středa 23. listopadu 2016

Zimní mazací rutina - moje nejoblíbenější produkty

Zima, chlad a mráz se většinou neprojeví jen na naší pleti, ale i na kůži celého těla. V létě bych možná i bez krémů a tělových másel vydržela a většinou jejich funkci suplují opalovací krémy. Zima ale nic neodpouští a někdy mám pocit, že mám kůži na těle o číslo menší a když vylezu ze sprchy a nenamažu se, tak je to strašně nepříjemné a kůže pne a pálí. Na pažích mám od malička dermatitidu, která se s příchodem podzimu vždycky o něco zhorší a bez pravidelného mazání bych se asi zbláznila. Jsem přesně ten typ člověka, který je schopný mazat každou část těla jiným produktem a nijak mi to nevadí. Chápu, že někdo je rád, že se jednou za týden dokope k tomu,že se něčím namaže, ale já si to vážně užívám a jakmile jednou zjistíte, jak je kůže hezčí a jemnější při pravidelném mazání, tak už se toho nebude chtít vzdát :)

Chtěla jsem vám ukázat produkty, po kterých právě teď nejčastěji sahám a taky vám vysvětlím, proč jich je tolik :) Jak jsem zmiňovala svoje ruce, tak na ně mažu vyloženě jen produkty z lékárny bez parfemace a ideálně v co nejvíce hutné formě. Na zbytek těla je to pak většinou jedno a jelikož netrpím na ekzémy a nemám tak moc suchou kůži třeba na nohách, tak se můžu dovolit rozmazlovat i voňavými krémy nebo másly. Já totiž miluju, když je z kůže cítit nějaká příjemná vůně, ale naprosto chápu, že někomu to vadí nebo to dokonce kůži i dráždí, takže v tomhle ohledu ať si každý používá co chce a co mu vyhovuje :) Mám ráda i tělové oleje, které beru jako takové "zábaly" a používám je třeba jen jednou za tři dny nebo nakapu pár kapek do tělového mléka. Takže to jen tak na úvod, abyste chápaly, proč je těch produktů hodně a jak je vlastně možné, že na jednu stranu mám na nočním stolku neparfémované krémy z lékárny a na druhé straně zase super voňavé záležitosti :)



Bioderma Atoderm Intensive je můj dlouholetý miláček a patří do kategorie kosmetiky z lékárny, která je neparfémovaná a měla by vyhovovat i těm z vás, které běžná a navoněná mléka z drogerie na kůži nesnesou. Jak jsem psala v úvodu, s těmito mléky mažu hlavně celé ruce, kde mám dermatitidu a nejvíce suchou kůži. Teď na podzim se mi klasicky projevy zhoršily a pokud bych ruce mazala voňavými másly, tak by se mi akorát stav zhoršoval, takže i když to možná nedává smysl, mám tyto záležitosti z lékárny vyloženě na tuto část těla. Toto mléko má neskutečně skvělou hydratační schopnost a když ho večer natřete, tak se ještě ráno probudíte s úžasně jemnou a hydratovanou kůží. Myslím, že uspokojí i velice suchou kůži a při pravidelném používání Biodermy i Cetaphilu se mi zdá, že se projevy dermatitidy nijak nezhoršují a naopak se postižená část kůže zmenšuje. Ale samozřejmě nejlepší lék pro mou kůži je pobyt u moře, které má na mě nejlepší účinky, ale bohužel jaksi není možné u něj trávit čas nějak častěji :)

Cetaphil Restoraderm hydratační mléko je můj letošní objev a více se mu budu věnovat v extra článku, který vyjde už brzy. Nechci tady prozrazovat detaily, ale myslím, že označení objev mluví za vše. Těšte se :)


Tělové máslo Body Shop (loňská limitka s vůní švestky) jsem si šetřila a jelikož jsem si udělala syslí zásoby, tak se z jeho boží vůně těším ještě i teď. Body Shop podle mě vyrábí top tělová másla a vážně je miluju. Líbí se mi jejich parfemace, které mi přijdou celkem autentické a ne chemické. Můj dlouholetý favorit je Moringa vůně, ale zkoušela i jsem třeba i mangové, olivové nebo brusinkové a pokaždé jsem byla spokojená. Jestli chcete něco hodně voňavého a výživného, tak tuto značku vřele doporučuji.

Bi-oil tělový olej je multifunkční a jde ho používat i na obličej. Jelikož je určený i na jizvy a strie, tak znám lidi, co s ním léčí třeba jizvičky po akné a hojně ho používají i těhule, které s ním mažou bříško. Miluju jeho vůni (jsem na ní doslova závislá) a super je i to, že ho seženete ve 3 velikostech (prodává ho třeba DM drogerie). Mažu ho samotný a nebo někdy kápnu pár kapek do tělového mléka a udělám si takový mix. U tělového oleje přece jen chvíli trvá, než se vsákne a i když tento to umí rychle, tak občas mi stačí jen mléko a pár kapek oleje a ne jen olej samotný.


EOS Berry blossom je taková designovka, takže potěší i oko, protože na nočním stolku vypadá vážně krásně. Mléko má super dávkovač s pumpičkou, což maximálně oceňuji a jeho parfemace je jemná a decentní. Hydratační schopnost je nižší a podobná mléka používám spíše ve dnech, kdy kůže není tak vysušená. Doporučila bych spíše někomu, kdo nemá tak moc suchou kůži a stačí mu jen lehký krém.

Dove Cashmere comfort voní taky božsky a je to taková příjemně hřejivá vůně na zimu, kdy máte pocit, že jste se po namazání zachumlaly do teplé deky. Konzistence je také lehčí a hydratační schopnost nižší, takže využití má u mě podobné jako EOS výše. Doporučení opět spíše pro normální pokožku, které stačí menší hydratace a jde vám třeba spíše o příjemnou vůni mléka.


Čím se v zimě nejčastěji mažete vy? Dáváte přednost tělovým mlékům, olejům nebo máslům? Nebo to flákáte a nemažete se vůbec? :)


*

16 komentářů:

  1. Taky zbožňuju tělová másla od The Body Shop! už jsem měla grepové a s olivovým olejem a obě jsem si zamilovala. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Dove mám a ta vůně je fakt nádherná!
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu najdeš soutěž o voucher na 700 Kč :).

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi nelíbí, jak Dove změnil své výrobky, tedy ta tělová mazadla. Připadají mi dost řídká a vodova. Předtím byli lepší.

    OdpovědětVymazat
  4. Kdysi dávno jsi psala o excipialu jako o zázraku:) a tak jsem si ho (vlastně i díky tobě) koupila a je to to nejlepší co jsem kdy z krémů za celý život vyzkoušela. Můj top objev:) Budu se těšit na článek o Cetaphil.
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  5. Dany Love: Excipial je super! Ten promastí opravdu hodně, tím mažu manžela, protože má na rukách podobný problém jako já, akorát v horší formě a jemu by běžné krémy nestačily a potřebuje trochu silnější kalibr :)

    OdpovědětVymazat
  6. V zimě se mazat musím, protože hodně trpím na suchou kůži a musím volit i jiné produkty než třeba v létě. Hodně se mi osvědčila Neutrogena.

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám nejradši tělová másla. A především mám ráda Cien kokosové. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tu biodermu jsem měla taky. Teď ale používám (když už se přemluvím mazat) tělové máslo od Welness Beauty (rezence u mě) a jsem naprosto spokojená. :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  9. Tělové máslo od The body shop bych ráda vyzkoušela :) Jinak dove je taková klasika :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  10. Já si na mazání moc nepotrpím, ale když už mě to popadne, tak mám nejradši tělová másla. Momentálně mám Dead Sea Spa máslo od značky NevO :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  11. Vždy si říkám, že jsem dítě štěstěny, že nemám žádný ekzém nebo podobný problém a nemusím to řešit. Body shop másla miluju, jejich vůně jou úžasné i ta značka je mi hrozně příjemná, asi jediná značka, od které bych brala vánoční kalendář bez mrknutí :). V létě jsou se mazala polynesian island tiare a ted ho dodělávám a mám zálusk na další :). Asi si zajdu pro nějakou zimní limitku.
    Esthe Jones

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A letos v ČR nejsou, achjoo, také by se mi moc líbil!

      Vymazat
  12. Bi-Oil mám a je super, používám ho klasicky na těhotenský pupek :-D a ten Cetaphil, hmmmm musim rychle pořídit

    OdpovědětVymazat
  13. nejraději mám hutný tělový krém od neutrogeny na citlivou pokožku a jednou/dvakrát týdně arganový nebo kokosový olej <3

    OdpovědětVymazat
  14. snažím se to neflákat, ale někdy to úplně nevychází :-( mám ráda mléka od YR nebo másla od TBS

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Rendy, ja mam take problem s citlivou pokozkou na sve az do krve popraskane ruce pouzivam kremy od manufaktury a zbotlznuji krem sos repair od dermacolu :) na telo mam take rada masla od body shopu a sve telove mleko si teprve hledam :), zkousim a zkousim :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)