pondělí 19. prosince 2016

Beauty oblíbenci posledních dní

Posledních pár dní bylo vážně narvaných a neměla jsem na blog ani Instagram skoro čas. Předvánoční návštěvy a posezení s kamarády jsou teď hlavní náplň mých dní a chci si to všechno užívat, takže určitě chápete, když člověk není pořád online a nesdílí s vámi úplně všechno tak často. Chtěla jsem vám ale ukázat několik produktů, které jsem si v poslední době oblíbila a třeba i vás zaujmou :)




DM Drogerie uvádí novou řadu štětců Ebelin, která by měla být pro náročnější uživatele a některé ze štetců jsou i z přírodních štětin. Jako třeba i tento níže, který je určený k nanášení rozjasňovače a klidně i tvářenky nebo bronzeru. Zatím musím říct, že je to asi můj vůbec nejoblíbenější štětec ze všech těch nových a určitě pak na blogu uvidíte něco více o celé této řadě :)



M.A.C Extra Dimension Skinfinish (Beaming blush) a Dallas od Benefitu jsou teď aktuálně moje lásky veliké! Dallas vám asi představovat nemusím, je to jeden z top produktů Benefitu a je to něco mezi tvářenkou a bronzerem. Je to neuvěřitelně univerzální odstín, který se hodí prakticky k jakémukoliv líčení a když člověk neví, po jaké tvářence sáhnout, tak Dallas to jistí. Rozjasňovač od M.A.C je krásný a je škoda, že na fotce nejde tak věrně zachytit jeho měňavý odstín. Je skvělé, že jsou tyto produkty už konečně součástí stálé nabídky a nejsou jen v limitovaných kolekcích!




Smashbox trio očních stínů (Sepia) je matné a super jako základ snad pro každé líčení. Někdy prostě není chuť na výrazné a barevné kombinace odstínů a když chci jen něco neutrálního, tak to jsou přesně ty barvy, které mi sedí. Stíny jsou moc pěkně pigmentované a na bázi mi vydrží v pohodě celý den.



Estée Lauder Double Wear Stay-in-place make-up je jeden z make-upových objevů letošního roku. Sice jsem ho objevila trochu pozdě a většina lidí ho má odzkoušený už roky, ale to nijak nesnižuje moje nadšení z něj :) Neuvěřitelně dobře drží a přitom není na obličeji jako beton nebo hutná maska. Jeden z nejodolnějších make-upů, jaké jsem kdy měla a naprosto chápu, proč ho všichni tak milují. Navíc jsem na něj dostala už spoustu komplimentů, kdy se někdo ptal, co používám, že mám tak pěknou pleť :)



U této řasenky od Smashboxu jsem si ze začátku nebyla úplně jistá jejím kartáčkem. Na první pohled vypadá úplně obyčejně a normálně, ale je celkově docela dlouhý a vůči mému spíše menšímu oku působí trochu mohutně. Nicméně musím říct, že řasenka úžasně drží a je vážně voděodolná, jak slibuje její obal. Řasy pěkně rozčeše a lehce natočí a hlavně je udrží ve stejném tvaru celý den. Ovšem nedoporučuji příliš vrstvit, protože potom už má tendence slepovat. O téhle krásce ještě určitě na blogu uslyšíte :)



Lak na nehty Trend it up Holo dimension (020) jsem chtěla vyzkoušet hned jak jsem ho uviděla ve stojanu. Odstínem mi připomíná stín Solstice od Urban Decay, protože z některého úhlu je lak vínový a z jiného zas jakoby zelený. Obecně jsou laky této značky můj objev letošního roku a myslím, že v tom nejsem sama a okolo této značky je letos pořádný boom :) Rtěnky Make Up For Ever Artist Rouge Creme (C209) jsem si oblíbila a bylo těžké sem vybrat jen jednu z nich. Obecně bych tu mohla mít vyfocených asi tak 5 dalších, které ráda používám v posledních dnech i týdnech, ale to by pomalu vydalo na samostatný rtěnkový článek :) Tyto rtěnky uváděl MUFE letos s najdete je ve 2 finiších a ve velké škále odstínů. 




Jaké produkty teď používáte vy nejraději? Máme nějaké společné? :)

28 komentářů:

  1. Díky za prima tipy. Přemýšlím teď o tom, že ten štětec Ebelin vyzkouším :-) l.jerlingova&seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce mě zaujal rozjasňovač a Dallas od Benefitu :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  3. V poslední době jsem si oblíbila konturovací paletku od Pupa, a využívám zimního období pro výrazné rtěnky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Včera jsem si pořídila dva laky Trend It Up, strašně se těším, až vyzkouším, ty pozitivní a nadšené ohlasy mně nenechaly chladnou:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejraději používám minerální makeup od clinique :) Baví mě jeho rychlá aplikace a pleť vypadá krásně :) Oblíbila jsem si i Havlíkův přírodní zázrak, který je úžasný na suché místa :) Hodně mě zaujal tvůj nový lak na nehty! Nejspíš se po něm poohlédnu a udělám si radost :) Jinak bych chtěla v budoucnu určitě zkusit Dallas od Benefitu :)
    misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já chci určitě ten makeup od Estee zkusit, čtu na něj pořád jen samou chválu (ani jeden hejt :D!). A po tom holografickém laku vždy v DMku sahám, ale ještě jsem ho nehodila o košíku, protože z těch jejich třech odstínů si nedokážu vybrat jeden jediný :D.
    Nejraději já teď používám denně řasenku od Too faced-Better than sex :), tvářenku od The Balm-Hot Mama a na rty házím rudé odstíny buď Rimmel-Kate Moss nebo opět můj oblíbený Too Faced Melted :)

    OdpovědětVymazat
  7. Lak od Trend it Up mám a moc mi nevyhovují. Mnohem déle mi drží laky Flormar. MUFE rtěnky musím vyzkoušet, vypadají vážně skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  8. Stejný lak jsem koupila kamarádce k vánocům, vypadají dobře :) doleckova.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Zatim jsem vyzkousela hoola bronzer od benefitu a pokud ho nekdy vypotrebuju (coz netusim jesi se mi povede protoze mi prijde bezedny :D ) tak pujdu do dalasu :D kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Dallas jsem dost používala na podzim, teď nosím hodně Rapture od UD :). Trend it up lak jsem si taky hned musela koupit, protože se mi taky okamžitě vybavil Solstice stín a po tom Ebelin štětci se musím v drogerii mrknout, takhle z fotky nevypadá úplně marně.

    OdpovědětVymazat
  11. Pleť se mi zbláznila, takže mým spojencem je pro dnešní dny krycí make-up a korektor Catrice Camouflage. Ale už se těším, až v nejbližších dnech "nahodím" nějaký vánočně laděný lak a červenou rtěnku.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Dallas je taky můj každodenní "kamarád" a rozjasňovač Mufe 😍 a makeup Bourjois healthy mix - na který jsi mě přivedla Ty a jsem s ním fakt spokojená ☺️

    OdpovědětVymazat
  13. Tenhle lak na nehty je krásnej, to abych pro něj zaběhla.:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Makeup bych chtěla jednou vyzkoušet, měla jsem ho ve vzorečku a byla jsem nehorázně spokojená :) A laky na nehty Trend it up jsou boží mám jeden ružový a jsem spokojená :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  15. Dallas je klasika, pouzivam jo, kdyz jsem lina resit, jakou tvarenku pouzit :). Na ebelin stetce jsem se byla podivat a hrozne mne zajima jejich houbicka na makeup. Mac rozjasnovac bych chtrla zkusit, muj nejoblibenejsi je ted od trend it up v kombinaci s elf tvarenkou, co vypada jako rozjasnovac nebo tekuta becca champagne pop :).

    OdpovědětVymazat
  16. já jsem si konečně pořídila Rockateurku a jsem z ní nadšená...Dallas je určitě další v pořadí :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Barva rtěnky od MUFE je fakt krááásná :-). Mám od nich také jednu, ale ta mě trochu vysušuje, takže před jejím nanesením nejprve musím použít balzám, ale barva je super!

    OdpovědětVymazat
  18. Škoda, že se Dallas neprodává v miniatuře podobně jako Hoola bronzer. Bronzery totiž nikdy nevypotřebuju a přitom jich je tolik, které bych chtěla vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to mě pobavilo, přesně tenhle štětec na rozjasňovač jsem si minulý týden koupila a po prvním použití letěl okamžitě do koše, protože tak příšerně pelichající štětec jsem ještě nezažila! Měla jsem chlupy z něj po celém obličeji a celých šatech, samozřejmě černých, takže se na nich bílé chlupy moc pěkně vyjímaly a musela jsem se před odchodem do divadla celá "oválečkovat" :D Tak nevím, jestli jsem narazila na nějaký vadný kus, každopádně já bych ho rozhodně nedoporučila.

    OdpovědětVymazat
  20. Zaujal me štětec z DM a trio ocnich stinu ma uzasne barvy.

    OdpovědětVymazat
  21. Ja sa uz neviem dockat kedy sa Trend it up dostane aj k nam. Ale bude to az buduci rok :(

    OdpovědětVymazat
  22. na recenziu stetcou ebelin sa nesmeirne tesim uz dlho po nich pokukujem takze sa neviem dockat tvojho nazoru

    OdpovědětVymazat
  23. Ebelin štětec na oční stíny jsem vyhrála a je vážně super jemný. :)
    zejzen@gmail.com
    Už aby bylo jaro.

    OdpovědětVymazat
  24. ten lak má pěknou barvu, já tak trpím, že nesmím mít v práci nalakované nehty :-D

    OdpovědětVymazat
  25. KlaPi: přesně tohle mi už někdo psal na Instagram, že mu ten štětec pelichá. Z toho mého nešel zatím ani chlup, ale děsně mi pelichá ten duo štětec z této nové řady, takže to asi bude kus od kusu :( což tedy neni dobře, protože půlka lidí narazí na kus co bude v pohodě a druhá půlka lidí narazí na ty pelichající a bude se divit, proč si ho někdo kupuje :( Ale jdi ho reklamovat a zkus ještě jiný nebo si nech vrátit peníze, to by neměl být problém. Ale tenhle kus je zatím v pohodě, tak uvidím, co třeba za pár týdnů používání a mytí :)

    OdpovědětVymazat
  26. Dallas a Double wear mám na wishlistu už dlouho

    OdpovědětVymazat
  27. Jsem ráda, že ti double wear sedí, asi si pro něj taky půjdu :) sabinmater@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. je ty stíny vyadaji dobře, ale koukla jsem na cenu a už tak dobře ne. Jinak nově Leopardí bronzer od Too faced, černé linky dermacol a řasenku bourjois Twist up.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)