čtvrtek 29. prosince 2016

Co jsem dostala od Ježíška?

Články i videa s dárky od Ježíška teď brázdí youtube i blogosféru a nevím jak vás, ale mě moc baví :) Takže jestli to máte stejně, možná vás článek bude bavit a jestli obecně berete podobná témata negativně, tak se uvidíme zase příště u ryze kosmetického článku :)

Letos jsem byla asi hodná nebo nevím, jak jinak si vysvětlit tolik krásných dárků a splněných přání z mého wishlistu :)

Strašně moc jsem si přála knížky a to se mi docela dost vyplnilo :) Mám teď chvíli co číst a skoro bych si vzala tak dva týdny volno, abych na to měla pořádně čas! Ježíšek mi donesl zásobu severského krimi, něco o uklízení a organizvání věcí a taky úžasnou knížku od Lisy Eldridge.



Dávat mi kosmetiku se většina lidí bojí a tvrdí, že všechno mám a že by mi už snad ani neudělala radost. Takové klišé, chápete :) Manžel objevil můj wishlist, kde jsem měla i tuto tvářenku od Marca Jacobse a když byl před Vánoci v zahraničí, tak mi jí koupil! Už jen to, že se odvážil sám do Sephory svědčí o neskutečné lásce a obětování z jeho strany, takže vám asi nemusím popisovat moje dojetí, když jsem tvářenku pod stromečkem rozbalila!


Pro značku Rituals mám velkou slabost a pro jejich Sakura řadu zvlášť. Miluju jemnou vůni této řady a zatím mě žádný produkt nezklamal, takže jsem moc ráda, že mám další kousky na zkoušení a už se musím dokopak k tomu, vám o této celé řadě napsat na blog trochu víc :)



Pixi a jejich známý Glow Tonic se mi osvědčil a jedno menší balení jsem stihla už vypotřebovat. Ježíšek si asi řekl, že bych měla vyzkoušet i nějaké další produkty této značky a nadělil mi jejich mini verze v dárkové sadě. Asi vám nemusím říkat, jak moc se na ně těším a jestli budou stejně skvělé jako Glow Tonic, tak budu příští rok zase o pár liber chudší :)



Dostala jsem i zásobu mých oblíbených příchutí Nespresso kapslí i s novým zásobníkem a sadou hrnečků. Letošní vánoční limitka se sachrem, štrůdlem a lineckým mi chutná snad ze všech, co jsem kdy ochutnala nejvíce.




Je vidět, jak moc mě kamarádky znají a vědí, jakou slabost mám pro svíčky, vosky i krásné věci do bytu :) To se zase bude fotit kosmetika s novým zátiším!




Vždycky jsem chtěla set na fondue a nikdy jsem ho neměla! A Ježíšek mi asi čte myšlenky a pořídil mi ho :) A taky ví, jak mám ráda čaje a jakou mám slabost pro hrnečky s pleteným potiskem :)



Po strašně dlouhé době mám i nové naušnice do sbírky




Protože někteří Ježíškové z rodiny nechávají pod stromečkem raději obálky s penězi a dárky si netroufnou sami vybírat, je pak výhoda naběhnout po Vánocích do obchodu a ve slevách pořídit nějaké pěkné věci :)




Velkou radost mi udělaly i nové pastelky - to se budou vymalovávat ty antistresové omalovánky! K snídani mám vánoční Mixit a taky nová sluchátka :)



Chybí tu jen sada nádobí od dědy a babičky, která mě neskutečně potěšila, ale nestihla jsem si jí ještě dovézt domů a říkám si, jestli si jí zatím nešetřit do nové kuchyně :) Nevím jak u vás, ale u mě platí, že čím jsem starší, tím víc dokážu ocenit podobně praktické dárky do domácnosti :) A taky jsem zapomněla na lístky na představení Caveman, na které se strašně těším, protože o něm všichni mluví v superlativech!

Co krásného Ježíšek přinesl vám? Splnil vám nějaké tajné přání nebo udělaly jste naopak vy někomu svým dárkem radost? :)

27 komentářů:

  1. Dostala jsi krásné věci, ta tvářenka je opravdu boží a vlastně sběratelský kousek. Já jsem podobný článek taky psala a dostala jsem spoustu super věcí, které mi udělaly velikou radost. Zejména oblečení na sport, noví tenisky a samozřejmě nějaká ta kosmetika nesmí chybět :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíc mě zaujaly naušnice, můžu se zeptat, odkud jsou? Jinak praktické dárky u mě také vedou...přesně, čím jsem starší, tím více je ocením. Letos jsem dostala mixér :)Těším se na recenze...a přeji hezký vstup do Nového roku :)

    OdpovědětVymazat
  3. No ty si musela být hodná. :-)
    Ta tvářenka je překrásná. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dostala jsi krásného Ježíška. Moc se mi líbí věci do domácnosti a hrneček s čajem jsem obdivovala také v obchodě. Můj Ježíšek byl hoodně bohatý, už také chystám článek. Dostala jsem oblečení, kosmetiku, nějaké blbůstky, které ale udělaly neskutečnou radost a asi dvanáct knih, takže super :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  5. Dárky jsi dostala parádní a na Cavemanovi jsem byla loni a byl to fakt zazitek.. urcite se nasmejes :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nemám slov, dostala jsi perfektní dárky :))) Já tentokrát jsem se obešla bez kosmetiky a raději dostala oblečení :) mám totiž kosmetiky hodně :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Rendy, ten wishlist je vážně skvělá věc, kór když Ježíšek nakoukne a nechá se inspirovat :-).´Taky dávám lístky do divadla či jinou kulturu - loni jsme byli na Cavemanovi v Brně, královsky jsme se bavili. Letos jsme si nadělili lístky na Gregorian, takže trochu jiný soudek. Dostala jsem knihu o Toskánku a Cimrmanech, tavnou pistoli ( na plánovaná DIY), krém od Havlíka pro Vytíženou ženu, CD Morriconeho a Lenny a spoustu dalšího; byla jsem hodná, nebojím se to přiznat.Ať se Ti další rok splní to Tvé tajné přání a velký obdiv za Tvou pilnost - Tvé fajnové příspěvky jsou časté a mají hlavu a patu a úroveň...

    OdpovědětVymazat
  8. Dostala jsi krásné dárky, sama bych je skoro všechny brala:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. tak tymahle dárkama by ježíšek zabodoval i u mě ;) ale i můj ježíšek byl skvělý a já byla nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tady byl letos někdo hodný... :))) Krásné dárky Rendy, upřímně a v dobrém ti závidím ty věci od Pixi a hlavně tu MC tvářenku - určitě mám v plánu si nějakou také pořídit. :) No a ty mramorované naušničky? Ty jsou naprosto kouzelné!

    OdpovědětVymazat
  11. Rozbalila sis překrásné dárky, ta tvářenka je nádherná:-) Můj Ježíšek byl mix splněných přání a překvapení a pořád jsem z něj moc nadšená:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Naprosto chápu radost z dárku od muže, zvlášť, když je spojený s takovým sebeobětováním :) Ten můj mi koupil k Vánocům foťák. Bohužel jsme ale zjistili, že to prostě není ten pravej pro mě, tak se sbalil, odjel do obchodu, kde ho koupil, zeptal se na výměnu a před chvílí mu volali, že je to možné. Takže se zase sbalí, odveze špatný foťák a přiveze ten správný. Udělalo to na mě vážně velký dojem <3
    Co se týče dalších dárků, tak největší radost mám rozhodně z knih - dostala jsem jich 33 a momentálně si přijdu jako v ráji :))

    OdpovědětVymazat
  13. Pekné vecičky, ale tie riady by som asi patrične neocenila :DDD
    Mňa môj nový "Ježíšek" potešil Zakázanou eufóriou od CK a chilli setom v zložení Carolina Reaper a Trinidad Moruga aj s kľúčenkou, do ktorej si môžem ampulku vložiť a na tajnáša prisypávať napríklad kolegom do jedla :D Skrátka niet lepšej kombinácie darčekov pre mňa, tento Ježíšek ma naozaj pozná :D
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné dárky! To by mě zajímalo, jestli ty knížky na uklízení opravdu fungují, zrovna na Zázračný úklid jsem měla spadeno:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  15. Caveman je naproto skvělý :)) šla bych na něj hnedka znova, takový dárek závidím :). z ostatních věcí už dlouho mrkám po pixi glow toniku, snad se k němu brzo dostanu :).

    OdpovědětVymazat
  16. Řada Rituals vypadá parádně, na recenzi se těším, a jestli můžu doporučit pastelky, nejlepší jaké jsem doma měla byly Maped, jsou neskutečně pigmentované a to nemusím vůbec tlačit.

    OdpovědětVymazat
  17. Rituals je taky moje srdcovka :) a ty náušnice jsou naprosto boží :D Náš ježíšek byl letos spíše v praktickém duchu ale myslím, že si to v průběhu roku zase vynahradím :D

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Krasne darceky, ale najviac sa mi paci ten od manzela je to velke gesto lasky :-), ten moj ked bol v Prahe kvoli mne tiez navstivil Sephoru, ktoru na Slovensku nemame, je to skvele ked mame takychto muzov :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Rendy, Sovu jsem odložila včera a kouká tady na mě Anděl a Plavec ;) a od Nesba Přízrak :0 to je milé ta tvářenka, to opravdu potěší :) hodná jsi byla :)

    OdpovědětVymazat
  20. já strašně potřebuju tu utěrku se surikatou!! tušíš, kde bych ji sehnala? a jinak náušnice jsou taky parádní ♥ já letos byla taky hodná a dostala spoustu skvělých dárků :-) ale největší je stejně ten, že jsem mohla být se všema, které mám ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Jo, tak cavemena si urcite uzijete. Jedno z nej predstaceni, co jsem videla!

    OdpovědětVymazat
  22. Moc pěkně napsaný článek, krásné dárky jsi dostala:o) Caveman je boží, už jsem ho viděla 2x a pokaždé jsem měla jeden záchvat smíchu za druhým :o)) Určitě si to užiješ :o)

    OdpovědětVymazat
  23. Paani!to je nadielka.som zvedava na to nadobi este,a odkial mas prosim kabelku?ta je tiez bozi

    OdpovědětVymazat
  24. Romana Dolečková: naušnice jsou značky Tally Weijl (snad to píšu správně :)

    Danka Šebestová: moc děkuju <3

    Alena Chlebovcova: kabelka je z Manga :)

    OdpovědětVymazat
  25. Caveman je super, budeš nadšená! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Jejo, perfektné darčeky.. super je to, že ťa vľetky potešili a potom, keď si dostala aj obálky, mohla si sa potešiť aj ty sama..čo je dvojnásobná radosť. :) Inak tá lícenka ma dostala, tvoj manžel musí byť proste perfektný! Ja som tentokrát ďaleko od rodiny a iba s mojím priateľom a tento rok sme si nekúpili nič hmotné, ale kúpili sme si spoločne napoly výlet do Amsterdamu, takže sa veľmi tešíme :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  27. Opravdu krásné dárky :-). Vůbec se nedivím, že nedostáváš kosmetiku, to by bylo jako nošení dříví do lesa :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)