sobota 19. listopadu 2016

Vánoční novinky v akci | propadáky i must-have

Řekla jsem si, že je už čas se podívat na některé produkty z vánočních či zimních kolekcí, protože se většinou jedná o limitky a ty jak víme můžou zmizet velice rychle. Mezi produkty jsou i nějaké ty propadáky nebo produkty, které vám osobně nemůžu doporučit, takže jestli vás to zajímá, tak určitě čtěte dál :)


NARS True Story Cheek & lip palette by Sarah Moon - koupíte v prodejnách Sephora (1290 Kč)

Nars je moje srdcovka a jejich tvářenky zejména. Miluju je (což pravidelní čtenáři už asi dobře ví) a každou novou paletku tvářenek vítám jak nikdo. Tato obsahuje odstíny Devotee, Myth (LE), Unwritten  (LE) a Outlaw. Devotee je spíše rozjasňovač ve velice přirozeném odstínu, prostřední dva odstíny jsou matné růžové a poslední Outlaw je hodně netradiční odstín tmavě růžovo-vínové se zlatým odleskem. Pro mě osobně neuvěřitelně krásné odstíny, ovšem pro hodně tmavé typy to nebude asi to pravé ořechové. Paletka obsahuje ještě plné balení známé  tužky na rty Velvet matte lip pencil v odstínu Mysterious red. Paletka pro mě od začátku byla jasným favoritem z celé této éterické kolekce a kromě obsahu paletky miluju i její nádherný obal! Jestli NARS tvářenky taky tak miluje, tak tuto vřele doporučuji :)








Urban Decay Naked Illuminated trio - koupíte v prodejnách Sephora nebo online ZDE 

Vidíte jak se tváří Miley na fotce? Tak přesně to vystihuje moje pocity z této paletky zapečených rozjasňovačů. Urban Decay je taky jedna z mých srdcových značek, ale tohle se podle mého moc nepovedlo. Zapečené produkty obecně nejsou moje příliš oblíbená záležitost a UD to prostě umí lépe. Když nebudu počítat to, že všechny tři rozjasňovače/bronzery jsou dost zapečené a jemným štětcem je prakticky nenaberete, tak zásadní problém jsou pro mě třpytky. Všechny tři odstíny jsou jich plné a dává jim to nálepku tak trochu nevkusného produktu. Zejména prostřední odstín jsou vyloženě jen slisované třpytky, které víří vzduchem jakmile se kolem nich jenom mihnete. Bohužel za ty peníze to pro mě není dobrý produkt a pokud chcete od UD rozjasňovač, zaměřte se na jejich Afterglow řadu! U tohoto tria vidím využití maximálně tak na tělo, kdy je asi jedno, že jsou třpytky větší a opadávají, ale na obličej jsou moc humpolácké a laciné.


Vidíte ty opadané třpytky? Rozjasňovače jsou hodně suché a neuvěřitelně práší





M.A.C Nutcracker vánoční kolekce - seženete v obchodech M.A.C nebo online ZDE

Kromě vánoční balíčků najdete letos v kolekci i několik klasických produktů zabalených do vánočního obalu. Jedním z nich jsou i rtěnky.
Studená červená So good for you (matte) a fuchsiová Flamboyish (matte) stojí 610 Kč a kvalitou jsou stejné jako jejich standardní rtěnky. Neřekla bych o nich, že jsou úplně ultra matné, spíše takové saténové.


Nutcracker Sweet peach face compact (1050 Kč) je pro mě z celé kolekce asi úplně top favorit! Duo rozjasňovače a tvářenky je jedním slovem boží (ach ta moje slabost pro tvářenky). Duo se prodává ve dvou verzích a tato je mému srdci bližší. Z fotek jsem původně myslela, že je tvářenka o dost studenější a více do fialova, ale nakonec se ukázalo, že tomu tak úplně není. Barva jde dobře a postupně vrstvit a to mi u tvářenek vyhovuje nejvíce. Rozjasňovač má takovou řekněme světle champagne barvu, nanáší se velice snadno a je pro mě velice přirozený a na pleti krásný. Oba dva produkty mi na pleti bez problémů vydrží většinu dne, rozjasňovač možná o chlup déle. A jako poslední musím zmínit rozhodně balení, které se letos prostě neskutečně povedlo!



Kvůli špatnému světlu je swatch tvářenky špatně vidět, ale za normálních okolností je




Paletka očních stínů Nutcracker sweet warm eye compact (1250 Kč). Paletky jsou v nabídce tři a přiznám se, že tato mě barevně až tolik nebaví. Mám ráda stíny M.A.C, ale ne všechny podle mě stojí za to. Je to prostě odstín od odstínu a stejný problém mám i s těmito v paletce. Některé se mi líbí a přijdou mi povedené a jiné mi nepřijdou hezké ani barevně, ani svou pigmentací. Pro mě není paletka moc dobře barevně poskládaná a tím, že mi kvalita stínů přijde různá, tak paletku neberu jako must-have záležitost.

Paletka obsahuje stíny: Filament, Whirling, Era, Woodwinked, Unwind, Lady fingers, Twelve chimes, Showstopper a Beyond gorgeous






Too Faced Christmas in New York The chocolate shop - seženete v prodejnách Sephora

Paletka je součástí setu, který obsahuje ještě několik TF miniatur a komplet balení vypadá jako takový domeček. Je to hodně podobné balení jako minulý rok, kdy jsem si sadu i koupila a bohužel ve výsledku pak byla zklamaná. Balení bylo boží, krásné, ale hlavní produkt, kterým je právě paletka, stál tak trochu za prd. Too Faced umí úžasné stíny, mám několik jejich paletek a vím, že to umí, ale svůj um jaksi do některých paletek zapomínají dávat. Už předchozí paletka ve spolupráci s Nikkie tutorials byla dost slabá a intrnetem se nesou hejty doteď a hodně lidí tvrdí, že Nikkie nafejkovala swatche, které absolutně neodpovídají realitě. Bohužel podobný dojem mám i z této paletky a vrací se mi loňské vzpomínky. Ne že by všechny odstíny byly katastrofa, ale paletka je prostě slabší kus a TF to umí lépe. OK jsou tvářenka, rozjasňovač i bronzer, těm nemám co vytknout. Ale některé odstíny jsou prostě nepovedené a hlavně se odstíny pořád dokola opakují. Jako by TF neměl ve vzorníku nějaké nápaditější barvy prostě. Opět se setkáváme s fialovou, která stojí za prd a intenzivní barvu z ní budete tahat marně, takže mi hlava nebere, proč nám jí TF znovu cpe :) Některé odstíny jsou špatně pigmentované a štětcem je budete horko těžko nabírat. Celkový dojem je tedy spíše zklamání, protože i když jsou některé stíny pěkné, tak podle mě nestojí za to celý set kupovat (pokud nejste fanda a sběratel podobných limitek). Ono se to tedy stejně zase vyprodá, toho se vůbec nebojím, ale pro mě je prostě zklamání pokaždé, když firma umí vyrobit kvalitní věc, ale ne vždycky se jí chce tu kvalitu do všeho vložit. A to je pro mě prostě nepřekonatelný problém.





Jak vidíte, něco je podle mě must-have záležitost a něco naopak spíše propadák. Nechám na vás, jestli se vám produkty líbí a budete si je třeba přát od Ježíška nebo s nimi naopak někomu udělat radost :)

Co na ně říkáte? Líbí/nelíbí se vám některý z nich? :)


*

12 komentářů:

  1. Nejvíce se mi líbí NARS a M.A.C (rtěnky a duo). :-)
    Ty rozjasňovače od UD jsou zklamáním a u TF mě též mrzí, že do té paletky nedají vše co umí.

    OdpovědětVymazat
  2. NARS limitka se povedla, ale odstíny by mi neslušely. Vánoční Too Faced mě příliš nezaujala..

    OdpovědětVymazat
  3. Strašně se mi líbí ta paletka NARS.

    OdpovědětVymazat
  4. Paletka NARS vypadá prostě skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nutcracker MAC kolekce je rozhodně letošní nejpovedenější

    OdpovědětVymazat
  6. Ta paletka od Nars vypadá skvěle, ale nejsou to bohužel úplně moje barvičky! Brala bych odstíny více dorůžova :)

    OdpovědětVymazat
  7. Paci sa mi mac kolekcia, je proste uzasna! Na tvarenky nars som pozerala a hodne nad nimi uvazovala, ale bola by to dalsia vec, ktora by mi po case lezala stale v supliku a zapadala prachom :S
    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  8. Uprimne, nenadchlo ma asi nic, ak by mi mal niekto darovat jednu vec, asi by to bolo to MAC Nutcracker duo

    OdpovědětVymazat
  9. Mi se moc líbí NARS paletka, ta je prostě úžasná. Obal i složení barev je prostě dokonalé. Dívala jsem se na TF paletku a také s tebou souhlasím, že některé stíny se moc nepovedly, což je fakt škoda. Paletka je jinak opravdu hezky postavená.

    OdpovědětVymazat
  10. Já ráda dávám i dostávám vstupenky do divadla, na koncerty, výstavy..
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)