pondělí 21. listopadu 2016

Tipy na vánoční dárky podle Rendy - 2016

Jupí, tak konečně jsem tu se slibovanými tipy na vánoční dárky! Letos mi snad žádný článek nedal tolik zabrat a nespotřeboval tolik hodin příprav a postupného focení :) Chtěla jsem vás inspirovat úplně maximálně a samozřejmě vám dát i nějaké nekosmetické tipy, protože je mi jasné, že kosmetika není jediný možný dárek. Chtěla bych článkem taky tak trochu navodit takovou tu atmosféru, kdy máte dárky na hromadě a postupně je balíte a těšíte se z toho, že jste sehnaly přesně to, co jste chtěly :)

Doufám, že se vám bude líbit a třeba vás v něčem i inspiruje, protože to bylo jeho hlavním účelem :) U každého tipu máte i konkrétní inspiraci na dárek, včetně toho, kde dárek seženete nebo kolik stojí (pokud si to pamatuju). A tipy vlastně nemusí sloužit jen jako inspirace na dárky pro někoho jiného, ale můžete si mezi nimi najít třeba něco, co byste od Ježíška chtěly vy samy :)


Hledáte pro svojí kamarádku nebo třeba babičku něco kosmetického, ale sortiment drogerií není to pravé ořechové? Tak zkuste zavítat do krásných obchodů firmy Havlíkova Apotéka, ve kterých najdete českou přírodní kosmetiku zabalenou do retro obalů připomínajících starou lékárnu. Letos můžete vybírat i z několika variant dárkových setů nebo si sestavit nějaký vlastní na míru.

Inspirace: Dárkový set Jemné ruce a set Havlíkova Apotéka (688 Kč) - obsahuje Balzám na rty, Mycí gel na ruce(300 ml), krém na ruce Krásné ruce v pumpičkovém balení (300 ml)



Produkty na hýčkání těla nebo do koupele jsou pro mě vždy sázkou na jistotu. Ovšem jistota musí spočívat i v tom, že obdarovaný má doma vanu, kam si pěnu nebo balistiku může hodit a potom se v ní rochnit :) Ty nejlepší a nejvoňavější balistiky má podle mě Lush a pokud si nevyberete z jejich již připravených (a skvostně zabalených) dárkový setů, tak můžete vybrat jednotlivé kousky a zabalit je třeba do jejich krásných šátků, které jsou šetrné k přírodě a dají se používat opakovaně.

Inspirace: Lush sprchový gel Snow Fairy, tělový kondicionér Snow Fairy, znovupoužitelná pěna do koupele Santasaurus, šátek do kterého můžete dárky zabalit



Sleduje vaše kamarádka nebo třeba sestra youtube svět a má své oblíbené blogerky a youtuberky? Spousta z nich má i své řady líčidel nebo doplňků a myslím, že dárek v podobě produktu od některé z nich může být trefa do černého.

Inspirace: Tanya Burr Rosy Flush cheek palette - koupíte ZDE



Klasický balzám na rty vám přijde jako klišé? Upgradujte nápad s péčí na rty na výživný olejíček! V zimě se takový dárek budu líbit snad všem a najde určitě své uplatnění.

Inspirace: Clarins olej na rty - koupíte v síti parfumerií (cca 350 Kč)





Nejste si jisté, jaký typ pleti má vaše maminka, kterou chcete potěšit nějakou kvalitní kosmetikou? Vsaďte na hydrataci, protože tu potřebuje každá pleť a nešlápnete tak vedle.

Inspirace: Clarins Hydra Quench set (1170 Kč) - obsahuje pleťový krém HydraQuench (50ml), HydraQuench hydratační masku (15ml), HydraQuench Intensive serum Bi-Phase (15ml), kosmetickou taštičku - seženete ve vybraných parfumeriích



Máte v rozpočtu víc peněz a chcete třeba nejlepší kamarádce udělat radost novými líčidly? Ideální je zavítat do parfumerie a vybrat některý ze setů, který kombinuje více produktů jedné značky a obdarovaný má tím pádem možnost vyzkoušet od jedné značky více věcí.

Inspirace: Clinique set Lash café - obsahuje plné balení řasenky Lash power flutter-to-full, tužku na oči High impact custom black kajal, tužku Skinny stick (13 Sleek teak), tužku Quickliner for eyes intense (02 Intense plum)


Pokud máte rozpočet hodně vysoký a chcete někomu udělat obrovskou radost a způsobit mu menší infarkt při rozbalování dárku, nebojte se sáhnout po bombě, která skrývá větší než zdravé množství líčidel :) Pokud takovýto dárek věnujete třeba mamince nebo sestře, je skoro jisté, že jim na líčidla můžete potají chodit a také je používat a to se přece vyplatí :)

Inspirace: Estée Lauder kufřík líčidel (podrobný popis a fotky najdete ZDE) - 3290 Kč, ale pokud nakoupíte produkty EL v hodnotě minimálně 1490 Kč, tak vás vyjde jen na 1990 Kč.



Je nějaká větší klasika, než ponožky, knížky a krémy na ruce? Ten snad používá každá z nás a pokud vyberete rovnou sadu více kusů, které mají navíc vánoční parfemaci, obdarovaná vás bude milovat. Pokud chcete v rozpočtu něco málo ušetřit, kupte sadu více kusů a tu pak rozdělte třeba mezi vaše kamarádky. Úspěch bude zaručený i tak, slibuju :)


Inspirace: sada krémů na ruce Tony Moly (Sephora - 350 Kč)



Dostat k Vánocům parfém, který se mi líbí, je vážně radost. Zejména v tomto období seženete snad každý parfém v nějakém dárkovém balení, které bývá navíc cenově výhodné, protože za cenu vůně máte navíc nějaký dárek. Často třeba tělové mléko nebo sprchový gel ve stejné parfemaci, což obdarovaný ocení a výdrž vůně tak ještě podpoří. Pokud si jste jisté a víte, co má třeba váš tatínek, teta nebo sestra rádi a co jim voní, tak jejich oblíbená vůně je jistě potěší.


Inspirace: DKNY Be Tempted set parfému a tělového mléka - (1490 Kč) - seženete ve vybraných parfumeriích



Chcete třeba pro spolužačku nějaký menší dárek, který jí potěší a ještě bude úžasně vonět? Dejte jí třeba mini verzi tělového másla, které se jí vejde i do kabelky a může s ním mazat celé tělo. Ty nejlepší másla má podle mě Body Shop a navíc je teď seženete ve speciálních vánočních parfemacích.

Inspirace: The Body Shop Frosted berries tělové máslo (189 Kč)



Adventní kalendáře jsou letos neskutečný hit! A nemyslím ty plné čokolády, ale plné kosmetiky! Může být něco lepšího, než si každý adventní den otevřít jedno okýnko a mít tak možnost vyzkoušet novou kosmetiku? Nejlevnější kalendář jsem viděla od značky Balea (cca 400 Kč) a letos je nabízejí značky jako Nuxe, L´Occitane, Estée Lauder, Benefit nebo Sephora. Cena většinou záleží na obsahu a pokud je někomu chcete darovat, rozhodně s koupí neváhejte, protože mizí rychlostí blesku (bez výjimky)!

Inspirace: Clarins adventní kalendář (2990 Kč) a Clinique adventní  kalendář (2200 Kč) - oba koupíte exkluzivně v parfumerii Douglas



Nejste si jisté, jestli by vaše maminka nebo babička ocenila novou řasenku nebo make-up? Vyberte jí set pečujících produktů od její oblíbené značky a díky tomu bude mít kompletní péči. Je fajn to praktikovat u někoho, kdo sám třeba tápe a neví, co je pro něj vhodné nebo jaké produkty používat. Popřípadě pokud u dotyčné chcete vypěstovat nějaké pravidelné návyky a naučit jí o sebe pečovat (vyzkoušeno a funguje to :)

Inspirace: Clinique Pep perfect - obsahuje Krém Pep-start hydroblur moisturizer (50ml), oční krém pep-start eye (7ml), exfoliační čistící přípravek Pep-start 2v1 (30ml) a kosmetická taštička



Už dlouho vám vaše kamarádka nebo sestra básní o tom, že by chtěla umět konturovat svůj obličej? Ale nemá na to žádné pomůcky ani produkty? Vyberte jí nějaký pěkný set, kde najde všechno potřebné a hned po Vánocích může začít trénovat.

Inspirace: Make-up Revolution sada na konturování - koupíte ZDE



Cenově dostupné varianty kosmetických balíčků nabízí většina kosmetických značek z drogerie. Každý rok jich jsou desítky a to jak v dámském, tak i pánském provedení, takže je určitě z čeho vybírat a nezruinovat při tom svojí peněženku. Pro mě je každoroční klasika kupovat třeba sety produktů na holení pro taťku nebo dědu. Milé je také když set obsahuje kromě kosmetiky např. nějaký další dárek, jako jsou třeba hrnečky, ponožky nebo jiné maličkosti, které obdarovaného potěší.

Inspirace: Dárkový set Dove Purely Pampering - obsahuje sprchový gel s pivoňkou a smetanou, antiperspirant Powder soft a hřejivé ponožky (249 Kč)




Inspirace: dárkový set Astor - obsahuje řasenku Seduction codes No.1 a tužku Khol Kajal 2v1 (249 Kč)



Inspirace: Dárkový set Dove DermaSpa Goodness - obsahuje tělové mléko a krém na ruce (329 Kč)



Inspirace: Dárkový set Rimmel (349 Kč)



Chcete darovat něco praktického? Co třeba elektrický zastřihávač, se kterým si člověk snadno a rychle upraví obočí (případně i podpaží nebo intimní partie)? Nebojte se podobným dárkem udělat radost, protože jeho praktičnost ocení snad každá žena.

Inspirace: Veet Sensitive Precision beauty styler - podrobnější info ZDE




Chcete pro někoho něco praktického a zároveň trochu vtipného? Možná bude to pravé ořechové právě Poo Pourri. Je to trochu záchodový humor, doslova :) Jestli jste o této šikovné vychytávce ještě neslyšely, tak si připomeňte tento článek, který jsem mu věnovala :) PS: darujte jen lidem se smyslem pro humor, protože někdo by se mohl třeba urazit :)

Inspirace: Poo Pourri Original citrus - koupíte ZDE


Knížky jsou pro mě klasika a sama je strašně ráda dostávám. Je to ideální dárek, pokud dotyčný samozřejmě rád čte. Pokud si nepotrpí třeba na historické romány, bude vhodnější pořídit třeba kuchařku nebo knihu sudoku :) A pokud absolutně netušíte, jakou knížku vybrat, doporučuji koupit poukaz do knihkupectví a nešlápnete vedle.

Inspirace: moje oblíbené knížky



Peče nebo vaří vaše maminka, babička nebo tetička ráda? Darujte jí nějakou vychytávku do kuchyně. Může to být retro váha, mixér, vykrajovátka na cukroví nebo klidně jen nové špachtle. Je fajn se nenápadně ptát, co by si dotyčná přála a co jí třeba v šuplíku chybí.

Inspirace: razítka na sušenky Tiger (90 Kč) a košíčky na mufiny DM Drogerie (30 Kč)



Pro některé členy rodiny se mi osvědčily takzvané "žrací balíčky" :) Někdo prostě kvalitní kosmetiku nebo teplé ponožky neocení, ale kdo by si nepochutnal na něčem dobrém k jídlu? Ráda nakupuji dobroty v obchodech jako je např. Marks and Spencer, Tesco Finest, Formaggeria nebo Deluxe řada z Lidlu.

Inspirace: Minerva řecký olivový olej, Bio vánoční těstoviny DM drogerie, černý čaj Tesco Finest, čoko sušenky Tiger, košíčky na mufiny DM Drogerie.



Stolní hry nejsou pěkný dárek jen pro děti. Je spousta her, které můžete hrát po večerech třeba s rodinou nebo přáteli a u kterých se budete bavit nebo se i něco dozvíte. 

Inspirace: Zábavná společenská hra Český film od Albi




Jako malé děti jsme měkké dárky nenáviděli, ale čím je člověk starší, tím více ocení jejich praktičnost. Teplé ponožky s vtipným motivem prostě neurazí a na Instagramu s nima uděláte parádu vy i třeba kamarádka.

Inspirace: huňaté ponožky s vánočními motivy F&F




Někdo čtení moc nedá a raději si maluje. Antistresové omalovánky jsou podle mě fajn dárek prakticky pro kohokoliv, kdo vidí v jejich používání smysl a je trochu kreativní.

Inspirace: antistresové omalovánky v různých provedeních seženete např. v knihkupectví



Nechcete darovat knížky ani ponožky a nevíte co jiného? Svíčkou určitě nic nezkazíte! Výhodou je, že je koupíte už od pár korun a snad v jakékoliv parfemaci. Můžete vybrat nějakou designovku, která sice nevoní, ale bude skvěle vypadat i po vyhoření a nebo naopak vsadit na kvalitu a zaručenou vůni, která provoní celý byt.

Inspirace: Svíčka Ylang Ylang & black currant od Party Lite , bílá svíčka z H&M Home, Christmas cookie od Yankee candle




Alternativou pro svíčky jsou vosky, které můžete pálit v aroma lampičce a nebo jít s dobou a pořídit novinku v podobě elektrického ohřívače, který vonný vosk roztaví a ten pak provoní celý váš byt (a obdarovaný se nemusí bát, že by mu hořící svíčka zapálila třeba byt).

Inspirace: Airwick Wax melts - více info ZDE




Jestli máte v okolí kamarádky, které mají třeba rády kosmetiku a jsou už tak trochu její sběratelky a nemají doma jeden pudr a rtěnku, tak třeba ocení nějaký šikovný organizér, kam si můžou všechno pěkně uklidit. V případě, že je vaše kamarádka beauty blogerka, ideální bude asi spíše skříň z Ikea, ale pokud máte méně náročné lidi ve svém okolí, podobné organizéry seženete relativně za pár korun už i v drogeriích. Popřípadě zkuste třeba Aliexpress a podobné stránky, ale tam myslete na dobu dodání a nutnost objednat vše včas.

Inspirace: Organizér na rtěnky - Tiger (90 Kč)



Máte ve svém okolí také Star Wars milovníka? V naší domácnosti tuto funkci zastává manžel a mám léty osvědčené, že cokoliv s motivem této filmové legendy ho vždy potěší. Nemusela bych mu asi kupovat ani nic jiného a byl by strašně spokojený a hrdě by si všechno vystavoval či nosil :) Mám tedy i kamarádky, co by prakticky to samé ocenily také, takže není nutné to brát čistě jako pánskou inspiraci na dárky :)

Inspirace: Tričko a pantofle Star Wars F&F (Tesco)



Každý rok si nejvíce lámu hlavu nad dárky pro prarodiče a vždycky skončím u toho, že ta největší klasika potěší a nezklame (když nepočítám naše společné fotky, které každý rok vyžadují, protože je třeba malý update, aby se sousedkám ty staré už neokoukaly :) A protože třeba náš děda miluje klasickou Alpu a nedá na ní dopustit, rozhodla jsem se letos koupit maličko deluxe verzi s konopím :) Snad bude mít radost a konopný list na obalu ho nepohorší :)


Inspirace: Dárkový set Alpa s konopím - drogerie Rossmann (150 Kč)



Snad jsem vás třeba něčím inspirovala a moje tipy se vám budou líbit :) Myslím, že prakticky každý tip se dá nějakým způsobem modifikovat a upravit podle přání obdarovaného nebo vašeho rozpočtu. Chtěla jsem vám ukázat nějaké konkrétní tipy nebo i přímo dárky, které se mi osvědčily a které sama ráda dávám.

Budu moc ráda, když mi dáte vědět, který z tipů se vám líbil nejvíce a jestli už máte v dárcích jasno a víte, co nakoupit :) 


*

20 komentářů:

  1. Super tipy, článek se ti moc povedl :)). Ten set od Havlíka se mi líbí opravdu moc, že si ho asi budu přát k Vánocům :). Já už nějaké dárky mám, ještě mi právě chybí nakoupit ty kosmetické, tak snad seženu vše, co potřebuji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rendy děkuji za tipy.Já mám každoročně problém vybrat dárky pro mužské osazenstvo.Do Tesca se zajdu podívat,to triko by se mi hodilo.

    OdpovědětVymazat
  3. Wau,Rendy, ty jsi jednička,skvělý post. Myslím, že bych chta být tvým rodinným příslušníkem ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Kosmetika prostě nejlepší :D :)
    Ta všechno zachrání :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Kosmetické balíčky si většinou skládám sama, jinak já jsem ještě koukala na Manufakturu a vypadá báječně, tak taky takový malý tip. Pro mamku chystám tu elektrickou aromalampu, myslím, že by se ji mohla líbit. Svíčky a kniha jsou klasika , kterou člověk nikdy nic nepokazí, knihy pravidelně kupuji manželovi.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, já mám už mám skoro všechny dárky nakoupené a pokud mi něco pro někoho chybí, tak alespoň vím co pořídit. Letos to bylo snad poprvé, kdy jsem měla plno nápadů na pěkné dárky pro všechny. Sama jsem byla sebou překvapená, kolik dárků jsem vymyslela pro mužskou část mého seznamu - tam mám většinou největší problém :D

    OdpovědětVymazat
  7. Pár dárků mám koupených od září, ale ještě mi jich zbývá dost dokoupit, takže se mi Tvé tipy budou hodit, díky:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Rendy, naprosto úžasný článek i fotky (jako obvykle). Já už tedy mám všechno doma pohromadě (v prosinci už nechci nic kolem dárků řešit, nervózně vyhlížet pošťáka...do narvaných obchoďáků mě nikdo nedostane), ale v mnohém jsme se shodly i tak, koukám.

    Většina rozpočtu tedy klasicky padla na dětičky, ale o to víc jsem si užila nákupy pro moje zlaté kamarádky, mamču apod. Tipy z blogů (i od tebe) sbírám celoročně, takže děkuju a přeju, ať mají obdarovaní velkou radost!

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný článek Rendy :) Pár jich už mám, ale většinu stále ne. Snad to dám dohromady včas :D

    OdpovědětVymazat
  10. Krásně tipy na vánoční dárky :) Já jsem přítelovi také nakoupila v F&F s motivy Star Wars :D Je to vtipné a hezké jako dárek :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  11. Kosmetické balíčky jsou snad nejlepší dárek když nevíš co komu dát no :) Já si třeba pro přítele momentálně dárkový balíček skládám sama :) Jinak opět super tipy! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  12. Jo v Lush taky budu nakupovat... :D A perníčky Tony Moly dostanu k Mikuláši. :D Moc hezké tipy. :)
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  13. Ty kosmetické balíčky josu pro mne nejlepším řešením. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Super tipy. Po tom Alpa setu pro staříky se určitě podívám .-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ty kosmeitické balíčky jsou úžasné. I ostatní tipy vypadají super. Jde vidět, že sis dala práci, krásný článek :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  16. Super tipy! Líbí se mi konopná alpa a určitě jí zajdu koupit :)

    OdpovědětVymazat
  17. tu alpu už taky máme koupenou jako dárek :-D

    OdpovědětVymazat
  18. wau, nádherné fotky a krásne typy! :)
    Tie knihy ma potešili :)

    OdpovědětVymazat
  19. Já se letos rozhodla obdarovat kamarádku svým oblíbeným šamponem Aloxxi a jelikož prodávají i sady, tak vyhrává takhle sada - http://eshop.aloxxi.cz/akcni-sety-aloxxi/akce-hydratace-a-objemova-pena-aloxxi-1000-1000-196ml
    Je dražší, ale díky tomu, že to jsou litrové šampony, tak jako dárek super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)