pleť si přes svátky potřebuje taky odpočinout. Maximálně použiju barevný balzám na rty.

    OdpovědětVymazat
  21. teda, ta paletka od Tarte je prostě n-á-d-h-e-r-n-á!!! moc krásné barvy :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ja liceni urcite resim, ale uvidim kolik na nej budu mit casu, letos to bude trichu jednodussi.Cervena rtenka se mi moc libi, ale je pro me neprakticka, takze pujdu do nude a mam novou zlatou linku, kterou chci zkusit. Makeup volim od Dioru a nejakou tu konturu a rozjasnovac :)

    OdpovědětVymazat
  23. ty fotky jsou skvělé! :) já líčení ani účes vůbec neřeším. Samozřejmostí je slavnostnější oblečení, ale jinak nic speciálního nevymýšlím

    OdpovědětVymazat
  24. Letošní vánoční look ještě nemám vymyšlený, ale loni jsem měla na celém víčku stín v odstínu capuccino a k tomu černou a zlatou linku; navíc jsme měli do zlaté barvy i stromeček. Ale letos máme bílo růžový, tak nevím, co vymyslím. :D :)

    OdpovědětVymazat
  25. Strašně ti to na té fotce sluší! sabinmater@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Volím jednoduché líčení, ve kterém se budu cítit dobře :) Bourjois Radiance Reveal miluji a používám vždy ! :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ty vlasy Ti takhle hrozně sluší :) a musím říct, že jsem čím dál víc přesvědčená, že ten vylepšený Mat Velvet od MUFE potřebuju :D :D :D

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)