čtvrtek 15. prosince 2016

Borotalco SOUTĚŽ

Pokud blog sledujete už nějakou dobu, tak možná víte, že značku deodorantů Borotalco jsem si velice oblíbila. Značka je původem z Itálie, kde má velkou tradici a stejně jako u nás má každý doma Indulonu, tak v italské domácnosti s velkou pravděpodobností najdete něco od Borotalca :) Produkty používám prakticky od doby, co se objevily na našem trhu, což už nějaký ten pátek je a jsem ráda, že i vás před Vánocemi můžu potěšit ještě jednou soutěží právě o produkty této značky :) 

Čím se deodoranty této značky liší od jiných? Hlavně díky obsahu Microtalca, které vzniká zpracováním mastku (jeden z nejčistších přirozeně se vyskytujících minerálů světa). A právě díky tomu deodoranty zajistí optimální absorpci potu a vaše podpaží udrží dlouho suché :) Více se podíváme na jednotlivé řady a taky vám prozradím, jaké produkty mám nejraději a samozřejmě nebude chybět ani slibovaná soutěž!




Invisible řada nabízí tři produkty, takže si na své přijde prakticky asi každý, ať už preferuje kuličkovou nebo tuhou verzi či klasický sprej. Tato řada je moje asi nejoblíbenější, protože má příjemnou, nevtíravou, čistou vůni a hlavně produkty nedělají fleky a skvrny na černém ani bílém oblečení. A jelikož nosím prakticky non stop černé oblečení, velice oceňuji, když ho deodoranty nešpiní. Navíc pro mě jsou toto jedny z nejúčinnějších deodorantů, které jsem kdy měla a jsou pro mě zárukou suchého podpaží. I když s nadměrným pocením problémy naštěstí nemám, tak pro mě jsou produkty Borotalco jedny z nejúčinnějších z drogerie, jaké jsem kdy měla. 



Invisible stick je z celé této řady můj úplně nejoblíbenější produkt. Na první pohled vypadá jako kuličkový deodorant, ale je to klasicky tuhá verze a vyhovuje mi i kvůli snadné manipulaci a jeho používání díky svému tvaru. Pro mě funguje skvěle a neobsahuje aluminiové soli. Podpaží mám díky němu opravdu suché a miluju, když ho použiju a cítím tu jeho čistou vůni. Vždycky mám pocit, jako bych právě vylezla ze sprchy :)




Kuličkové verze deodorantů nepatří mezi mé oblíbené, ale chápu, že někdo jiný je naopak preferuje a výrobce se tak snaží uspojit potřeby všech uživatelů :)



Řada Original má svou specifickou a tradiční parfemaci, kterou někdo miluje a pro někoho to není jeho šálek kávy. Pro mě je to taková jemná pudrová vůně, která mi evokuje něco trochu retro, ale určitě mi vůně nevadí ani mě neobtěžuje. Produkty obsahují Microtalco, které pohlcuje pot a zajistí tak suchou pokožku. S čímž můžu rozhodně souhlasit a mám to ověřené dlouhodobým používáním. Na tyto produkty jsem naučila i několik kamarádek ve svém okolí, které jsou také spokojené, za což jsem vždycky moc ráda (protože komu jinému, než kamarádům člověk vždycky doporučí jen to, s čím je 100% spokojený a za co dá ruku do ohně :)



I řada Original obsahuje klasický deodorant ve spreji, kuličkovou a tuhou verzi. Nevím jestli se mi to jen zdá, ale tuhá verze mi přijde o něco lepší, než poslední balení, které jsem naposledy měla. Přijde mi, že se pohodlněji nanáší a po kůži snadněji klouže a není tak moc tuhé :) 




Tělový pudr je taková specialitka této značky a myslím, že v drogerii jen tak něco podobného neseženete (nemyslím pudry pro děti, to je něco jiného :) Opět má typickou vůni jako celá řada Original a je to jemňoučký pudr v retro balení, které jako by vypadlo z babiččina šuplíku, nezdá se vám?

Pudr můžete nanést jako bázi pod make-up (měl by zabránit nadměrnému maštění pleti),před nebo po epilaci, aby jste předešly podráždění kůže nebo pudr můžete nanést na tělo po koupeli, aby byla pokožka jemnější a sametová.



Produkty, které tu nevidíte, ale Borotalco je nabízí, jsou například sprchové gely. Já osobně naprosto zbožňuji verzi Fresh (White musk), která má návykovou čistou svěží vůni. Pokud si na podobných vůních ujíždíte, tak mi věřte, že tohle je sázka na jistotu. Z Itálie jsem si minulý rok dovezla i tekutá mýdla na ruce, ale ty u nás myslím zatím nejsou.




A pokud vás ani jedna z řad výše neoslovila nebo je máte už vyzkoušené a zajímalo by vás něco nového, tak sortiment se o něco rozrostl s řadou Pure, která neobsahuje hliníkové soli, pokožku osvěžuje a chrání ji 48hodin před pocením a díky obsahu Microtalca ji zanechává suchou a a jemnou. Produkty seženete ve spreji a kuličkové verzi.







SOUTĚŽ

A abyste si také mohly vyzkoušet, jestli i vám se produkty Borotalco zalíbí, mám tu pro vás takovou menší ochutnávku. Jedna z vás může vyhrát balíček, který obsahuje kuličkový deodorant z řady Invisible, tělový pudr a deodorant ve spreji z řady Original :)


Pravidla soutěže:

Pod tento článek do komentáře napište, v jaké formě deodoranty nejraději používáte (kulička, sprej, tuhý, apod. a jestli máte s touto značkou třeba i osobní zkušenost) a ke komentáři připojte i váš email.

Soutěž probíhá do 20.12.2016 a poté bude jeden komentář vylosován a získá balíček produktů :)



*

77 komentářů:

  1. za mě je to skoro vždy 1.tuhý, 2.sprej, 3.kulička. Od Borotalca jsem měla tuhý Original a je fakt, že na tu vůni si člověk musí trochu zvyknout, ale účinky jsou skvělý :-) Mám teď nějaký zásoby,ale až je aspoň načnu, ráda bych si zase došla pro Borotalco, protože poměr cena/výkon je bez debat super.
    Mail je tefka(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. S touto značkou nemam vubec zadnou zkusenost, ale rada bych ho podarovala mamce, protoze ma velmi citlive podpazi a normalni drogerkove deodoranty ji delaji vyražku :/ Ja osobne preferuji tuhy deodorant od lusche ten je perfektni a zabrabuje poceni :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mala som ten deo spray a sprchový gel white musk, krásne vonia, fakt. Ale spray už nechcem, nerobí mi dobre na priedušky, len tuhé a guličkové. Značka je kvalitná.

    OdpovědětVymazat
  4. Zkusenost s touto značkou jeste nemam. Nejradeji mam deodoranty ve spreji.
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Rendy, další super soutěž, ty jsi úžasná :-) Borotalco používám asi 3 měsíce, ta vůně je úžasná! Doma mám sprej Original, jsem spokojená, akorát ho musím stříkat mimo naší malou koupelnu, protože bych se pak 10 minut neviděla v zrcadle :-) V práci mám v šuplíku stick Invisible a souhlasím...to je fakt super svěží první pomoc. Měj se pěkně!

    terezak1980@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Nejčastěji používám deodoranty ve formě spreje a s touto značkou zatím bohužel žádné zkušenosti nemám 😊

    OdpovědětVymazat
  7. Borotalco miluju! Jsou super funkční a tu klasickou pudrovou vůni miluju! Mám s ní pocit čistoty :)
    Nejraději mám kuličkové verze deodorantu.
    Krásné svátky, Rendy!
    m.horinkova_centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. O značce jsem doposud neslyšela, očividně chyba. Nejčastěji volím deodoranty ve spreji, dřív vedly kuličky. hra.lucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. sprejove ale i tuhe od rexony jsou moji favorite
    krasne svatky
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ja mam nejradši spreje. Včera jsem si koupila přírodní deodorant s vůní lotosu bez aplikaroru tak zkouším. Od Borotalco mam pudr. Radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Najradsej pouzivam roll on antiperspiranty. Skora, ze na Slovensku sa Borotalco nepredava bezne v drogerii. Ale v Rakusku ano, tak musim ovonat aj ostatne vone/rady. Mam totiz Invisible roll on a je uzasny. Skoda, ze v tej parfumacii nemaju aj sprchovy gel a telove mlieko. To by bol sen. Tu vonu zboznujem 😉

    OdpovědětVymazat
  12. S touto značkou zatím zkušenost nemám, ale hodně mě láká. Nejraději používám tuhé deodoranty.
    Ivanka.Andryskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Nejradši používám tuhé deodoranty :) Se značkou Borotalco zatím žádné zkušenosti nemám.
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Borotalco používám, právě protože mají i výrobky bez obsahu hliníku, na vůni té tuhé tyčinky Invisible jsem si musela zvyknout, ale moc mi nevoní.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Tak já s touto značkou žádné zkušenosti nemám. Ale hodně mě teda zaujal pudr, mám mastnou pleť a už nějakou dobu prostě nemůžu sehnat nic co by mi na to pomohlo :-( krémy, ani makeupy v drogerii, prostě mají být matující, ale k výsledek jaký mají mít se u mě prostě nedostavil, takže tedka musím sáhnout po těch lepších značkách, což je mi docela líto, když nevím zda mi pomůžou za to dávat ty peníze. Ale neuděláš nic, že :-D Takže ten pudr bych mco ráda vyzkoušela. Každopádně já používám tedy spreje, a to bud od nivei nebo od dove, zde už jsem své favority našla dávno :-) email: svabovajaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Značku jsem vůbec neznala a vzhledem obalů by mě nejspíš ani nezaujala, ale proč nevyzkoušet francouzskej ekvivalent Indulony, Francouzi vědí, co dělají. Osobně mám nejradši tuhý deodoranty s minimem parfemace, ať se to netluče s voňavkou :)
    dybovamanka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Já preferuju spreje, kuličkové deo taky moc nemusím, to už spíš ty tuhé. Od Borotalca jsem jeden sprej měla a byl fajn a taky ten sprcháč, ten hrozně voněl příteli, dovezl si ho z Chorvatska, tak jsem ráda, že je k dostání i u nás!

    littlegem@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Nejraději mám kuličkové. Borotalco jsem ještě nevyzkoušela, značku znám od tebe a musím říct, že v drogerii bych si jich jen tak nevšimla, ty obaly nejsou zrovna něco, co by mě zaujalo. niki.adamo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Nejraději mám deodoranty ve spreji :)
    Tuto značku jsme měla už možnost vyzkoušet :D
    Nelarichterova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Pěkná soutěž, o této značce vím, četla jsem dost recenzí, ale zatím nemám zkušenost.
    Nejčastěji a nejraději používám deodorant ve formě spreje.
    eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Rendy, já nejraději používám antiperspiranty nebo deodoranty ve spreji (nemám potom ten lepivý pocit), případně ty vytlačovací od Garnier.
    Od Borotalco jsem teď vypotřebovala original sprej a docela mi to trvalo, ta vůně je na mě hodně výrazná. Ráda bych ale zkusila ty další řady, protože stále hledám to nejúčinnější.
    Krásné Vánoce! :)
    gyggy_seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Se značkou zkušenosti nemám, ale vypadá zajímavě. Já mám nejradši asi kuličky, jsem na ně už za ty léta zvyklá :)
    therainbower@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Rendy. Na tvé doporučení jsem zakoupila Borotalco invisible ve spreji a musím říct, že jsem spokojená. Opravdu se nepotím a těším se, až ho podrobím zatěžkávacímu testu v létě, to je někdy utrpení :) A vůně je příjemná, jemná. Dříve jsem používala Lady speed stick gel, protože klasické tuhé deodoranty mi nevyhovovaly, poté jsem přešla na kuličky a teď jedu na sprejích :) Ale ráda bych vyzkoušela od Borotalca ten tuhý nebo kuličku, vypadají lákavě...a až dopotřebuji sprej, jdu do nich :) Díky za předvánoční soutěž, Romča doleckova.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. ja mam najradsej spreje, ale obcas si kupim aj gulicku. momentalne mam kremovy deodorant :) inak borotalco som neskusala, ale poznam z blogov.
    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Ja som si poslendých a to už bude i 10 rokov oblubila driclor a je to vo forme guličky, ktorá mi najviac vyhovuje.
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Rendy, s touto značkou nemám žádné zkušenosti. S deodaranty nemám dobré zkušenosti, tak je hodně střídám. Chvilku mi vyhovovala kulička, pak tuhý deodorant. Asi nejvíce jsem byla spokojená s rexonou. vercadvorska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Nejraději mám deodoranty ve sprejích. Borotalco jsem zatím nezkusila, ale už vážně musím.:-)
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Já tuhle značku ještě nevyzkoušela, ale nejvíce používám hlavně teď tuhé deodoranty a sem tam ve spreji :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Rendy, ja miluju od Borotalca sprchove gely a vozim si z italie zasoby mega baleni, nejradeji mam fialovy a modry a ted jsem vyzkousela i cerveny a taky mi voni. Deodorant je super ten invisible, fakt na cerne neni videt, ted mam sprej original a taky fajn. Pudr sice nepouzivam tak casti pod make up ale kdyz uz tak funguje.
    Mej se hezky papa
    Nikola-p@email.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Já mám úplně nejradši deodorant ve spreji. Kuličku ani tuhý deodorant jsem roky nepoužila, ale tak možná nebude špatné se k nim zase vrátit. Borotalco znám, používají ho lidé, kteří mají problémy s nadměrným pocením a velice jim pomáhá. Já osobně jsem tuto značku ještě neměla šanci ozkoušet a udělat si vlastní názor. :) Krásné Vánoce přeji! Martina

    e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Donedávna som obľubovala len deodoranty v spreji, ale momentálne mám najradšej tie tuhé a konkrétne od značky Dove. :)
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Prozatím jsem ještě značku Borotalco nevyzkoušela, ale líbí se mi, že je v Itálii nejprodávanější značkou :-). To si myslím mluví samo za sebe i s přihlédnutím k teplejšímu rázu počasí :-). Deodorant používám nejraději ve formě kuličky. Balení je malé a praktické, mohu si ho vzít klidně i do kabelky :-).

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj, já mám nejraději kuličkovou formu deodorantů. S touto značkou zatím zkušenosti nemám, ale třeba to někdy napravím :-). ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Skvělá soutěž :) Borotalco mám velmi ráda, vyhovuje mi jejich pudrová vůně :) Celkově mi nejvíce vyhovují kuličkové deodoranty nebo ty ve spreji na zafixování a zvětšení účinnosti ;)
    můj email:misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj Rendy, pořád nějak stále hledám ten svůj něj deodorant. Dost mi ale vyhovuje sprej, ale nepohrdnu ani tuhým deodorantem :) Černé oblečení nosím často, pracuji jako servírka a v této práci se pořádný deodorant hodí. Navíc nemám ráda mokré podpaží, pak to dost bolí po holení. Měj se hezky :) kajous68@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj. Já nejradši používám kuličkové deodoranty :-) Borotalco jsem ještě nezkoušela. l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Kedze nemam skusenosti s touto znackou,rada by som ju vyskusala. Najradsej pouzivam gulickove deozodaranty. Podolinska.zuzana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Tuhé. A tělový pudr pro dospělé jsem měla, ale je fakt, že z Německa, tam je toho slušný výběr.
    philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Značku Borotalco jsem ještě nezkoušela, samozřejmě jí ale znám, já mám nejradši spreje a nejméně kuličky, nemám ráda ten mokrý pocit.
    terezkaaa.h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Já jsem asi nejvíc zvyklá na spreje - je to asi nerychlejší ;). Tuhle značku jsem ještě vyzkoušela, ale docela si mě navnadila :D. p.potomova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Nejčastěji používám deodoranty ve formě sprejů a tento je můj "naposledy koupený" a určitě si jej koupím znovu ... Marie1177@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. vezmu to obráceně 😃 , jediné co mi nevyhovuje je kulicka, jinak to střídám podle počasí, nálady a rozpoložení.
    Borotalco už jsem vyzkoušela sprej v zelene i černé verzi a naprostá spokojenost. Skvěla vůně a úžasny pocit svěžesti.Už mám třetí a neměnila bych. Zatím nic mi nepřišlo tak úžasné jako právě Borotalco. Brousím si zuby na tuhý a mydlo. Líbí se mi, že vůně je unisex, takže, když jedeme na vikend či dovcu stačí nám jeden sprej a tím i ušetřené místečko 😂😂😂.
    lenboda@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Do nedáva jsem používala hlavně sprejové deodoranty, ale když jsem objevila tuhý, tak je u mě na prvním místě. Máma si Borotalco už nějakou dobu chce koupit, ale ještě se k tomu nějak nedostala, takže ji to bude čekat pod stromečkem.
    petra.stastna21@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Já na tuto značku přišla poměrně nedávno a to díky Avon běhu, kde jsem našla sprej z řady Original jako součást taštičky s reklamními produkty. Překvapilo mě složení v tak masové produkci. Našla jsem po mnoha letech něco, co opravdu zabírá, není zbytečně přeparfemované a nepřebíjí můj oblíbený parfém. Vyzkoušela jsem řadu Invisible a už u ní zůstala. Má nevtíravou vůni a poměr cena -kvalita je výborný. A příjemný bonus, že je unisex, tedy můž je taky spokojen. lenka.kovalovska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Dříve jsem používala spreje, ale vadila mi spousta toho aerosolu, která mi vždy zamořila pokoj. :D Proto jsem přešla na kuličkové a s těmi jsem spokojená. Momentálně používám Niveu Invisible a zkouším kuličkový deo od Avonu On Duty. :)
    petjanca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Pouzivam borotalco invisible. Ted mam nove tuhy stick, predtim jsem mela kulickovy. Vyhovuje mi, ze nedela bile fleky na tmavem obleceni. leny.horakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj Rendy,nejraději mam deodoranty ve spreji no někdy sáhnu taky po tuhem deodorantu.S touto značkou skusenosti nemam ale ráda bych vyzkoušela.
    Antolikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Najčastejšie používam spreje, na dovolenke väčšinou tuhé antiperspiranty. Momentalne používam Borotalco, sprej, ktorý som si kúpila na dovolenke, pretože na Slovensku som túto značku nevidela.
    kattiaprobe@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Do této soutěže se nezapojuji, ale jako základ používám tuhý a v práci mám kuličku záchrany. :)
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Ja mam nejradsi kremove a o tehle znacce jsem se dozvedela az od tebe. slanecek@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Vždycky jsem používala spreje Rexona, ale asi před čtvrt rokem jsem si koupila Borotalco Invisible tuhou verzi (nejdřív jsem si myslela, že je kuličkový) a musím uznat, že je skvělý. Už si nedovedu představit, že bych používala ty sprejové antiperspiranty. Tuhý Borotalco jsem si koupila i díky tomu, že neobsahuje hliníkové soli a určitě u něj zůstanu :)
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Nejradši používám kukickove nebo tuhé deodoranty...pres den pak dostrikavam sprejema. Se značkou Borotalco zkušenost nemám, ja stále dokola používám deodorant od Garnier, protože mi sedí jeho vůně :O)

    OdpovědětVymazat
  53. Většinou na doma kupuju spreje, protože se pak můžu bez čekání obléct, ale když jedu někam, kde mám být pohromadě s více lidmi (třeba na soustředění), tak beru tuhý. Borotalco jsem zatím nezkoušela, jedu v Rexoně. annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Od Borotalca jsem zatím žádný deodorant nezkoušela, ale obecně mám nejraději tuhé, příp. krémové verze a potom ty sprejové, ke kuličkové jsem si popravdě zatím moc cestu nenašla, ale třeba jednou :-)
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Borotalco jsem ještě nezkoušela, momentálně nejradši používám Rexonu a to jak ve spreji tak tuhou
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Dříve jsem používala jen tuhé a kuličkové deodoranty. Pamatuju si na můj úplně první deodorant, Nivea v kuličce, ještě v takovém skleněném obalu, těch jsem mívala několik :). Přes tohle léto jsem se dala na spreje, ale zase se vracím k tuhým verzím. Borotalco jsem měla v cestovní verzi a líbila se mi jeho vůně

    OdpovědětVymazat
  57. Já mám nejraději spreje.O značce jsem už slyšela ale ještě jsem nezkoušela :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Já preferuji spreje :) O této značce jsem slyšela samousamou chválu, takže určitě stojí za vyzkoušení :)

    OdpovědětVymazat
  59. Ahojky. Se značkou žádné zkušenosti nemám, zatím jsem používala jen sprej Rexona přes den a po koupání tuhý deodorant od Dove :-)

    Misula16@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Borotalco jsem ještě nikdy nezkoušela:) a preferuji kuličky.
    email: somethingbykate@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Ahoj Rendo:) Soutěž vypadá skvěle! Ráda se tedy zúčastním. Preferuji deodoranty ve spreji.
    A můj mail: nikol.arazimova@gmail.com
    Hezký den:)

    OdpovědětVymazat
  62. Teď používám kuličkový deodorant od Vichy ale Borotalco chci už dlouho vyzkoušet.
    Danylovelife@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Bezva soutez!!! Nejcasteji pouzivam spreje ale v lete saham i po tuhe verzi...od Borotalca jsem mela sprej z rady Original a je pravda,ze jsem si musela na tu vuni zvyknout a taky mi vadilo,ze nechaval fleky na obleceni...radeji jsem mela sahnout po te Invisible rade;)
    zuzek92@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Priznám sa, že najradšej mám deodoranty v spreji, kedže nerada čakám kým mi tie guličkove "zaschnú" a mam z nich taký lepivý pocit. S touto značkou skúsenosť nemám, ale veľmi ma oslovila z článku.
    ndovalovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. mne je forma deodorantu v podstatě jedno, jednou mám kuličku, podruhé tuhý... ale i tak, nejčastěji používám spreje. S Borotalcem ještě osobní zkušenost nemám, momentálně nejvíce používám rexonu. MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Nejraději používám kuličku :)) teď momentálně používám bio solný deodorant z DM :) s Borotalcem nemám vůbec žádnou zkušenost a ráda bych ho už vyzkoušela :) e-mail: sabina.mandkov@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. ahoj, používam tuhú formu, v lete aj spray, s Borotalcem nemám zatiaľ skúsenosť, ale uvítam, ak ju budem môcť vyskúšať :)
    katka65@gmail.com.

    OdpovědětVymazat
  68. Formu deodorantu střídám asi po čtvrť roce, někdy i dřív ale víc vyhrává tuhý deodorant. Osobní zkušenost nemám, ale ráda vyzkouším :)
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Nejraději mám tuhý, protože z vlastní zkušenosti mohu říct, že funguje proti pocení nejlépe. Od Borotalca jsem vyzkoušel minulý rok deo sprej a byla jsem mile překvapená, hezká, netradiční vůně a fungoval skvěle. =)
    fofolacek369@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. S touto značkou ještě zkušenosti nemám, ale podle článku vypadají produkty zajímavě. Já mám nejraději deodoranty ve spreji.
    k.kostelanska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Používám tuhý deodorant,protože beru léky,po kterých mám neustále koláče v podpaží.Borotalco jsem ještě neměla tu čest vyzkoušet,zda by můj problém vyřešil,ale ráda bych,protože jsem už nešťastná z toho.
    Konvičková.jarmila@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Ahoj,

    vím jsem asi divná, ale bohužel nikdy jsem borotalco nezkoušela v žádné podobě.
    Já mám ráda variantu tuhých antiperspirantů.

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Borotalco miluju, funguje, krásně voní a teď je v Albertu i za super cenu. Co se týká formy, nejraději používám sprej, popřípadě tuhý deodorant a z celého srdce nesnáším kuličky, protože dlouho zasychají a mám pak pocit ulepeného podpaží :(
    elbidelin@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Nejvíce používám deodoranty ve spreji, ale nenašla jsem takový, který by mi 100% vyhovoval a na tuhle značku jsem slyšela spoustu chvály :)
    sabinmater@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Nejradeji pouzivam kulickove deodoranty,anebo ty ve spreji,zalezi na typu aktivity...do prace kulickove,na sport sprej...borotalco je super,vzhledem k tomu,ze hodne sportuji,potrebuji aby deo fungoval,coz borotalco splnuje na jednicku!xmartina.d@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Ahojky,už rok používám jen borotalco originál a měnit nehodlám,je jedinečný a cenově přijatelný a splňuje vše co od nej očekávám
    douchova.j@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)